zo ik ga me er weer eens even voor zitten haha (tegen de tijd dat ik op invoeren klik sluit ik het topic zeker

)
@ Kersjes, wel fijn dat je wat tips hebt meegekregen.
Heb je inmiddels al reactie op je mail?
En hoe voel je je nu?
Heb je kans/tijd om vanmi. nog even plat te gaan?
@ Sorbootje, fijn dat dat zo goed gaat met je stiefkinderen en veel plsier bij de echo.
Leuk dat het kamertje steeds meer vorm krijgt he?
@ Innepin, lekker laten verwennen nog en heel veel succes alvast voor morgen gewenst.
Jullie zijn iig het weekend met jullie 3-en.
@ Happy, succes morgen en weet je, ik maak me er ook altidj druk om en als het dan klaar is denk ik ach, heb ik me daar druk om gemaakt?
En beter om het bij te houden dan dat je er na nog een hele poos kunt gaan om je gebit te laten restaureren.
Ons bed heeft ook een plank voor en achter (van ikea) en zag laatst bij iemand die hetzelfde bed hadden dat ze er een extra matras onder hadden gelegd en zo was het bed mooi opgehoogd.
@ Be, hou jij t nog vol?
@ BE en wupwup, Handige tip van dat anti slip matje voor onder het aankleedkussen
@ Huup, gekkerd met je pootjes en met je bed.
Anders ff zo'n matje eraan wagen maar het zal toch vast wel stabiel zijn?
@ Morretje, lekker cliche maar je moet bij een aantal weken beginnen en die eerste paar weken zijn wel erg belangrijke.
Voor je het weet ben je alweer 12 wkn.
Ik was net zwanger rond carnaval en een boel feestjes, foei wat heb ik een smoezen moeten bedenken haha
@ Poppedein, leuk zo'n fotoshoot en hoe was het bij de controle?
Alles oke?
@ Bar, hoest nu met jou?
Al meer gerommel?
@ Faja, leuk dat julie t geslacht weten!
@ Rocka, heb je nu al verlof of moest je nog 1 dag?
Heerlijk vooruitzicht lijkt me en fijn dat je weer wat bij hebt kunnen tanken.
leuk ook van die shoot toch, leuk compliment.
's Avonds lekker met de beentjes hoog ivm vocht en we "moeten" op de gym oo kvan die oefeningen doen tegen het vocht (met voeten ronddraaien en staan en dan benen een voor een optrekken)
@ incantrix, hoe ging het gesprek met je leidinggevende?
@ Bj, je gaat idd snel zeg, leuk volgende week de 20wkn echo.
willen jullie weten wat het word?
@ Lijnloos en Aoraki, veel plsier met uitzoeken.
WEten julie al welke wagen je wilt?
@ Vlindur, heb je blog gelezen.
Sterkte met de onderzoeken en wachten etc.
Zit je nu automatisch bij de gyn eigenlijk?
En voelt dat prettig?
@ De rest die ik vergeten bent, voor jullie een knuffel

@ mezelf, hier gaat het aardig goed.
Op mn werk beetje gedeisd houden, dagdiensten werk ik 6u in totaal en nu is het aftellen.
nog 9 diensten, heerlijk vooruitzicht!
Iedereen vraag hoe het gaat met de warmte, ach ja, lekker kannetje ranja in de koelkast, beetje lezen, met voetjes in bak met water en beetje internetten etc.
Heb s avonds last van soort van nesteldrang, heel irritant om 22:00 s avonds haha.
Slapen gaat nog steeds beroerd maar ja, daar stel ik me gewoon op in en kan er heel moeilijk over doen maar ik leg me er maar bij neer dat hendelt een stuk makkelijker en ach tussendoor maar ff paar keer tukken.
Dinsdag naar fysio voor mn si gewricht (gaat stuk beter) naar de internist voor mn klier en mn ijzer (is niet helemaal goed en vorige keer bij die waarden had ik 2x een infuus nodig dus ben benieuwd wat hij gaat doen, ook met oog op de bevalling) en naar de vk in het ziekenhuis.
zo langzamerhand komt het toch stiekem al dichterbij, van de week naar info avond over bevallen in het ziekenhusi geweest en straks nog weer een kruidvat doos opgehaald.
Op een ander forum waar ik lurk zitten ze allemaal te zeuren over die dozen, geef je er dan of niet voor op of gooi de dingen weg die je niet wil gebruiken.
tot nu toe vond ik er overal nog wel een paar handige dingetjes in zitten eigenlijk.
Owja, heb koppijn en keelpijn en ben verkouden dat is wel irritant maar ja, ff kruidvat gesponsord.
Fijne dag allemaal!