Sexyquote:Op maandag 31 augustus 2009 08:10 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
The cheeky girls
gadverdamme wat mager das gewoon viesquote:Op maandag 31 augustus 2009 08:10 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
The cheeky girls
Lekker op een stuk bot stuiten met je penis.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:08 schreef Seam het volgende:
[..]
SexyMooi slank en beter dan al die zogenaamde volle figuren
Ik zou zeggen: pak een satéprikker, prik daar een zoetje op en gebruik het als lollyquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:48 schreef tong80 het volgende:
Wat raden jullie de Cheeky Girls aan qua voedsel ?
Sexy?! Daar zit geen vorm meer aan. Het zijn net kleine jongetjesquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:08 schreef Seam het volgende:
[..]
Wat was Cammie vol zeg! Wel leuk als ze wat ronder is, alleen mag het iets minder voluptueus.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:18 schreef Kings het volgende:
Tis een heel oudje, maar daarom niet minder leuk:
[ afbeelding ]
Cameron Diaz
Die oudste van de 3 heeft het nog veel ergerquote:
Oh my god! Dat meen je niet toch? Er zit geen vrouwelijke ronding in dat lichaamquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:08 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik hoop toch zo voor je dat je een grapje maakt.. ik zou je bijna van necrofilie betichten.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:08 schreef Seam het volgende:
[..]
Huh? En er dan nog zo mee lopen te pronken ook? Lekker voorbeeld voor alle tienermeisjesquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:06 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Klopt, dat zeggen ze ook in een interview.
ooww wat zonde!quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:52 schreef rena het volgende:
Is het een walrus? Is het een zeeleeuw?
Nee, het is K-fed![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idd, dat vraag ik me ook afquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:59 schreef Harajuku. het volgende:
Omfg, hoe heeft ie dat voor elkaar gekregen.
't Is ook niet een paar kilootjes zwaarder of zo
Als ik moet gokken, zou ik zeggen: Niet sporten, veel junkfood en veel gewone frisdrank (geen light). Zo vet worden kost wel een jaar of 2 hoorquote:
Maar volgens mij heeft hij hier echt geen 2 jaar over gedaan toch?quote:Op woensdag 2 september 2009 10:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als ik moet gokken, zou ik zeggen: Niet sporten, veel junkfood en veel gewone frisdrank (geen light). Zo vet worden kost wel een jaar of 2 hoor
quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:52 schreef rena het volgende:
Is het een walrus? Is het een zeeleeuw?
Nee, het is K-fed![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie zo snel op de foto's geen striae. Dat heb je echt wel als je ineens hard gaat groeien.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:56 schreef Ireth het volgende:
Maar volgens mij heeft hij hier echt geen 2 jaar over gedaan toch?
Met een beetje verbeelding kan ik ze wel zien zitten aan de zijkanten boven z'n broekrand, hoorquote:Op woensdag 2 september 2009 11:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik zie zo snel op de foto's geen striae. Dat heb je echt wel als je ineens hard gaat groeien.
Dat was een aantal jaar geleden professioneel danserquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:49 schreef Felixa het volgende:
Nog een paar van K-Fed:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hihi het is net een travestietquote:Op woensdag 2 september 2009 21:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
Sarah Jessica (in de rol van Carrie):
[ afbeelding ]
Gaat ze in een nieuwe Auschwitz-film spelenquote:Op woensdag 2 september 2009 22:57 schreef bluejean het volgende:
Ik vind dit niet Kim Feenstra's beste foto, laten we maar zeggen.
[ afbeelding ]
De nog mindere versie van Bette Midler, maar dan ietsjes jongerquote:Op woensdag 2 september 2009 21:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
[ afbeelding ]
op TMZ wordt de vergelijking met Meg Ryan gemaaktquote:Op donderdag 3 september 2009 09:35 schreef pberends het volgende:
[..]
De nog mindere versie van Bette Midler, maar dan ietsjes jonger.
wat een spookquote:Op woensdag 2 september 2009 22:57 schreef bluejean het volgende:
Ik vind dit niet Kim Feenstra's beste foto, laten we maar zeggen.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 september 2009 21:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zit jij ineens te pimpen in het groen?quote:Op donderdag 3 september 2009 11:37 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik denk dat dat een flashback naar the eighties is in de filmhoop ik.
Ja ja, zo altruïstisch ben ik.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:44 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Wat zit jij ineens te pimpen in het groen?
Weer een beetje makkelijk scoren dit, met zo'n lelijke hondekop sta je ALTIJD onflatteus op de kiekquote:Op woensdag 2 september 2009 21:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
[ afbeelding ]
Schroom vooral niet om een betere te plaatsenquote:Op donderdag 3 september 2009 18:22 schreef Pek het volgende:
[..]
Weer een beetje makkelijk scoren dit, met zo'n lelijke hondekop sta je ALTIJD onflatteus op de kiek
Ik moest ook gelijk denken aan Anne Frankquote:Op donderdag 3 september 2009 09:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Gaat ze in een nieuwe Auschwitz-film spelen![]()
?
Van Sarah J.? Onmogelijkquote:Op donderdag 3 september 2009 19:00 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Schroom vooral niet om een betere te plaatsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |