De hoofden op zich zijn behoorlijk onflatteus, dus dat maakt niet uitquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:19 schreef Manono het volgende:
[..]
ziet eruit als photoshop,
die hoofden horen niet bij die lichamen volgens mij
Nee, dat heet plastische chirurgie..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:19 schreef Manono het volgende:
[..]
ziet eruit als photoshop,
die hoofden horen niet bij die lichamen volgens mij
Je zie bijna hoe 'ie gestaan heeft, met zo'n brilletje en een samengeknepen mondjequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:14 schreef rena het volgende:
Je ziet nog hele lichte stukken er tussen zitten ook.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:31 schreef June. het volgende:
Het lijkt wel een beetje op een kipfilet met kerriepoeder er overheen gestrooid.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:15 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Je zie bijna hoe 'ie gestaan heeft, met zo'n brilletje en een samengeknepen mondje
[..]
Je zie bijna hoe 'ie gestaan heeft, met zo'n brilletje en een samengeknepen mondje
[..]
Het lijkt wel een beetje op een kipfilet met kerriepoeder er overheen gestrooid.
Eensch: niet te mager, maar er is wel wat erg veel van haar boobies af zo te zien!! Dat is wel jammer!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een vréselijk badpak!
En Cat von D. vind ik helemaal niet mager, gewoon een heel succesvolle lijnpoging!![]()
Donker haar stond haar mooier, maar haar figuur vind ik juist echt super zo!
Op foto 2 vind ik haar veel frisser en eigenlijk foto 3 ook wel.. Ipv die lagen make-upquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:21 schreef Greys het volgende:
Hadden we deze al gehad?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
En ze was zo fris en zo mooi! Wat zonde toch.
[ afbeelding ]
Frisser op 2 en 3?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Op foto 2 vind ik haar veel frisser en eigenlijk foto 3 ook wel.. Ipv die lagen make-up
Die ziet er meteen tien jaar ouder uit!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:48 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Meer een grappige foto: Eddy Zoëy met baard.
't is net Fred Durst van Limp Bizkit...wel lekkerquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:48 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Meer een grappige foto: Eddy Zoëy met baard.
Rimpelkop? Het is heel normaal als je fronst dat je dan rimpels ziet, maar als ze niet fronst zie je geen enkele rimpel.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:33 schreef DarkElf het volgende:
ze heeft idd wel een ouwe rimpelkop zo, ze is toch nog hartstikke jong?
Nope. Ze heeft echt een oude huid voor iemand van 23. Echt op zijn minst 10 jaar ouder en dan flatteer ik haar nog.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:49 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Rimpelkop? Het is heel normaal als je fronst dat je dan rimpels ziet, maar als ze niet fronst zie je geen enkele rimpel.
Ze ziet er alleen ouder uit dan ze werkelijk is maar da zijn er zoveeeeeeel.
idd, ik ben 32 en heb echt niet zo'n rimpelkop hoor als ik frons enzo... Mijn zus van 35 ook niet..quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Nope. Ze heeft echt een oude huid voor iemand van 23. Echt op zijn minst 10 jaar ouder en dan flatteer ik haar nog.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:22 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Had ie toch een vooruitziende blik met zijn Dude looks like a lady.
Zij slaat ook een beetje door met de plastische chirurgie!quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:31 schreef rena het volgende:
Heidi staat wel vaak jankend op foto's zeg.
[ afbeelding ]
Sexyquote:Op maandag 31 augustus 2009 08:10 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
The cheeky girls
gadverdamme wat mager das gewoon viesquote:Op maandag 31 augustus 2009 08:10 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
The cheeky girls
Lekker op een stuk bot stuiten met je penis.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:08 schreef Seam het volgende:
[..]
SexyMooi slank en beter dan al die zogenaamde volle figuren
Ik zou zeggen: pak een satéprikker, prik daar een zoetje op en gebruik het als lollyquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:48 schreef tong80 het volgende:
Wat raden jullie de Cheeky Girls aan qua voedsel ?
Sexy?! Daar zit geen vorm meer aan. Het zijn net kleine jongetjesquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:08 schreef Seam het volgende:
[..]
Wat was Cammie vol zeg! Wel leuk als ze wat ronder is, alleen mag het iets minder voluptueus.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:18 schreef Kings het volgende:
Tis een heel oudje, maar daarom niet minder leuk:
[ afbeelding ]
Cameron Diaz
Die oudste van de 3 heeft het nog veel ergerquote:
Oh my god! Dat meen je niet toch? Er zit geen vrouwelijke ronding in dat lichaamquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:08 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik hoop toch zo voor je dat je een grapje maakt.. ik zou je bijna van necrofilie betichten.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:08 schreef Seam het volgende:
[..]
Huh? En er dan nog zo mee lopen te pronken ook? Lekker voorbeeld voor alle tienermeisjesquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:06 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Klopt, dat zeggen ze ook in een interview.
ooww wat zonde!quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:52 schreef rena het volgende:
Is het een walrus? Is het een zeeleeuw?
Nee, het is K-fed![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idd, dat vraag ik me ook afquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:59 schreef Harajuku. het volgende:
Omfg, hoe heeft ie dat voor elkaar gekregen.
't Is ook niet een paar kilootjes zwaarder of zo
Als ik moet gokken, zou ik zeggen: Niet sporten, veel junkfood en veel gewone frisdrank (geen light). Zo vet worden kost wel een jaar of 2 hoorquote:
Maar volgens mij heeft hij hier echt geen 2 jaar over gedaan toch?quote:Op woensdag 2 september 2009 10:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als ik moet gokken, zou ik zeggen: Niet sporten, veel junkfood en veel gewone frisdrank (geen light). Zo vet worden kost wel een jaar of 2 hoor
quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:52 schreef rena het volgende:
Is het een walrus? Is het een zeeleeuw?
Nee, het is K-fed![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie zo snel op de foto's geen striae. Dat heb je echt wel als je ineens hard gaat groeien.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:56 schreef Ireth het volgende:
Maar volgens mij heeft hij hier echt geen 2 jaar over gedaan toch?
Met een beetje verbeelding kan ik ze wel zien zitten aan de zijkanten boven z'n broekrand, hoorquote:Op woensdag 2 september 2009 11:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik zie zo snel op de foto's geen striae. Dat heb je echt wel als je ineens hard gaat groeien.
Dat was een aantal jaar geleden professioneel danserquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:49 schreef Felixa het volgende:
Nog een paar van K-Fed:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hihi het is net een travestietquote:Op woensdag 2 september 2009 21:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
Sarah Jessica (in de rol van Carrie):
[ afbeelding ]
Gaat ze in een nieuwe Auschwitz-film spelenquote:Op woensdag 2 september 2009 22:57 schreef bluejean het volgende:
Ik vind dit niet Kim Feenstra's beste foto, laten we maar zeggen.
[ afbeelding ]
De nog mindere versie van Bette Midler, maar dan ietsjes jongerquote:Op woensdag 2 september 2009 21:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
[ afbeelding ]
op TMZ wordt de vergelijking met Meg Ryan gemaaktquote:Op donderdag 3 september 2009 09:35 schreef pberends het volgende:
[..]
De nog mindere versie van Bette Midler, maar dan ietsjes jonger.
wat een spookquote:Op woensdag 2 september 2009 22:57 schreef bluejean het volgende:
Ik vind dit niet Kim Feenstra's beste foto, laten we maar zeggen.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 september 2009 21:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zit jij ineens te pimpen in het groen?quote:Op donderdag 3 september 2009 11:37 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik denk dat dat een flashback naar the eighties is in de filmhoop ik.
Ja ja, zo altruïstisch ben ik.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:44 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Wat zit jij ineens te pimpen in het groen?
Weer een beetje makkelijk scoren dit, met zo'n lelijke hondekop sta je ALTIJD onflatteus op de kiekquote:Op woensdag 2 september 2009 21:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
[ afbeelding ]
Schroom vooral niet om een betere te plaatsenquote:Op donderdag 3 september 2009 18:22 schreef Pek het volgende:
[..]
Weer een beetje makkelijk scoren dit, met zo'n lelijke hondekop sta je ALTIJD onflatteus op de kiek
Ik moest ook gelijk denken aan Anne Frankquote:Op donderdag 3 september 2009 09:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Gaat ze in een nieuwe Auschwitz-film spelen![]()
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |