abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71623914
Incantrix, ik heb het mezelf aangeraden Ik sta al een aantal dagen 's ochtends op met flinke bandenpijn en merk dat ik veel heb aan ondersteuning van mijn buik bij staan en lopen. Maar omdat ik dat nu steeds met mijn handen moet doen, vond ik een buikband wel een goed idee Nadeel van naar voren dragen denk ik.
(ja, ik ken het praatje dat het je spieren zou kúnnen verslappen, maar bij gebruik met mate en bij noodzaak is het geen probleem)

Innepin, fijn dat je weer bent goedgekeurd! Misschien heeft je verloskundige wel zin om vanavond nog even langs te komen om te strippen? (dat móet een rare zin zijn voor niet-zwangeren)
Dat geeft je nog net even wat langer de tijd om voor de inleiding lekker zelf te gaan bevallen (en dan kan je een lange neus trekken naar je schoonmoeder en de gyn )
  woensdag 5 augustus 2009 @ 15:17:29 #102
35189 Troel
scherp en bot
pi_71624650
Ik gok dat bar of aan het bevallen is of lekker op het strand zit
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71624690
Hoera, net een paar uurtjes op de bank kunnen slapen! Dat doet een mens goed

Martine een voor jou. Hoe is het nu met je opa?

Voor Kers ook een , heel begrijpelijk dat het je ineens aanvloog allemaal.

En _Bar_ zou idd gewoon wel eens aan het bevallen kunnen zijn...

Innepin, hoe was de CTG?
#geen
pi_71625215
Fijn dat alles so far so good was Innepin en op naar dat strippen morgen dan maar!

Bar go for it!!

Incantrix goedgekeurd jeeeeuh!

Ik ben officieel stinkend jaloers op Innepin en Poppedein met een relaxte tuin met zwembad erin ik ga nu maar een laagje water in bad laten lopen en daar af en toe in dippen ofzo. Buiten drijf ik echt weg van het zweet (en zwel tegelijkertijd op, wat een bizar gevoel is dat!) ik zou best zo'n lekker zwembad willen als innepin heeft nu
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 5 augustus 2009 @ 15:45:27 #105
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71625332
Ik heb geloof ik ook wel spijt dat ik F. niet toch het grote bad op heb laten zetten gisteren. Ik vind het te veel gedoe om echt naar het zwembad te gaan, maar wat lijkt me dat heerijk zeg, mezelf echt helemaal weg laten glijden in een enorme bak water.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 16:02:23 #106
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71625789
hmmm is inderdaad erg warm buiten!! ik ga ook af en toe even naar binnen om af te koelen..
en verder ben ik heerlijk een boekje aan het lezen...
ben nog ff het centrum in geweest en drie positieshirtjes gekocht in de opruiming... wel handig voor op vakantie leek me...
slapen is niet echt meer gelukt, maar het voordeel is dat ik daardoor ws komende nacht wel beter slaap..

*positieve houding*

en ik zou ook wel zin hebben in een frisse duik....

@Innepin; wat fijn dat alles goed is!

en verder niet echt bijgelezen... sorrrrrrry, ben echt ff te moe enzo...

*knuffelt wel ff iedereen die het nodig heeft*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_71625946
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 21:15 schreef Ssserpente het volgende:

Had ik trouwens al verteld dat er bij het bad een schepnetje wordt geleverd? Om ongewenste 'vervuiling' uit het water te halen. Heeft N. ook wat nuttigs te doen.
Ssserpente, ik kan me levendig voorstellen dat een netje nodig kan zijn (en wij hadden geen schepnetje). Maar het bad is weer helemaal schoon inmiddels hoor .

Innepin, nog ff meis! En mooi dat je schoonmoeder geen gelijk krijgt (je kan natuurlijk mij nadoen... , maar ik heb de datum van mn schoonmoeder wel weten te ontlopen, hahaha).

Bar...?

LLM en andere zwanger dames, trekken jullie het nog een beetje met die warmte?
Ik denk aan jullie hoor.

Hier alles ok, vk is vandaag nog even langs geweest, we hebben het nog over de bevalling gehad. We kijken er allebei wel goed op terug .
Zit te wachten op de TNT met de geboortekaartjes, jammer dat ze altijd pas eind van de middag komen hier . Dus dat wordt niet meer op de post vandaag vermoed ik zomaar... of hij moet binnen een half uur op de stoep staan, envelopjes liggen klaar...
Fake it till you make it...
  woensdag 5 augustus 2009 @ 16:16:59 #108
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71626181
Innepin, fijn dat alles goed was! En niet vergeten he: vanavond mogen de weeen beginnen, morgen bevallen... en de afspraak voor inleiden op vrijdag dus niet halen, that's the way to go

Ik hoop dat Bar bezig is, of misschien zelfs al klaar! Even nog een paar voor de zekerheid.

Poppedein, dankjewel voor de goede raad, ik zal het vrijdag bespreken met de gyn!

Incantrix goedgekeurd bij de vk! En wat mijn bloeddruk is vergeet ik ook altijd direct weer

Fijne afkoeltip als je geen tuin met asociaal groot zwembad hebt: met je voeten in een bak water zitten en perenijsjes eten
.
Heeft iemand trouwens wat van Faja gehoord, is die met vakantie ofzo? Heb d'r al heel lang niet meer voorbij zien komen.
.... met gevoel voor drama....
pi_71626849
DuchessX lief dat je het vraagt. Opa leeft nog, hij is een taaie... We moeten gewoon afwachten
pi_71626864
Bar????? waar ben je nou? toch maar even voor de zekerheid
  woensdag 5 augustus 2009 @ 16:47:14 #111
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71626908
Nijna, je kan vaak op het 'centrale' postkantoor van jouw stad je post nog tot 19.00 kwijt. Moet je man daar alleen even heen rijden strakjes.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 16:58:16 #112
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71627184
Solly, ja vakantie hier, en was bezig de hele middag om draadloos internet voor elkaar te krijgen hier in huis, dus kon niet online komen.

en vanavond een bbq dus ben ik er ook niet.
zal proberen morgen eerder online te komen.

maar hier gewoon alles normaal hoor, geen paniek.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_71627224
hahaha
zitten we allemaal te f5-en voor jou!! hihi

fijn dat alles verder goed is
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 5 augustus 2009 @ 17:02:20 #114
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71627268
He wat jammer voor je Bar! Ik had je je kindje wel gegund hoor!
  woensdag 5 augustus 2009 @ 17:09:04 #115
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_71627433
Haha, Bar, lekker aan het chillen Helemaal goed toch?

Wupwup, ah, dat klinkt wel logisch, misschien ook nog eens een keertje voor kijken. Naja, morgen eerst de Casesar-therapeute maar eens bellen en kijken wat ik daarmee opschiet, wie weet is het dan niet zo nodig voor mij. Ik moet wel meteen denken aan mijn rijgcorset, dat ding zit wel strak, maar wát een weldaad voor je rug! Heb nooit zo'n actieve dag vol staan en lopen doorstaan als mijn trouwdag en nooit zo weinig rugpijn gehad nadien Zou zo'n band ook dat effect hebben?

Kersjes, haha, gelukkig, dan ben ik niet de enige, ik vind het altijd zo hip als mensen hier dan keurig vertellen wat hun bloeddruk is.. Vanaf het moment dat degene die het meet zegt 'keurig' ben ik het alweer kwijt

Ennuhm, daarnet dus nog naar het kraamhotel geweest hiero, en wat is het daar mooi! Ik was helemaal onder de indruk, ook van de beval-kamers, jemig! ik had echt zo'n steriele ruimte verwacht met tegeltjes tot aan het plafond en een groot bed in het midden van die ruimte met een grote operatielamp erop ofzo, maar dit was heel huislijk allemaal En er is sowieso een bad! Da's fijn, hier in huis hebben we flink de ruimte, op de badkamer na, daar zit alleen een extreem krappe douchecabine. Mooi dat ik daarheen wil dus! Meteen maar een inschrijvingsformulier ingevuld.. Je hebt er zelfs een eigen koelkastje (voor alle filet american) enzo, best geruststellend allemaal!
3!
  woensdag 5 augustus 2009 @ 17:11:18 #116
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71627479
Klinkt goed Incantrix!
Hoe werkt dat dan? Ga je daarheen vanaf het moment dat je weeen beginnen ofzo?

Ik onthield mijn bd in het begin ook nooit, maar nu is hij al weken hetzelfde, plus dat ze het in mijn boekje schrijven en dat krijg ik gewoon mee naar huis.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 17:15:51 #117
95408 Incantrix
pi_71627571
Ja, best wel he? Zoals ik het begreep krijg je van je verloskundige te horen wanneer je erheen kunt gaan dus ik neem aan dat dat het gebruikelijke naar-het-ziekenhuis-ga-moment is zeg maar, en dan kom je daar op een hele grote kamer met een bed, hele luie stoelen en een aangrenzende half-open badkamer met een douche en een heel groot bad (waar je evt. ook nog in kunt bevallen, maar dat doet mijn verloskundige niet, dus ik zou eruit moeten als het persen begint) en dan mag je na de bevalling op die kamer blijven, douchen etc. en als je er dan klaar voor bent schuif je door naar je kraamhotel-kamer waar ook je man én de baby kunnen blijven slapen, roomservice is er en kraamzorg is slechts een belletje weg 24/7 Best mooi vond ik!

Ooww! *foreheadslap* Túúrlijk, ws schrijft ze het bij mij ook gewoon op, maar ik heb die hele kaart nooit meer bekeken, whehe
3!
  woensdag 5 augustus 2009 @ 17:22:30 #118
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_71627704
Zijn er nog nieuwe babietjes geboren?

woensdag 5 augustus 2009 @ 17:29:04 #119
223453 Guuzewuus
pi_71627870
Oooooh, ik zie het nu in het update-topic .

Chan, gefeliciteerd, wat een lief klein manneke .

En Nijna potverdikkie, daar is ze dan . Een meidenmopje erbij . Ook gefeliciteerd .
  woensdag 5 augustus 2009 @ 17:31:47 #120
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71627931
Kijk es, huup! Mijn deukie! Ik kan het ook

Molding legs
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 5 augustus 2009 @ 17:33:42 #121
223453 Guuzewuus
pi_71627980
Oeps Rocka . Geen last van hoop ik?
pi_71628132
hahaha Rocka

arme jij kusje dr op. idd wat guus zegt, geen last van verder?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 5 augustus 2009 @ 17:40:22 #123
190853 RockabeIIa
pi_71628183
Het valt mee. Ik merk wel dat mijn benen dikker zijn en dat bukken nog langzamer en moeizamer gaat als dat het al gaat. Tempootje schildpaddie zeg maar...
pi_71628251
gelukkig maar
op zn Jamaicaans dan maar!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71628586
He Bar, jammer... maar wel lekker naar de BBQ zo!
Incantrix ook weer goedgekeurd! Jippie
Rocka, voor de zwelpootjes met indeukmogelijkheden...
Huup natuurlijk ook
Martine al helemaal voor Opa en alles wat er op je af komt!
Ook voor Kersjes, hoop dat je het allemaal al een beetj ekunt relativeren en dat je niet heel erg gaat opzien tegen de bevalling straks vanwege de worst-case...
Allemaal een vanwege de warmte!

Hier lekker rustig, fijn gewerkt in een goed gekoeld kantoor, dus dat scheelt. Verders weinig spannends... oh ja, toch wel. De dakkapel gaat niet door, maar nu mogen we van lief morgenavond wel echt kamertje kijken, uitzoeken en kopen!!! En ook voor een wagen met alles erop en eraan!!! Dit keer komt ie echt niet weg met loze excuses, beloofd is beloofd, en anders gaat komt het hormonster in me naar boven ben ik bang
pi_71628864
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 16:44 schreef martine1984 het volgende:
DuchessX lief dat je het vraagt. Opa leeft nog, hij is een taaie... We moeten gewoon afwachten
Sterkte meiske.

Och _Bar_... Fijne bbq gewenst voor vanaaf
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 14:29 schreef innepin het volgende:
Hmmm ik doe ook maar even een voor Bar... Zou het?

CTG was goed, afspraak voor vrijdag gemaakt voor inleiding. Maar eerst morgen nog naar de vk om te kijken of er nog gestript kan worden. We zullen zien. Het lijkt er idd op dat het vandaag niet gaat lukken Whehe.
Zo stom, helemaal overheen gelezen
Fijn dat alles goed was! Ben benieuwd hoe en of het strippen zal gaan en of het iets doet....!
#geen
  woensdag 5 augustus 2009 @ 18:13:56 #127
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71628992
ja daar is Bar echter zonder beeb
Rocka, begin jij nu ook al huupbenen te krijgen... ik voel trouwens een nieuwe topicreeks aankomen met al die creatieve vochtbenen...
Ow shit, ben nu alweer de rest vergeten omdat ik vergeten ben een nieuw venster te openen
Wel nog iets met mefke en haar VK, maar dat was alweer redelijk opgelost geloof ik

Even kleine toelichting:
mijn is dol op (model)treinen, vooral de rode van de SBB (=Zwitserland)
Gisteren waren we bij de VK en ze liet ons het hartje horen, waarop ik enthousiast riep: hoor je liefje, we krijgen een treintje en aan je baardharen te zien waarschijnlijk een rooie...
VK in een deuk , helemaal blij wat zal dat tegenvallen als het toch een baby blijkt te zijn

Maar nu hebben we wel hét antwoord op de vraag: en weten jullie al wat het wordt? Ja, een treintje

edit: martine, wat naar van je opa! Veel sterkte toegewenst!
Lijnloos, waarom gaat de dakkapel net door?
  woensdag 5 augustus 2009 @ 18:14:07 #128
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71628996
Tsssss Bar, een beetje de meldplicht aan je laars lappen en ons allemaal rare dingen laten denken, durf je wel
Veel plezier op de BBQ!
pi_71629020
Asy
#geen
pi_71629082
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 18:14 schreef Kersjes het volgende:
Tsssss Bar, een beetje de meldplicht aan je laars lappen en ons allemaal rare dingen laten denken, durf je wel
Veel plezier op de BBQ!
nou nou Kers..das misschien ook een beetje een radicale afstraffing!

Martine, sterkte!!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  woensdag 5 augustus 2009 @ 18:21:09 #131
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71629155
Asyniur!
Wel een toffe uitdaging btw... wie kan er een foto plaatsen met FOK in zijn been gedeukt!
Ik helaas niet, mijn dikke benen zijn gewoon dik. Heb alleen kleine vochtbubbeltjes op mijn voeten.
pi_71629256
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 18:13 schreef Asyniur het volgende:
--knip--
Lijnloos, waarom gaat de dakkapel net door?
Wat we willen gaat naar alle waarschijnlijkheid nooit door de gemeente worden goedgekeurd voor een bouwvergunning, plus het levert extra ruimte op voor een ruimte waar we met die kleine erbij waarschijnlijk bijna niet zitten... of wel, laat maar, het geld kunnen we ook goed gebruiken voor baby-stuff

Oh Innepin, ik had ook helemaal over eht strip-plan gelezen, spannend hoor... het wordt gewoon morgen of overmorgen... maar dan ben je mama!
  woensdag 5 augustus 2009 @ 18:43:45 #133
190853 RockabeIIa
pi_71629668
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 18:21 schreef Brighteyes het volgende:
Asyniur!
Wel een toffe uitdaging btw... wie kan er een foto plaatsen met FOK in zijn been gedeukt!
Ik helaas niet, mijn dikke benen zijn gewoon dik. Heb alleen kleine vochtbubbeltjes op mijn voeten.
ik wilde er serieus een topic voor openen.. Kreatief met kwalen #1

Oja lijnloos, ben verder kwijt wat je schreef maar --knip-- kun je hier in dit topic eeeeecht niet gebruiken hoor!

Ben (zoutloos) aan het koken! bbl!
pi_71629748
Innepin, fijn dat je overmorgen gewoon mama kan zijn. Geeft wat zekerheid en belangrijker nog: geeft he schoonmoeder geen gelijk

Euhm, net alles bijgelezen, nu alweer vergeten...

Mefke, ik zag iets van jou over je vk. Niet leuk, wel fijn dat ze nog gebeld had...

ssserpente, in bad bevallen lijkt me al niks, maar nu je over een schepnet begint weet ik het zeker

Twinkly gefeliciteerd
Ymme jij ook met je ondertrouw.

Rocka heeft een kuiltje, maar ik moet toch toegeven dat huup bovenaan blijft staan in de competitie.

LLM succes met de hitte, zeker morgen...

Vanmorgen naar de stad geweest en wat dingetjes voor de babykamer gekocht. Gisteren al bij de ikea matrasje etc gehaald. Morgen naar de babydump de kinderwagen bestellen we geven veel te veel geld uit als we vakantie hebben
Vandaag in de stad zaten er toch echt mensen naar mijn buik te staren! En gisteren vroeg iemand in de straat wanneer de kleine kwam. Dat was de eerste die het vroeg zonder dat ik had verteld dat ik zwanger was, Ofwel: mensen zien eindelijk een buik dat op een zwangere buik lijkt en niet op vet
  woensdag 5 augustus 2009 @ 19:00:47 #135
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71630091
Rocka, Knip kan niet!

Oh, en zoutloos schijnt niet uit te maken he, voor vocht vasthouden.
Ik heb juist voor het eerst sinds tijden wat zout bij de spaghetti gedaan vanwege het warme weer.
pi_71630217
knip brings back memories voor sommige mensen geloof ik

oeh ik ga vanavond wel ff voor het fok! gebeuren zitten heb k wat te doen

en idd Rocks, tegen mij is gezegd dat zoutloos eten bij vocht voor zwangeren vrouwen achterhaald is, dat zolang jij zelf al redelijk matig bent met zout en je de kant-en-klaar meuk even links laat liggen je verder echt niet echt zoutloos hoeft te koken enzo.
Het vocht vasthouden zou vooral door de combinatie hormonen + weer komen en weinig met je natrium huishouding van doen hebben.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71630342
Te grappig, door het lezen van alle posts werd ik al helemaal plaatsvervangend zenuwachtig voor_Bar_ omdat ze misschien wel bezig was, kom ik vervolgens langs de post van _Bar_ die gewoon lekker een relaxed dagje heeft zonder i-net

Jeetje Rocka, dat is een indrukwekkende deuk vervelend dat vocht vasthouden hoor. Hopenlijk koelt het toch wel wat af de komende dagen.

Asy, heerlijk meis dat je het hartje weer hebt gehoord. En in verwachting van een trijntje. Hoef je daar in ieder geval niet meer over in te zitten. Scheelt ook een hoop kleertjes wassen

Incantrix, klinkt relaxed dat hotel! Misschien eens kijken of ze dat hier ook in de buurt hebben. Ben wel benieuwd wat de voordelen zijn tov thuis bevallen of poliklinisch. Toch eens kijken of ik er info over kan vinden.

Innepin, fijn dat alles in orde was vandaag. Wie weet helpt het strippen wel en blijft het inleiden je bespaard.
pi_71630471
Knip?
Wazige lui jullie
pi_71630596
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 19:16 schreef freecell het volgende:
Knip?
Wazige lui jullie
Ik voel 'm hoor
pi_71630924
Oeh Huup iemand die jaloers op mij is Hahaha da's weer es wat anders dan al dat medelijden Moet zeggen dat ik vandaag lekker gecocooned heb in huis ipv in m'n zwembad, maar het is idd wel heerlijk

Bar Lekker iedereen mee laten puffen en dan is er niks aan de hand

Incantrix, wel fijn, zo'n kraamhotel. klinkt heel relaxed!

Rocka ook al indeukbare benen

Asyniur krijgt een treintje

En verder weet k het niet meer.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_71630978
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 19:36:11 #142
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71631004
hahahaahhaha Lijnloos omg
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Jubileum moderator woensdag 5 augustus 2009 @ 19:40:28 #143
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71631105
Hahahahaa Lijnloos, ouwe tang
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 5 augustus 2009 @ 19:42:01 #144
863 Vicky
pi_71631147
nou lekker ben jij Lois.. pomp jij er nog een grapje in..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 19:47:36 #145
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71631285
Ik lig helemaal in een *scheur*...
  woensdag 5 augustus 2009 @ 19:50:38 #146
95408 Incantrix
pi_71631367
Whehehe, Lijnloos, té droog

Happy, het is het overwegen waard, maar het is denk ik wel een erg gevoelsmatige keuze. Ik ben erg bang voor de bevalling en wil ten alle tijde pijnbestrijdingsmogelijkheden tot mijn beschikking hebben, dus voor mij wordt het sowieso het ziekenhuis zoals ik er nu tegenaan kijk (nog buiten het feit dat ik het geen prettig idee vind te bevallen waar er ook katten rondlopen i.v.m. de hygiëne en graag de beschikking wil hebben over een prettige ruimte waar ik fijn kan douchen of -liever nog- badderen, en dat hebben we hier gewoon niet).

Daardoor is een kraamhotel een érg prettige optie, zoals de dame die ons rondleidde (één van de kraamverzorgsters daar) zei "wij zijn géén ziekenhuis en hebben dus heel bewust gekozen voor een huislijke sfeer en een huislijk uiterlijk.". Maar als er iets méér nodig is bij de bevalling is de medische hulp érg dichtbij: met een aparte lift die alleen bestemd is voor bevallingen ga je dan 3 verdiepingen lager naar de 'gewone' verloskamers, waar de gyn je dan verder begeleidt. Nadien kun je dan alsnog doorschuiven naar je kraamhotelkamer

En Rocka, jij ook al aan de deukjes!

Huup, interessant om te lezen waar dat vocht vandaan kwam, ik dacht eigenlijk dat het misschien te maken had met de warmte ofzo? Ik begin ondertussen ook wat vocht vast te houden in mijn benen en hoopte eigenlijk dat dat weer weg zou gaan als het kouder wordt, gezien het feit dat ik toch wel een hartje winter-mama ga worden Ik zie me in november nog niet voor me op mijn sandaaltjes omdat ik geen schoenen meer pas

Ow, en Innepin, jij krijgt nog een

En dat ik ben vergeten je sterkte te wensen met je opa, Martine! Verdrietig altijd, zulke dingen
3!
  woensdag 5 augustus 2009 @ 19:55:11 #147
204477 DustinHenderson
Grrr
pi_71631496
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 19:47 schreef Brighteyes het volgende:
Gelukkig er IN, en niet uitgescheurd

Klinkt wel heerlijk Incantrix, zo'n kraamhotel! Lekker de zooi daar enzo, en toch minder klinisch dan in een ziekenhuis.
Typisch dat jij ook last van maagzuur hebt, lees ook altijd wel herkenbare dingen in jouw posts. Toch leuk dat samen zwangeren!

Oja moest erg lachen om Wupwup, dat je 96 pak Rennies al bijna op waren!

Rocka, jij ontwikkelt ook al lekkere deuken zeg, iew
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 5 augustus 2009 @ 19:57:52 #148
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71631587
Incantrix het is wel wat erger bij warm weer. Dat is bij veel mensen al zonder zwangerschap.
Ik zwol niet eens super-superveel op, maar ik liep op het laatst toch wel op mijn slippers hoor, eind december.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 20:03:23 #149
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71631757
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 19:47 schreef Brighteyes het volgende:
hahaha omg jullie zijn echt erg hoor

@incantrix mja dit is enkel wat mij is verteld hoor, maar vocht vasthouden heeft iets te maken met je aderen en het weer in staat zijn het vocht terug brengen ipv in je voeten achter te laten en uiteraard ook met nog veel meer dingen. Bij niet-zwangeren kan het zijn dat je door veel zout eten je nieren teveel belast enzo en daardoor extra vocht vasthoudt maar bij zwangeren schijnt het eerder zo te zijn dat het ligt aan de invloed van hormonen die in de zwangerschap worden aangemaakt, dat en de verandering binnen je aderstelsel, het extra bloed dat je lijf aanmaakt enzo.
Maar hoe dan ook is het met dit weer natuurlijk wel vragen om vochtproblemen volgens mij zitten zelfs een hoop niet-zwangeren nu in voetenbadjes enzo

oh poppejans, zo'n 96 pak rennies daar doe k ongeveer een week mee *burp*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 5 augustus 2009 @ 20:03:28 #150
190853 RockabeIIa
pi_71631759
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 18:47 schreef Aoraki het volgende:
--GROTE KNIP--
Rocka heeft een kuiltje, maar ik moet toch toegeven dat huup bovenaan blijft staan in de competitie.
--GROTE KNIP--
Oh, het is een wedstrijd! Nu ga ik nog oefenen met kleien op mijn klompbenen!

Huup, weet je, ik had geen idee! Vond het al zo vreemd aangezien ik eigenijk altijd zoutloos kook. En mijn ouders gebruiken zelfs nog minder zout dan ik al doe!

Asyn, mijn zoon heeft de baby ook een aantal verward met 'Ik hoor een trein, mama!' Mannetjes...
  † In Memoriam † woensdag 5 augustus 2009 @ 20:07:15 #151
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_71631882
Is BE al bevallen? Nee toch? .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  woensdag 5 augustus 2009 @ 20:10:10 #152
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71631959
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 20:07 schreef Skaai het volgende:
Is BE al bevallen? Nee toch? .
Nope. Helaasch, hij zit er nog!
  † In Memoriam † woensdag 5 augustus 2009 @ 20:11:22 #153
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_71632004
Ja jeetje, nu moet ik in elk Zwangerschap & Geboorte topic tvp-tjes plaatsen
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  woensdag 5 augustus 2009 @ 20:12:24 #154
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71632032
Je kan nog wel een weekje wachten hoor, hij komt zeer wrsch voorlopig toch nog niet.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 21:22:11 #155
100412 mefke79
komt goed!
pi_71633881
Dames, jullie zijn te droog hoor...en gevaarlijk, al die losliggende scharen hier, 't wordt er een beetje verknipt topic van
Rocka, ook al deuken! Ik vind een complete afdruk van je sok en schoen in je voet ook indrukwekkend, heb helaas geen foto's genomen net. En Innepin, fijn dat je ctg goed was en mooi dat je schoonmoeder geen gelijk krijgt.
Hier nog 1 dagje werken! Net toch maar het zwembad opgezet, dan hoef ik me niet alleen een walvis te voelen, maar kan ik ook gaan dobberen als een walvis.Heeeerlijk!
Nou, dames, ik duik het bedje in, moet morgen nog redelijk wat doen op mijn werk en daarna heel 2009 niks meer....en stiekum vind ik dat maar eng en raar
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 5 augustus 2009 @ 21:26:18 #156
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71634020
Zooo, bijgelezen. Eindelijk!

Geen bar-beeb geen innepinbeeb

dames, knippen, scheuren, pompen, tangen, ik mis nog wel de hechtingen en de ontplofte egels, hoor!

en nog meer dames die kunnen boetseren met been, helaas

martine, heel veel sterkte met je opa!

verder weet ik het niet meer...

hier een baggerdag gehad, morgen weer fysio!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 21:52:01 #157
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71634880
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 18:21 schreef Brighteyes het volgende:
Asyniur!
speciaal voor BE

helaas lever ik maar half werk wegens te grote letters
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 5 augustus 2009 @ 21:59:53 #158
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71635113
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 22:04:40 #159
108643 tessie
pi_71635261
Huup
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 5 augustus 2009 @ 22:07:49 #160
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71635362
OMG Huup!
hoe lang duurt het voordat dat weer teruggeplooid is?

zou wel een originele naamsaankondiging zijn, ingedrukt op je vochtpoojte
weer eens wat anders dan geverfd op de buik
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 22:10:05 #161
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71635431
het duurde maar een paar seconden voor t erin zat gelukkig maar want t hing wel een beetje oncomfi
dr zitten nu nog deuken enzo in mn been, niet meer leesbaar as such volgens mij. Geen idee, een beetje flinke deuk duurt een half uur ofzo voor het zich weer terug in vorm heeft gezogen denk ik?

En jaaaaaa ik weet nie, daar vind ik de naam dan weer net iets te lang voor haha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Jubileum moderator woensdag 5 augustus 2009 @ 22:13:03 #162
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71635524
Het zou wel een leuk apart geboortekaartje zijn, een foto van je been waar de naam in is gedrukt

edit- spuit 11, Davinia had dat idee al
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 5 augustus 2009 @ 22:15:29 #163
190853 RockabeIIa
pi_71635594
haha Huup, tis toch wat...

Weet je wat? Je moet er een geboortekaartje van maken

[ Bericht 76% gewijzigd door RockabeIIa op 05-08-2009 22:16:13 (edit: toevoeging :P) ]
  woensdag 5 augustus 2009 @ 22:16:56 #164
204477 DustinHenderson
Grrr
pi_71635640
Ieew Huup!
Straks zit het er morgen nog!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 5 augustus 2009 @ 22:17:13 #165
95408 Incantrix
pi_71635650
Huup! Gek mens! En thnx voor je uitleg m.b.t. vocht.. Ik ben wel benieuwd dan, alhoewel het nu inderdaad niet al te verbazingwekkend is dat mijn sokken ook deuken achterlaten nu. Hoop maar gewoon dat mijn skategympies tot op het einde blijven passen, dat moet hopelijk wel lukken En anders maar lekkere warme witte sportsokken in badslippers naar mijn werk (Grappige is dat ik werk met nogal hoge omes, dat zou dus wel hilarische reacties opleveren denk ik )

Poppejans, het lijkt mij inderdaad ook erg fijn.. Je kunt ook zo lang blijven als je zelf wil, ook alleen daro bevallen en daarna asap kan, je kunt er ook je gehele kraamtijd doorbrengen en alles ertussenin En haha, inderdaad, leuk zo samen tegelijk, zeg maar Wel fijn om iemand te hebben met wie je een beetje gelijk oploopt!

Mensen, welterusten, ik hou het gezien voor vandaag.. Was best nog een productief dagje, al zeg ik het zelf Dagdag!
3!
  woensdag 5 augustus 2009 @ 22:17:59 #166
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71635680
k zou et er bijna voor doen

maar t meiske krijgt 3 namen op t geboortekaartje met in totaal 20 letters
en en en k heb nog zo'n mooi gedichtje enzo en en en
mn arme pootjes

omg weet je wat ik me net bedenk, stel nou dat k zoiets zou doen en in een stortbevalling terecht kom... lig je daar met fok! in je poot gedrukt
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 5 augustus 2009 @ 22:19:22 #167
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71635727
Huup!
ennu ga ik naar bed
  Jubileum moderator woensdag 5 augustus 2009 @ 22:20:41 #168
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71635760
En die vk maar raar kijken
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 5 augustus 2009 @ 22:21:33 #169
190853 RockabeIIa
pi_71635782
Met een beetje mazzel krijg je nog een paar zakken extra vocht toegediend en dan is het zo weg, Huup
  woensdag 5 augustus 2009 @ 22:24:03 #170
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71635857
haha Rocka, ja handig, uitdeuken van binnenuit die hap!
oeh hihi, zal ik dr --knip-- indrukken tijdens de weeen? misschien werkt het afschrikwekkend

ach dat vocht, ik maak me er nie druk om, t verdwijnt vanzelf weer. hoop ik... en zo niet, dan toch.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 5 augustus 2009 @ 22:44:55 #171
4774 DuchessX
DuchessX
pi_71636423
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 21:52 schreef huuphuup het volgende:

[..]

speciaal voor BE

helaas lever ik maar half werk wegens te grote letters
SPOILER
Whehehe

Jij hebt bij voorbaat al gewonnen
#geen
  woensdag 5 augustus 2009 @ 22:51:05 #172
170561 Lijnloos
pi_71636643
Jumig Huup... RESPECT!
  woensdag 5 augustus 2009 @ 23:01:52 #173
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71636983
Huup! Jij bent echt gestoord!
En idd, je zal daar liggen met al die deuken in je been!
  woensdag 5 augustus 2009 @ 23:27:21 #174
84108 innepin
pi_71637904
Huup, gek mens
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  woensdag 5 augustus 2009 @ 23:48:27 #175
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71638482
Haha, wat een stelletje heerlijke debielen in dit topic

Huup, ik verheug me nu al op de boetseerwerkjes die je later met je dochter zal gaan produceren

En Innepin? Nog wat actie gaande???
  donderdag 6 augustus 2009 @ 00:15:19 #176
4774 DuchessX
DuchessX
pi_71639287
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 23:48 schreef Kersjes het volgende:
En Innepin? Nog wat actie gaande???
En bij jou?
#geen
  donderdag 6 augustus 2009 @ 00:23:40 #177
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71639520
en nu ga ik heerlijk zo naar m'n bedje met het nodige "voor"werk, in combi met een drukke baby in buik...
geloof mij dat is pijnlijk...
ze is hier echt druk met trappen enzo

Maar heb " beloofd"aan Innepin dat zij eerst mag dus ik wacht m'n plekkie rustig af.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 00:26:04 #178
4774 DuchessX
DuchessX
pi_71639589
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 00:23 schreef _Bar_ het volgende:
en nu ga ik heerlijk zo naar m'n bedje met het nodige "voor"werk, in combi met een drukke baby in buik...
geloof mij dat is pijnlijk...
ze is hier echt druk met trappen enzo

Maar heb " beloofd"aan Innepin dat zij eerst mag dus ik wacht m'n plekkie rustig af.
Trusten _Barretje_

Oh ja, ik geloof je * herkent voorwerk & drukke baby = pijn
#geen
  donderdag 6 augustus 2009 @ 04:44:04 #179
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71641774
Bar, herkenbaar

Zo stom, ik kan mijn benen bijna niet meer bewegen.
Zodra ik mijn bovenbenen wil optillen of verschuiven in bed ofzo dan doet me dat toch 'n pijn in mijn onderbuik en liezen, niet normaal meer! Ik kan dus ook niet voorover mijn bed in, moet echt op de rand gaan zitten en me
l a n g z a a m eerst naar achter en dan opzij laten zakken. En dan maar hopen dat ik goed lig, wil ik ietsje opschuiven dan is dat bijna niet te doen, zonder hulp zeker niet, en gaat het dus gepaard met veel pijn.

Zit van top tot teen vol stress, we worden al sinds gisteravond zowat ons bed uitgedrild door de werkzaamheden hier beneden (zie ook het bankje)
Gillende peuter die er steeds wakker van wordt, mopperende man die over 'n kleine 2 uur weer op moet om te gaan werken en een buik die constant op tilt slaat door al dat lawaai en mijn onvermogen om rust te krijgen, het is geweldig gezellig hier in huis joh
En nu zit ik te janken als een hormonale aanstelster, maar dat ben ik toch niet?? Ik heb toch ook recht op een ongestoorde nachtrust, voor zover mogelijk met ruim 37 weken zwangerschap??
Ben echt zo link op het moment, als lopen niet zo verdomd pijnlijk was dan had ik nu de krulspelden ingedraaid, deegroller erbij en in een bloemetjesjurk hier beneden mijn beklag gaan doen bij de voorman

Oh god, het lawaai en gedreun heeft mijn hersens inmiddels al aangetast
  donderdag 6 augustus 2009 @ 06:29:58 #180
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71641866
goedemorgen dames

@Kers een dikke knuffel; die heb je zo te lezen echt wel ff nodig.....

@LLM; zet hem op vandaag!!!

@Huup; FANTASTISCH die foto!

en ik heb dus weer een vroege dienst... vroehoeg!
en ga ff een ontbijtje maken.

en o ja, ff voor mezelf: 19 weken

(nog maar 1 weekje te gaan tot echo!)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 6 augustus 2009 @ 07:09:18 #181
95408 Incantrix
pi_71641964
Kersje-lief, dat is echt heel naar, waarom bel je de gemeente niet? Hiero in de stad was een tijd terug ook zo'n soort situatie en uiteindelijk hebben ze er een soort geluidsschermen omheen gezet voor de buurtbewoners.. Die werklui kunnen je denk ik niet helpen, maar degene die de opdracht geeft moet er wel wat mee.. En anders elke ochtend als het begint de politie bellen ofzo? Geluidshinder vóór een bepaald tijdstip mag met een reden niet, ik zou het echt doen, dit is toch niet normaal meer??

Pfiew BJ, werkze vandaag! Ennuhm, bijna echo

Ik ga vandaag toch maar eens met mijn leidinggevende praten over mijn rugklachten, ookal kan ik in mijn werk niet anders dan dossiers verplaatsen, het gaat gewoon niet meer.. Maar eerst douchen, mijn ogen zitten nog dicht
3!
  donderdag 6 augustus 2009 @ 07:11:10 #182
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71641969
goodmorning!

Jeuh BJ 19 weken! wat ga je hard meid!

Ik heb vannacht het grootste deel van de nacht op de bank geslapen
het bed staat op klossen kratten en ik vind het doodeng iedere keer als mn lief zich in zn enthousiaste slaapmodus omdraaide enzo zat k rechtop brrr, niet aan mij besteed die bedden zo...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 6 augustus 2009 @ 07:27:10 #183
57497 happyme28
I'm so happy
pi_71642039
Goedemorgen

Het wordt een warme dag vandaag dus ik denk aan de LLM's

BJ, gefeliciteerd met je 19 weken! Dat schiet echt al op.

Vervelend Incantrix, dat je zo'n last hebt op je werk. Inderdaad wel bespreken hoor want je hebt alleen jezelf ermee als je door blijft lopen.

Oh, ff spuit 11: Huup

Ik vergeet Kers helemaal: echt bellen met de gemeente hoor. Dat is toch niet normaal! Dikke knuf van mij.

En nu op naar het werk....
  donderdag 6 augustus 2009 @ 07:58:17 #184
170561 Lijnloos
pi_71642220
Kersjes jij verdiend een knuffel....! Maar wellicht is een belletje naar de gemeente een idee.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 08:12:03 #185
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71642315
Goedemorgen allemaal

Huup, ben je ban g om uit bed te vallen dan ofzo?
Anders haal je de kratten gewoon toch nog even weg? Voor hetzelfde geld lig je nog een paar weken op de bank te slapen, is ook niet gezellig!

Hmm, ik kan dus echt bijna niet meer bewegen of lopen
Heel voorzichtig voetje voor voetje schuifelen en mezelf aan de meubels vooruit trekken, anders lukt het gewoon echt niet en ga ik door de grond. De pijn zit in mijn schaambeen/ liezen gebied en het onderste stukje van mijn onderbuik. Heb dit nog niet eerder meegemaakt, het begon gisteravond en is echt niet leuk
Nu zit ik stil op de bank en heb nergens last van, maar zodra ik ga bewegen schiet de pijn er weer in., grrrr.

Geluidsoverlast bespreek ik verder op het bankje.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 08:20:41 #186
74145 freecell
dinges
pi_71642401
Auwe kersjes Dat klinkt heel pijnlijk!

En Huups, zo eng is het toch niet?
  donderdag 6 augustus 2009 @ 08:22:00 #187
113587 Faja-Lobi
pi_71642412
goedemorgen dames! hier even een kort berichtje van een veloren gewaande vakantieganger. We zijn weer thuis!!! Ik heb nog niet bijgelezen en kom daar zeker dit weekend ook niet aan toe aangezien we de verjaardag van onze oudste vieren (alweer 5 jaar bijna). Maar hier gaat alles lekker en we weten inmiddels ook het geslacht van onze uk, it's a BOY
  donderdag 6 augustus 2009 @ 08:23:01 #188
190853 RockabeIIa
pi_71642423
Klinkt als mijn bekken kersjes... Probeer eens te stabiliseren: op je rug gaan liggen, navel intrekken, knieën omhoog en dan de benen openen. Wellicht helpt het een beetje
  donderdag 6 augustus 2009 @ 08:24:40 #189
190853 RockabeIIa
pi_71642442
Leuk faja nog een knul!
  donderdag 6 augustus 2009 @ 08:34:59 #190
74145 freecell
dinges
pi_71642571
Leuk Faja!
  donderdag 6 augustus 2009 @ 08:39:20 #191
195481 prinseszondererwt
Dus.
pi_71642621
Leuk Faja!
Is er al innepin-nieuws?
  donderdag 6 augustus 2009 @ 08:45:16 #192
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71642699
Kersjes, die oefening die Rocka omschrijft moest mijn vriendinnetje met ernstige bekkenklachten ook doen. En dat verlichtte soms idd wel.

Faja nog een jochie erbij! Leuk!
  donderdag 6 augustus 2009 @ 08:47:40 #193
74145 freecell
dinges
pi_71642727
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 08:39 schreef prinseszondererwt het volgende:
Leuk Faja!
Is er al innepin-nieuws?
Anders morgen wel
  donderdag 6 augustus 2009 @ 08:51:57 #194
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71642777
Mogguh,

Kersjes wat een gedoe, en wat een pijn... sterkte
Faja wat leuk een boy erbij

Hier aldoor harde buiken, in combi met buikkrampen, heb er de halve nacht slecht door geslapen.

Innepin hopelijk jij wel lekker geslapen?
  donderdag 6 augustus 2009 @ 08:54:10 #195
195481 prinseszondererwt
Dus.
pi_71642801
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 08:47 schreef freecell het volgende:

[..]

Anders morgen wel
Misschien heeft het strippen toch geholpen?
  donderdag 6 augustus 2009 @ 08:55:51 #196
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_71642829
Huup Ik kwam net beneden na een gebroken nacht en jij maakt me meteen vrolijk

Zo dadelijk wat boodschapjesdoen en dan de rest van de dag mezelf koest houden met die 30 graden
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  donderdag 6 augustus 2009 @ 09:38:04 #197
232035 Poppedein
pi_71643707
Huups Ik viel echt van mn stoel gewoon van je FOKpootjes.. mijn hemel! Hier begint t ook echt wel flink en doet t ook zeer.. maar men, dat doe ik je gelukkig toch echt niet na hoor! Wat zul jij piesen straks zeg!

Kers…sjongejonge zeg, ik zou daar ook gewoon panisch gefrustreerd van raken, van mn slaap blijf je af! Dat heeft helemaal niets te maken met hormonen, maar wel met t besef dat je nog een hele drukke tijd voor de boeg hebt waar je niet graag zo onuitgerust aan begint!!

BJ alweer bijna op de helft heerlijk!
En Faja weer een klein ventje… superleuk!

Innepin, het zou zo fijn zijn als t doorgezet heeft, maar ik kan me ook goed voorstellen dat je even heerlijk ligt uit te slapen… als je morgen ingeleid wordt moet je heul heul vroeg op!!

Ik ga zo weer voor controle en daarna vergaderen op de praktijk.. met dit weer ja..buhhhh…

Ooh mn foto's zijn trouwens heel leuk geworden! Ik zal ze later vandaag ff plaatsen in t buikentopic!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  donderdag 6 augustus 2009 @ 09:52:03 #198
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71644130
@Kers nah niet bang om eruit te vallen, ik weet niet, ik ben gewoon bang dat het gaat schuiven allemaal. T bed is niet echt toppunt van stevigheid ofzo gladde laminaat vloer + gladde plastic kratjes + gladde oplegplankjes + gladde pootjes makes me worry ik weet dat het door de druk van ons gewicht vast wel blijft liggen en dat het ook vast wel meevalt, maar ik vind het voorlopig maar niks...

Faja leuk een ventje erbij! gefeliciteerd!

PZE, als het goed is wordt Innepin vandaag pas gestript bij de vk, of nouja, ze gaan kijken of het mogelijk is om te strippen. Maar stiekem hoop ik dat ze nu gewoon bezig is.
Dat of ze moet haar laptop 's nachts uitzetten zodat ik dr nie online zie staan

Poppedeinske ik had al even gegluurd naar je foto's op je hyve, ze zijn echt superleuk!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 6 augustus 2009 @ 10:05:49 #199
190225 Morretje
pi_71644469
Goedemorgen!

Oei Kersjes, wat een rotsituatie zo. Zwanger of niet, ik had dat ook niet getrokken 's nachts.. Ik zou inderdaad ook eens kijken bij de gemeente of ze er wat aan kunnen doen!

Huup, je Fok!been! Lijkt me ook erg pijnlijk op den duur trouwens..

Faja, gefeliciteerd Leuk hoor, weten wat het wordt.

Incantrix, succes met het gesprek over sjouwen.. Lastig lijkt me dat, weten dat het moet, maar het zelf echt niet meer kunnen. Wel verstandig om het aan te geven!

BJ, op de helft!

Hier nu 5 weken.. Stelt niets voor he, in vergelijking met jullie.. Gisteren discussie gehad met Ravage, ik wil stiekem tzt wel graag weten wat we gaan krijgen, een jongetje of een meisje. Ravage niet, die is naar eigen zeggen 'ouderwets' daarin. Nu ja, we hebben nog even.
Hebben wel besloten dat ik het mijn beste vriendinnetje wel al ga vertellen, mocht het niet goed gaan vind ik het fijn dat zij het ook weet. Bovendien moet ik anders zo ontzettend veel smoezen bedenken de komende tijd, er komen heel wat feestjes aan (met drank natuurlijk). Nu nog een geschikt moment vinden, want naast mijn schoonouders en moeder wil ik het daar wel eerst graag bij laten eigenlijk..
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  donderdag 6 augustus 2009 @ 10:10:46 #200
204477 DustinHenderson
Grrr
pi_71644598
Een knul voor Faja, leuk!!!

BJ alweer bijna op de helft! Spannend, al bijna de 20 weken echo (ik vond die zo enorm bijzonder)

Succes met gesprek Incantrix, zoiets moet je je absoluut niet vervelend over voelen om aan te geven hoor, je geeft het nu toch tijdig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')