Ik heb vorige week rubber onderleggers gekocht bij de ikea, eigenlijk bedoeld voor onder vloermatten, maar ik heb het voor onder het aankleedkussen gebruikt. Het zorgt ervoor dat de boel niet wegglijdt of kan schuiven en het is superdun. Je kunt dus ff bij de ikea kijken voor zo'n ding?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:52 schreef huuphuup het volgende:
@Kers nah niet bang om eruit te vallen, ik weet niet, ik ben gewoon bang dat het gaat schuiven allemaal. T bed is niet echt toppunt van stevigheid ofzogladde laminaat vloer + gladde plastic kratjes + gladde oplegplankjes + gladde pootjes makes me worry
ik weet dat het door de druk van ons gewicht vast wel blijft liggen en dat het ook vast wel meevalt, maar ik vind het voorlopig maar niks...
Ja, inderdaad. De gehoortest kunnen jullie wel overslaanquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:42 schreef huuphuup het volgende:
nouja, we weten in elk geval met grote waarschijnlijkheid dat ze niet doof is
Die is er al vroeg dan! Fijn dat je 'm leuk vindt! En nu van het weekend je beebje krijgen en dan heerlijk met zn 3tjes genieten!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:51 schreef innepin het volgende:
Goed. Vanmorgen bij de vk geweest, en het viel te verwachten, maar toch jammer: alles zit nog potdicht. Valt niet te strippen. En ik moet er dus ook maar niet van uitgaan dat ik beval vóór m'n inleidafspraak. Sterker nog, de kans is redelijk aanwezig dat ze morgen zoveel moeite hebben met het gellen enzo dat 't kind gewoon tot zaterdag blijft zitten.Dus, op naar morgen, het ziekenhuis, etcetera. Hééél vroeg morgen, maar ach, slapen doe ik toch niet meer (of in stukjes van één uur per keer met wcbreaks er tussen) dus dan maar liever vroeg hè.
En in de tussentijd word ik echt schandalig verwend door mijn vriendjehij stelde zojuist voor om even naar de appie te lopen voor een bak Ben & Jerry's
![]()
![]()
Even een dikkeaan Linda2205 omdat ik een superlief kadootje in de bus vond van een echt Berlijns Ampelmannslabbetje
![]()
You made my day
vooruit dan maarquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:51 schreef innepin het volgende:
En mijn welgemeende excuses aan huup dat ik m'n laptop aan had laten staanAls troost zal ik proberen je morgen op de hoogte te houden van hoe en wat vanuit m'n ziekenhuisbed, ok?
Bwa, ik kreeg er direct 4 cadeauquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:57 schreef freecell het volgende:
Morretje, iedereen is op 1 week begonnen hooren 5 is al weer 4 verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |