Bar, herkenbaar
Zo stom, ik kan mijn benen bijna niet meer bewegen.
Zodra ik mijn bovenbenen wil optillen of verschuiven in bed ofzo dan doet me dat toch 'n pijn in mijn onderbuik en liezen, niet normaal meer! Ik kan dus ook niet voorover mijn bed in, moet echt op de rand gaan zitten en me
l a n g z a a m eerst naar achter en dan opzij laten zakken. En dan maar hopen dat ik goed lig, wil ik ietsje opschuiven dan is dat bijna niet te doen, zonder hulp zeker niet, en gaat het dus gepaard met veel pijn.
Zit van top tot teen vol stress, we worden al sinds gisteravond zowat ons bed uitgedrild door de werkzaamheden hier beneden

(zie ook het bankje)
Gillende peuter die er steeds wakker van wordt, mopperende man die over 'n kleine 2 uur weer op moet om te gaan werken en een buik die constant op tilt slaat door al dat lawaai en mijn onvermogen om rust te krijgen, het is geweldig gezellig hier in huis joh
En nu zit ik te janken als een hormonale aanstelster, maar dat ben ik toch niet?? Ik heb toch ook recht op een ongestoorde nachtrust, voor zover mogelijk met ruim 37 weken zwangerschap??
Ben echt zo link op het moment, als lopen niet zo verdomd pijnlijk was dan had ik nu de krulspelden ingedraaid, deegroller erbij en in een bloemetjesjurk hier beneden mijn beklag gaan doen bij de voorman
Oh god, het lawaai en gedreun heeft mijn hersens inmiddels al aangetast
.... met gevoel voor drama....