quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:43 schreef DaFrenk het volgende:
Na Wipeout heb je nu ook Crash Course.
Net zoals vroeger met de Dafjes in Ter land ter zee en in de lucht met de achteruitrijraces (alleen dan nu vooruit) met allemaal obstakels. Het zou me niks verbazen als het weer een Endemol format is zoals Wipeout.
Beetje overdreven kandidaten. Maar de onderdelen zijn wel weer spectaculairIn de eerste aflevering ging het in ieder geval een aantal keer goed mis. Ook voor de crew
Oja, downloadenquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:23 schreef Etcetera het volgende:
Download dan
Ik heb Batman Begins gezien en The Black Dark Night. Vond de eerste gewoon leuk om te zien, de tweede viel vooral de eerste helft nogal tegen.
Zit nu Casablanca te kijken
zowiezo: het laten zitten van verwijderbare lampjes is vragen om diefstal...quote:Op zondag 6 september 2009 05:03 schreef Bravebart het volgende:
Pffff, zijn gewoon alweer mn fietslampjes gejatIk heb er 3 jaar zonder problemen mee rond gefietst en sinds ik hem af en toe bij het station neerzet, worden ze constant gejat. Ik dacht dat het incidenten waren en ging uit van de goedheid van de mens, maar in het vervolg ga ik ze of vastlijmen of consequent meenemen
Ik krijg echt-neigingen van zulk soort mensen
Nou ik heb het anders 3 jaar zonder problemen overal gedaan, maar de laatste tijd is er blijkbaar een hunt op ofzoquote:Op zondag 6 september 2009 09:17 schreef mschol het volgende:
[..]
zowiezo: het laten zitten van verwijderbare lampjes is vragen om diefstal...
Heb je hem ook weerquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:37 schreef Piles het volgende:
Slotje voor dit topic en een ban voor de bedenker, NU!
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 13 september 2009 00:10 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben weer herenigd met mijn enige echte vrienden in het leven!
quote:
quote:
Komt welquote:Op zondag 13 september 2009 07:43 schreef DaFrenk het volgende:
Ook hoi![]()
Nu het TV seizoen weer begonnen is zou je toch meer volk hier verwachten, maar nee..
Dan kan ik je deel 2 ook aanradenquote:Op maandag 14 september 2009 12:11 schreef Etcetera het volgende:
Transformers film (van 2007) is best grappig
Mja, ik vond 2 ook een stuk minder, maar dat kan ook komen omdat het eerste deel 'nieuw' was en het tweede deel nou niet enorm anders is...quote:Op maandag 14 september 2009 14:08 schreef Etcetera het volgende:
Die vind ik tot nu toe enigszins tegenvallenAlleen Sam die heel raar doet is tof. Maar zit ook wat andere dingen tegelijkertijd te doen, dus ik mis misschien een aantal dingen
Herstel: lekker wijf met rare staarten is ook grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |