SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ voor een ieder die het effe nodig heeft maar ik gemist heb...
voor alle dansende buikbeebs...
@ Twinkly en Ymme, ik hoop dat jullie dag gisteren geslaagd was en van harte met je "nu echte" partner...
![]()
_BAR_!!!!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:48 schreef _Bar_ het volgende:
hmmm dat klopt dus echt, een wee herken je...
volgens mij dames is het hier zachtjes aan begonnen....
als dit zo nog een uurtje aanhoud dan gaan we timen....
Moet jij niet buiten in de tuin gaan zitten natuurlijkquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:55 schreef DuchessX het volgende:
[..]
_BAR_!!!!![]()
![]()
![]()
Ooh meis toch ik krijg gewoon kriebels, vind het zo spannend...!!!!!
Succes vast...
Kunnen we dalijk weer gaan F5'en met z'n allen![]()
Same herequote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:12 schreef k_i_m het volgende:
Huup, ik heb dat ook gehad. Die moedervlek zat op mijn rug en werd helemaal raar en eng. Een soort van megabult. Toen ik ermee bij de HA kwam heeft hij er naar gekeken en was er niks aan de hand. Hij wilde hem na de zwangerschap wel weghalen als ik dat wilde, maar omdat het verdovingsmiddel niet goed was voor het kind deed hij dat niet gelijk.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:24 schreef Lijnloos het volgende:
Oeh, als we nou effe doorspammen, kan Bar haar eigen beval topic openen nog net effe... en dan daarin de aankondiging, foto's en felicitaties, waarna Innepin de volgende nog net voor morgen effe kan openen![]()
@Mijsje, ik herinner me ze zeker nog... die hond hebben we tot mijn 7de gehad, weet nog goed dat ik helemaal over de zeik was toen ie moest inslapen ivm vergaande HD... en toen hebben we er een nieuwe poes (mocht ik uitzoeken) voor in de plaats gekregen en die is zelfs nog bij ons thuis mama geworden van 3 wokkels waarvan we er 1 gehouden hebben. De zwarte poes heeft het nog tot ongeveer mijn 11e of zo volgehouden maar uiteindelijk aan leukemie overleden...Maar het waren allemaal schatten hoor, stuk-voor-stuk..
Ah ok, omdat de afstanden naar het zkh te ver zijn zekers?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:36 schreef _Bar_ het volgende:
@Rocka hier mag je alleen maar in het ziekenhuis bevallen
Maaruh het is wel serieus hier, zit al weg te puffen.....
daar gaat straks onze kiper ligt nu dus kip op de bbq
Nee helemaal niet een km 3 of 4 althans waar wij wonen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:40 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ah ok, omdat de afstanden naar het zkh te ver zijn zekers?
Veel succes meid! Puf ze! Druk ze en laat ze een poepie ruiken!
Maar geniet eerst maar van je kippetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |