Ik heb vorige week rubber onderleggers gekocht bij de ikea, eigenlijk bedoeld voor onder vloermatten, maar ik heb het voor onder het aankleedkussen gebruikt. Het zorgt ervoor dat de boel niet wegglijdt of kan schuiven en het is superdun. Je kunt dus ff bij de ikea kijken voor zo'n ding?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:52 schreef huuphuup het volgende:
@Kers nah niet bang om eruit te vallen, ik weet niet, ik ben gewoon bang dat het gaat schuiven allemaal. T bed is niet echt toppunt van stevigheid ofzogladde laminaat vloer + gladde plastic kratjes + gladde oplegplankjes + gladde pootjes makes me worry
ik weet dat het door de druk van ons gewicht vast wel blijft liggen en dat het ook vast wel meevalt, maar ik vind het voorlopig maar niks...
Ja, inderdaad. De gehoortest kunnen jullie wel overslaanquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:42 schreef huuphuup het volgende:
nouja, we weten in elk geval met grote waarschijnlijkheid dat ze niet doof is
Die is er al vroeg dan! Fijn dat je 'm leuk vindt! En nu van het weekend je beebje krijgen en dan heerlijk met zn 3tjes genieten!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:51 schreef innepin het volgende:
Goed. Vanmorgen bij de vk geweest, en het viel te verwachten, maar toch jammer: alles zit nog potdicht. Valt niet te strippen. En ik moet er dus ook maar niet van uitgaan dat ik beval vóór m'n inleidafspraak. Sterker nog, de kans is redelijk aanwezig dat ze morgen zoveel moeite hebben met het gellen enzo dat 't kind gewoon tot zaterdag blijft zitten.Dus, op naar morgen, het ziekenhuis, etcetera. Hééél vroeg morgen, maar ach, slapen doe ik toch niet meer (of in stukjes van één uur per keer met wcbreaks er tussen) dus dan maar liever vroeg hè.
En in de tussentijd word ik echt schandalig verwend door mijn vriendjehij stelde zojuist voor om even naar de appie te lopen voor een bak Ben & Jerry's
![]()
![]()
Even een dikkeaan Linda2205 omdat ik een superlief kadootje in de bus vond van een echt Berlijns Ampelmannslabbetje
![]()
You made my day
vooruit dan maarquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:51 schreef innepin het volgende:
En mijn welgemeende excuses aan huup dat ik m'n laptop aan had laten staanAls troost zal ik proberen je morgen op de hoogte te houden van hoe en wat vanuit m'n ziekenhuisbed, ok?
Bwa, ik kreeg er direct 4 cadeauquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:57 schreef freecell het volgende:
Morretje, iedereen is op 1 week begonnen hooren 5 is al weer 4 verder
Ze staan onder een spoiler, denk ik. ff zienquote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:28 schreef freecell het volgende:
Waar zien jullie nou hupppootjes?Ik blader steeds maar heen en weer, maar zie ze niet?
Jep, da's wel een goeie tip! Die sla ik opquote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:53 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, Happy? Heb jij een Malm-bed van Ikea toevallig?
Dan kan je de kratten namelijk ook prima onder de zijplanken zetten en dan heb je minder kans/het gevoel dat je ze er zo onderuit schopt. Althans, dat heb ik.
Moet je eig. wel limonadefles-kratten hebben, die zijn nl. iets hoger, maar wij doen het nu met grolsch beugelfles-kratten en dat kan volgs mij ook prima.
Woaquote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ze staan onder een spoiler, denk ik. ff zien
Zwangerschap en geboorte deel 537
Oja, er was een kattenvraag waar ik nog op wilde reageren. Wij hebben er 3 rondlopen en ik kreeg ook al het verhaal om m'n oren dat een kat bovenop een baby zou gaan liggen. Nou, om eerlijk te zijn geloof er ik niet zoveel van, want dan zouden de waarschuwingen van professionals je wel om de oren vliegen. Van onze 3 katten zal er één bang zijn, de ander willen ravotten en nummer drie zal inderdaad haar uiterste best doen om op de warme zachte plekjes te gaan slapen (box, wipstoeltje, kinderwagenbak van m'n nichtjequote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Woa
En ik vind het zo leuk dat wij samen op gaan
Ow en met onze kat ging het vanaf het begin prima. De kat vond L. vanaf het begin maar raar en een beetje eng en pas vanaf dat L. begon met kruipen ging de kat er mee spelen tot groot lol van beiden.
L. heeft de kat al eens in zijn staart gebeten etc, maar poezel corrigeert L. altijd netjes met de nageltjes in of laat hem lekker spelen. Behandelt hem als kitten zeg maar
Ja, maar niet allemaal tegelijk geprobeerd hè? Dus daar ga je al...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:57 schreef innepin het volgende:
Overigens heb ik bij dezen wel álle bakerpraatjes over het opwekken van de bevalling de wereld uit geholpen hè. Ananas, traplopen, pannenkoeken, seks, veel wandelen, weetikveelwatallemaal, ik heb het allemaal al geprobeerd en het werkt allemaal niet.
ah okay thnxquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:52 schreef RockabeIIa het volgende:
Huup, ik heb voordat we gingen proberen voor een tweede mijn grote moedervlekken weg laten snijden. Onder invloed van hormonen kunnen ze nl idd groter worden of veranderen. Ik had er 2 die telkens begonnen te bloeden bijv.Wellicht na je zwangerschap eens kijken of je ze wilt houden of niet?
[moedermodus]quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:49 schreef huuphuup het volgende:
Ik had even een vraagje, ik ga het maandag ook aan mn vk voorleggen daar niet van, maar ik wil even weten of dit bekend klinkt voor iemand. Sinds een week of 2, hooguit 3 merk ik dat een groot aantal moedervlekken op mn lijf (en dat zijn er nogal wat in mijn geval) meer er bovenop zijn komen te liggen zeg maar. Zelfs mn lief viel het op zonder dat ik er zelf wat over gezegd had. Vlekjes die ik eerder nooit kon voelen liggen nu echt bovenop mn huid, zijn voelbaar en een aantal ook iets donkerder.
Wat moet ik hiermee? Hoort dit bij zwangerschap en dan pigment zeg maar? Net als donker wordende tepels en een buikstreep. Of komt het door het vocht wellicht dat e.e.a. meer naar de oppervlakte gedrukt wordt?
ja weet k, ik heb er vroeger wel ns 1 weg moeten laten halen in mn gezicht omdat die onrustig was, sindsdien hou ik ze scherp in de gaten, vandaar ook dat het me opvalt. Ik ga het maandag sowieso ff voorleggen maar ik denk dat k een antwoord krijg als wat Rocka al gaf, dat het hoogstwaarschijnlijk aan de hormonen ligt. Achja.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:17 schreef Pyttpytt het volgende:
[..]
[moedermodus]
Wel altijd oppassen met veranderende moedervlekken. NIet panieken ofzo, maar wel in de gaten houden of even aan de arts of in dit geval vk laten zien. Huidkanker uit zich soms ook in het veranderen van modervlekken...
[/moedermodus]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ voor een ieder die het effe nodig heeft maar ik gemist heb...
voor alle dansende buikbeebs...
@ Twinkly en Ymme, ik hoop dat jullie dag gisteren geslaagd was en van harte met je "nu echte" partner...
![]()
_BAR_!!!!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:48 schreef _Bar_ het volgende:
hmmm dat klopt dus echt, een wee herken je...
volgens mij dames is het hier zachtjes aan begonnen....
als dit zo nog een uurtje aanhoud dan gaan we timen....
Moet jij niet buiten in de tuin gaan zitten natuurlijkquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:55 schreef DuchessX het volgende:
[..]
_BAR_!!!!![]()
![]()
![]()
Ooh meis toch ik krijg gewoon kriebels, vind het zo spannend...!!!!!
Succes vast...
Kunnen we dalijk weer gaan F5'en met z'n allen![]()
Same herequote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:12 schreef k_i_m het volgende:
Huup, ik heb dat ook gehad. Die moedervlek zat op mijn rug en werd helemaal raar en eng. Een soort van megabult. Toen ik ermee bij de HA kwam heeft hij er naar gekeken en was er niks aan de hand. Hij wilde hem na de zwangerschap wel weghalen als ik dat wilde, maar omdat het verdovingsmiddel niet goed was voor het kind deed hij dat niet gelijk.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:24 schreef Lijnloos het volgende:
Oeh, als we nou effe doorspammen, kan Bar haar eigen beval topic openen nog net effe... en dan daarin de aankondiging, foto's en felicitaties, waarna Innepin de volgende nog net voor morgen effe kan openen![]()
@Mijsje, ik herinner me ze zeker nog... die hond hebben we tot mijn 7de gehad, weet nog goed dat ik helemaal over de zeik was toen ie moest inslapen ivm vergaande HD... en toen hebben we er een nieuwe poes (mocht ik uitzoeken) voor in de plaats gekregen en die is zelfs nog bij ons thuis mama geworden van 3 wokkels waarvan we er 1 gehouden hebben. De zwarte poes heeft het nog tot ongeveer mijn 11e of zo volgehouden maar uiteindelijk aan leukemie overleden...Maar het waren allemaal schatten hoor, stuk-voor-stuk..
Ah ok, omdat de afstanden naar het zkh te ver zijn zekers?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:36 schreef _Bar_ het volgende:
@Rocka hier mag je alleen maar in het ziekenhuis bevallen
Maaruh het is wel serieus hier, zit al weg te puffen.....
daar gaat straks onze kiper ligt nu dus kip op de bbq
Nee helemaal niet een km 3 of 4 althans waar wij wonen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:40 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ah ok, omdat de afstanden naar het zkh te ver zijn zekers?
Veel succes meid! Puf ze! Druk ze en laat ze een poepie ruiken!
Maar geniet eerst maar van je kippetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |