De hoofden op zich zijn behoorlijk onflatteus, dus dat maakt niet uitquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:19 schreef Manono het volgende:
[..]
ziet eruit als photoshop,
die hoofden horen niet bij die lichamen volgens mij
Nee, dat heet plastische chirurgie..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:19 schreef Manono het volgende:
[..]
ziet eruit als photoshop,
die hoofden horen niet bij die lichamen volgens mij
Je zie bijna hoe 'ie gestaan heeft, met zo'n brilletje en een samengeknepen mondjequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:14 schreef rena het volgende:
Je ziet nog hele lichte stukken er tussen zitten ook.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:31 schreef June. het volgende:
Het lijkt wel een beetje op een kipfilet met kerriepoeder er overheen gestrooid.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:15 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Je zie bijna hoe 'ie gestaan heeft, met zo'n brilletje en een samengeknepen mondje
[..]
Je zie bijna hoe 'ie gestaan heeft, met zo'n brilletje en een samengeknepen mondje
[..]
Het lijkt wel een beetje op een kipfilet met kerriepoeder er overheen gestrooid.
Eensch: niet te mager, maar er is wel wat erg veel van haar boobies af zo te zien!! Dat is wel jammer!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een vréselijk badpak!
En Cat von D. vind ik helemaal niet mager, gewoon een heel succesvolle lijnpoging!![]()
Donker haar stond haar mooier, maar haar figuur vind ik juist echt super zo!
Op foto 2 vind ik haar veel frisser en eigenlijk foto 3 ook wel.. Ipv die lagen make-upquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:21 schreef Greys het volgende:
Hadden we deze al gehad?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
En ze was zo fris en zo mooi! Wat zonde toch.
[ afbeelding ]
Frisser op 2 en 3?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Op foto 2 vind ik haar veel frisser en eigenlijk foto 3 ook wel.. Ipv die lagen make-up
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |