abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 augustus 2009 @ 10:12:15 #201
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71644636
kersjes, ik meende mn aanbod wel, hoor! Al ben ik vandaag niet thuis, gezellig theeleuten met stiemie, maar verder wel!

faja, leuk, een jongen!
enneh, het is nog geen 12u, dus nog geen innepin, toch?

bar, heb jij je nou net een paar posts geleden versproken over het geslacht?
succes met het gerommel!

huup, en als je bierviltjes, of ies anders stroefs onder de klossen (laat) zet(ten)?

incantrix, wat balen dat je ook zo'n rugklachten hebt...

weten jullie trouwens of ze me mogen verplichten om 6 wk vantevoren met erlof te gaan? omdat ik nu deels arbeidsongeschikt ben?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_71644684
Alsje deels aog bent moet je inderdaad 6w van te voren stoppen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71644699
ik dacht dat daar iets mee was Davinia, dat dat idd mocht ofzo. Was daar nie laatst ook al een discussie over?

En bierviltjes mja, we hebben een hele gladde laminaatvloer boven, ik heb niet het idee dat een bierviltje niet zou schuiven op die vloer. Ach, ik moet me gewoon niezo aanstellen en liggen en slapen met die hap
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71644748
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 09:52 schreef huuphuup het volgende:
@Kers nah niet bang om eruit te vallen, ik weet niet, ik ben gewoon bang dat het gaat schuiven allemaal. T bed is niet echt toppunt van stevigheid ofzo gladde laminaat vloer + gladde plastic kratjes + gladde oplegplankjes + gladde pootjes makes me worry ik weet dat het door de druk van ons gewicht vast wel blijft liggen en dat het ook vast wel meevalt, maar ik vind het voorlopig maar niks...
Ik heb vorige week rubber onderleggers gekocht bij de ikea, eigenlijk bedoeld voor onder vloermatten, maar ik heb het voor onder het aankleedkussen gebruikt. Het zorgt ervoor dat de boel niet wegglijdt of kan schuiven en het is superdun. Je kunt dus ff bij de ikea kijken voor zo'n ding?

Edit: het gaat om deze en is helemaal op maat te knippen
  donderdag 6 augustus 2009 @ 10:20:31 #205
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71644846
Huup, voor 1 euro koop je bij de blokker van die anti-slip matjes. En die kan je dan later mooi onder je aankleedkussen leggen. Heel handig, schuift die nl. ook niet zo makkelijk weg.
Wat Wup zegt dus!

Over dat verplichten van dat verlof, ja dat kan. Ze wilden dat bij Kersjes doen, en dat kon dus niet omdat die gewoon normaal aan het werk is nu, maals je idd nu deels aog bent dan kunnen ze je daar wel toe verplichten idd. Vind ik eerlijk gezegd ook wel een beetje logisch.

Wilde ik hier net gaan zeggen dat ik niet meer wist wanneer ik de baby nou gevoeld had en wat ik daar nou mee moest, laat hij zich natuurlijk prompt ineens voelen. Arme kind zit natuurlijk ook gewoon klem.

Morretje, we zijn allemaal bij de 5 weken begonnen hoor. Gewoon lekker kleppen dus.
pi_71644945
ah thnx Wup en BE das wel een goed idee van die matjes vanmiddag even langs blokker dan en anders op naar Ikea.

Fijn dat ie zo goed naar je luistert BE en gelukkig maar dat ie zich gelijk laat horen/voelen.

Ik had een schrikkind vanmorgen
mn lief wilde tegen mn buik praten en ze bewoog en reageerde op zn stem enzo, toen was t even stil en deed ie zo'n geluidje op mn buik, wat je ook wel es bij baby's/kindjes doet, zo'n veredeld scheet geluid gelukkig wel zachtjes hoor, maar t arme kind schrok er duidelijk van
ken je die filmpjes van die schrikkende panda? Zo schoot mn buik ongeveer ineens omhoog
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71645217
Huup! Fantastisch!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_71645294
arm kind! wel heel schattig...
als je kindje later veel bang is voor je lief, dan weet je waar het vandaan komt...
pi_71645364
Volgens mij wordt je inderdaad verplicht die 6 weken te nemen, Davinia (maar ivm deels arbeidsongeschikt weet ik het niet zeker dus).
Ik hoop deze keer tot 4 weken vantevoren te kunnen werken.
Alleen bij de eerste "dwongen" ze me tot de 6 weken aangezien ik al een hele tijd in het ziekenhuis lag.

Leuk Faja, een jongen (wat weten jullie dit al "vroeg" in de zwangerschap)

BJ ook al bijna op de helft (toch een fijn gevoel, vind ik)
pi_71645381
jaaaa dat zei ik ook al als ze een trauma heeft is t jouw sschuld!

nouja, we weten in elk geval met grote waarschijnlijkheid dat ze niet doof is
maar t was wel een beetje zielig, dus nie voor herhaling vatbaar
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71645423
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:42 schreef huuphuup het volgende:
nouja, we weten in elk geval met grote waarschijnlijkheid dat ze niet doof is
Ja, inderdaad. De gehoortest kunnen jullie wel overslaan
pi_71645508
Leuk Faja, nog een jongen erbij!

Morretje, in het begin gaat het tergend traag vond ik, maar opeens schiet het op. Bij mij heeft de vakantie wel heel erg geholpen. Je gaat weg en bent 8 weken en je komt terug en ineens ben je 11 weken haha. Wij hebben het ook zo gedaan trouwens, alleen de mensen vroeg verteld met wie je het ook wilt delen als het fout gaat. En het is wel heel leuk om het met een vriendin te delen. Succes met vertellen!

Ok ok, heel stout geweest, durfde weer niet te bellen met de tandarts, maar nu net toch echt gedaan. Morgen om 12.05 uur mag ik op de slachtbank maar ja, ik zal blij zijn als de pijn weg is.

Huup, ik kan me het helemaal voorstellen hoor dat je het eng vind ik dat bed op kratjes. Ik zie dat ook helemaal niet zitten. Moeten maar even kijken tegen die tijd, want ons bed kan ook heel lastig op blokken aan gezien het geen pootjes heeft maar een soort rechte dikke plank aan het hoofd- en voeteneind.
pi_71645689
Happy, ik hoop dat het bij de tandarts morgen meevalt!
pi_71646458
Leuk hoor, virus op de computer.....
Dus nu eindelijk weer eens online.
Zie dat er na Nijna's Iris geen baby's meer zijn geboren?????
Kom op dames! Hoewel, met die warmte.....
Ik zit lekker binnen met mijn peutertje te kleien, binnen is het een stuk aangenamer als buiten.
Vanmiddag heeft mijn lief vrij genomen om met Meike te gaan zwemmen. Kan ik eindelijk de geboortekaartjes gaan regelen.

Happy, succes bij de tandarts!
Faja, wat leuk, weer een jochie. Als dat net zo'n mooierd wordt als Nathan.....
Poppedein toch nog aan het vergaderen??? Volgens mij heb je verlof hoor!
Ben benieuwd naar je foto's.
Kersjes, sterkte met alles, het lawaai, je lijf dat niet meer wil....hopelijk dient baby zich gauw aan dan.
BJ, morgen echo schreef je toch? Spannend, en leuk!
En dan die pootjes van Huup....het is echt ernstig!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 6 augustus 2009 @ 11:41:18 #215
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71647064
huup! arm kind!

BE, ik vind het ook wel logisch, en ik wil ook 6 wk vantevoren stoppen, maar bij ons moeten we verplicht en aantal dagen vakantie bijkopen ivm de crisis, dus ik had gedacht dan 4wk van tevoren met verlof te gaan, en wk 34 t/m 36 dan die verplichte vakantiedagen op te nemen. effectief hetzelfde, maar wel zo makkelijk ivm aansluitend ouderschapsverlof en zo... vandaar
nu wordt het wat meer puzzelen.

happy, alvast heel veel succes bij de tandarts!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_71647353
Ola dames

Eerst even een voor Kersjes...

BJ 19 weken! Morretje 5 weken 't is geen wedstrijd hoor morretje. sowieso, die win ik makkelijk natuurlijk

Faja nog een knul, wat leuk!

Goed. Vanmorgen bij de vk geweest, en het viel te verwachten, maar toch jammer: alles zit nog potdicht. Valt niet te strippen. En ik moet er dus ook maar niet van uitgaan dat ik beval vóór m'n inleidafspraak. Sterker nog, de kans is redelijk aanwezig dat ze morgen zoveel moeite hebben met het gellen enzo dat 't kind gewoon tot zaterdag blijft zitten. Dus, op naar morgen, het ziekenhuis, etcetera. Hééél vroeg morgen, maar ach, slapen doe ik toch niet meer (of in stukjes van één uur per keer met wcbreaks er tussen) dus dan maar liever vroeg hè.
En in de tussentijd word ik echt schandalig verwend door mijn vriendje hij stelde zojuist voor om even naar de appie te lopen voor een bak Ben & Jerry's

Even een dikke aan Linda2205 omdat ik een superlief kadootje in de bus vond van een echt Berlijns Ampelmannslabbetje You made my day

En mijn welgemeende excuses aan huup dat ik m'n laptop aan had laten staan Als troost zal ik proberen je morgen op de hoogte te houden van hoe en wat vanuit m'n ziekenhuisbed, ok?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 6 augustus 2009 @ 11:54:19 #217
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71647427
Innepinnie, zo leuk om te lezen hoe je vriend je verwend! Wel balen dat het potdit zit maar je kunt er toch niets aan doen. Morgen gaat er iig iets gebeuren! Spannend
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71647474
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:51 schreef innepin het volgende:

Goed. Vanmorgen bij de vk geweest, en het viel te verwachten, maar toch jammer: alles zit nog potdicht. Valt niet te strippen. En ik moet er dus ook maar niet van uitgaan dat ik beval vóór m'n inleidafspraak. Sterker nog, de kans is redelijk aanwezig dat ze morgen zoveel moeite hebben met het gellen enzo dat 't kind gewoon tot zaterdag blijft zitten. Dus, op naar morgen, het ziekenhuis, etcetera. Hééél vroeg morgen, maar ach, slapen doe ik toch niet meer (of in stukjes van één uur per keer met wcbreaks er tussen) dus dan maar liever vroeg hè.
En in de tussentijd word ik echt schandalig verwend door mijn vriendje hij stelde zojuist voor om even naar de appie te lopen voor een bak Ben & Jerry's

Even een dikke aan Linda2205 omdat ik een superlief kadootje in de bus vond van een echt Berlijns Ampelmannslabbetje You made my day
Die is er al vroeg dan! Fijn dat je 'm leuk vindt! En nu van het weekend je beebje krijgen en dan heerlijk met zn 3tjes genieten! (En je slabbetje testen )
Lotte!
Noah!
pi_71647522
Morretje, iedereen is op 1 week begonnen hoor en 5 is al weer 4 verder

Heuj Innepin Je geduld wordt wel getest hè? Nuja, ze gaan morgen in ieder geval met je aan de slag
pi_71647582
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:51 schreef innepin het volgende:

En mijn welgemeende excuses aan huup dat ik m'n laptop aan had laten staan Als troost zal ik proberen je morgen op de hoogte te houden van hoe en wat vanuit m'n ziekenhuisbed, ok?
vooruit dan maar

nee hoor, ik hoop het echt dat het morgen gewoon heel rap gaat dan. En als je je verveelt en zin hebt in onzin bellen enzo dan heb je mn nummer he

lief van je vriendje dat ie je zo verwend
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71647665
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:57 schreef freecell het volgende:
Morretje, iedereen is op 1 week begonnen hoor en 5 is al weer 4 verder
Bwa, ik kreeg er direct 4 cadeau
En dan nog een paar
pi_71647752
Hé allemaal,

Daar ben ik weer heel even. Nog steeds nauwelijks tijd op de computer, omdat hij op de kamer van de kinderen van mijn man staat. Overdag zijn we in de babykamer aan het klussen en op tijdstippen dat ik tijd heb om hier te neuzen is de computer óf bezit óf men ligt hier te slapen. Maar goed, nu even een bliksembezoekje om te laten weten dat ik wel aan jullie allemaal denk.

Ik heb nog geen kans gehad Nijna en Chan te feliciteren. Bij deze!!! En allebei van die mooie namen gekozen!

Verder zag ik de uiterst charmante pootjes van Huup voorbij komen. Sneu voor jou Huup, maar wel hilarisch om te zien!

En Innepin... gewoon nog steeds geen baby. Je geduld wordt wel op de proef gesteld zeg!!

Een dikke voor iedereen! Ik kom hier binnenkort de schade weer inhalen hoor! Maar ondertussen is het wel reuze gezellig zo drie hele weken met mijn stiefkinderen!

Morgen weer een 3D echo. Mocht gratis terugkomen om samen met de kinderen nog even te spieken! We hebben er weer zo'n zin in! En ik ben net gebeld voor een afspraak voor de kraamzorgintake op 24 augustus. Stom he, maar da's weer zo'n moment dat alles veel echter gaat voelen!

Babykamer is geschilderd en we gaan nu gordijnen ophangen en een lamp enzo. Ik zal het wel showen t.z.t. in het kamertjestopic. 't Wordt zó mooi! Ik ga er elke avond even een poosje in zwijmelen denk ik...
pi_71647790
Ik heb de hele ochtend al een danser in m'n buik
had nog steeds niks teruggehoord van de fysio (maandag gebeld), dus net zelf maar weer gebeld. bleek idd door vakanties te komen, maar a.s. dinsdag kan ik terecht

Jammer Innepin, maar wel duidelijke info. Geniet lekker van je B&J
pi_71648010
Faja een jongen wat leuk!

Huup jeetje dat zijn pas vochtpootjes...

Puk is vandaag duidelijk aanwezig, zit ik net in vergadering ga hij in eens de boeggie dansen in mn buik.... zag er echt niet uit, daar ging dus mn concentratie
pi_71648222
Huup, die pootjes!

Faja, welkom bij de jongensclub

Innepin, die kleine van jou vindt het wel heel gezellig in je buik...

BJ 19 weken! Joehoe

Kersjes, vervelend niet kunnen slapen. Hopelijk kunnen ze er wat aan doen bij de gemeente.

Pffff, lekker warm vandaag. Werkkamer hadden we naar zolder verplaatst om ruimte te maken voor de kinderkamer... Maar hier onder het dak loopt de temperatuur wel hoog op... begin bijna spijt van de vakantie te krijgen met zulke hitte, op het werk hebben we airco...

Vandaag kinderwagen bestellen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')