Die ziet er meteen tien jaar ouder uit!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:48 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Meer een grappige foto: Eddy Zoëy met baard.
't is net Fred Durst van Limp Bizkit...wel lekkerquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:48 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Meer een grappige foto: Eddy Zoëy met baard.
Rimpelkop? Het is heel normaal als je fronst dat je dan rimpels ziet, maar als ze niet fronst zie je geen enkele rimpel.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:33 schreef DarkElf het volgende:
ze heeft idd wel een ouwe rimpelkop zo, ze is toch nog hartstikke jong?
Nope. Ze heeft echt een oude huid voor iemand van 23. Echt op zijn minst 10 jaar ouder en dan flatteer ik haar nog.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:49 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Rimpelkop? Het is heel normaal als je fronst dat je dan rimpels ziet, maar als ze niet fronst zie je geen enkele rimpel.
Ze ziet er alleen ouder uit dan ze werkelijk is maar da zijn er zoveeeeeeel.
idd, ik ben 32 en heb echt niet zo'n rimpelkop hoor als ik frons enzo... Mijn zus van 35 ook niet..quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Nope. Ze heeft echt een oude huid voor iemand van 23. Echt op zijn minst 10 jaar ouder en dan flatteer ik haar nog.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:22 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Had ie toch een vooruitziende blik met zijn Dude looks like a lady.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |