Ja, en ik had het natuurlijk niet door... Maar wat ben je gemeen, mij er zo laten intrappenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:07 schreef RockabeIIa het volgende:
Haha! Die had ik je mooi vol laten praten
Menschen, Leonieke is vandaag 3 jaar getrouwd en ze viert het heel terecht met pizza!
leuk dat het leuk wasquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:15 schreef Poppedein het volgende:
Gefeli met je eerste Z&G Leonieke!
Hier weer terug van de fotoshoot... t was erg leuk met zn 2tjes! Ze zou ze vanavond of morgen online gooien en dan zal ik hier ( in t buikentopic) ook wat posten!
Miss_sly... als je hier nog leest... klopt t dat je jouw foto's nog nooit hebt laten zien? Ik ben heel benieuwd namelijk, dus als je t nog leuk vindt om ze te showen...
Leonieke, ik wil je even eenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:05 schreef leonieke het volgende:
Mijn eerste Z&G-topic. Innepin, het is een teken, volgens mij![]()
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:04 schreef freecell het volgende:
Hey en iedereen vindt mijn echo wel mooi
Nopesquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:57 schreef Vlindur het volgende:
Heeft Webkim inmiddels al een aflever datum? Ze staat nog steeds zonder datum in de OP![]()
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:15 schreef Ssserpente het volgende:
Had ik trouwens al verteld dat er bij het bad een schepnetje wordt geleverd?Om ongewenste 'vervuiling' uit het water te halen.
Heeft N. ook wat nuttigs te doen.
![]()
Vertelde dit vanmiddag tegen m'n twee mannelijke collega's. En dat was even iets meer info dan ze aankonden, zeg maar.Gelukkig zagen ze er na een paar minuten toch ook wel de humor van in en vroegen ze of er ook een hengel en lieslaarzen bij worden gegeverd.
![]()
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:13 schreef innepin het volgende:
Het zal mij benieuwen of er vannacht wat gebeurt. maw of mijn schoonmoeder gelijk gaat krijgenen ze is er nu al zo onuitstaanbaar over
Ik wacht liever tot vrijdag dan dat ik het constante ge-"zie-je-wel" moet aanhoren van mijn schoonmoeder....
Omdat ze het ook zo noemen op het gemeentehuis als je het geregistreerde partnerschap aangaat.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:32 schreef freecell het volgende:
Innepin houd dan nog maar ff binnen
Ymme sinds wanneer moet je in ondertrouw als je uberhaupt niet gaat trouwen? Ik begrijp geen bal van je bericht
haha inderdaad! En dan muhahahhaha naar je schoonmoederquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:45 schreef tessie het volgende:
Innepin, die schoonmoeder van jouIk hoop dan voor je dat je morgen niet bevalt, of dat het morgen wel begint, maar je dan net om 00.01 bevalt ofzo
Ja of schoonmoeder doet dan: 'had ik toch bijna gelijk hè? Ja, als je een beetje beter doorgepuft had was het wel gelukt ook!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 07:36 schreef Twinkly het volgende:
Kersjes
![]()
Dankjulliewel![]()
![]()
[..]
haha inderdaad! En dan muhahahhaha naar je schoonmoeder
Ik heb birkenstocks, dus het zijn geen badslippers... is dat ook niet goedquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:57 schreef mefke79 het volgende:
Martine![]()
Ik herken je verhaal, hier ook dikke pootjes, rugpijn en een bekken dat niet meer wil. Doe jezelf een lol en probeer (ik weet dat het lastig is) 's ochtends bij het opstaan zo snel mogelijk schoenen (ja echt schoenen) aan te doen. Ik heb gympen aan, vraag niet hoe, krijg ze amper dicht, maar volgens de fysio was lopen op slippers met bekkenklachten het slechtste dat je kon doen. Sandalen (met hielbandje) mogen wel, maar alleen als ze een fatsoenlijk voetbed hebben. Dus ik wijk uit naar de Teva's zodra ik verlof heb. Overigens hangt dan aan het einde van de dag mijn enkel over mijn schoen, dat wel...
Be, ik heb me terdege voorbereid op de warme dagen door gisteren gewoon de airco op kantoor 'vergeten' uit te schakelen. Lekker koel hier! En ik ga zo maar eens kijken of het nog zin heeft om lief vanavond toch het bad op te laten zetten voor vrijdag en zaterdag.
Succes allemaal vandaag!
Ik 'mag' alleen bij de Van Mooklaan omdat ik in dat deel van Rijswijk woon zei ze. Anders wordt het te vol op de Schoolstraat. Maar het maakt me eigenlijk ook niet uit, incidenteel als het zo uitkomt kan ik vast ook wel een keertje naar de Schoolstraat en het scheelt maar een paar minuutjes fietsen vanaf mijn werk en vanaf huis is het een stuk dichterbij.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:22 schreef Vicky het volgende:
Nu je het zegt BE.... heb d'r al ff niet gezien.. ook niet op MSN
Waar ga je Happyme? Schoolstraat of die andere?
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:33 schreef DuchessX het volgende:
* meldt+ Brak + Vage krampjes. Geen gekke dingen
Ben even te moe om bij te lezen, wens daarom iedereen sterkte op deze warme dag
Echt waar joh? Wist je het van te voren?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:32 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh, ik zit ook met verbazing te lezen op die website... Ik moest zelf samen met B. na de bevalling 1-2 dagen langer in het ziekenhuis blijven ivm streptokokken B...
Ze weten iig dat je draagster bentSchrijf het nog es in je geboorteplan? Is dat een idee?
Eigenlijk heb ik er niet veel van meegekregen. Ik lag natuurlijk ook gewoon bij te komen van de langdurige bevalling. Ik denk dat ze een soort protocol hebben voor bevallingen met langdurig gebroken vliezen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:48 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Echt waar joh? Wist je het van te voren?
En hoe ging dat verder, moest B. zelf ook nog aan de ab? Wat voor extra controles kreeg hij?
Birkenstocks hebben geen hielbandje, toch? Ik ben niet zo thuis in die dingen omdat ik er toch niet op kan lopen (normaal al niet, slippers en ik vormen een goede combinatie voor open tenen, schaafwonden en blauwe plekken). Geen hielbandje was niet goed volgens mijn fysio....quote:Ik heb birkenstocks, dus het zijn geen badslippers... is dat ook niet goed
ze hebben inderdaad geen hielbandje deze.... maar in ieder geval bedankt voor je tip. Ik ga t uit testenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:19 schreef mefke79 het volgende:
Martine
[..]
Birkenstocks hebben geen hielbandje, toch? Ik ben niet zo thuis in die dingen omdat ik er toch niet op kan lopen (normaal al niet, slippers en ik vormen een goede combinatie voor open tenen, schaafwonden en blauwe plekken). Geen hielbandje was niet goed volgens mijn fysio....
Airco staat hier al aanquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:15 schreef Vicky het volgende:voor de LLM, dit warme weer is geen pretje!
jullie mogen allemaal bij mij in hois bi jde arico komen zitten hoor!!
Bedankt! Ik heb net inderdaad maar even een klein doosje Rennies gekocht! Komt vast wel weer goedquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:43 schreef Ca.ra het volgende:
Poppejans, vervelend he. Maar vooral niet te lang wachten met een rennie pakken (of gaviscon tabletjes, bij mijn apotheek zeiden ze gisteren dat veel zwangeren beter reageren op gaviscon. Ik heb lekker toch rennies gekocht want die doen het bij mij goed).
Ik heb sinds een paar weken na het avondeten lichtjes last van zuurbranden, en mijn verloskundige had me aangeraden om vooral niet te lang te wachten met rennies (of aanverwanten). Het zuur beschadigt dan het klepje van je maag en maakt het alleen maar erger. En het kan helemaal geen kwaad.
Ssserpente, ik kan me levendig voorstellen dat een netje nodig kan zijn (en wij hadden geen schepnetje). Maar het bad is weer helemaal schoon inmiddels hoorquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:15 schreef Ssserpente het volgende:
Had ik trouwens al verteld dat er bij het bad een schepnetje wordt geleverd?Om ongewenste 'vervuiling' uit het water te halen.
Heeft N. ook wat nuttigs te doen.
![]()
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:44 schreef martine1984 het volgende:
DuchessX lief dat je het vraagt. Opa leeft nog, hij is een taaie... We moeten gewoon afwachten
Zo stom, helemaal overheen gelezenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:29 schreef innepin het volgende:
Hmmm ik doe ook maar even eenvoor Bar... Zou het?
CTG was goed, afspraak voor vrijdag gemaakt voor inleiding. Maar eerst morgen nog naar de vk om te kijken of er nog gestript kan worden. We zullen zien.Het lijkt er idd op dat het vandaag niet gaat lukken
Whehe.
nou nou Kers..das misschien ook een beetje een radicale afstraffing!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:14 schreef Kersjes het volgende:
Tsssss Bar, een beetje de meldplicht aan je laars lappen en ons allemaal rare dingen laten denken, durf je wel![]()
Veel plezier op de BBQ!
Wat we willen gaat naar alle waarschijnlijkheid nooit door de gemeente worden goedgekeurd voor een bouwvergunning, plus het levert extra ruimte op voor een ruimte waar we met die kleine erbij waarschijnlijk bijna niet zitten... of wel, laat maar, het geld kunnen we ook goed gebruiken voor baby-stuffquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:13 schreef Asyniur het volgende:
--knip--
Lijnloos, waarom gaat de dakkapel net door?
ik wilde er serieus een topic voor openen..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:21 schreef Brighteyes het volgende:
Asyniur!
Wel een toffe uitdaging btw... wie kan er een foto plaatsen met FOK in zijn been gedeukt!![]()
Ik helaas niet, mijn dikke benen zijn gewoon dik.Heb alleen kleine vochtbubbeltjes op mijn voeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig er IN, en niet uitgescheurdquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ik lig helemaal in een *scheur*...
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ik lig helemaal in een *scheur*...
Oh, het is een wedstrijd!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:47 schreef Aoraki het volgende:
--GROTE KNIP--
Rocka heeft een kuiltje, maar ik moet toch toegeven dat huup bovenaan blijft staan in de competitie.
--GROTE KNIP--
speciaal voor BEquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:21 schreef Brighteyes het volgende:
Asyniur!
Wel een toffe uitdaging btw... wie kan er een foto plaatsen met FOK in zijn been gedeukt!![]()
Ik helaas niet, mijn dikke benen zijn gewoon dik.Heb alleen kleine vochtbubbeltjes op mijn voeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:52 schreef huuphuup het volgende:
[..]
speciaal voor BE![]()
helaas lever ik maar half werk wegens te grote lettersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Whehehe
![]()
Jij hebt bij voorbaat al gewonnen
#geen
Trusten _Barretje_quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:23 schreef _Bar_ het volgende:en nu ga ik heerlijk zo naar m'n bedje met het nodige "voor"werk, in combi met een drukke baby in buik...
geloof mij dat is pijnlijk...
ze is hier echt druk met trappen enzo
Maar heb " beloofd"aan Innepin dat zij eerst mag dus ik wacht m'n plekkie rustig af.
Anders morgen welquote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:39 schreef prinseszondererwt het volgende:
Leuk Faja!
Is er al innepin-nieuws?
Ik heb vorige week rubber onderleggers gekocht bij de ikea, eigenlijk bedoeld voor onder vloermatten, maar ik heb het voor onder het aankleedkussen gebruikt. Het zorgt ervoor dat de boel niet wegglijdt of kan schuiven en het is superdun. Je kunt dus ff bij de ikea kijken voor zo'n ding?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:52 schreef huuphuup het volgende:
@Kers nah niet bang om eruit te vallen, ik weet niet, ik ben gewoon bang dat het gaat schuiven allemaal. T bed is niet echt toppunt van stevigheid ofzogladde laminaat vloer + gladde plastic kratjes + gladde oplegplankjes + gladde pootjes makes me worry
ik weet dat het door de druk van ons gewicht vast wel blijft liggen en dat het ook vast wel meevalt, maar ik vind het voorlopig maar niks...
Ja, inderdaad. De gehoortest kunnen jullie wel overslaanquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:42 schreef huuphuup het volgende:
nouja, we weten in elk geval met grote waarschijnlijkheid dat ze niet doof is
Die is er al vroeg dan! Fijn dat je 'm leuk vindt! En nu van het weekend je beebje krijgen en dan heerlijk met zn 3tjes genieten!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:51 schreef innepin het volgende:
Goed. Vanmorgen bij de vk geweest, en het viel te verwachten, maar toch jammer: alles zit nog potdicht. Valt niet te strippen. En ik moet er dus ook maar niet van uitgaan dat ik beval vóór m'n inleidafspraak. Sterker nog, de kans is redelijk aanwezig dat ze morgen zoveel moeite hebben met het gellen enzo dat 't kind gewoon tot zaterdag blijft zitten.Dus, op naar morgen, het ziekenhuis, etcetera. Hééél vroeg morgen, maar ach, slapen doe ik toch niet meer (of in stukjes van één uur per keer met wcbreaks er tussen) dus dan maar liever vroeg hè.
En in de tussentijd word ik echt schandalig verwend door mijn vriendjehij stelde zojuist voor om even naar de appie te lopen voor een bak Ben & Jerry's
![]()
![]()
Even een dikkeaan Linda2205 omdat ik een superlief kadootje in de bus vond van een echt Berlijns Ampelmannslabbetje
![]()
You made my day
vooruit dan maarquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:51 schreef innepin het volgende:
En mijn welgemeende excuses aan huup dat ik m'n laptop aan had laten staanAls troost zal ik proberen je morgen op de hoogte te houden van hoe en wat vanuit m'n ziekenhuisbed, ok?
Bwa, ik kreeg er direct 4 cadeauquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:57 schreef freecell het volgende:
Morretje, iedereen is op 1 week begonnen hooren 5 is al weer 4 verder
Ze staan onder een spoiler, denk ik. ff zienquote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:28 schreef freecell het volgende:
Waar zien jullie nou hupppootjes?Ik blader steeds maar heen en weer, maar zie ze niet?
Jep, da's wel een goeie tip! Die sla ik opquote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:53 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, Happy? Heb jij een Malm-bed van Ikea toevallig?
Dan kan je de kratten namelijk ook prima onder de zijplanken zetten en dan heb je minder kans/het gevoel dat je ze er zo onderuit schopt. Althans, dat heb ik.
Moet je eig. wel limonadefles-kratten hebben, die zijn nl. iets hoger, maar wij doen het nu met grolsch beugelfles-kratten en dat kan volgs mij ook prima.
Woaquote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ze staan onder een spoiler, denk ik. ff zien
Zwangerschap en geboorte deel 537
Oja, er was een kattenvraag waar ik nog op wilde reageren. Wij hebben er 3 rondlopen en ik kreeg ook al het verhaal om m'n oren dat een kat bovenop een baby zou gaan liggen. Nou, om eerlijk te zijn geloof er ik niet zoveel van, want dan zouden de waarschuwingen van professionals je wel om de oren vliegen. Van onze 3 katten zal er één bang zijn, de ander willen ravotten en nummer drie zal inderdaad haar uiterste best doen om op de warme zachte plekjes te gaan slapen (box, wipstoeltje, kinderwagenbak van m'n nichtjequote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Woa
En ik vind het zo leuk dat wij samen op gaan
Ow en met onze kat ging het vanaf het begin prima. De kat vond L. vanaf het begin maar raar en een beetje eng en pas vanaf dat L. begon met kruipen ging de kat er mee spelen tot groot lol van beiden.
L. heeft de kat al eens in zijn staart gebeten etc, maar poezel corrigeert L. altijd netjes met de nageltjes in of laat hem lekker spelen. Behandelt hem als kitten zeg maar
Ja, maar niet allemaal tegelijk geprobeerd hè? Dus daar ga je al...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:57 schreef innepin het volgende:
Overigens heb ik bij dezen wel álle bakerpraatjes over het opwekken van de bevalling de wereld uit geholpen hè. Ananas, traplopen, pannenkoeken, seks, veel wandelen, weetikveelwatallemaal, ik heb het allemaal al geprobeerd en het werkt allemaal niet.
ah okay thnxquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:52 schreef RockabeIIa het volgende:
Huup, ik heb voordat we gingen proberen voor een tweede mijn grote moedervlekken weg laten snijden. Onder invloed van hormonen kunnen ze nl idd groter worden of veranderen. Ik had er 2 die telkens begonnen te bloeden bijv.Wellicht na je zwangerschap eens kijken of je ze wilt houden of niet?
[moedermodus]quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:49 schreef huuphuup het volgende:
Ik had even een vraagje, ik ga het maandag ook aan mn vk voorleggen daar niet van, maar ik wil even weten of dit bekend klinkt voor iemand. Sinds een week of 2, hooguit 3 merk ik dat een groot aantal moedervlekken op mn lijf (en dat zijn er nogal wat in mijn geval) meer er bovenop zijn komen te liggen zeg maar. Zelfs mn lief viel het op zonder dat ik er zelf wat over gezegd had. Vlekjes die ik eerder nooit kon voelen liggen nu echt bovenop mn huid, zijn voelbaar en een aantal ook iets donkerder.
Wat moet ik hiermee? Hoort dit bij zwangerschap en dan pigment zeg maar? Net als donker wordende tepels en een buikstreep. Of komt het door het vocht wellicht dat e.e.a. meer naar de oppervlakte gedrukt wordt?
ja weet k, ik heb er vroeger wel ns 1 weg moeten laten halen in mn gezicht omdat die onrustig was, sindsdien hou ik ze scherp in de gaten, vandaar ook dat het me opvalt. Ik ga het maandag sowieso ff voorleggen maar ik denk dat k een antwoord krijg als wat Rocka al gaf, dat het hoogstwaarschijnlijk aan de hormonen ligt. Achja.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:17 schreef Pyttpytt het volgende:
[..]
[moedermodus]
Wel altijd oppassen met veranderende moedervlekken. NIet panieken ofzo, maar wel in de gaten houden of even aan de arts of in dit geval vk laten zien. Huidkanker uit zich soms ook in het veranderen van modervlekken...
[/moedermodus]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ voor een ieder die het effe nodig heeft maar ik gemist heb...
voor alle dansende buikbeebs...
@ Twinkly en Ymme, ik hoop dat jullie dag gisteren geslaagd was en van harte met je "nu echte" partner...
![]()
_BAR_!!!!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:48 schreef _Bar_ het volgende:
hmmm dat klopt dus echt, een wee herken je...
volgens mij dames is het hier zachtjes aan begonnen....
als dit zo nog een uurtje aanhoud dan gaan we timen....
Moet jij niet buiten in de tuin gaan zitten natuurlijkquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:55 schreef DuchessX het volgende:
[..]
_BAR_!!!!![]()
![]()
![]()
Ooh meis toch ik krijg gewoon kriebels, vind het zo spannend...!!!!!
Succes vast...
Kunnen we dalijk weer gaan F5'en met z'n allen![]()
Same herequote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:12 schreef k_i_m het volgende:
Huup, ik heb dat ook gehad. Die moedervlek zat op mijn rug en werd helemaal raar en eng. Een soort van megabult. Toen ik ermee bij de HA kwam heeft hij er naar gekeken en was er niks aan de hand. Hij wilde hem na de zwangerschap wel weghalen als ik dat wilde, maar omdat het verdovingsmiddel niet goed was voor het kind deed hij dat niet gelijk.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:24 schreef Lijnloos het volgende:
Oeh, als we nou effe doorspammen, kan Bar haar eigen beval topic openen nog net effe... en dan daarin de aankondiging, foto's en felicitaties, waarna Innepin de volgende nog net voor morgen effe kan openen![]()
@Mijsje, ik herinner me ze zeker nog... die hond hebben we tot mijn 7de gehad, weet nog goed dat ik helemaal over de zeik was toen ie moest inslapen ivm vergaande HD... en toen hebben we er een nieuwe poes (mocht ik uitzoeken) voor in de plaats gekregen en die is zelfs nog bij ons thuis mama geworden van 3 wokkels waarvan we er 1 gehouden hebben. De zwarte poes heeft het nog tot ongeveer mijn 11e of zo volgehouden maar uiteindelijk aan leukemie overleden...Maar het waren allemaal schatten hoor, stuk-voor-stuk..
Ah ok, omdat de afstanden naar het zkh te ver zijn zekers?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:36 schreef _Bar_ het volgende:
@Rocka hier mag je alleen maar in het ziekenhuis bevallen
Maaruh het is wel serieus hier, zit al weg te puffen.....
daar gaat straks onze kiper ligt nu dus kip op de bbq
Nee helemaal niet een km 3 of 4 althans waar wij wonen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:40 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ah ok, omdat de afstanden naar het zkh te ver zijn zekers?
Veel succes meid! Puf ze! Druk ze en laat ze een poepie ruiken!
Maar geniet eerst maar van je kippetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |