Ach Martine.. Gecondoleerd meis.

@ Rocka: vk/gyn weten van de vermoeidheid, slik ijzertabletten sinds mei, maar mijn ijzer blijft laag (6,1). Zal het er morgen weer over hebben, moet dan naar de vk. Ben al de hele zwangerschap zo moe eigenlijk

Hoofdpijn gaat beter dames, ik heb veel gedronken. Ben ondanks mijn dut van vanmiddag weer doodmoe, kan zo weer slapen. Ik ben af en toe wel bang dat ik ook zo moe ben bij het bevallen, terwijl ik dan juist al mijn energie nodig heb. Of komt het wel goed ivm de vrijkomende adrenaline?
Asy gefeliciteerd met je mijlpaal meis!

Happy succes bij de tandarts morgen...!
Huup, ik heb veel last van pigment, altijd al een probleem mee gehad maar veel vlekken op mijn lijf zijn ook zo donker geworden als mijn tepels

Op mijn 15e hebben ze vitiligo geconstateerd, heb er verder nooit wat meegedaan eik omdat ik witte vlekken kreeg maar ook pigmentvlekken en de witte vlekken kleurden deels weer in, beetje vreemd allemaal. Herken mezelf niet zo in het profiel van vitiligo. Denk dat ik hier na de zwangerschap toch echt iets mee moet. Het is iets dat zo bij mij hoort dat ik er eik geen aandacht aan besteed (heb)

Anyway, mij lijkt dat als je moedervlekken ook nog dik worden, dat toch niet echt goed is! Het beste is denk toch even langs de HA.
Ga dalijk eens even googlen op zwangerschap & pigment

Karin wat lomp van je collega's zeg

Dat zou mij ook raken hoor, als ik in jouw schoenen stond

_Bar_ met de rommelbuik

Spannend hoor..!
Xeen weer goedgekeurd

Ik ben een hoop weer vergeten ben ik bang

Ben erg suf vandaag.