Wie is jij , ofwel welke iconquote:Op donderdag 17 december 2009 20:55 schreef Beaudelaire het volgende:
Hee, mijn oude icon staat er nog in.
Ik zit op de eerste rij en ik ben rood.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Moeilijk, zo voor de kerstvakantie
ik zag hem al, vandaar diequote:Op donderdag 17 december 2009 20:58 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ik zit op de eerste rij en ik ben rood.
Jawel, maar dat vertel ik wel een keer op msn. Ligt beetje gevoeligquote:Op donderdag 17 december 2009 20:54 schreef Piles het volgende:
[..]
AhNou ja, goed om te horen dat je het druk hebt. Als je je zou vervelen zou het ook niet goed zijn
Nog geen nieuwe studie gevonden?
Is goedquote:Op donderdag 17 december 2009 21:00 schreef Susi het volgende:
Jawel, maar dat vertel ik wel een keer op msn. Ligt beetje gevoelig.
Ja, droombaan is voorlopig klaarquote:Jij dan? Ik las een vreselijk bericht namelijk !
Wat was je droombaanquote:Op donderdag 17 december 2009 21:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Is goed
[..]
Ja, droombaan is voorlopig klaarOver een jaar mag ik voor de laatste keer proberen, maar voorlopig ben ik er wel even klaar mee
Dus nu maar richten op studie afmaken (januari) en dan lekker aan het werk. Krijg half jaar verlenging, dus dat komt ook wel goed
Jahquote:
Luchtverkeersleiderquote:
Daar boven in zo'n torentje... dat lijkt me idd best wel lastig....quote:Op donderdag 17 december 2009 21:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Jah
En anders misschien België, Eurocontrol of Luchtmacht proberen. Als ik de moed nog niet opgegeven heb dan.
[..]
Luchtverkeersleider
Geef nooit op iig !quote:Op donderdag 17 december 2009 21:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Jah
En anders misschien België, Eurocontrol of Luchtmacht proberen. Als ik de moed nog niet opgegeven heb dan.
Piles heeft volgens mij geen hoogtevreesquote:Op donderdag 17 december 2009 21:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar boven in zo'n torentje... dat lijkt me idd best wel lastig....
Daar doel ik niet opquote:Op donderdag 17 december 2009 21:16 schreef Susi het volgende:
[..]
Piles heeft volgens mij geen hoogtevrees
Dat niet, maar als je 2 keer te horen krijgt dat je niet geschikt bent, moet je je toch gaan twijfelenquote:
Dat zeker niet. Parachutespringen staat ook nog op mn lijstjequote:Op donderdag 17 december 2009 21:16 schreef Susi het volgende:
Piles heeft volgens mij geen hoogtevrees
Toch zijn het vooral mannen die er zittenquote:Op donderdag 17 december 2009 21:17 schreef naatje_1 het volgende:
Daar doel ik niet opik bedoel al die vliegtuigen die je moet binnenleiden ed
meer iets voor een vrouw
snap ik dus niet, maar agh, mijn moeder heeft ook geen vermogen om meerdere dingen tegelijk te doen ;)quote:Op donderdag 17 december 2009 21:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat niet, maar als je 2 keer te horen krijgt dat je niet geschikt bent, moet je je toch gaan twijfelen :P
[..]
Dat zeker niet. Parachutespringen staat ook nog op mn lijstje :7
[..]
Toch zijn het vooral mannen die er zitten :P
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | Deze SC was een idee van iemand die in het Robinson topic postte, waarvan de naam niet vermeld wordt aangezien hij anders dan niet meer hier post. Dit zijn mensen die veel met TV/Film/Radio bezig zijn en ook leuk vinden om gewoon dagelijks te kletsen. Vaste klanten: Paar handige linkjes: [b]Statistieken van de reeks[/b] http://www.piles.nl/fok/index.php?reeks_id=5 [b]De OP[/b] Nog even een regel: Als je de lapo hebt open je het nieuwe topic, tenzij je dat anders afspreekt. Als je binnen 5m niet een nieuwe opent dan opent een ander hem. |
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |