Ssserpente, ik kan me levendig voorstellen dat een netje nodig kan zijn (en wij hadden geen schepnetje). Maar het bad is weer helemaal schoon inmiddels hoorquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:15 schreef Ssserpente het volgende:
Had ik trouwens al verteld dat er bij het bad een schepnetje wordt geleverd?Om ongewenste 'vervuiling' uit het water te halen.
Heeft N. ook wat nuttigs te doen.
![]()
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:44 schreef martine1984 het volgende:
DuchessX lief dat je het vraagt. Opa leeft nog, hij is een taaie... We moeten gewoon afwachten
Zo stom, helemaal overheen gelezenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:29 schreef innepin het volgende:
Hmmm ik doe ook maar even eenvoor Bar... Zou het?
CTG was goed, afspraak voor vrijdag gemaakt voor inleiding. Maar eerst morgen nog naar de vk om te kijken of er nog gestript kan worden. We zullen zien.Het lijkt er idd op dat het vandaag niet gaat lukken
Whehe.
nou nou Kers..das misschien ook een beetje een radicale afstraffing!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:14 schreef Kersjes het volgende:
Tsssss Bar, een beetje de meldplicht aan je laars lappen en ons allemaal rare dingen laten denken, durf je wel![]()
Veel plezier op de BBQ!
Wat we willen gaat naar alle waarschijnlijkheid nooit door de gemeente worden goedgekeurd voor een bouwvergunning, plus het levert extra ruimte op voor een ruimte waar we met die kleine erbij waarschijnlijk bijna niet zitten... of wel, laat maar, het geld kunnen we ook goed gebruiken voor baby-stuffquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:13 schreef Asyniur het volgende:
--knip--
Lijnloos, waarom gaat de dakkapel net door?
ik wilde er serieus een topic voor openen..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:21 schreef Brighteyes het volgende:
Asyniur!
Wel een toffe uitdaging btw... wie kan er een foto plaatsen met FOK in zijn been gedeukt!![]()
Ik helaas niet, mijn dikke benen zijn gewoon dik.Heb alleen kleine vochtbubbeltjes op mijn voeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig er IN, en niet uitgescheurdquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ik lig helemaal in een *scheur*...
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ik lig helemaal in een *scheur*...
Oh, het is een wedstrijd!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:47 schreef Aoraki het volgende:
--GROTE KNIP--
Rocka heeft een kuiltje, maar ik moet toch toegeven dat huup bovenaan blijft staan in de competitie.
--GROTE KNIP--
speciaal voor BEquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:21 schreef Brighteyes het volgende:
Asyniur!
Wel een toffe uitdaging btw... wie kan er een foto plaatsen met FOK in zijn been gedeukt!![]()
Ik helaas niet, mijn dikke benen zijn gewoon dik.Heb alleen kleine vochtbubbeltjes op mijn voeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:52 schreef huuphuup het volgende:
[..]
speciaal voor BE![]()
helaas lever ik maar half werk wegens te grote lettersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Whehehe
![]()
Jij hebt bij voorbaat al gewonnen
#geen
Trusten _Barretje_quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:23 schreef _Bar_ het volgende:en nu ga ik heerlijk zo naar m'n bedje met het nodige "voor"werk, in combi met een drukke baby in buik...
geloof mij dat is pijnlijk...
ze is hier echt druk met trappen enzo
Maar heb " beloofd"aan Innepin dat zij eerst mag dus ik wacht m'n plekkie rustig af.
Anders morgen welquote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:39 schreef prinseszondererwt het volgende:
Leuk Faja!
Is er al innepin-nieuws?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |