De hoofden op zich zijn behoorlijk onflatteus, dus dat maakt niet uitquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:19 schreef Manono het volgende:
[..]
ziet eruit als photoshop,
die hoofden horen niet bij die lichamen volgens mij
Nee, dat heet plastische chirurgie..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:19 schreef Manono het volgende:
[..]
ziet eruit als photoshop,
die hoofden horen niet bij die lichamen volgens mij
Je zie bijna hoe 'ie gestaan heeft, met zo'n brilletje en een samengeknepen mondjequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:14 schreef rena het volgende:
Je ziet nog hele lichte stukken er tussen zitten ook.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:31 schreef June. het volgende:
Het lijkt wel een beetje op een kipfilet met kerriepoeder er overheen gestrooid.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:15 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Je zie bijna hoe 'ie gestaan heeft, met zo'n brilletje en een samengeknepen mondje
[..]
Je zie bijna hoe 'ie gestaan heeft, met zo'n brilletje en een samengeknepen mondje
[..]
Het lijkt wel een beetje op een kipfilet met kerriepoeder er overheen gestrooid.
Eensch: niet te mager, maar er is wel wat erg veel van haar boobies af zo te zien!! Dat is wel jammer!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een vréselijk badpak!
En Cat von D. vind ik helemaal niet mager, gewoon een heel succesvolle lijnpoging!![]()
Donker haar stond haar mooier, maar haar figuur vind ik juist echt super zo!
Op foto 2 vind ik haar veel frisser en eigenlijk foto 3 ook wel.. Ipv die lagen make-upquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:21 schreef Greys het volgende:
Hadden we deze al gehad?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
En ze was zo fris en zo mooi! Wat zonde toch.
[ afbeelding ]
Frisser op 2 en 3?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Op foto 2 vind ik haar veel frisser en eigenlijk foto 3 ook wel.. Ipv die lagen make-up
Die ziet er meteen tien jaar ouder uit!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:48 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Meer een grappige foto: Eddy Zoëy met baard.
't is net Fred Durst van Limp Bizkit...wel lekkerquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:48 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Meer een grappige foto: Eddy Zoëy met baard.
Rimpelkop? Het is heel normaal als je fronst dat je dan rimpels ziet, maar als ze niet fronst zie je geen enkele rimpel.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:33 schreef DarkElf het volgende:
ze heeft idd wel een ouwe rimpelkop zo, ze is toch nog hartstikke jong?
Nope. Ze heeft echt een oude huid voor iemand van 23. Echt op zijn minst 10 jaar ouder en dan flatteer ik haar nog.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:49 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Rimpelkop? Het is heel normaal als je fronst dat je dan rimpels ziet, maar als ze niet fronst zie je geen enkele rimpel.
Ze ziet er alleen ouder uit dan ze werkelijk is maar da zijn er zoveeeeeeel.
idd, ik ben 32 en heb echt niet zo'n rimpelkop hoor als ik frons enzo... Mijn zus van 35 ook niet..quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Nope. Ze heeft echt een oude huid voor iemand van 23. Echt op zijn minst 10 jaar ouder en dan flatteer ik haar nog.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:22 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Had ie toch een vooruitziende blik met zijn Dude looks like a lady.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |