abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 5 augustus 2009 @ 20:07:15 #151
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_71631882
Is BE al bevallen? Nee toch? .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  woensdag 5 augustus 2009 @ 20:10:10 #152
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71631959
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 20:07 schreef Skaai het volgende:
Is BE al bevallen? Nee toch? .
Nope. Helaasch, hij zit er nog!
  † In Memoriam † woensdag 5 augustus 2009 @ 20:11:22 #153
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_71632004
Ja jeetje, nu moet ik in elk Zwangerschap & Geboorte topic tvp-tjes plaatsen
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  woensdag 5 augustus 2009 @ 20:12:24 #154
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71632032
Je kan nog wel een weekje wachten hoor, hij komt zeer wrsch voorlopig toch nog niet.
pi_71633881
Dames, jullie zijn te droog hoor...en gevaarlijk, al die losliggende scharen hier, 't wordt er een beetje verknipt topic van
Rocka, ook al deuken! Ik vind een complete afdruk van je sok en schoen in je voet ook indrukwekkend, heb helaas geen foto's genomen net. En Innepin, fijn dat je ctg goed was en mooi dat je schoonmoeder geen gelijk krijgt.
Hier nog 1 dagje werken! Net toch maar het zwembad opgezet, dan hoef ik me niet alleen een walvis te voelen, maar kan ik ook gaan dobberen als een walvis.Heeeerlijk!
Nou, dames, ik duik het bedje in, moet morgen nog redelijk wat doen op mijn werk en daarna heel 2009 niks meer....en stiekum vind ik dat maar eng en raar
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 5 augustus 2009 @ 21:26:18 #156
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71634020
Zooo, bijgelezen. Eindelijk!

Geen bar-beeb geen innepinbeeb

dames, knippen, scheuren, pompen, tangen, ik mis nog wel de hechtingen en de ontplofte egels, hoor!

en nog meer dames die kunnen boetseren met been, helaas

martine, heel veel sterkte met je opa!

verder weet ik het niet meer...

hier een baggerdag gehad, morgen weer fysio!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_71634880
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 18:21 schreef Brighteyes het volgende:
Asyniur!
Wel een toffe uitdaging btw... wie kan er een foto plaatsen met FOK in zijn been gedeukt!
Ik helaas niet, mijn dikke benen zijn gewoon dik. Heb alleen kleine vochtbubbeltjes op mijn voeten.
speciaal voor BE

helaas lever ik maar half werk wegens te grote letters
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 5 augustus 2009 @ 21:59:53 #158
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71635113
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71635261
Huup
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 5 augustus 2009 @ 22:07:49 #160
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71635362
OMG Huup!
hoe lang duurt het voordat dat weer teruggeplooid is?

zou wel een originele naamsaankondiging zijn, ingedrukt op je vochtpoojte
weer eens wat anders dan geverfd op de buik
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_71635431
het duurde maar een paar seconden voor t erin zat gelukkig maar want t hing wel een beetje oncomfi
dr zitten nu nog deuken enzo in mn been, niet meer leesbaar as such volgens mij. Geen idee, een beetje flinke deuk duurt een half uur ofzo voor het zich weer terug in vorm heeft gezogen denk ik?

En jaaaaaa ik weet nie, daar vind ik de naam dan weer net iets te lang voor haha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Jubileum moderator woensdag 5 augustus 2009 @ 22:13:03 #162
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71635524
Het zou wel een leuk apart geboortekaartje zijn, een foto van je been waar de naam in is gedrukt

edit- spuit 11, Davinia had dat idee al
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 5 augustus 2009 @ 22:15:29 #163
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71635594
haha Huup, tis toch wat...

Weet je wat? Je moet er een geboortekaartje van maken

[ Bericht 76% gewijzigd door RockabeIIa op 05-08-2009 22:16:13 (edit: toevoeging :P) ]
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71635640
Ieew Huup!
Straks zit het er morgen nog!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 5 augustus 2009 @ 22:17:13 #165
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_71635650
Huup! Gek mens! En thnx voor je uitleg m.b.t. vocht.. Ik ben wel benieuwd dan, alhoewel het nu inderdaad niet al te verbazingwekkend is dat mijn sokken ook deuken achterlaten nu. Hoop maar gewoon dat mijn skategympies tot op het einde blijven passen, dat moet hopelijk wel lukken En anders maar lekkere warme witte sportsokken in badslippers naar mijn werk (Grappige is dat ik werk met nogal hoge omes, dat zou dus wel hilarische reacties opleveren denk ik )

Poppejans, het lijkt mij inderdaad ook erg fijn.. Je kunt ook zo lang blijven als je zelf wil, ook alleen daro bevallen en daarna asap kan, je kunt er ook je gehele kraamtijd doorbrengen en alles ertussenin En haha, inderdaad, leuk zo samen tegelijk, zeg maar Wel fijn om iemand te hebben met wie je een beetje gelijk oploopt!

Mensen, welterusten, ik hou het gezien voor vandaag.. Was best nog een productief dagje, al zeg ik het zelf Dagdag!
3!
pi_71635680
k zou et er bijna voor doen

maar t meiske krijgt 3 namen op t geboortekaartje met in totaal 20 letters
en en en k heb nog zo'n mooi gedichtje enzo en en en
mn arme pootjes

omg weet je wat ik me net bedenk, stel nou dat k zoiets zou doen en in een stortbevalling terecht kom... lig je daar met fok! in je poot gedrukt
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 5 augustus 2009 @ 22:19:22 #167
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71635727
Huup!
ennu ga ik naar bed
  Jubileum moderator woensdag 5 augustus 2009 @ 22:20:41 #168
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71635760
En die vk maar raar kijken
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 5 augustus 2009 @ 22:21:33 #169
190853 RockabeIIa
pi_71635782
Met een beetje mazzel krijg je nog een paar zakken extra vocht toegediend en dan is het zo weg, Huup
pi_71635857
haha Rocka, ja handig, uitdeuken van binnenuit die hap!
oeh hihi, zal ik dr --knip-- indrukken tijdens de weeen? misschien werkt het afschrikwekkend

ach dat vocht, ik maak me er nie druk om, t verdwijnt vanzelf weer. hoop ik... en zo niet, dan toch.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71636423
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 21:52 schreef huuphuup het volgende:

[..]

speciaal voor BE

helaas lever ik maar half werk wegens te grote letters
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehehe

Jij hebt bij voorbaat al gewonnen
#geen
pi_71636643
Jumig Huup... RESPECT!
  woensdag 5 augustus 2009 @ 23:01:52 #173
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71636983
Huup! Jij bent echt gestoord!
En idd, je zal daar liggen met al die deuken in je been!
pi_71637904
Huup, gek mens
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  woensdag 5 augustus 2009 @ 23:48:27 #175
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71638482
Haha, wat een stelletje heerlijke debielen in dit topic

Huup, ik verheug me nu al op de boetseerwerkjes die je later met je dochter zal gaan produceren

En Innepin? Nog wat actie gaande???
.... met gevoel voor drama....
pi_71639287
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 23:48 schreef Kersjes het volgende:
En Innepin? Nog wat actie gaande???
En bij jou?
#geen
pi_71639520
en nu ga ik heerlijk zo naar m'n bedje met het nodige "voor"werk, in combi met een drukke baby in buik...
geloof mij dat is pijnlijk...
ze is hier echt druk met trappen enzo

Maar heb " beloofd"aan Innepin dat zij eerst mag dus ik wacht m'n plekkie rustig af.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_71639589
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 00:23 schreef _Bar_ het volgende:
en nu ga ik heerlijk zo naar m'n bedje met het nodige "voor"werk, in combi met een drukke baby in buik...
geloof mij dat is pijnlijk...
ze is hier echt druk met trappen enzo

Maar heb " beloofd"aan Innepin dat zij eerst mag dus ik wacht m'n plekkie rustig af.
Trusten _Barretje_

Oh ja, ik geloof je * herkent voorwerk & drukke baby = pijn
#geen
pi_71641774
Bar, herkenbaar

Zo stom, ik kan mijn benen bijna niet meer bewegen.
Zodra ik mijn bovenbenen wil optillen of verschuiven in bed ofzo dan doet me dat toch 'n pijn in mijn onderbuik en liezen, niet normaal meer! Ik kan dus ook niet voorover mijn bed in, moet echt op de rand gaan zitten en me
l a n g z a a m eerst naar achter en dan opzij laten zakken. En dan maar hopen dat ik goed lig, wil ik ietsje opschuiven dan is dat bijna niet te doen, zonder hulp zeker niet, en gaat het dus gepaard met veel pijn.

Zit van top tot teen vol stress, we worden al sinds gisteravond zowat ons bed uitgedrild door de werkzaamheden hier beneden (zie ook het bankje)
Gillende peuter die er steeds wakker van wordt, mopperende man die over 'n kleine 2 uur weer op moet om te gaan werken en een buik die constant op tilt slaat door al dat lawaai en mijn onvermogen om rust te krijgen, het is geweldig gezellig hier in huis joh
En nu zit ik te janken als een hormonale aanstelster, maar dat ben ik toch niet?? Ik heb toch ook recht op een ongestoorde nachtrust, voor zover mogelijk met ruim 37 weken zwangerschap??
Ben echt zo link op het moment, als lopen niet zo verdomd pijnlijk was dan had ik nu de krulspelden ingedraaid, deegroller erbij en in een bloemetjesjurk hier beneden mijn beklag gaan doen bij de voorman

Oh god, het lawaai en gedreun heeft mijn hersens inmiddels al aangetast
pi_71641866
goedemorgen dames

@Kers een dikke knuffel; die heb je zo te lezen echt wel ff nodig.....

@LLM; zet hem op vandaag!!!

@Huup; FANTASTISCH die foto!

en ik heb dus weer een vroege dienst... vroehoeg!
en ga ff een ontbijtje maken.

en o ja, ff voor mezelf: 19 weken

(nog maar 1 weekje te gaan tot echo!)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 6 augustus 2009 @ 07:09:18 #181
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_71641964
Kersje-lief, dat is echt heel naar, waarom bel je de gemeente niet? Hiero in de stad was een tijd terug ook zo'n soort situatie en uiteindelijk hebben ze er een soort geluidsschermen omheen gezet voor de buurtbewoners.. Die werklui kunnen je denk ik niet helpen, maar degene die de opdracht geeft moet er wel wat mee.. En anders elke ochtend als het begint de politie bellen ofzo? Geluidshinder vóór een bepaald tijdstip mag met een reden niet, ik zou het echt doen, dit is toch niet normaal meer??

Pfiew BJ, werkze vandaag! Ennuhm, bijna echo

Ik ga vandaag toch maar eens met mijn leidinggevende praten over mijn rugklachten, ookal kan ik in mijn werk niet anders dan dossiers verplaatsen, het gaat gewoon niet meer.. Maar eerst douchen, mijn ogen zitten nog dicht
3!
pi_71641969
goodmorning!

Jeuh BJ 19 weken! wat ga je hard meid!

Ik heb vannacht het grootste deel van de nacht op de bank geslapen
het bed staat op klossen kratten en ik vind het doodeng iedere keer als mn lief zich in zn enthousiaste slaapmodus omdraaide enzo zat k rechtop brrr, niet aan mij besteed die bedden zo...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71642039
Goedemorgen

Het wordt een warme dag vandaag dus ik denk aan de LLM's

BJ, gefeliciteerd met je 19 weken! Dat schiet echt al op.

Vervelend Incantrix, dat je zo'n last hebt op je werk. Inderdaad wel bespreken hoor want je hebt alleen jezelf ermee als je door blijft lopen.

Oh, ff spuit 11: Huup

Ik vergeet Kers helemaal: echt bellen met de gemeente hoor. Dat is toch niet normaal! Dikke knuf van mij.

En nu op naar het werk....
pi_71642220
Kersjes jij verdiend een knuffel....! Maar wellicht is een belletje naar de gemeente een idee.
pi_71642315
Goedemorgen allemaal

Huup, ben je ban g om uit bed te vallen dan ofzo?
Anders haal je de kratten gewoon toch nog even weg? Voor hetzelfde geld lig je nog een paar weken op de bank te slapen, is ook niet gezellig!

Hmm, ik kan dus echt bijna niet meer bewegen of lopen
Heel voorzichtig voetje voor voetje schuifelen en mezelf aan de meubels vooruit trekken, anders lukt het gewoon echt niet en ga ik door de grond. De pijn zit in mijn schaambeen/ liezen gebied en het onderste stukje van mijn onderbuik. Heb dit nog niet eerder meegemaakt, het begon gisteravond en is echt niet leuk
Nu zit ik stil op de bank en heb nergens last van, maar zodra ik ga bewegen schiet de pijn er weer in., grrrr.

Geluidsoverlast bespreek ik verder op het bankje.
pi_71642401
Auwe kersjes Dat klinkt heel pijnlijk!

En Huups, zo eng is het toch niet?
pi_71642412
goedemorgen dames! hier even een kort berichtje van een veloren gewaande vakantieganger. We zijn weer thuis!!! Ik heb nog niet bijgelezen en kom daar zeker dit weekend ook niet aan toe aangezien we de verjaardag van onze oudste vieren (alweer 5 jaar bijna). Maar hier gaat alles lekker en we weten inmiddels ook het geslacht van onze uk, it's a BOY
  donderdag 6 augustus 2009 @ 08:23:01 #188
190853 RockabeIIa
pi_71642423
Klinkt als mijn bekken kersjes... Probeer eens te stabiliseren: op je rug gaan liggen, navel intrekken, knieën omhoog en dan de benen openen. Wellicht helpt het een beetje
  donderdag 6 augustus 2009 @ 08:24:40 #189
190853 RockabeIIa
pi_71642442
Leuk faja nog een knul!
pi_71642571
Leuk Faja!
pi_71642621
Leuk Faja!
Is er al innepin-nieuws?
  donderdag 6 augustus 2009 @ 08:45:16 #192
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71642699
Kersjes, die oefening die Rocka omschrijft moest mijn vriendinnetje met ernstige bekkenklachten ook doen. En dat verlichtte soms idd wel.

Faja nog een jochie erbij! Leuk!
pi_71642727
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 08:39 schreef prinseszondererwt het volgende:
Leuk Faja!
Is er al innepin-nieuws?
Anders morgen wel
pi_71642777
Mogguh,

Kersjes wat een gedoe, en wat een pijn... sterkte
Faja wat leuk een boy erbij

Hier aldoor harde buiken, in combi met buikkrampen, heb er de halve nacht slecht door geslapen.

Innepin hopelijk jij wel lekker geslapen?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_71642801
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 08:47 schreef freecell het volgende:

[..]

Anders morgen wel
Misschien heeft het strippen toch geholpen?
  donderdag 6 augustus 2009 @ 08:55:51 #196
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_71642829
Huup Ik kwam net beneden na een gebroken nacht en jij maakt me meteen vrolijk

Zo dadelijk wat boodschapjesdoen en dan de rest van de dag mezelf koest houden met die 30 graden
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_71643707
Huups Ik viel echt van mn stoel gewoon van je FOKpootjes.. mijn hemel! Hier begint t ook echt wel flink en doet t ook zeer.. maar men, dat doe ik je gelukkig toch echt niet na hoor! Wat zul jij piesen straks zeg!

Kers…sjongejonge zeg, ik zou daar ook gewoon panisch gefrustreerd van raken, van mn slaap blijf je af! Dat heeft helemaal niets te maken met hormonen, maar wel met t besef dat je nog een hele drukke tijd voor de boeg hebt waar je niet graag zo onuitgerust aan begint!!

BJ alweer bijna op de helft heerlijk!
En Faja weer een klein ventje… superleuk!

Innepin, het zou zo fijn zijn als t doorgezet heeft, maar ik kan me ook goed voorstellen dat je even heerlijk ligt uit te slapen… als je morgen ingeleid wordt moet je heul heul vroeg op!!

Ik ga zo weer voor controle en daarna vergaderen op de praktijk.. met dit weer ja..buhhhh…

Ooh mn foto's zijn trouwens heel leuk geworden! Ik zal ze later vandaag ff plaatsen in t buikentopic!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_71644130
@Kers nah niet bang om eruit te vallen, ik weet niet, ik ben gewoon bang dat het gaat schuiven allemaal. T bed is niet echt toppunt van stevigheid ofzo gladde laminaat vloer + gladde plastic kratjes + gladde oplegplankjes + gladde pootjes makes me worry ik weet dat het door de druk van ons gewicht vast wel blijft liggen en dat het ook vast wel meevalt, maar ik vind het voorlopig maar niks...

Faja leuk een ventje erbij! gefeliciteerd!

PZE, als het goed is wordt Innepin vandaag pas gestript bij de vk, of nouja, ze gaan kijken of het mogelijk is om te strippen. Maar stiekem hoop ik dat ze nu gewoon bezig is.
Dat of ze moet haar laptop 's nachts uitzetten zodat ik dr nie online zie staan

Poppedeinske ik had al even gegluurd naar je foto's op je hyve, ze zijn echt superleuk!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71644469
Goedemorgen!

Oei Kersjes, wat een rotsituatie zo. Zwanger of niet, ik had dat ook niet getrokken 's nachts.. Ik zou inderdaad ook eens kijken bij de gemeente of ze er wat aan kunnen doen!

Huup, je Fok!been! Lijkt me ook erg pijnlijk op den duur trouwens..

Faja, gefeliciteerd Leuk hoor, weten wat het wordt.

Incantrix, succes met het gesprek over sjouwen.. Lastig lijkt me dat, weten dat het moet, maar het zelf echt niet meer kunnen. Wel verstandig om het aan te geven!

BJ, op de helft!

Hier nu 5 weken.. Stelt niets voor he, in vergelijking met jullie.. Gisteren discussie gehad met Ravage, ik wil stiekem tzt wel graag weten wat we gaan krijgen, een jongetje of een meisje. Ravage niet, die is naar eigen zeggen 'ouderwets' daarin. Nu ja, we hebben nog even.
Hebben wel besloten dat ik het mijn beste vriendinnetje wel al ga vertellen, mocht het niet goed gaan vind ik het fijn dat zij het ook weet. Bovendien moet ik anders zo ontzettend veel smoezen bedenken de komende tijd, er komen heel wat feestjes aan (met drank natuurlijk). Nu nog een geschikt moment vinden, want naast mijn schoonouders en moeder wil ik het daar wel eerst graag bij laten eigenlijk..
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_71644598
Een knul voor Faja, leuk!!!

BJ alweer bijna op de helft! Spannend, al bijna de 20 weken echo (ik vond die zo enorm bijzonder)

Succes met gesprek Incantrix, zoiets moet je je absoluut niet vervelend over voelen om aan te geven hoor, je geeft het nu toch tijdig aan.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')