abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71601613
Vorige topic: Zwangerschap en geboorte deel 536

25 juli 2009: Innepin
09 augustus: _Bar_
18 augustus 2009: huuphuup (meisje)
*** 19 augustus 2009: Brighteyes en Stinkie *** (jongen)
21 augustus 2009: Kersjes (jongen)
24 augustus 2009: Poppedein (meisje)
*** 25 augustus 2009: DuchessX en Juup© *** (meisje)
25 augustus 2009: SilkTie (papa, )
25 augustus 2009: hi_flyer & bromfly_er
30 augustus 2009: Murp (papa)
17 september 2009: Stiemie (meisje)
17 september 2009: Linda2205 (meisje)
17 september 2009: mefke79
17 september 2009: Ca.ra
20 september 2009: Ssserpente (meisje)
22 september 2009: XXXKarinXXX
25 september 2009: Rekkie (papa)
28 september 2009: Takkembah (meisje)
03 oktober 2009: RockabeIIa (rocker )
07 oktober 2009: Xenia (meisje)
09 oktober 2009: Sorbootje (meisje)
10 oktober 2009: het-is-mij
11 oktober 2009: Martine1984 (jongen)
13 oktober 2009: Rubey (meisje)
16 oktober 2009: Sproet-je
27 oktober 2009: lunastar
03 november 2009: Troel en Bert
03 november 2009: Twinkly (jongen)
11 november 2009 DutchieBre (papa)
14 november 2009: ziggyziggyziggy (papa)
16 november 2009: WupWup (meisje)
29 november 2009: Poppejans (jongen)
03 december 2009: Aoraki (jongen)
04 december 2009: Incantrix (jongen)
05 december 2009: Guuzewuus (jongen)
06 december 2009: Meimeltje (jongen)
08 december 2009: Bucko
12 december 2009: Amaranta
22 december 2009: Lijnloos
26 december 2009: Sidn3y
27 december 2009: lily
30 december 2009: Vlindur (jongen)
31 december 2009: Beessie-Jen

2010

01 januari 2010 DaviniaHR en PhysicsRules
04 januari 2010: Tan
09 januari 2010: CalamityJane
12 januari 2010: Faja-lobi
26 januari 2010: flowerbox
05 februari 2010: Co_OL (papa)
11 februari 2010: sindell
14 februari 2010: octopussy
14 februari 2010: mama_papa
15 februari 2010: Ymme
18 februari 2010: Asyniur
*** 19 februari 2010: Happyme28 en Marky ***
20 februari 2010: freecell
01 maart 2010: Leonieke
-- maart 2010: Webkim
-- april 2010: Morretje en Ravage

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners.
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen
pi_71601637
Mijn eerste Z&G-topic. Innepin, het is een teken, volgens mij
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 19:07:14 #3
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71601671
Haha! Die had ik je mooi vol laten praten

Menschen, Leonieke is vandaag 3 jaar getrouwd en ze viert het heel terecht met pizza!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71601749
Gefeli Leonieke!!

en pizza is altijd goed
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71601780
Leo, gefeliciteerd met jullie huwelijksdag. Van pizza kun je ook een feestje maken samen hoor! Have fun vanavond!
pi_71601849
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 19:07 schreef RockabeIIa het volgende:
Haha! Die had ik je mooi vol laten praten

Menschen, Leonieke is vandaag 3 jaar getrouwd en ze viert het heel terecht met pizza!
Ja, en ik had het natuurlijk niet door... Maar wat ben je gemeen, mij er zo laten intrappen

Thx voor de gelukwensen allemaal
pi_71601863
Leonieke gefeliciteerd met jullie 3 jarige huwelijk.
pi_71601906
Gefeli met je eerste Z&G Leonieke!

Hier weer terug van de fotoshoot... t was erg leuk met zn 2tjes! Ze zou ze vanavond of morgen online gooien en dan zal ik hier ( in t buikentopic) ook wat posten!

Miss_sly... als je hier nog leest... klopt t dat je jouw foto's nog nooit hebt laten zien? Ik ben heel benieuwd namelijk, dus als je t nog leuk vindt om ze te showen...
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_71602488
Bam, Leonieke post eindelijk (en terecht!) in Z&G, opent ze ook nog in no-time haar eigen Z&G
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_71602633
Leonieke, van harte gefeliciteerd met je pizza! (oh en ook met je huwelijk natuurlijk).
pi_71602692
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 19:15 schreef Poppedein het volgende:
Gefeli met je eerste Z&G Leonieke!

Hier weer terug van de fotoshoot... t was erg leuk met zn 2tjes! Ze zou ze vanavond of morgen online gooien en dan zal ik hier ( in t buikentopic) ook wat posten!

Miss_sly... als je hier nog leest... klopt t dat je jouw foto's nog nooit hebt laten zien? Ik ben heel benieuwd namelijk, dus als je t nog leuk vindt om ze te showen...
leuk dat het leuk was en ik ben heel erg benieuwd naar je foto's!! En ook naar die van Miss_sly ja
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71602705
Jeutje wat kunnen jullie kletsen zeg op zo'n dag...

Gefeliciteerd met je huwelijksdag Leonieke
Misschien een lekker toetje na de pizza?

Mefke wat een geprut bij de vk van jullie. Hoop dat je toch nog snel een afspraak hebt en als je toch wil overstappen dat je een goed alternatief in de buurt hebt.

Freecell ik vond je eerste echofoto juist wel heel duidelijk! Met de foto's van mijn 20-weken echo ben ik super blij met het resultaat (bedankt voor alle complimentjes van iedereen! ), maar mijn eerdere echofoto's waren super slecht (als ze al de moeite namen om een fotootje mee te geven).

Innepin wat een mooie datum gaat dat worden! Tenminste, als het niet eerder start of als het dan ook maar lukt die dag he. En dan eindelijk echt kennis maken met je beebje, heerlijk

Vandaag een eeuwigheid bezig geweest met een zwembadje oppompen en vullen en dochterlief was na 2 minuten alweer uitgekeken erop. Zelf wel nog ervan genoten met pootje-baden en morgen vul ik 'm niet opnieuw dus dan kan ik er zelf gelijk weer van genieten
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 19:45:34 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71602822
mefke, wat balen van het gedoe bij je vk zeg! Vooral omdat je deze keer zo duidelijk een aantal vragen en dingen had...
pi_71602928
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 19:05 schreef leonieke het volgende:
Mijn eerste Z&G-topic. Innepin, het is een teken, volgens mij
Leonieke, ik wil je even een geven hoor, heb gelezen wat je geschreven hebt in het vorige topic. Je hoort er echt bij, je bent echt zwanger Maar ik kan me zo goed voorstellen dat de angst nog overheerst...

Freecell de echo is heel mooi, vooral die eerste...

Ik ga nu tóch even een poging tot een klein stukje beweging doen, we gaan de honden laten zwemmen bij het bos en ik wil ZÓOOO ontzettend graag eruit en verse boslucht ruiken...

Tot later dames Dan lees ik goed bij.
#geen
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 19:51:06 #15
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71602969
@Poppedein; wat leuk dat je fotoshoot leuk was! ik ben erg benieuwd naar je foto's!

@Freecell; ik vind je echofoto's wel mooi hoor!

@Leonieke, gefeliciteerd met je 3jarig-jubileum! en wat fijn dat je ook wat meer hier komt posten

Ik ben wederom op het werk en het is hier tnt lekker overzichtelijk, nu bezoekuur, dus ff online

morgen lekker een dagje vrij...
(ja eentje maar..... das dan wel weer jammer)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 19:56:29 #16
35189 Troel
scherp en bot
pi_71603134
Leo, gefeliciteerd

(en nu ga ik even teruglezen, want ik mis nog wat echofoto's en dergelijke)

Edit:

freecell, op het scherm zijn die spruiten meestal ook beter te zien dan op zo'n stukje papier, maar het blijven toch wondertjes Misschien niet al te duidelijk, maar wel mooi dat alles er goed uit zag!
octo, goed dat je het gaat aankaarten bij de verloskundige. 't Is bij jou toch anders dan bij al die andere dames van dat andere forum, puur omdat ik jou ken, dus maak je je ook meer zorgen denk ik
leonieke, het genieten komt vanzelf Misschien ben jij wel een vrouw waarbij je helemaal geen bevalling wilt omdat je zo geniet uiteindelijk van de zwangerschap
kersjes, wat een gedoe met die bouwvakkers, ik zou er helemaal gestoord van worden!

En de rest ben ik alweer vergeten

[ Bericht 50% gewijzigd door Troel op 04-08-2009 20:06:52 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71603245
Leonieke gefeliciteerd met je 4 jarige trouwdag!
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:03:52 #18
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_71603347
Leoniekie gefeliciteerd krijg hier spontaan zin in pizza

Mevrouw Beeb ligt al de hele avond tegen hetzelfde plekje in mijn buik te schoppen, het voelt nu enorm beurs aan. Maar het is zo gezellig

Innepin, hopelijk jouw topic!!!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_71603348
Leo gefelici
pi_71603370
Hey en iedereen vindt mijn echo wel mooi
pi_71603422
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:04 schreef freecell het volgende:
Hey en iedereen vindt mijn echo wel mooi
ik ook...
pi_71603561
Hebben jullie ook zo bizar veel dorst? Ik drink normaal al aardig veel, maar kan nu de hele dag wel doordrinken
pi_71603746
Leonieke, je eerste Z&G topic! En gefeliciteerd met je trouwdag!

Freecel, ik vond jou echo ook mooi!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_71603909
Feli met je trouwdag Leo
mefke, wat vervelend van je vk
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:29:50 #25
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_71604283
Freecell ik heb dat in het begin ook eventjes gehad, de waterijsjes waren niet aan te slepen
Alexa en Seth zijn lief
pi_71604763
leonieke, gefeliciteerd met je trouwdag en pizza is natuurlijk perfect om 't te vieren!
Freecell, ik drink tegenwoordig enorm veel, meestal al voor kantoor ongeveer een liter! Ach ja, kan niet echt kwaad volgens de vk en ik heb er minder honger door. Mooie echo trouwens.

Nou, het verhaal van de vk krijgt nog een staartje. Ik mag nu volgende week dinsdag op controle. En ze heeft nog gebeld vanavond om het uit te leggen. Samenvatting van het geheel is dat zij ook geen goede dag heeft gehad met veel rare dingen en doorverwijzingen naar de gyn. En, heel belangrijk voor mij, ze heeft haar excuses aangeboden. Net nog even wat uitgevraagd over dat vocht en als ik twijfel kan ik altijd bellen, maar ze schatten zo in dat het meevalt.
En de laatste les gym, ook raar. Eng ook om te zien dat iemand die even ver zwanger is als ik al is doorgestuurd naar de gyn op verdenking van zwangerschapsvergiftiging, die moest nu om de dag naar het ziekenhuis. Pff, dat lijkt me dan ook weer zwaar.

Nou, het was me het dagje wel, ben er moe van. Ga er zo in bed nog maar eens over denken. Had al even gekeken bij andere vk's maar kon niet echt een alternatief vinden, dus ik hoop dat hiermee de kou uit de lucht is, dan kan ik hier gewoon blijven. Bedankt voor alle 'steuntjes' , ik voelde me zo enorm rot en was even bang dat het alleen een hormoonuitbarsting was. Dat was mijn reactie deels ook, maar zelfs de vk gaf aan dat ik er een goede reden voor had.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_71604883
Mefke... het is gewoon rot, dit is jouw tijd, en nu wordt er van je tijd gesnoept... daar zou ik ook een uitbarsting door hebben, met of zonder zwangerschap...
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:51:18 #28
190853 RockabeIIa
pi_71605077
Mefke, Ik heb er helemaal overheen gelezen... Sorry! Hopelijk kun je het achter je laten en heb je toch nog voldoende vertrouwen in hen om de bevalling met ze in te gaan
pi_71605290
Mefke, wat vreselijk naar bij de gyn. Maar wel super dat ze heeft gebeld met excuses! Ik hoop nu ook dat het beter gaat tussen jullie. Ze moet je tenslotte straks wel helpen met het baren van jullie kindje.. Succes

Freecell, ik vond het ook een prima echo hoor!

Leonieke, van harte met jullie trouwdag! Heeft de pizza lekker gesmaakt?

Heeft Webkim inmiddels al een aflever datum? Ze staat nog steeds zonder datum in de OP

Hier alles goed. Druk gewerkt weer in en om huis, maar het is wel weer lekker schoon!
En het Dolfinarium gister was erg leuk!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_71605785
Fijn dat het weer goed is, Mef. Lag wmb ook echt niet aan je hormonen hoor! Je had alle reden om pissig te zijn!

Juist een leuke echo, Freecell. Is weer 'ns wat anders, op z'n kop!

3 jaar getrouwd, Marlies! Gefeliciteerd!

Hoe is het met jou dan, Vlindur? Nog steeds ongerust of al wat minder?

Ben vanochtend weer helemaal goedgekeurd bij de vk. Bloeddruk 110 over 65 en in totaal zo'n negen kilo aangekomen. Ze was helemaal enthousiast over de badbevalling. Had er zelf nog nooit een gedaan, maar leek 'r erg leuk! Vertelde ook dat ze dat altijd met z'n tweeen doen omdat het toch wat meer inspanningen vergt. Geen probleem, wmb. Vind het eigenlijk wel fijn juist.

Had ik trouwens al verteld dat er bij het bad een schepnetje wordt geleverd? Om ongewenste 'vervuiling' uit het water te halen. Heeft N. ook wat nuttigs te doen.

Vertelde dit vanmiddag tegen m'n twee mannelijke collega's. En dat was even iets meer info dan ze aankonden, zeg maar. Gelukkig zagen ze er na een paar minuten toch ook wel de humor van in en vroegen ze of er ook een hengel en lieslaarzen bij worden gegeverd.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ssserpente op 04-08-2009 21:33:23 ]
pi_71605905
De pizza was lekker ja
Mefke, wat fijn dat jullie het toch al aan de telefoon hebben kunnen bespreken en dat je al een beter gevoel hebt

Ik ga hier eens stilletjesaan afsluiten, denk ik. Ik lag vanochtend maar om 4.40u in mijn bed na een bbq en ik voel het nog steeds (of is dat gewoon die dagelijkse vermoeidheid? )
pi_71606043
Jeetje Mefke, fijn dat je in elk geval dat excuses hebt gekregen, maar het blijft rottig zo... hopelijk inderdaad wel genoeg voor verder gaan.... In elk geval zo lekker slapen!
pi_71606736
Sssserpente, Ik heb net een mega verhaal in mn blog verteld. Daar kun je lezen hoe het nu gaat en hoe het verder zal lopen met de zwangerschap. Voorlopig probeer ik er het beste van te maken. Meer kan ik toch niet doen. En het komt straks ook wel goed. Dat moet gewoon.

Wat leuk dat je een bad bevalling gaat doen! En fijn dat je weer bent goed gekeurd!

Welterusten Leo!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_71607337
Vlindur, tuurlijk komt het goed! En inderdaad, meer kan je toch niet doen.
Ik duik het bedje in, morgen vast een betere dag!
En innepin, doe es bevallen, tis nou lekker afgekoeld...
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 22:05:53 #35
190853 RockabeIIa
pi_71607524
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:57 schreef Vlindur het volgende:
Heeft Webkim inmiddels al een aflever datum? Ze staat nog steeds zonder datum in de OP
Nopes
pi_71607581
Innepin is eigenlijk na het melden niet meer langsgeweest...miss is ze al bezig?
Lotte!
Noah!
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 22:10:11 #37
190853 RockabeIIa
pi_71607658
Je hebt een mooi blog, Vlindur. En ik begrijp het nu ook wat beter
pi_71607669
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 21:15 schreef Ssserpente het volgende:

Had ik trouwens al verteld dat er bij het bad een schepnetje wordt geleverd? Om ongewenste 'vervuiling' uit het water te halen. Heeft N. ook wat nuttigs te doen.

Vertelde dit vanmiddag tegen m'n twee mannelijke collega's. En dat was even iets meer info dan ze aankonden, zeg maar. Gelukkig zagen ze er na een paar minuten toch ook wel de humor van in en vroegen ze of er ook een hengel en lieslaarzen bij worden gegeverd.

Schitterend
pi_71607736
Zou 't

Innepin?
pi_71607785
Leo, gefeliciteerd met je 3 jarig huwelijk! En met je eerste Z&G Er wordt volgens mij al tien topics geroepen dat 't mijn topic wordt, dus pin je er niet te veel op vast ok?

Mefke wat een gezeik zeg zo bij de vk. Wel fijn dat ze haar excuses heeft aangeboden!

Linda, ik was lekker aan het genieten van de mooie dag/ middagdutje doen / barbecuen / sociaal doen enzo. Als er iets gebeurt, meld ik dat juist wél, denk ik. Zelf, of anders via huup. Stilte zegt dus niets

Het zal mij benieuwen of er vannacht wat gebeurt. maw of mijn schoonmoeder gelijk gaat krijgen en ze is er nu al zo onuitstaanbaar over Ik wacht liever tot vrijdag dan dat ik het constante ge-"zie-je-wel" moet aanhoren van mijn schoonmoeder....
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_71607829
En daarom te druk om mij terug te PMmen hah...bluh

Maarre...beentjes bij elkaar dan dus!
Lotte!
Noah!
pi_71607911
gezellige schoonmoeder heb je... herken ik ergens van... * hoor vaag in m'n gedachten: zie je wel?... Nou, het is toch zo?... Nou?... Zie je nou?...
pi_71608124
Oeh, morgen om 10.00 uur gaan we in 'ondertrouw' voor het geregistreerd partnerschap

Moest ik ff kwijt, vind het zo leuk/spannend allemaal.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 22:31:27 #44
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71608423
oee Ymme, dat is toch ook heeeeel erg leuk!!! daar mag je best ff heel blij mee zijn.
pi_71608481
Innepin houd dan nog maar ff binnen

Ymme sinds wanneer moet je in ondertrouw als je uberhaupt niet gaat trouwen? Ik begrijp geen bal van je bericht
pi_71608539
Ymme leuk zeg!

Wij gaan trouwen morgen, ook om 10 uur!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 22:34:07 #47
190853 RockabeIIa
pi_71608543
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:13 schreef innepin het volgende:
Het zal mij benieuwen of er vannacht wat gebeurt. maw of mijn schoonmoeder gelijk gaat krijgen en ze is er nu al zo onuitstaanbaar over Ik wacht liever tot vrijdag dan dat ik het constante ge-"zie-je-wel" moet aanhoren van mijn schoonmoeder....

meiske
pi_71608835
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:32 schreef freecell het volgende:
Innepin houd dan nog maar ff binnen

Ymme sinds wanneer moet je in ondertrouw als je uberhaupt niet gaat trouwen? Ik begrijp geen bal van je bericht
Omdat ze het ook zo noemen op het gemeentehuis als je het geregistreerde partnerschap aangaat.
Dit is bijna het zelfde als trouwen, alleen moet dan het kind nog erkennen.

En omdat zijn vader in feb 2008 is overleden, wil hij niet trouwen. Dit is altijd een droom geweest van ons beide. Maar dan wel met beide ouders. En voor hem ligt het nog gevoeliger, gescheiden ouders, hele goed sterkte band met zijn vader en mijn zijn moeder een stuk minder. Dus tja, dan maar niet trouwen maar wel het geregistreerde partnerschap. Waardoor ik ook de achternaam kan krijgen van wat ik graag wil
pi_71609081
Ben weer terug van poging doen tot boswandeling Het was kort maar wel zoooo fijn om er toch even uit te zijn, heb goed de frisse lucht ingeademd en de hondjes hebben lekker gezwommen en in de modder gerold

En nu kan ik echt niks meer maar het was heel erg de moeite waard

Ik wilde nog veel meer schrijven maar ik ben ineens doodmoe..
Dan hou ik het maar bij welterusten en een goede nacht voor iedereen

Jaaa ik zag het bij Tessie en nu weet ik het weer: Twinkly gaat
Een heel mooie dag gewenst!!!

[ Bericht 13% gewijzigd door DuchessX op 04-08-2009 22:53:21 ]
#geen
pi_71609154
Twinkly wat leuk! Ik wens je een mooie dat morgen!

Innepin, die schoonmoeder van jou Ik hoop dan voor je dat je morgen niet bevalt, of dat het morgen wel begint, maar je dan net om 00.01 bevalt ofzo
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_71609754
Oh twinkly en ymme, heel veel plezier morgen!!!
pi_71609757
Twinkly en Ymme, veel plezier morgen op jullie speciale dag

Innepin, ik zou ook nog heel even wachten als ik het zo hoor

Davinia, dank voor het lieve aanbod

Serpente, ik ben zo benieuwd naar hoe je bevalling zal verlopen! Heb het wel eens op TV gezien maar heb nog nooit van iemand die ik "ken" gehoord over een bad-bevalling. Behalve Nijna, maar da's wat anders

Ik kreeg vanavond ineens een heel naar idee: wat als worst case scenario uitkomt en de baby straks wel (ernstig) ziek is na de geboorte?
24 uur ter observatie blijven hou ik minimaal rekening mee, dat is me ook geadviseerd, maar wat nou als het een stuk langer gaat duren? Kan en mag ik dan wel constant aan zijn zijde blijven of is dat praktisch en medisch gezien niet haalbaar? En duurt het dan uren, dagen of misschien zelfs weken voordat hij mee naar huis kan?
Allemaal vragen waar van te voren gewoon nog niks zinnigs over te zeggen valt, maar voor de zekerheid loop ik nu al de hele avond met een knuffeldoekje tussen mijn borsten. Ga ik van nu af aan vaker doen en er ook mee slapen enzo. Stel nou dat... dan kan ik in ieder geval dit doekje bij hem leggen als ik niet bij hem kan of mag zijn en ruikt hij zijn mama en voelt hij zich hopelijk wat minder eenzaam en alleen
Word er behoorlijk van, hoop dan ook dat het allemaal niet nodig zal zijn en dat we onze kleine jongen in goede gezondheid weer vlug mee naar huis zullen mogen nemen.
.... met gevoel voor drama....
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:05:02 #53
190853 RockabeIIa
pi_71610055
Kersjes, waarom zou je baby ziek zijn dan?
Ennuh, ik heb ook wel es van die badbevallingen op tv gezien maar ik zie er noot mensen bij staan met een poepschepje of netje! Door zulke details hoef ik niet zo nodig meer, geloof ik... Hoe idealistisch het eerst ook in mijn oren klinkt
pi_71610199
Twinkly, een hele fijne dag morgen! Heel veel plezier!

Ymme, veel plezier met de ondertrouw! (hadden manlief en ik ook veel plezier aan!)

Duchess, lekker slapen en morgen gezonder weer op!
pi_71610859
Rocka, tijdens mijn 2e ziekenhuisopname (met ik dacht 14 weken zwangerschap?) is aan het licht gekomen dat ik besmet ben met de GBS - bacterie (Groep B Streptokok). Vandaar ook al die blaasontstekingen en de reden dat ik zodra de bevalling begint direct naar het ziekenhuis moet om via een infuus preventief antibiotica te krijgen. Niet voor mezelf, maar voor de baby die kans loopt op verschillende ernstige infectieziekten
Zie voor meer info www.ogbs.nl

Jemig, heb er al die tijd een beetje nonchalant tegenover getsaan, een beetje kop in het zand enzo, maar ineens dringt het besef door dat het ook weleens helemaal fout zou kunnen aflopen
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:32:38 #56
190853 RockabeIIa
pi_71611120
Oh, ik zit ook met verbazing te lezen op die website... Ik moest zelf samen met B. na de bevalling 1-2 dagen langer in het ziekenhuis blijven ivm streptokokken B...
Ze weten iig dat je draagster bent Schrijf het nog es in je geboorteplan? Is dat een idee?
pi_71614595
Goedemorgen!

Kersjes ik wist niet dat die streptokokken zoveel uitmaakte! Vreemd om te lezen dan inderdaad.

Twinkly en Ymme veel plezier vandaag!
pi_71614617
Kersjes

Dankjulliewel
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:45 schreef tessie het volgende:
Innepin, die schoonmoeder van jou Ik hoop dan voor je dat je morgen niet bevalt, of dat het morgen wel begint, maar je dan net om 00.01 bevalt ofzo
haha inderdaad! En dan muhahahhaha naar je schoonmoeder
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_71614642
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 07:36 schreef Twinkly het volgende:
Kersjes

Dankjulliewel
[..]

haha inderdaad! En dan muhahahhaha naar je schoonmoeder
Ja of schoonmoeder doet dan: 'had ik toch bijna gelijk hè? Ja, als je een beetje beter doorgepuft had was het wel gelukt ook! '
  woensdag 5 augustus 2009 @ 08:08:57 #60
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_71614791
Twinkly en Ymme have fun today

Kersjes , moet een vervelend gevoel zijn. Wellicht kun je inderdaad iets erover noteren in je eventuele geboorteplan of je van tevoren zoveel mogelijk laten informeren hierover Je reactie 'kop in het zand' klinkt mij in ieder geval heel bekend in de oren, ik denk dat veel mensen dat zouden hebben gedaan zo.
Alexa en Seth zijn lief
  woensdag 5 augustus 2009 @ 09:08:33 #61
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71615411
Innepin, ik hoop dat je niet bevallen bent vannacht! Lekker de benen bij elkaar en morgen weer een dag hoor.

Hoe is het meiden? Ook de beginnende dames? Zijn we een beetje klaar voor het echt warme weer? Ijsbadje in de aanslag enzo?
Ik zit lekker in de tuin, maar helaas zijn ze een stukje verderop begonnen met verbouwen dus niks serene rust maar gebonk en geboor. Niet heel storend, maar gisteren was het rustiger zeg maar.

Kersjes, ik kan me voorstellen dat je idd even moet slikken als je je dat realiseert.
Probeer een beetje vertrouwen te hebben meid, in verreweg de meeste gevallen gaat alles gewoon goed.
pi_71615501
goedemorgen dames!

ik heb amper geslapen van8, elke 1,5-2 uur wakker.... ben er maar uit gegaan, en ga zo nog ff een herkansing doen...
verder weinig op de planning vandaag, even bed verschonen en denk dat ik het centrum nog even inloop.

Allemaal een prettige dag!
pi_71615804
Goedemorgen..
Net het verhaal van Vlindur op d'r blog gelezen, en Kersjes dus ook al medisch. Dikke knuffel maar voor beide, zo is toch ook niet waar je over droomde!
Gefeliciteerd Twinkly en Ymme met vandaag, en Leonieke met gisteren!
Freecell, duidelijke echo hoor.. (niet dat ik er nu zoveel gezien heb.. )
Innepin, je schoonmoeder lekker laten kletsen hoor.. Die zit natuurlijk ook vol spanning te wachten..

... en de rest weet ik niet meer..
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_71615971
Heb niet bijgelezen, heb er geen puf voor... sorry komt ff een egopost

Gister werd ik gebeld dat het niet goed gaat met mn demente opa... hij is heel ziek, en ze dachten dat hij de nacht niet meer zou halen. Dus ik daar heen om afscheid te nemen. Opa leeft nog, maar hij krijgt straks morfine en slaapmiddel in de hoop dat hij rustig wegzakt

Gister avond naar de pufclub geweest, maar de oefeningen gingen voor geen meter.... had veel pijn in mn rug en mn heupen. Mn bekken en mn rug schijnt vast te zitten Mn enkels, onderbenen en handen lopen vol met vocht... heb er last van. Kan geen normale schoenen meer aan... alleen nog maar mn slippers. Aan het einde van de les moesten we nog ontspannen... dat ging ook niet, moest moeite doen om niet in huilen uit te barsten. Dus dat heb ik thuis maar gedaan bij mn lief.

Zit nu op mn werk, maar daar wordt ik ook niet echt vrolijk van.

Sorry voor de ontzettende klaagpost
pi_71616009
Goeiemorgen

Hihi Innepin, ach je weet dat als je niet vandaag maar morgen bevalt dat je schoonmoeder dan toch ook met een achteraf-voorspelling komt toch? Dat ze eigenlijk wel wist dat... vast net als met het geslacht en de naam

Hier heeft schoonmoeder laatst tegen schoonnichtje die zwanger is een verhaal afgestoken dat ze een naam moesten kiezen van 1, maximaal 2 lettergrepen voor hun aanstaande zoontje want anders zou dat allemaal maar lastig zijn enzo op scholen en in het sociale leven... dikke lol voor mij... ghehe, ik ben zo blij met onze namen (ook voor een eventueel volgend jongetje) en ik zie daar echt weinig lastigs in hoor ben benieuwd wat ze tegen die tijd zegt.

Oh BE, helpt het niet om gewoon een cd aan te zetten vanuit huis ofzo? Dan heb je in elk geval je eigen herrie om naar te luisteren

Wij gaan vanmiddag picknicken in het bos

Kers BJ, ik hoop dat je nog wat kunt bijslapen

-edit-
ah Martine wat een ontzettend rotbericht voor je zeg
heel veel sterkte, doe rustig aan ook zulke dingen zijn zo naar
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 5 augustus 2009 @ 09:53:11 #66
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71616195
Het is nu even stil Huup en ik moet zeggen dat met al dat cocoonen van mij ik redelijk goed ben in het buitensluiten van dingen. Ik dacht net nl. echt even 'wat bedoelt Huup nou'.

Ik verveeeeeeeeeeeeeeeeel me!
Maar ik heb geen zin om te gaan trutten met naaien of haken oid, want ik kan het spul toch allemaal niet vinden en gedoe enzo. En... en...
Mss dat ik alsnog wel de trein naar Den Bosch pak vanmiddag, me door F. op laat halen en dan mee rijdt naar Zeeland om Sasha op te halen. Gewoon om maar even iets anders te doen en te zien.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 09:54:53 #67
190853 RockabeIIa
pi_71616237
Je klinkt iig wel heel erg relaxed BE. Ik heb dat nog niet zo geloof ik

Vanmiddag heb ik weer bekkentherapie. Eindelijk!
pi_71616274
hahaha lekker droog "waar heeft ze het over?! "

mja zulke dingen doe ik ook hoor, ik weet anders van idiotigheid echt niet wat ik moet doen...
en dan onderweg in de auto lekker in slaap vallen "waarom wilde je nou mee dan?"
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71616284
Martine
Ik herken je verhaal, hier ook dikke pootjes, rugpijn en een bekken dat niet meer wil. Doe jezelf een lol en probeer (ik weet dat het lastig is) 's ochtends bij het opstaan zo snel mogelijk schoenen (ja echt schoenen) aan te doen. Ik heb gympen aan, vraag niet hoe, krijg ze amper dicht, maar volgens de fysio was lopen op slippers met bekkenklachten het slechtste dat je kon doen. Sandalen (met hielbandje) mogen wel, maar alleen als ze een fatsoenlijk voetbed hebben. Dus ik wijk uit naar de Teva's zodra ik verlof heb. Overigens hangt dan aan het einde van de dag mijn enkel over mijn schoen, dat wel...

Be, ik heb me terdege voorbereid op de warme dagen door gisteren gewoon de airco op kantoor 'vergeten' uit te schakelen. Lekker koel hier! En ik ga zo maar eens kijken of het nog zin heeft om lief vanavond toch het bad op te laten zetten voor vrijdag en zaterdag.

Succes allemaal vandaag!
  woensdag 5 augustus 2009 @ 09:59:03 #70
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71616311
@rocka:
Ja, maar jij hebt toch ook nog niet officieel verlof enzo? En jij hebt nog een verbouwing eraan komen enzo.
Hier is echt alles gewoon klaar.
Ja, de keuken moet even een sopje over de deuren, en er zijn nog 1 of 2 klusjes die ik graag gedaan wil hebben maar die geen halszaak zijn, maar verder... het is gewoon echt helemaal klaar.
En ik vind het echt geen weer om binnen op de bank films te gaan zitten kijken.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 10:00:28 #71
190853 RockabeIIa
pi_71616344
Wat heerlijk voor je, BE

Ik moet nog 1 dag werken en afrondende werkzaamheden doen. Verder laat ik het allemaal zo komen als het komt. Kan er verder weinig aan doen.

klacht van de dag: ik begin vocht vast te houden.
pi_71616400
Goedemorgen! Nog altijd zwanger hier
En nu moet k weer aan de ctg in 't ziekenhuis dus geen tijd om bij te lezen, sowwy.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 10:04:43 #73
190853 RockabeIIa
pi_71616425
Innepinner ik ben blij dat je het nu aan het omdraaien bent! Elke dag meer is een groot succes
pi_71616465
CTG-se Innepin!

Rocka kusje voor je vocht.
Ik denk dat dit een hele vochtige zomer wordt voor het zwangere deel van de bevolking
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71616812
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 09:57 schreef mefke79 het volgende:
Martine
Ik herken je verhaal, hier ook dikke pootjes, rugpijn en een bekken dat niet meer wil. Doe jezelf een lol en probeer (ik weet dat het lastig is) 's ochtends bij het opstaan zo snel mogelijk schoenen (ja echt schoenen) aan te doen. Ik heb gympen aan, vraag niet hoe, krijg ze amper dicht, maar volgens de fysio was lopen op slippers met bekkenklachten het slechtste dat je kon doen. Sandalen (met hielbandje) mogen wel, maar alleen als ze een fatsoenlijk voetbed hebben. Dus ik wijk uit naar de Teva's zodra ik verlof heb. Overigens hangt dan aan het einde van de dag mijn enkel over mijn schoen, dat wel...

Be, ik heb me terdege voorbereid op de warme dagen door gisteren gewoon de airco op kantoor 'vergeten' uit te schakelen. Lekker koel hier! En ik ga zo maar eens kijken of het nog zin heeft om lief vanavond toch het bad op te laten zetten voor vrijdag en zaterdag.

Succes allemaal vandaag!
Ik heb birkenstocks, dus het zijn geen badslippers... is dat ook niet goed In ieder geval ga ik na de ergste hitte probreren weer schoenen te dragen met mn steunzolen... want dit is ook niks zo

Innepin succes in het ziekenhuis.

Iedereen die het nodig heeft
pi_71618190
voor de LLM, dit warme weer is geen pretje!
jullie mogen allemaal bij mij in hois bi jde arico komen zitten hoor!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 11:17:41 #77
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71618248
Hebben we Bar vandaag al gezien trouwens? Joehoe! Waar zit je?
pi_71618385
Ik moet eerlijk toegeven dat ik oprecht blij ben dat als alles goed blijft gaan ik moet bevallen als het normaalgezien redelijk koud is. Ik zie al in normale omstandigheden af in zo'n hitte, wat moet het dan niet voor jullie zijn...

Martine: wat een naar bericht dat je hebt gekregen. Hopelijk kunnen ze de pijn zoveel mogelijk wegnemen.

Ymme en twinkly: veel plezier vandaag

Innepin: vandaag ga je gewoon braaf met je beentjes toe in de zetel liggen hé. Niet bewegen ofzo zodat er niets in gang geraakt
pi_71618391
Ymme en Twinkly, leuke dag gewenst vandaag!

Martine, even een knuffel voor je opa en je lichamelijke klachten. Toch fijn dat je je opa toch nog hebt kunnen zien. Hopenlijk voel je je lichamelijk ook snel wat beter.

Innepin, succes met de CTG!!

Oe Rocka, bijna verlof maar nog veel te doen, maar zoals je zegt, het komt zoals het komt en het komt vast allemaal goed.

Lekker koel daar Mefke haha

Hier alle collega's verteld vanmorgen en hele leuke lieve reacties allemaal dus daar wordt een mens vrolijk van. Ook ingeschreven bij de VK en op 1 september daar de eerste controle. Volgende week nog een NT meting in het ziekenhuis en dan hopenlijk niet meer tot ik mag bevallen. Het begint wel echt te worden nu hoor
pi_71618405
Nu je het zegt BE.... heb d'r al ff niet gezien.. ook niet op MSN

Waar ga je Happyme? Schoolstraat of die andere?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71618694
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 11:22 schreef Vicky het volgende:
Nu je het zegt BE.... heb d'r al ff niet gezien.. ook niet op MSN

Waar ga je Happyme? Schoolstraat of die andere?
Ik 'mag' alleen bij de Van Mooklaan omdat ik in dat deel van Rijswijk woon zei ze. Anders wordt het te vol op de Schoolstraat. Maar het maakt me eigenlijk ook niet uit, incidenteel als het zo uitkomt kan ik vast ook wel een keertje naar de Schoolstraat en het scheelt maar een paar minuutjes fietsen vanaf mijn werk en vanaf huis is het een stuk dichterbij.
pi_71618725
* meldt

+ Brak + Vage krampjes. Geen gekke dingen

Ben even te moe om bij te lezen, wens daarom iedereen sterkte op deze warme dag
#geen
pi_71618758
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 11:33 schreef DuchessX het volgende:
* meldt

+ Brak + Vage krampjes. Geen gekke dingen

Ben even te moe om bij te lezen, wens daarom iedereen sterkte op deze warme dag
  woensdag 5 augustus 2009 @ 11:37:30 #84
190853 RockabeIIa
pi_71618850
Helemaal niks nieuws dus, Duchess

Baaaaahaaaaarrrr waar ben je!?!
Ik vind het heel spannend
pi_71619006
oeeeeeeeeh Bar! zou het? *spannend!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71619152
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:32 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh, ik zit ook met verbazing te lezen op die website... Ik moest zelf samen met B. na de bevalling 1-2 dagen langer in het ziekenhuis blijven ivm streptokokken B...
Ze weten iig dat je draagster bent Schrijf het nog es in je geboorteplan? Is dat een idee?
Echt waar joh? Wist je het van te voren?
En hoe ging dat verder, moest B. zelf ook nog aan de ab? Wat voor extra controles kreeg hij?

Martine, wat naar toch.. Sterkte met je opa

Dank voor de lieve reacties, kijk er vandaag alweer wat nuchterder tegenaan. Was gister nogal emotioneel geworden, heb nog tot diep in de nacht rondgesurft, filmpjes gekeken, protocollen gelezen en behoorlijk wat afgesnift om alle kindjes waarbij het niet goed is afgelopen. Heftig hoor
Gelukkig is bekend dat ik GBS-draagster ben, staat in dikke letters op mijn dossier, en ga ik in een academisch ziekenhuis bevallen waar ze indien nodig de best mogelijke zorg kunnen bieden.

Wat is het warm he?

En ik ben ook heel benieuwd naar Bar
  woensdag 5 augustus 2009 @ 11:53:50 #87
190853 RockabeIIa
pi_71619281
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 11:48 schreef Kersjes het volgende:

[..]

Echt waar joh? Wist je het van te voren?
En hoe ging dat verder, moest B. zelf ook nog aan de ab? Wat voor extra controles kreeg hij?
Eigenlijk heb ik er niet veel van meegekregen. Ik lag natuurlijk ook gewoon bij te komen van de langdurige bevalling. Ik denk dat ze een soort protocol hebben voor bevallingen met langdurig gebroken vliezen.

Wel goed dat je het nu een beetje kunt relativeren. Je weet niet wat er op je af komt. Zo is het gewoon. We gaan van het positieve uit!
pi_71619434
Ja, daar bestaat inderdaad een protocol voor
Gelukkig maar dat er niks aan de hand bleek te zijn.
En positief denken blijven we doen uiteraard
pi_71619817
Heb trouwens sinds lange tijd nu ineens weer een kwaaltje, al een paar dagen 's avonds en s' nachts last van maagzuur.
Heb daar echt nog nooit last gehad, maar gatsie echt irritant gevoel!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_71619936
Martine
quote:
Ik heb birkenstocks, dus het zijn geen badslippers... is dat ook niet goed
Birkenstocks hebben geen hielbandje, toch? Ik ben niet zo thuis in die dingen omdat ik er toch niet op kan lopen (normaal al niet, slippers en ik vormen een goede combinatie voor open tenen, schaafwonden en blauwe plekken). Geen hielbandje was niet goed volgens mijn fysio....
pi_71620356
dag dames!! Ik kom me ook nog even snel melden voor ik mijn zwembadje in duik...

Bar heeft zich nog niet gemeld dus!! Oehhh!! DIe MOET inmiddels toch haast al wel haar bedje uitgedreven zijn.. ik ben benieuwd!

Happy, wat leuk die fijne reacties.. wat maakt dat t écht hè.. om te vertellen! Zo fijn dat je weer een goeie echo had!!

Kers Soms weet je dingen al heel lang, maar kan het je ineens aanvliegen! Natuurlijk hoop ik voor je dat t helemaal niet nodig zal zijn, maar er zijn nog 2 dingen die je wel kunt overwegen:
1. Het probleem bij een 2e of volgend kindje zit m vaak in het feit dat t niet lukt om 2 ABgiften te doen tijdens de bevalling, aangezien hier 4 uur tussen moet zitten. Evt. zou je met je gyn de optie van inleiden kunnen bespreken waarbij je de avond van te voren al opgenomen wordt en de eerste gift vast krijgt, zo ben je verzekerd van 2 giften! Natuurlijk zitten er aan inleiden ook weer nadelen en moeten die tegen elkaar afgewogen worden... maar wellicht een idee om te polsen hoe je gyn hierover denkt.
2. Verzekeringstechnisch mag je vaak tot 10 dagen na de bevalling opgenomen blijven wanneer je borstvoeding geeft en je kindje op de kinderafdeling moet verblijven. Dat is dan wel afhankelijk van de ruimte die er op de kraamafdeling of rooming-in kamers is, aangezien jij zelf natuurlijk geen medische indicatie meer hebt en natuurlijk heb je Devin ook thuis.. maar ook dat is misschien vast iets om over na te denken zodat dat soort keuzes je niet hoeven te overvallen!

Twinkly en Ymme een hele fijne dag vandaag! En iedereen alvast succes met de vochtpootjes... zet de volle flessen water maar vast klaar voor degene die lekker thuis zitten en voor degene die aan t werk zijn en extra dikke
pi_71620467
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 12:19 schreef mefke79 het volgende:
Martine
[..]

Birkenstocks hebben geen hielbandje, toch? Ik ben niet zo thuis in die dingen omdat ik er toch niet op kan lopen (normaal al niet, slippers en ik vormen een goede combinatie voor open tenen, schaafwonden en blauwe plekken). Geen hielbandje was niet goed volgens mijn fysio....
ze hebben inderdaad geen hielbandje deze.... maar in ieder geval bedankt voor je tip. Ik ga t uit testen
  woensdag 5 augustus 2009 @ 12:43:10 #93
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71620474
Poppejans, vervelend he. Maar vooral niet te lang wachten met een rennie pakken (of gaviscon tabletjes, bij mijn apotheek zeiden ze gisteren dat veel zwangeren beter reageren op gaviscon. Ik heb lekker toch rennies gekocht want die doen het bij mij goed).
Ik heb sinds een paar weken na het avondeten lichtjes last van zuurbranden, en mijn verloskundige had me aangeraden om vooral niet te lang te wachten met rennies (of aanverwanten). Het zuur beschadigt dan het klepje van je maag en maakt het alleen maar erger. En het kan helemaal geen kwaad.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71620743
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 11:15 schreef Vicky het volgende:
voor de LLM, dit warme weer is geen pretje!
jullie mogen allemaal bij mij in hois bi jde arico komen zitten hoor!!
Airco staat hier al aan En op de slaapkamer ook als DuchessX naar bed gaat
pi_71620757
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 12:43 schreef Ca.ra het volgende:
Poppejans, vervelend he. Maar vooral niet te lang wachten met een rennie pakken (of gaviscon tabletjes, bij mijn apotheek zeiden ze gisteren dat veel zwangeren beter reageren op gaviscon. Ik heb lekker toch rennies gekocht want die doen het bij mij goed).
Ik heb sinds een paar weken na het avondeten lichtjes last van zuurbranden, en mijn verloskundige had me aangeraden om vooral niet te lang te wachten met rennies (of aanverwanten). Het zuur beschadigt dan het klepje van je maag en maakt het alleen maar erger. En het kan helemaal geen kwaad.
Bedankt! Ik heb net inderdaad maar even een klein doosje Rennies gekocht! Komt vast wel weer goed
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_71621067
Blegh maagzuur, ik ben ook al bijna door m'n 96-pak Rennies heen
  woensdag 5 augustus 2009 @ 13:14:45 #97
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_71621321
Alloow Ik ben net bij de VK geweest en ben weer helemaal goedgekeurd. Wat mijn boeddruk was weet ik niet meer (hoe onthouden jullie dat allemaal?), er zat iets van 50 in en dat was ok. De baarmoeder komt iets boven de navel uit en naast het hartje hebben we ook de voetjes van ons mannetje gehoord, want hij was weer lekker aan het schoppen, ook naar de doptone Voor mijn rug/bil/beenpijnen moet ik een ceasartherapeute bellen werd me aangeraden, zodat ik oefeningen kan gaan leren die de rugspieren versterken. Dat ik moeilijk loop maar nog prima kan fietsen was volgens haar niet raar, het is vaak óf het één, óf het ander

En vanmiddag krijgen we een rondleiding in het kraamhotel waar ik wil gaan bevallen, ben ik echt heel blij mee!

Allereerst een dikke voor Leonieke. Wat leuk dat je nu wat meer post in Z&G, en ik wilde je vooral zeggen dat je echt niet per sé op een roze wolk hoeft te wonen om hieo te mogen posten. Ook je angsten en onzekerheden, pijnen en lastigheden kun je hier heel fijn van je afpraten, er is hier altijd wel iemand om je even een hart onder de riem te steken, of die hetzelfde heeft meegemaakt. Ik hoop dat je hier misschien juist ook steun kunt vinden nu je eigenlijk een soort van zit te wachten op je roze wolk die maar niet komt, want echt, mijn eerste paar maanden was 'ie bij mij ook ver te zoeken. En al komt het bij jou de hele zwangerschap niet: gewoon lekker hier het topic inslingeren, gedeelde smart is halve smart

Twinkly en Ymme, ik ben natuurlijk hardstikke te laat, maar ik hoop echt dat jullie een geweldig mooie dag hebben. Hiero schijnt in elk geval het zonnetje en is het genieten geblazen. Alsvast gefeliciteerd voor als jullie dit lezen!

Kersjes, fijn dat je je wat kalmer voelt hieronder, ik kan me voorstellen dat je ineens over zoiets kunt gaan malen en dan kom je op een gegeven moment in een soort gedachtenkringetje waar je niet meer goed uitkomt. Het gaat vást goedkomen hoor, er zijn hier zoveel mensen die positieve energie naar jou sturen en aan je denken wanneer je bevalt!

Vlindur, leuk dat je het zo geweldig had in het Dolfinarium, daar ben ik eigenlijk best al een tijdje niet geweest! Nog haaitjes en rogjes gevoerd? Daar kon je me de hele dag wel neerzetten, zo leuk!

Freecell, ik vind je echo anders echt wel mooi! Ennuhm, wacht maar tot de volgende, dat wordt echt met open mond kijken hoeveel ze dan ineens kunnen zien! Dat beentje is echt té schattig, zo'n kleine wurm

En Happy, jij ook een goede echo, jeej! Fijn ook dat je het nu eindelijk kon vertellen, raar dan ineens als je je mond er niet meer over hoeft te houden? Leukleukleuk, Happy, ik ben blij voor je!

BJ, fijn dat je vandaag in elk geval vrij hebt vandaag, anders is het nog zoveel vervelender als je slecht hebt geslapen.. Fijn dagje toegewenst hoor

Poppejans, wat bizar hoe veel ik van jou altijd herken, ik ben eergisternacht ineens wakker geworden van het brandend maagzuur, had het nog nooit gehad op die manier. Gelukkig had ik nog rennies in huis, fijn dat je dat gewoon kunt nemen. Verder alles ok?

BE, het lijkt me een raar gevoel als je dan helemaal klaar bent en een soortement van zit te wachten.. Wel fijn dat alles af is overigens!

Wupwup, jij was toch op zoek naar zo'n buikband? Heb je dat aangeraden gekregen en waarvoor is dat precies?

Lijnloos, DuchessX, Ymme, BJ, Dank jullie wel voor jullie lieve woorden en knuffels..

Ooow, ja, en Mefke, wat vervelend dat het bij jou zo rot is gelopen met de VK zeg! Gelukkig is er ondertussen al een gesprekje over geweest en kun je het er binnenkort nog even goed uitgooien. Met een beetje geluk komt het dan allemaal op de pootjes terecht en hou je er strakjes een goed gevoel aan over. Lijkt me niks om bij iemand te moeten bevallen bij wie je echt een heel nare ervaring hebt..

En zal ik voorzichtig een doen voor Bar? Spánnend eigenlijk dan, terwijl er wellicht ook weer niet zo heel erg veel aan de hand is.. Toch maar doen dan:

Euhm, en dan vergeet ik nu nog steeds een boel mensen, die ik allemaal een fijne dag toewens en een Ik ga nu ff lekker met een boekje op de bank (of balkon, als de zon niet te heet is). Tot strakkies denk ik..
3!
pi_71621787
Bar

Ik heb z'n gevoel dat ze echt bezig is.
Of al haar kindje in d'r armen heeft.

Spannend hoor.
pi_71623389
Hmmm ik doe ook maar even een voor Bar... Zou het?

CTG was goed, afspraak voor vrijdag gemaakt voor inleiding. Maar eerst morgen nog naar de vk om te kijken of er nog gestript kan worden. We zullen zien. Het lijkt er idd op dat het vandaag niet gaat lukken Whehe.
pi_71623522
Fijn dat alles oké was Innepin!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')