Alloow

Ik ben net bij de VK geweest en ben weer helemaal goedgekeurd. Wat mijn boeddruk was weet ik niet meer (hoe onthouden jullie dat allemaal?), er zat iets van 50 in en dat was ok. De baarmoeder komt iets boven de navel uit en naast het hartje hebben we ook de voetjes van ons mannetje gehoord, want hij was weer lekker aan het schoppen, ook naar de doptone

Voor mijn rug/bil/beenpijnen moet ik een ceasartherapeute bellen werd me aangeraden, zodat ik oefeningen kan gaan leren die de rugspieren versterken. Dat ik moeilijk loop maar nog prima kan fietsen was volgens haar niet raar, het is vaak óf het één, óf het ander

En vanmiddag krijgen we een rondleiding in het kraamhotel waar ik wil gaan bevallen, ben ik echt heel blij mee!
Allereerst een dikke

voor Leonieke. Wat leuk dat je nu wat meer post in Z&G, en ik wilde je vooral zeggen dat je echt niet per sé op een roze wolk hoeft te wonen om hieo te mogen posten. Ook je angsten en onzekerheden, pijnen en lastigheden kun je hier heel fijn van je afpraten, er is hier altijd wel iemand om je even een hart onder de riem te steken, of die hetzelfde heeft meegemaakt. Ik hoop dat je hier misschien juist ook steun kunt vinden nu je eigenlijk een soort van zit te wachten op je roze wolk die maar niet komt, want echt, mijn eerste paar maanden was 'ie bij mij ook ver te zoeken. En al komt het bij jou de hele zwangerschap niet: gewoon lekker hier het topic inslingeren, gedeelde smart is halve smart

Twinkly en Ymme, ik ben natuurlijk hardstikke te laat, maar ik hoop echt dat jullie een geweldig mooie dag hebben. Hiero schijnt in elk geval het zonnetje en is het genieten geblazen. Alsvast gefeliciteerd voor als jullie dit lezen!

Kersjes, fijn dat je je wat kalmer voelt hieronder, ik kan me voorstellen dat je ineens over zoiets kunt gaan malen en dan kom je op een gegeven moment in een soort gedachtenkringetje waar je niet meer goed uitkomt. Het gaat vást goedkomen hoor, er zijn hier zoveel mensen die positieve energie naar jou sturen en aan je denken wanneer je bevalt!
Vlindur, leuk dat je het zo geweldig had in het Dolfinarium, daar ben ik eigenlijk best al een tijdje niet geweest! Nog haaitjes en rogjes gevoerd? Daar kon je me de hele dag wel neerzetten, zo leuk!
Freecell, ik vind je echo anders echt wel mooi!

Ennuhm, wacht maar tot de volgende, dat wordt echt met open mond kijken hoeveel ze dan ineens kunnen zien! Dat beentje is echt té schattig, zo'n kleine wurm

En Happy, jij ook een goede echo, jeej!

Fijn ook dat je het nu eindelijk kon vertellen, raar dan ineens als je je mond er niet meer over hoeft te houden? Leukleukleuk, Happy, ik ben blij voor je!
BJ, fijn dat je vandaag in elk geval vrij hebt vandaag, anders is het nog zoveel vervelender als je slecht hebt geslapen.. Fijn dagje toegewenst hoor

Poppejans, wat bizar hoe veel ik van jou altijd herken, ik ben eergisternacht ineens wakker geworden van het brandend maagzuur, had het nog nooit gehad op die manier. Gelukkig had ik nog rennies in huis, fijn dat je dat gewoon kunt nemen. Verder alles ok?
BE, het lijkt me een raar gevoel als je dan helemaal klaar bent en een soortement van zit te wachten.. Wel fijn dat alles af is overigens!
Wupwup, jij was toch op zoek naar zo'n buikband? Heb je dat aangeraden gekregen en waarvoor is dat precies?
Lijnloos, DuchessX, Ymme, BJ,

Dank jullie wel voor jullie lieve woorden en knuffels..

Ooow, ja, en Mefke, wat vervelend dat het bij jou zo rot is gelopen met de VK zeg!

Gelukkig is er ondertussen al een gesprekje over geweest en kun je het er binnenkort nog even goed uitgooien. Met een beetje geluk komt het dan allemaal op de pootjes terecht en hou je er strakjes een goed gevoel aan over. Lijkt me niks om bij iemand te moeten bevallen bij wie je echt een heel nare ervaring hebt..
En zal ik voorzichtig een

doen voor Bar? Spánnend eigenlijk dan, terwijl er wellicht ook weer niet zo heel erg veel aan de hand is.. Toch maar doen dan:

Euhm, en dan vergeet ik nu nog steeds een boel mensen, die ik allemaal een fijne dag toewens en een

Ik ga nu ff lekker met een boekje op de bank (of balkon, als de zon niet te heet is). Tot strakkies denk ik..