abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71648319
Waar zien jullie nou hupppootjes? Ik blader steeds maar heen en weer, maar zie ze niet?
pi_71648358
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 12:28 schreef freecell het volgende:
Waar zien jullie nou hupppootjes? Ik blader steeds maar heen en weer, maar zie ze niet?
Ze staan onder een spoiler, denk ik. ff zien

Zwangerschap en geboorte deel 537
pi_71648478
* meldt met barstende koppijn
#geen
pi_71648568
Ik zat nog even met het verhaal van Incantrix in mijn hoofd te spoken, over wat je schoonmoeder (dacht ik) had gezegd over het wegdoen van jullie katten.

Wij hebben zelf ook een kat, een hele lieve die geen vlieg kwaad doet. Hij is al wat rustiger (10jaar) maar wel erg nieuwsgierig.

Hebben hier mensen ervaring met katten en baby's? Ik heb wel eens horror verhalen gehoord dat de kat op de baby is gaan liggen waardoor deze gestikt is... Nu waren wij niet van plan om de kat in het kamertje te laten als de baby slaapt, maar hoe doen jullie dat als de baby in de box ligt in de woonkamer, en je moet gewoon even weg... Bv naar de wc, of de bel gaat... etc?
Of als de baby op een speelkleed ligt? Speeltjes van zo'n kleed vindt onze kat denk ik ook erg leuk
pi_71648599
Innepin, lekker aan de B&J
Jammer dat het strippen niet gelukt is maar dit weekend word je mama, sowieso!
En het kan nog veel erger, ik las laatst dat Bixister wel tot 43 weken heeft rondgelopen
Nou heb jij daar natuurlijk helemaal niks aan, vandaar maar even een voor jou. Helpt ook niet, maar is goedbedoeld.

Davinia, mij wilden ze idd verplichten 6 weken van te voren te stoppen. Maar ja, ik was niet arbeidsongeschikt, heb bezwaar gemaakt en ben "gewoon" 4 weken tevoren gestopt. Wel balen voor je, de reden waarom je uberhaupt deels arbeidsongeschikt bent is natuurlijk al rottig genoeg.

Morretje, lijkt me moeielijk als de een wel en de ander niet wil weten wat het geslacht is. Maar jullie hebben nog even om het uit te vechten

Huup met schrikkind
Devin was vaak ook erg schrikkerig toen hij nog niet geboren was. Harde muziek, een dichtslaande autodeur en ander plotseling geluid... ik voelde hem dan direct op tilt slaan. Deze jongen heeft dat helemaal niet, denk dat hij gewoon nu al gewend is aan zijn luidruchtige broer.

Sorbo, fijn dat het zo gezellig is met je stiefkinderen! Veel plezier bij de echo morgen, ze zullen vast hun ogen uitkijken...

En in buik dansende baby's zijn zo leuk!
Maar nu, met deze termijn even wat minder, begint nu verdomd pijnlijk te worden zodra er weer eens een verschuiving van binnen plaatsvindt. Duidelijk ruimtegebrek voor deze jongen

Ben vanmorgen naar de fysio geweest en het is zoals jullie zeiden inderdaad mijn bekken. Heb wat kleine tips gekregen en die van Rocka ook al uitgeprobeerd, maar een echt plan de campagne is in mijn geval nu niet nodig of aan te raden. Loop al op het eind, ik moet het gewoon even zien uit te zingen. Aanspannen, kantelen, stabiliseren en een sjaaltje knopen, daar doe ik het dan maar mee.
.... met gevoel voor drama....
pi_71648636
DuchessX

Innepin die beeb van jou heeft het erg naar zn zin in je buik denk ik.... maar morgen is het de dag
pi_71648717
Oh, en helemaal Faja vergeten! Leuk hoor, een 2e jochie. En aan hulp geen gebrek zag ik, je dochter zal maar al te graag willen helpen verzorgen

Duchess, dirnk je wel genoeg? Je zweet je rot met dit weer, extra vochtinname is zeker voor zwangere vrouwen aan te bevelen. Sterkte met je hoofdje
  donderdag 6 augustus 2009 @ 12:53:02 #233
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71648968
Innepin, wat balen dat de boel nog zo potdicht zit joh!
Ik hoop dat het toch morgen stiekem wel een beetje wil vlotten met het gellen en inleiden. Als je dan toch zo lang moet wachten vind ik dat je op z'n minst wel die mooie datum verdient hebt.

Oh ja, Happy? Heb jij een Malm-bed van Ikea toevallig?
Dan kan je de kratten namelijk ook prima onder de zijplanken zetten en dan heb je minder kans/het gevoel dat je ze er zo onderuit schopt. Althans, dat heb ik.
Moet je eig. wel limonadefles-kratten hebben, die zijn nl. iets hoger, maar wij doen het nu met grolsch beugelfles-kratten en dat kan volgs mij ook prima.
pi_71649126
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 12:53 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, Happy? Heb jij een Malm-bed van Ikea toevallig?
Dan kan je de kratten namelijk ook prima onder de zijplanken zetten en dan heb je minder kans/het gevoel dat je ze er zo onderuit schopt. Althans, dat heb ik.
Moet je eig. wel limonadefles-kratten hebben, die zijn nl. iets hoger, maar wij doen het nu met grolsch beugelfles-kratten en dat kan volgs mij ook prima.
Jep, da's wel een goeie tip! Die sla ik op Merci!

Innepin, balen dat strippen niet kan nog. Hopenlijk gaat het het toch voor morgen 23.59 uur lukken maar 8-8 is ook een mooie datum toch?

En de rest ben ik weer vergeten
pi_71649235
Innepin, ik had gehoopt dat er wat schot in zat. Morgen loopt het hopelijk vlotter dan gedacht.
pi_71649259
wij hebben ook een malm bed en dat heb ik gewoon op van die klossen gezet die daarvoor zijn. Ze hebben nl verschillende soorten gewoon even erbij zeggen wat voor soort bed je hebt dus
pi_71649304
Oh ja, klossen regelen...
Ik vergeet het steeds
pi_71649325
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 12:30 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ze staan onder een spoiler, denk ik. ff zien

Zwangerschap en geboorte deel 537
Woa

En ik vind het zo leuk dat wij samen op gaan

Ow en met onze kat ging het vanaf het begin prima. De kat vond L. vanaf het begin maar raar en een beetje eng en pas vanaf dat L. begon met kruipen ging de kat er mee spelen tot groot lol van beiden.
L. heeft de kat al eens in zijn staart gebeten etc, maar poezel corrigeert L. altijd netjes met de nageltjes in of laat hem lekker spelen. Behandelt hem als kitten zeg maar
pi_71649366
zo ik ga me er weer eens even voor zitten haha (tegen de tijd dat ik op invoeren klik sluit ik het topic zeker )

@ Kersjes, wel fijn dat je wat tips hebt meegekregen.
Heb je inmiddels al reactie op je mail?
En hoe voel je je nu?
Heb je kans/tijd om vanmi. nog even plat te gaan?

@ Sorbootje, fijn dat dat zo goed gaat met je stiefkinderen en veel plsier bij de echo.
Leuk dat het kamertje steeds meer vorm krijgt he?

@ Innepin, lekker laten verwennen nog en heel veel succes alvast voor morgen gewenst.
Jullie zijn iig het weekend met jullie 3-en.

@ Happy, succes morgen en weet je, ik maak me er ook altidj druk om en als het dan klaar is denk ik ach, heb ik me daar druk om gemaakt?
En beter om het bij te houden dan dat je er na nog een hele poos kunt gaan om je gebit te laten restaureren.
Ons bed heeft ook een plank voor en achter (van ikea) en zag laatst bij iemand die hetzelfde bed hadden dat ze er een extra matras onder hadden gelegd en zo was het bed mooi opgehoogd.

@ Be, hou jij t nog vol?

@ BE en wupwup, Handige tip van dat anti slip matje voor onder het aankleedkussen

@ Huup, gekkerd met je pootjes en met je bed.
Anders ff zo'n matje eraan wagen maar het zal toch vast wel stabiel zijn?

@ Morretje, lekker cliche maar je moet bij een aantal weken beginnen en die eerste paar weken zijn wel erg belangrijke.
Voor je het weet ben je alweer 12 wkn.
Ik was net zwanger rond carnaval en een boel feestjes, foei wat heb ik een smoezen moeten bedenken haha

@ Poppedein, leuk zo'n fotoshoot en hoe was het bij de controle?
Alles oke?

@ Bar, hoest nu met jou?
Al meer gerommel?

@ Faja, leuk dat julie t geslacht weten!

@ Rocka, heb je nu al verlof of moest je nog 1 dag?
Heerlijk vooruitzicht lijkt me en fijn dat je weer wat bij hebt kunnen tanken.
leuk ook van die shoot toch, leuk compliment.
's Avonds lekker met de beentjes hoog ivm vocht en we "moeten" op de gym oo kvan die oefeningen doen tegen het vocht (met voeten ronddraaien en staan en dan benen een voor een optrekken)

@ incantrix, hoe ging het gesprek met je leidinggevende?

@ Bj, je gaat idd snel zeg, leuk volgende week de 20wkn echo.
willen jullie weten wat het word?

@ Lijnloos en Aoraki, veel plsier met uitzoeken.
WEten julie al welke wagen je wilt?

@ Vlindur, heb je blog gelezen.
Sterkte met de onderzoeken en wachten etc.
Zit je nu automatisch bij de gyn eigenlijk?
En voelt dat prettig?

@ De rest die ik vergeten bent, voor jullie een knuffel

@ mezelf, hier gaat het aardig goed.
Op mn werk beetje gedeisd houden, dagdiensten werk ik 6u in totaal en nu is het aftellen.
nog 9 diensten, heerlijk vooruitzicht!
Iedereen vraag hoe het gaat met de warmte, ach ja, lekker kannetje ranja in de koelkast, beetje lezen, met voetjes in bak met water en beetje internetten etc.

Heb s avonds last van soort van nesteldrang, heel irritant om 22:00 s avonds haha.
Slapen gaat nog steeds beroerd maar ja, daar stel ik me gewoon op in en kan er heel moeilijk over doen maar ik leg me er maar bij neer dat hendelt een stuk makkelijker en ach tussendoor maar ff paar keer tukken.

Dinsdag naar fysio voor mn si gewricht (gaat stuk beter) naar de internist voor mn klier en mn ijzer (is niet helemaal goed en vorige keer bij die waarden had ik 2x een infuus nodig dus ben benieuwd wat hij gaat doen, ook met oog op de bevalling) en naar de vk in het ziekenhuis.
zo langzamerhand komt het toch stiekem al dichterbij, van de week naar info avond over bevallen in het ziekenhusi geweest en straks nog weer een kruidvat doos opgehaald.
Op een ander forum waar ik lurk zitten ze allemaal te zeuren over die dozen, geef je er dan of niet voor op of gooi de dingen weg die je niet wil gebruiken.
tot nu toe vond ik er overal nog wel een paar handige dingetjes in zitten eigenlijk.
Owja, heb koppijn en keelpijn en ben verkouden dat is wel irritant maar ja, ff kruidvat gesponsord.

Fijne dag allemaal!
pi_71650672
Innepin! Wat jammer!! Maarrrrrr...je bent gewoon mama komend weekend!

Ik heb moeite met lezen ivm de hoofdpijn en ben doodop, ga weer even liggen lieve ladies.
#geen
  donderdag 6 augustus 2009 @ 13:54:23 #241
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71650735
Duchess, wordt het niet eens tijd je vermoeidheidsklachten bij de VK of gyn neer te leggen. Ik lees niets anders van je dan dat. Lijkt me toch niet echt heel erg normaal.
Tuurlijk hoort vermoeidheid erbij, dat heeft elke zwangere vrouw in de verscheidene stadia meer of minder. Maar het lijkt me bij jou zo vreselijk extreem...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71650797
Duchess wel genoeg water drinken, ook al heb je er niet zoveel trek in.

Met dit weer is het misschien niet het handigst om veel te slapen... of nouja, als je al pijn in je hoofd hebt dan moet je echt heel regelmatig wat drinken en als je slaapt dan drink je minder en zweet je wsl meer.
Take care?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71650799
Faja een jongetje! wat leuk!

Duchess, balen dat je zo´n hoofdpijn hebt. Die laatste loodjes kunnen zo vervelend zijn

Huup met schrikbaby, moest er wel om lachen eigenlijk Toen Graeme net geboren was, heb ik hem ook een keer heel erg laten schrikken met kiekeboe... wassie blijkbaar nog niet aan toe

Innepin, balen dat het strippen nog niet kon! En hebben ze je wel verteld dat het inleiden ook meerdere dagen kan duren? Bij mij moest dat gellen toen 2 dagen, en het had zelfs ook nog een 3e dag gekunt, en daarna pas inleiden... niet om je te ontmoedigen ofzo, maar ik vond het wel heel vervelend dat ik dat vantevoren niet wist, toen was het wel extra teleurstelling dat het niet in 2 dagen klaar was... Maar ik hoop voor jou dat het gewoon lekker snel gaat, en dat het gellen alleen al genoeg doet en je gewoon lekker op 07-08-09 bevalt! Succes alvast!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_71650847
Duchess
Het-is-mij, megapost

Overigens heb ik bij dezen wel álle bakerpraatjes over het opwekken van de bevalling de wereld uit geholpen hè. Ananas, traplopen, pannenkoeken, seks, veel wandelen, weetikveelwatallemaal, ik heb het allemaal al geprobeerd en het werkt allemaal niet.

Tessie, ik weet het, het inleiden kan best even duren. Zeker omdat de bmm nog zo dicht zit enzo. Het maakt me allemaal niet zo veel meer uit, ik heb er duidelijk geen controle over, dus we zien wel hoe het loopt.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 6 augustus 2009 @ 13:59:10 #245
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71650882
Ik heb nog wel een ideetje voor je Inne:
Een badbevalling

I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71650886
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 13:05 schreef freecell het volgende:

[..]

Woa

En ik vind het zo leuk dat wij samen op gaan

Ow en met onze kat ging het vanaf het begin prima. De kat vond L. vanaf het begin maar raar en een beetje eng en pas vanaf dat L. begon met kruipen ging de kat er mee spelen tot groot lol van beiden.
L. heeft de kat al eens in zijn staart gebeten etc, maar poezel corrigeert L. altijd netjes met de nageltjes in of laat hem lekker spelen. Behandelt hem als kitten zeg maar
Oja, er was een kattenvraag waar ik nog op wilde reageren. Wij hebben er 3 rondlopen en ik kreeg ook al het verhaal om m'n oren dat een kat bovenop een baby zou gaan liggen. Nou, om eerlijk te zijn geloof er ik niet zoveel van, want dan zouden de waarschuwingen van professionals je wel om de oren vliegen. Van onze 3 katten zal er één bang zijn, de ander willen ravotten en nummer drie zal inderdaad haar uiterste best doen om op de warme zachte plekjes te gaan slapen (box, wipstoeltje, kinderwagenbak van m'n nichtje ). Maar aangezien de deur van de babykamer altijd dicht zit en ik erbij ben als de baby in de box of wipstoel zit, zal het wel loslopen. Daarnaast is m'n vriend ook prima van baby af aan opgegroeid met katten en zijn wij zeker niet het eerste gezin...
pi_71650957
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 13:57 schreef innepin het volgende:

Overigens heb ik bij dezen wel álle bakerpraatjes over het opwekken van de bevalling de wereld uit geholpen hè. Ananas, traplopen, pannenkoeken, seks, veel wandelen, weetikveelwatallemaal, ik heb het allemaal al geprobeerd en het werkt allemaal niet.
Ja, maar niet allemaal tegelijk geprobeerd hè? Dus daar ga je al...
pi_71651062
Rocka Van ondereeehhhhhh!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_71651448
Mwehehe volgens mij worden jullie melig van de warmte

Mijn verloskundige heeft me voor de vermoeidheid een foldertje meegegeven van een andere verloskundige die acupunctuur kon doen. Ik geloof niet echt in de werking van AP. Verder was alles trouwens goed: bloedwaardes, bloeddruk, baarmoeder, ukjes hartje.

* octopussy gaat zich verder vervelen op werk
pi_71651738
Ik ga er even een paar dagen tussenuit. Een bezoekje brengen aan mijn ma en daar is er geen internet.

Ik kijk er al naar uit om thuis te komen en de foto's van Innepins baby te bekijken

Veel succes allemaal met de warmte en tot later
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')