STFU. Jij weet niet eens wat goed is voor jezelf, laat staan voor mij.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:36 schreef Fascination het volgende:
Omg.!
Bt, je moet IQM niet zo aanbidden, dat is niet goed voor hem.
Katy Perry.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:35 schreef gers het volgende:
kate perry is een overgewaarde snol die puur vanwege dat lesbonummer aandacht scoort
Zolang ik hem evenveel aanbid als hij mij is het goed voor ons allebeiquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:36 schreef Fascination het volgende:
Omg.!
Prutserquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh, die!![]()
Ja, sorry, was haar een beetje uit het oog verloren, aangezien ik al een tijd geen Lost meer heb gezien.
Mwa op zich wel, maar soms vind ik haar er ook niet uit zien. Ik ga toch liever voor d'r "tweelingzus" Zooey.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze heeft ook wel een leuk koppie toch? Vind ik wel in ieder geval.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:36 schreef IQM het volgende:
[..]
STFU. Jij weet niet eens wat goed is voor jezelf, laat staan voor mij.
Nog maar een keer!quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
PrutserWat ben je nu voor een nepfan?
[..]
Mwa op zich wel, maar soms vind ik haar er ook niet uit zien. Ik ga toch liever voor d'r "tweelingzus" Zooey.
Dude, jij bent zo fout, you don't even know.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:36 schreef IQM het volgende:
[..]
STFU. Jij weet niet eens wat goed is voor jezelf, laat staan voor mij.
Die zou ik ook wel doen jaquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
PrutserWat ben je nu voor een nepfan?
[..]
Mwa op zich wel, maar soms vind ik haar er ook niet uit zien. Ik ga toch liever voor d'r "tweelingzus" Zooey.
Ja, wtf. Iemand hoeft maar 's aandacht te krijgen van iemand waarvan zij het liefst -exclusieve- aandacht krijgt en ze gaat gelijk weer huiliën.quote:
quote:
quote:
Verkeerde knop?quote:
Kijk gewoon eens naar de TT, hij's gewoon fout. Bovendien was die opmerking een variant van wat Bt eens tegen mij zei, maar daar weet jij heul niets van.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, wtf. Iemand hoeft maar 's aandacht te krijgen van iemand waarvan zij het liefst -exclusieve- aandacht krijgt en ze gaat gelijk weer huilie'en.
Ze staan psies onder elkaar in het scrollmenuquote:
smoesjesquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ze staan psies onder elkaar in het scrollmenu
Wat ze tegen jou zegt, boeit me dan weer niet. Ik ben duidelijk jou niet.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kijk gewoon eens naar de TT, hij's gewoon fout. Bovendien was die opmerking een variant van wat Bt eens tegen mij zei, maar daar weet jij heul niets van.
Ik dacht dat ik een ban te pakken had.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihiik keek bij m'n AT: 'Wut, een slotje
'
Ah wacht, de knopjes zitten te dicht bij elkaar!
Ze was in Hitchikers Guide ook zo leukquote:
DJ'squote:Op maandag 3 augustus 2009 20:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dude, jij bent zo fout, you don't even know.
Hard gaaaaaaaan.
Ik ken dr nietquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die zou ik ook wel doen jahaha Emimich zei geloof ik over haar ooit iets van, 'dan is bt nog knapper
' wat ik toch wel een groot compliment vond.
Eens.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:36 schreef Fascination het volgende:
Omg.!
Je snapt het niet.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat ze tegen jou zegt, boeit me dan weer niet. Ik ben duidelijk jou niet.
Eén topic report maar? Dat was ik.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:47 schreef Adelante het volgende:
een topic report, 3 PM's en een post in FB
Wanhopig hier?
verslaafdquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:47 schreef Adelante het volgende:
Wanhopig hier?
Die moet ik nog steeds zien.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze was in Hitchikers Guide ook zo leuk
KLB SC verslaving.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:47 schreef Adelante het volgende:
Wanhopig hier?
zo kwaliteitsdamequote:Op maandag 3 augustus 2009 20:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een ban te pakken had.
Zou je wel willen, hè?quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:47 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Eens.
Het stijgt allemaal naar die jonge zijn hoofd.![]()
Voor je het weet denk hij dat ie een jonge adonis/gebruinde griekse god.
En nee IQM dat ben je niet en anders pics.
Je moet hem sowieso kijken, hij is echt leuk!quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Die moet ik nog steeds zien.Heb de dvd ervan van m'n broer ook nog steeds hier liggen.
Wtf is sticky?quote:
Ik dacht, onderneemt er dan niemand actie hierquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:47 schreef Adelante het volgende:
Wanhopig hier?
quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, ik ga gelijk kijken of ik mn bolletje los krijg!
[..]
Ik ken dr niet
Is dat beschamend?
quote:
Dan blijft ie plakken.quote:
Neuhquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, ik ga gelijk kijken of ik mn bolletje los krijg!
[..]
Ik ken dr niet
Is dat beschamend?
Zal ook gebeuren.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moet hem sowieso kijken, hij is echt leuk!
Is meestal zo met mensen, hè.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neuh! Ik kende d'r eerst ook niet.
Jammer voor jou heb ik niet de behoefte om je te willen overtuigen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:51 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
Post maar eerst eens iets dan kijken we wel of ik er blij mee ben.
Pics or it didnt hapen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Jammer Gelukkig voor jou heb ik niet de behoefte om je te willen overtuigen.
Hij heeft eerst drie anderen die hij op vakantie heeft leren kennen afgewerkt, gezien het feit dat hij nu pas smst.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:54 schreef Breathtaking het volgende:
Whehe, ik had op vakantie m'n nummer aan een jongen gegeven, en ik dacht daar hoor ik niets meer van. Maar zowaar, een smsje, en nog een, en nog een.. Hij wil me, hard.
Toch niet die dude die bij je in bed lagquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:54 schreef Breathtaking het volgende:
Whehe, ik had op vakantie m'n nummer aan een jongen gegeven, en ik dacht daar hoor ik niets meer van. Maar zowaar, een smsje, en nog een, en nog een.. Hij wil me, hard.
Neuk hemquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:54 schreef Breathtaking het volgende:
Of hij wil niet wanhopig lijken en smst haar nu pas 5 keer.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Hij heeft eerst drie anderen die hij op vakantie heeft leren kennen afgewerkt, gezien het feit dat hij nu pas smst.
Dat had ik ook toen ik 17 wasquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:54 schreef Breathtaking het volgende:
Zou kunnen jaquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Hij heeft eerst drie anderen die hij op vakantie heeft leren kennen afgewerkt, gezien het feit dat hij nu pas smst.
Neequote:Op maandag 3 augustus 2009 20:55 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Toch niet die dude die bij je in bed lag?
Neuh.quote:
Niet zeuren.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:55 schreef IQM het volgende:
[..]
1) Leer Nederlands
2) Leer Engels
3) Doe wat aan je overredingskracht
4) PROFIT!
Precies, waarom zo moeilijk doen.quote:
waren er toen al gsm'squote:Op maandag 3 augustus 2009 20:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat had ik ook toen ik 17 was
Hoeveel jongens heb je het bed wel niet mee gedeeld ?quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zou kunnen jamaar hij zit nog in Spanje, hij werkt er.
[..]
Neeal heb ik wel met hem in bed gelegen
![]()
[..]
Neuh.
Omdat het kan. En omdat het leuk is.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies, waarom zo moeilijk doen.
Gaat je niets aanquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:58 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Hoeveel jongens heb je het bed wel niet mee gedeeld ?
Weinig dus anders was je er trots op geweestquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gaat je niets aanen dat hangt er vanaf wat je verstaat onder 'het bed delen met', als je bedoelt in één bed liggen met dan zijn het er aardig wat
!
Hoeveel meisjes heb jij het bed mee gedeeld?quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:58 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Hoeveel jongens heb je het bed wel niet mee gedeeld ?
Neequote:
Hahaha lullig is dat, moet je er nog een mailtje achteraan sturen met 'euhm oohja m'n cv willen jullie vast ook wel hebben he hihihihihihihiihihquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:59 schreef IQM het volgende:
Ik heb eergisteren trouwens hard gefaald! (Koester dit moment, btw. Zo vaak zal dat namelijk niet voorkomen.
)
Stuur ik een sollicitatiemailtje, vergeet ik m'n cv toe te voegen.
Dat bedoelde ik.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gaat je niets aanen dat hangt er vanaf wat je verstaat onder 'het bed delen met', als je bedoelt in één bed liggen met dan zijn het er aardig wat
!
Weinig ja en daar ben ik trots op, waarom zou ik er trots op zijn als ik met veel jongens het bed had gedeeldquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:00 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Weinig dus anders was je er trots op geweest
Ja, maar hij stuurde vooral veel brieven, hoe romantischquote:
Betekend dat je het goed doet in bedquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Weinig ja en daar ben ik trots op, waarom zou ik er trots op zijn als ik met veel jongens het bed had gedeeld?
Waarom zou dat betekenen dat goed ben in bed?quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:03 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Beteken dat je het goed doet in bed
Oe, vraag me weleens af wat als veel wordt gezien...quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Weinig ja en daar ben ik trots op, waarom zou ik er trots op zijn als ik met veel jongens het bed had gedeeld?
Anders lagen ze niet bij je in bedquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom zou dat betekenen dat goed ben in bed?
Geen idee, minimaal 10 denk ik. Maar dat is toch niet zo raarquote:
awhquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar hij stuurde vooral veel brieven, hoe romantisch
en nu ben ik weg
quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:03 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Betekend dat je het goed doet in bed
Inderdaad.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom zou dat betekenen dat goed ben in bed?
Ach ja, dat gebeurt iedereen wel eens.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:02 schreef Breathtaking het volgende:
Hahaha lullig is dat, moet je er nog een mailtje achteraan sturen met 'euhm oohja m'n cv willen jullie vast ook wel hebben he hihihihihihihiihih'
Ik heb ook zo vaak mailtjes gekregen met:
'Hierbij de opdracht waar we vandaag aan hebben gewerkt!'
en dan even daarna:
'Euhm ja ik was de opdracht vergeten bij te voegen![]()
'
Wat mij betreft mag je dan best meer dan 20 mannen in bed gehad hebben hoor, 2 per jaar is niet veelquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Oe, vraag me weleens af wat als veel wordt gezien...
Ik ben 29 en heb inmiddels alweer 13,5 jaar sex ofzo
Hoeveel mag nog dan?
Nou zeker wel, ze komen er toch pas in bed achter dat ik er niets van bakquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:04 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Anders lagen ze niet bij je in bed
Ja, me too. Maar goed, dat kan gebeuren. Maar als het je eerste echte contact is met een potentiële werkgever, dan is het wat minder fijn.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee!
[..]
Hahaha lullig is dat, moet je er nog een mailtje achteraan sturen met 'euhm oohja m'n cv willen jullie vast ook wel hebben he hihihihihihihiihih'
Ik heb ook zo vaak mailtjes gekregen met:
'Hierbij de opdracht waar we vandaag aan hebben gewerkt!'
en dan even daarna:
'Euhm ja ik was de opdracht vergeten bij te voegen![]()
'
Wel een beetje 'onderdanig', maar dat deed ik expres. Hopelijk kunnen ze er de humor wel van inzien.quote:Bij dezen dus mijn bijgevoegde CV.
Met vriendelijke groeten en het schaamrood op de kaken,
"IQM"
Dat meen je niet meid.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ach ja, dat gebeurt iedereen wel eens.
Dat heb je mij nooit horen zeggenquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:05 schreef iszinloos het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad.![]()
Het betekend dan hoog uit dat ze is uit gelubberd.![]()
Gelukkig hebben allen fokkers een enorm apparaat.
O, daar zit ik ruim onderquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag je dan best meer dan 20 mannen in bed gehad hebben hoor, 2 per jaar is niet veelmaar bij elkaar opgeteld tikt het al snel aan
!
Twee in een jaar is niet veel, maar twee per jaar? Veertien jaar lang?quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag je dan best meer dan 20 mannen in bed gehad hebben hoor, 2 per jaar is niet veelmaar bij elkaar opgeteld tikt het al snel aan
!
Waarom vermeld je het er dan nog eens bij in je post?quote:
Nou ja, genoeg mensen die in een half jaar wel met meer dan 1 persoon sex hebben hoorquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Twee in een jaar is niet veel, maar twee per jaar? Veertien jaar lang?Een relatie van een paar jaar zou er toch wat beter tussen passen dan al die scharrels/one night stands, dunkt me.
Netjes hoor!quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, daar zit ik ruim onder
zelfs met vrouwen erbij
Natuurlijkquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Twee in een jaar is niet veel, maar twee per jaar? Veertien jaar lang?Een relatie van een paar jaar zou er toch wat beter tussen passen dan al die scharrels/one night stands, dunkt me.
Sorry? Doe eens niet zo ongesteld tegen me wil je.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom vermeld je het er dan nog eens bij in je post?
Da's ook weer waar, ja.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou ja, genoeg mensen die in een half jaar wel met meer dan 1 persoon sex hebben hoor
Doe ik niet.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sorry? Doe eens niet zo ongesteld tegen me wil je.
Goede openingszin, zo rond Oud & Nieuw!quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Netjes hoor!
[..]
Natuurlijkmaar stel je bent nog niet toe aan een relatie of je komt de juiste persoon niet tegen, dan heb je toch recht op minimaal 2 keer per jaar seks
? Of elk jaar twee scharrels die een half jaar duren
?
2 per jaar is niet eens veel, ken zat mensen die er elke drie mnd al meer hebbenquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Netjes hoor!
[..]
Natuurlijkmaar stel je bent nog niet toe aan een relatie of je komt de juiste persoon niet tegen, dan heb je toch recht op minimaal 2 keer per jaar seks
? Of elk jaar twee scharrels die een half jaar duren
?
doe eens niet zo ongesteldquote:
Zo'n zaak zou eens bij de rijdende rechter moeten komen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Goede openingszin, zo rond Oud & Nieuw!
"Ja, maar ik heb er recht op."
Wacht....quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik weet niet wat ik veel vind, van mijn partner maakt t me niet uit, voor mezelf wil ik er niet teveel, voelt niet goed
quote:
Bedoel je nou dat het je niet boeit hoeveel je partner er heeft gehad of dat het je partner niet boeit hoeveel jij er hebt gehad?quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik weet niet wat ik veel vind, van mijn partner maakt t me niet uit, voor mezelf wil ik er niet teveel, voelt niet goed
quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:16 schreef Fascination het volgende:
[..]!
Epische aflevering. "Moeder heeft er al moeite mee als een andere zender op de tv gezet wordt."!
Ik bedoel dat het mij niet boeit hoeveel hij er heeft gehad, volgens mij boeit het hem ook niet zo heel erg hoeveel ik er heb gehad, maar goed, dat zijn er niet heel veel, dus hij heeft ook niets om zich druk om te makenquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Bedoel je nou dat het je niet boeit hoeveel je partner er heeft gehad of dat het je partner niet boeit hoeveel jij er hebt gehad?
http://player.omroep.nl/?aflID=3830491quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:16 schreef Fascination het volgende:
[..]!
Epische aflevering. "Moeder heeft er al moeite mee als een andere zender op de tv gezet wordt."!
Ah, oké, duidelijk.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het mij niet boeit hoeveel hij er heeft gehad, volgens mij boeit het hem ook niet zo heel erg hoeveel ik er heb gehad, maar goed, dat zijn er niet heel veel, dus hij heeft ook niets om zich druk om te maken
Maar ik zou er zelf niet teveel gehad willen hebben bedoelde ik
Ik dacht: laat ik alles eens verduidelijken...quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Ah, oké, duidelijk.![]()
En ja, dat laatste snapte ik al.
Hmm, ik zou het toch niet prettig vinden als m'n partner veel partners heeft gehad, hoe truttig dat ook mag klinken.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het mij niet boeit hoeveel hij er heeft gehad, volgens mij boeit het hem ook niet zo heel erg hoeveel ik er heb gehad, maar goed, dat zijn er niet heel veel, dus hij heeft ook niets om zich druk om te maken
Maar ik zou er zelf niet teveel gehad willen hebben bedoelde ik
Je ging toch nog ergens naartoe? Of in ieder geval weg?quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht: laat ik alles eens verduidelijken...
Ik heb nu wel weer zin
Mn ex (vader van mn kinderen) zat rond de 80 (incl prostituées) en dat vond ik echt geen probleem, ook niet toen we elkaar net kenden... geen idee waarom precies.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, ik zou het toch niet prettig vinden als m'n partner veel partners heeft gehad, hoe truttig dat ook mag klinken.
Ik wil tv gaan kijkenquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Je ging toch nog ergens naartoe? Of in ieder geval weg?
jezus weet je hoe preutsquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, ik zou het toch niet prettig vinden als m'n partner veel partners heeft gehad, hoe truttig dat ook mag klinken.
Dat zeg ik: d'r is geen bal op de tv.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vrouwen-tv
Modellenzooi enzo
dadelijk die stompjes modellenquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vrouwen-tv
Modellenzooi enzo
Ligt aan wat je veel partners vind. Maar dan nog, ik zou zelfs Stephanie Sadorra daten als ze maar lief is.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahaha, dat is wel ziek veel naar mijn meningquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mn ex (vader van mn kinderen) zat rond de 80 (incl prostituées) en dat vond ik echt geen probleem, ook niet toen we elkaar net kenden... geen idee waarom precies.
Jawel. Tom Cruise op SMS6. Een grotere bal kun je niet hebben.... oh nee, zo groot issie niet.quote:
Waarom dat?quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, dat is wel ziek veel naar mijn mening! Verder hecht ik er ook niet zoveel waarde aan, als de man in kwestie maar lol heeft gehad en nooit seks heeft gehad met meisjes die echt
![]()
zijn, en het altijd veilig gedaan heeft natuurlijk.
Maar dan nog, prostituees bijv, dat gaat er bij mij niet invind ik een beetje sneu.
Ah, ik maak nog kans.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar dan nog, prostituees bijv, dat gaat er bij mij niet invind ik een beetje sneu.
hij is ook wel ruim 8 jaar ouder dan ik...quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, dat is wel ziek veel naar mijn mening! Verder hecht ik er ook niet zoveel waarde aan, als de man in kwestie maar lol heeft gehad en nooit seks heeft gehad met meisjes die echt
![]()
zijn, en het altijd veilig gedaan heeft natuurlijk.
Mja, meestal kleven er in m'n ogen nogal wat nare eigenschappen aan diegene die zoveel bedpartners heeft gehad. Waarom zoveel?quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ligt aan wat je veel partners vind. Maar dan nog, ik zou zelfs Stephanie Sadorra daten als ze maar lief is.
Omdat ik wel het idee wil hebben dat ik op waarde word geschat en dat diegene niet elke chick doet die hij kan krijgen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom dat?
Ik vind met prostituees ook een beetje sadness to be honest.
Ja maar hij betaalde dus wel voor seksquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hij is ook wel ruim 8 jaar ouder dan ik...
Ik snap dat sneu nooit zo, tis niet zo dat ie geen vrouwen kon krijgen, hij had gewoon niet altijd zin in het gedoe en wilde gewoon neuken, zonder risico op gezeur oid... Ik begrijp dat wel
Hij heeft nooit moeite gehad met een vrouw vinden die wel zin had, nu heeft ie een vriendin van 22
Ik snap je punt ook wel. Misschien ben ik daarin ouderwets maar ik blijf erbij dat je niet zomaar met iemand seks hebt en dan kun je in feit nooit veel bedpartners krijgen. Ik snap dat nooit zo, dat neuken gewoon om het neuken.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mja, meestal kleven er in m'n ogen nogal wat nare eigenschappen aan diegene die zoveel bedpartners heeft gehad. Waarom zoveel?
Maar aan de andere kant, je moet niet altijd naar het verleden kijken.
Misschien vond hij haar wel mooi, maar je hebt het waarschijnlijk over echt lelijke mensen die iedereen walgelijk vindt.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat ik wel het idee wil hebben dat ik op waarde word geschat en dat diegene niet elke chick doet die hij kan krijgen.
Als hij nooit moeite had met een vrouw vinden die zin had, waarom dan niet gewoon iemand oppikken uit de kroeg?quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hij is ook wel ruim 8 jaar ouder dan ik...
Ik snap dat sneu nooit zo, tis niet zo dat ie geen vrouwen kon krijgen, hij had gewoon niet altijd zin in het gedoe en wilde gewoon neuken, zonder risico op gezeur oid... Ik begrijp dat wel
Hij heeft nooit moeite gehad met een vrouw vinden die wel zin had, nu heeft ie een vriendin van 22
Dat zegt ze toch, omdat hij geen zin had in mogelijk gezeur daarna.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Als hij nooit moeite had met een vrouw vinden die zin had, waarom dan niet gewoon iemand oppikken uit de kroeg?
Ik had een relatie met hem he, das anders dan het zoveelste neukertjequote:Op maandag 3 augustus 2009 21:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat ik wel het idee wil hebben dat ik op waarde word geschat en dat diegene niet elke chick doet die hij kan krijgen.
Ehm ja, omdat ie geen zin had in vrouwelijke emoties enzo..quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar hij betaalde dus wel voor seksja dat staat me gewoon niet aan. Seks hoort gratis te zijn
Dan ben je toch gewoon duidelijk van tevoren? Of had hij geen mond?quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat zegt ze toch, omdat hij geen zin had in mogelijk gezeur daarna.
Ik heb het over meisjes die makkelijk zijn, sletterig, lelijk, soadragend. Meisjes die door veel jongens geil gevonden zullen worden maar die walgelijk zijn in mijn ogen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien vond hij haar wel mooi, maar je hebt het waarschijnlijk over echt lelijke mensen die iedereen walgelijk vindt.
Ik vind het ook zeker niet sneu. Als je gewoon moeite hebt met het vinden van een relatie/bedpartner maar toch de behoeft voor seks hebt, tja, dan is dat gewoon een goeie oplossing, daar zijn die meiden nu eenmaal voor.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:38 schreef IQM het volgende:
En tsja, of mensen hoeren bezoeken... Moeten ze lekker zelf weten. Kan het in sommige gevallen ook goed begrijpen. Wil het niet per se afdoen als iets sneus.
Alleen zou ik het nooit doen.
Ik heb het toch ook niet over jou hier johquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had een relatie met hem he, das anders dan het zoveelste neukertje
[..]
Ehm ja, omdat ie geen zin had in vrouwelijke emoties enzo..
Echt, ik begrijp dat wel
Oké.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb het over meisjes die makkelijk zijn, sletterig, lelijk, soadragend. Meisjes die door veel jongens geil gevonden zullen worden maar die walgelijk zijn in mijn ogen.
Dat werkt niet altijdquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan ben je toch gewoon duidelijk van tevoren? Of had hij geen mond?
Of lichamelijk gehandicapt (en daardoor erg onzeker).quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind het ook zeker niet sneu. Als je gewoon moeite hebt met het vinden van een relatie/bedpartner maar toch de behoeft voor seks hebt, tja, dan is dat gewoon een goeie oplossing, daar zijn die meiden nu eenmaal voor.
Precies!quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Of lichamelijk gehandicapt (en daardoor erg onzeker).
Niks naïef. D'r lopen er genoeg rond die achteraf niet gaan zeiken. Die zélf juist het emotionele eromheen verafschuwen. Gewoon een kwestie van de juiste aanspreken. Ik vind het juist naïef om te denken dat elke vrouw garant staat voor 'gezeik achteraf'.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat werkt niet altijd
hoe lekker naief
Nee, maar ik bedoelde daarmee gewoon te zeggen dat het voor een relatie misschien anders is dan voor een scharrelquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb het toch ook niet over jou hier joh!
Ik vraag me af of het de oplossing is, het idee dat je moet betalen voordat iemand aan je wil zitten heeft iets heel naars. Ik zou me er alleen maar meer waardeloos door voelen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Of lichamelijk gehandicapt (en daardoor erg onzeker).
Niet als je het al een aantal keren hebt gedaan natuurlijkquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Niks naïef. D'r lopen er genoeg rond die achteraf niet gaan zeiken. Die zélf juist het emotionele eromheen verafschuwen. Gewoon een kwestie van de juiste aanspreken. Ik vind het juist naïef om te denken dat elke vrouw garant staat voor 'gezeik achteraf'.
Al snap ik best dat dat eventjes 'zoeken' is. Maar tsja, om dan maar naar de hoeren te gaan... vind ik ook een best grote stap.
En dat gaat dus ook op voor een one night stand regelen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet als je het al een aantal keren hebt gedaan natuurlijk
Ja, dat heeft ie dus ook vaak zat gedaanquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:45 schreef IQM het volgende:
[..]
En dat gaat dus ook op voor een one night stand regelen.
Voor sommigen is het de oplossing, ja. Omdat het voor hen (denken zij) anders niet kan. Ze hebben al zo'n laag zelfbeeld en verwachtingspatroon, dat naar de hoeren gaan geen grote stap is. Ik durf zelfs te wedden dat een heleboel van dat soort mannen zich juist meer gewaardeerd voelen, omdat ze dan toch (op regelmatige basis) contact hebben met iemand die (betaald) naar ze luistert.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het de oplossing is, het idee dat je moet betalen voordat iemand aan je wil zitten heeft iets heel naars. Ik zou me er alleen maar meer waardeloos door voelen.
Maar goed, de meeste mannen zullen niet zo ver denken.
Ik vind dat je dan maar gewoon geduld moet hebbenquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind het ook zeker niet sneu. Als je gewoon moeite hebt met het vinden van een relatie/bedpartner maar toch de behoeft voor seks hebt, tja, dan is dat gewoon een goeie oplossing, daar zijn die meiden nu eenmaal voor.
Wat ik eerder zei.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat heeft ie dus ook vaak zat gedaan
Wat is je punt?
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY BTquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind dat je dan maar gewoon geduld moet hebbenik heb ook best zin in seks nu, en morgen vast ook wel, en volgende week nog steeds, maar dat wil niet zeggen dat ik maar ga neuken met een willekeurig persoon omdat ik mijn behoeftes niet kan bedwingen en per se seks wil hebben.
Nee ik wacht gewoon tot ik iemand tegen kom waarmee ik ontzettend graag het bed wil delen, en tot die tijd vermaak ik mezelf dan welen mannen die denken op zo'n moment, achja ik wil NU seks dus dan maar naar de hoeren. Dat bevalt me er niet aan.
Ja, maar dat is toch ook allemaal een kwestie van wat jouw waarden zijn?quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind dat je dan maar gewoon geduld moet hebbenik heb ook best zin in seks nu, en morgen vast ook wel, en volgende week nog steeds, maar dat wil niet zeggen dat ik maar ga neuken met een willekeurig persoon omdat ik mijn behoeftes niet kan bedwingen en per se seks wil hebben.
Nee ik wacht gewoon tot ik iemand tegen kom waarmee ik ontzettend graag het bed wil delen, en tot die tijd vermaak ik mezelf dan welen mannen die denken op zo'n moment, achja ik wil NU seks dus dan maar naar de hoeren. Dat bevalt me er niet aan.
Ach, handig toch?quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou ja, mijn punt is dus dat hij echt geen zielig mannetje is dat niemand kan krijgen ofzo, sterker nog, het gaat hem erg gemakkelijk af...quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat ik eerder zei.
Maar laat verder ook maar.
Mijn punt is juist omdat het hem zo gemakkelijk afgaat, ik niet snap waarom dan hij z'n behoefte-bevrediging zoekt bij de hoeren.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ach, handig toch?
[..]
Nou ja, mijn punt is dus dat hij echt geen zielig mannetje is dat niemand kan krijgen ofzo, sterker nog, het gaat hem erg gemakkelijk af...
(Als je het mij vraagt TE, hij vindt zichzelf net iets te leuk)
Ik heb het ook niet over mensen die wel degelijk de kans hebben, maar zoals IQM zegt, mensen met een (lichamelijke) handicap of gewoon erg onaantrekkelijk zijn. Ik zou het ook niet doen, ondanks m'n handicap en onaantrekkelijkheid, maar ik kan het me wel voorstellen dat zulke mensen dat doen. Zoals ik al eerder zei ben ik ook niet zo van het neuken om het neuken, dat moet echt met iemand zijn waar ik (veel) om geef, niet zomaar iemand.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ik echt een vrouw heel aantrekkelijk vind, heeft ze meestal kort haar
die Sasha ziet er onvriendelijk uit, dat vind ik niks
Ben niet zo heel moeilijk hooren vrij dominant naar vrouwen toe heb ik gemerkt, terwijl ik bij mannen eerder onderdanig ben
okee, genoeg weer over mn sexleven
Waarom begin ik er eigenlijk over?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, ik had jou nog nodig!
Ik heb een clitpiercing
Je ziet "ontzettend graag" over het hoofd.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY BT
Eens.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over mensen die wel degelijk de kans hebben, maar zoals IQM zegt, mensen met een (lichamelijke) handicap of gewoon erg onaantrekkelijk zijn. Ik zou het ook niet doen, ondanks m'n handicap en onaantrekkelijkheid, maar ik kan het me wel voorstellen dat zulke mensen dat doen. Zoals ik al eerder zei ben ik ook niet zo van het neuken om het neuken, dat moet echt met iemand zijn waar ik (veel) om geef, niet zomaar iemand.
O, naja, dat was dus omdat ie soms geen zin had om moeite te doen en/of geen zin in gezeik van die vrouwenquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Mijn punt is juist omdat het hem zo gemakkelijk afgaat, ik niet snap waarom dan hij z'n behoefte-bevrediging zoekt bij de hoeren.
chineesquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je ziet "ontzettend graag" over het hoofd.
Eerlijk gezegd snap ik dat ook niet. Maar goed, hij zal wel z'n redenen hebben.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Mijn punt is juist omdat het hem zo gemakkelijk afgaat, ik niet snap waarom dan hij z'n behoefte-bevrediging zoekt bij de hoeren.
quote:Alimony is just like prostitution because you’re paying for the whore to leave
Ik zou je anders wel doen hoor Bobquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over mensen die wel degelijk de kans hebben, maar zoals IQM zegt, mensen met een (lichamelijke) handicap of gewoon erg onaantrekkelijk zijn. Ik zou het ook niet doen, ondanks m'n handicap en onaantrekkelijkheid, maar ik kan het me wel voorstellen dat zulke mensen dat doen. Zoals ik al eerder zei ben ik ook niet zo van het neuken om het neuken, dat moet echt met iemand zijn waar ik (veel) om geef, niet zomaar iemand.
Ja, kijk en daar zit het 'm voor mij juist. Ik vind het een té grote stap om naar de hoeren te gaan, want "geen zin". Dan ben je gewoon frikkin' lui.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, naja, dat was dus omdat ie soms geen zin had om moeite te doen en/of geen zin in gezeik van die vrouwen
ik heb ook het boekquote:
Nee, maar chronologisch lezend is het wel eenquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is niet perse sexleven gerelateerd
harry potterquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:56 schreef wolvendagen het volgende:
Luna Lovegood is het meest random uit heel Harry Potter
Eens!quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou je anders wel doen hoor Boben ja ik zeg toch ook nergens dat ik het raar of sneu vind dat die mensen het gezelschap van een hoer opzoeken maar dat ik het niet op prijs stel als iemand die dames ook in de kroeg kan oppikken hoeren bezoekt.. Wat ik dus wel sneu vind is dat je zo graag seks wil dat je niet het geduld kunt opbrengen om daar iemand voor te zoeken tijdens uitgaan etc maar dat je dan tegen betaling op een hoer duikt.
Toen je het woord 'sneu' liet vallen, sloot je niemand uit, hoor!quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou je anders wel doen hoor Boben ja ik zeg toch ook nergens dat ik het raar of sneu vind dat die mensen het gezelschap van een hoer opzoeken maar dat ik het niet op prijs stel als iemand die dames ook in de kroeg kan oppikken hoeren bezoekt.. Wat ik dus wel sneu vind is dat je zo graag seks wil dat je niet het geduld kunt opbrengen om daar iemand voor te zoeken tijdens uitgaan etc maar dat je dan tegen betaling op een hoer duikt.
Dáár gingen Bobby en ik op in.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:31 schreef Breathtaking het volgende:
Het klonk net toch echt wat anders hoor.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wijd mij an publiek niet verder uit over mijn sexleven, dat doet JB al voor ons tweeën...quote:
Ik vond d'r wel geinigquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:56 schreef wolvendagen het volgende:
Luna Lovegood is het meest random uit heel Harry Potter
quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Laat je toekomstige vriendin het maa... Nee, laat maar, hoeft niet
quote:Girlfriend: We should have "forgivable affairs" lists. Mine are Jude Law & Viggo Mortenson.
Me: Mine are your sister Margaret & your best friend Elaine.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HOMOOOOOOOOOOOOOquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik wijd mij an publiek niet verder uit over mijn sexleven, dat doet JB al voor ons tweeën...
quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:58 schreef IQM het volgende:
http://twitter.com/NathanFillion/status/3109959465
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
owja twitter
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Ik had het over mannen waar ik seks mee zou kunnen hebben (aantrekkelijke niet-gehandicapte mannen dus) die prostituees bezoeken.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Toen je het woord 'sneu' liet vallen, sloot je niemand uit, hoor!
[..]
Dáár gingen Bobby en ik op in.
Nou zeg, dat valt best meequote:Op maandag 3 augustus 2009 21:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik wijd mij an publiek niet verder uit over mijn sexleven, dat doet JB al voor ons tweeën...
quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Heb jij wel eens seks?quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had het over mannen waar ik seks mee zou kunnen hebben (aantrekkelijke niet-gehandicapte mannen dus) die prostituees bezoeken.
Mja, het klonk zo algemeen (dus niet per se op jouw potentiële bedpartners gericht). Zie ook:quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had het over mannen waar ik seks mee zou kunnen hebben (aantrekkelijke niet-gehandicapte mannen dus) die prostituees bezoeken.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:35 schreef Breathtaking het volgende:
Ja maar hij betaalde dus wel voor seksja dat staat me gewoon niet aan. Seks hoort gratis te zijn
quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:58 schreef IQM het volgende:
http://twitter.com/NathanFillion/status/3109959465
[..]Nathan FillionSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
het was toch anders om?quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En daar gaat half klb-sc de bietenbrug opquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dude, je gebruikt een uitdrukking die ik niet ken.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En daar gaat half klb-sc de bietenbrug op
Precies.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Mja, het klonk zo algemeen (dus niet per se op jouw potentiële bedpartners gericht). Zie ook:
[..]
Wtf, ken je die echt niet?quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Dude, je gebruikt een uitdrukking die ik niet ken.
Goh, ben ik blij dat ik wel op het lijstje sta van mensen die BT zou doen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En daar gaat half klb-sc de bietenbrug op
Ik bedoelde het niet algemeen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Mja, het klonk zo algemeen (dus niet per se op jouw potentiële bedpartners gericht). Zie ook:
[..]
Ja eens in het jaar ofzo.quote:
Maar jij bent een spleetoogquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Goh, ben ik blij dat ik wel op het lijstje sta van mensen die BT zou doen.
Ik kende 'm ook nietquote:
Haha die sluit ik niet uit hoor.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
En aantrekkelijk wel gehandicapte mannen dan?
Sinds wanneer zijn indo's spleetogen?quote:
Zo lklinkt het net als groot onderhoud.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet algemeen.
[..]
Ja eens in het jaar ofzo.
Hee dat is een keuze hoorquote:
Grote beurt.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:05 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Zo lklinkt het net als groot onderhoud.
Of een Apk keuring.
Is het ookquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:05 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Zo lklinkt het net als groot onderhoud.
Of een Apk keuring.
Goed zo, wordt alleen wat lastig als ie impotent isquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kende 'm ook niet!
[..]
Haha die sluit ik niet uit hoor.
En 1x per jaar goed doorsmeren?quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Is het ookeven kijken of ik het nog kan.
Heb je al een datum/ wanneer verloopt je pussy APk?quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Is het ookeven kijken of ik het nog kan.
Yeah rightquote:
:'D!quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:08 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Heb je al een datum/ wanneer verloopt je pussy APk?![]()
We zijn natuurlijk benieuwd wie deze ''vacature'' gaat vullen.
Verkapt "Zou je me weigeren?"quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Yeah rightals er een tientonner op je afkomt doe je dat echt wel.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:08 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ja, ok, dan welquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Seks moet per se alleen om fysieke aantrekking draaien?quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:09 schreef iszinloos het volgende:
Ik vind trouwens 1 keer per jaar wel erg weinig hoor.![]()
Kom je zo weinig aantrekkelijk mannen tegen of zijn je eisen echt zo hoog?
Mijn ex-zwager valt op dikke vrouwenquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hihihi.quote:
Ze duikt gewoon niet zomaar met iedereen het bed in. Is dat zo raar?quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:09 schreef iszinloos het volgende:
Ah, om de boel toch nog een beetje ge-olied te houden en zien of je het niet verleerd bentquote:
Niet alleen, maar tis wel prettigquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Seks moet per se alleen om fysieke aantrekking draaien?
Tegenwoordig lijkt het daar wel op ja.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat zegt ie niet he.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Whehehe.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn ex-zwager valt op dikke vrouwen
En maar zeggen dat ie het zo vies vindt
Ondertussen komt ie wel steeds met een lelijker en dikker exemplaar thuis
(met snor meestal ook nog)
jaquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze duikt gewoon niet zomaar met iedereen het bed in. Is dat zo raar?
Nee natuurlijk niet !quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze duikt gewoon niet zomaar met iedereen het bed in. Is dat zo raar?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn ex-zwager valt op dikke vrouwen
En maar zeggen dat ie het zo vies vindt
Ondertussen komt ie wel steeds met een lelijker en dikker exemplaar thuis
(met snor meestal ook nog)
Ah, nu weet ik inderdaad waar hij me aan deed denkenquote:
Hij geeft dat wel als mogelijke reden waarom ze het niet vaker doet: "Kom je zo weinig aantrekkelijk mannen tegen", dus ja, dat impliceert 'ie wel. En zo niet, dan moet 'ie duidelijker zijn.quote:
das een flauw mopjequote:
Niet meer, da's alleen de eerste 10 jaar van je seksuele leven, daarna krijg je nog meer eisenquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Lijkt me logisch. Dat is dan ook niet de insteek van m'n vraag, hè.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet alleen, maar tis wel prettig
Misschien bedoelt hij het wel in het algemeen, niet alleen op fysiek vlak.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Hij geeft dat wel als mogelijke reden waarom ze het niet vaker doet: "Kom je zo weinig aantrekkelijk mannen tegen", dus ja, dat impliceert 'ie wel. En zo niet, dan moet 'ie duidelijker zijn.
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Goed zo, wordt alleen wat lastig als ie impotent is
of ben jij zo iemand die allerlei andere dingen ook sex noemt?
Aantrekkingskracht is niet alleen seksueel.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Hij geeft dat wel als mogelijke reden waarom ze het niet vaker doet: "Kom je zo weinig aantrekkelijk mannen tegen", dus ja, dat impliceert 'ie wel. En zo niet, dan moet 'ie duidelijker zijn.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:15 schreef NoelGallagher het volgende:
wat lopen we hier serieus te doen
Exacte mundo.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien bedoelt hij het wel in het algemeen, niet alleen op fysiek vlak.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:15 schreef NoelGallagher het volgende:
wat lopen we hier serieus te doen
Precies jaquote:
Ik begreep het welquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik bood me ook aan, maar ze begreep het niet geloof ik
- edit!quote:
Prachtig.quote:
Doe ik ook altijd. Het is weer tijd voor een nieuwe vriendin, dus.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:16 schreef iszinloos het volgende:
[..]
En welke idioot gaat trouwens, maar 1 keer naar bed met iemand waar je verliefd op bent.
( er van uit gaande dat dit zich afspeelt onder normale omstandigheden)
Zeg, doe es neit zo overdreven expliciet!quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zij vind zoenen/pijpen/vingeren enzo geen seks
Enkel als je gepenetreerd wordt door een piem0l ben je seksueel actief volgens d'r woordenboek
Die is alweer verlopen joh. En ja dat zal bestquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:08 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Wij hebben het maar zwaar.quote:
echtelijke ruzies via fokquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zeg, doe es neit zo overdreven expliciet!
En waarom zou dat niet kunnen dan?quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Precies ja!
[..]
Ik begreep het welmaar ik doe alleen nog maar mensen die ik meerdere keren kan doen
en dan bedoel ik niet meerdere keren in 1 nacht.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zeg, doe es neit zo overdreven expliciet!
Hoezo dat nu weer niet? Wat is het dan volgens jou?quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Beffen ofzo
(ik vind dat geen sex)
dadelijk goedmaakseksquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou ja, ruzie
[..]
Je kent me toch
Ik wil de man in kwestie niet alleen fysiek aantrekkelijk vinden, maar ook mentaal. Hij moet leuk zijn, ik wil met een glimlach naast hem wakker kunnen worden en hij moet mij leuk vinden zonder iets serieus met me te willen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:09 schreef iszinloos het volgende:
Nu wordt het leukquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo dat nu weer niet? Wat is het dan volgens jou?
En het is trouwens seks.
Flauwquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die is alweer verlopen joh. En ja dat zal bestgeen van jullie in ieder geval.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent de enige maagd hier he, HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Oh god, wat heb ik gedaan?quote:
Arme jongequote:
Dat is wel seks. Kijk maar in het woordenboekquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Beffen ofzo
(ik vind dat geen sex)
Dan wil ik d'r ook wel 1quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:23 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Arme jonge![]()
Ik vind dat Gers een sympathie fuck van BT verdient.
goed ideequote:Op maandag 3 augustus 2009 22:23 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Arme jonge![]()
Whehe.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:23 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Arme jonge![]()
Dus je wil iemand op wie je verliefd zou kunnen worden en hij op jou, met die vlinder gevoelens en alles helemaal top, leuk en aardig enzo, maar iets serieus mee willen, meer dan vrijblijvende repeterende heftige nachten wil je niet?!quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wil de man in kwestie niet alleen fysiek aantrekkelijk vinden, maar ook mentaal. Hij moet leuk zijn, ik wil met een glimlach naast hem wakker kunnen worden en hij moet mij leuk vinden zonder iets serieus met me te willen.
Kijk dan wordt het al moeilijker.
Gigolo.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wil de man in kwestie niet alleen fysiek aantrekkelijk vinden, maar ook mentaal. Hij moet leuk zijn, ik wil met een glimlach naast hem wakker kunnen worden en hij moet mij leuk vinden zonder iets serieus met me te willen.
Kijk dan wordt het al moeilijker.
Ik kan me best voorstellen dat iemand dat geen seks vind hoor, maar het zijn gewoon seksuele handelingen dus die gaan bij mij ook gewoon onder de noemer seks. Als ik gemeenschap bedoel zeg ik dat wel.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is wel seks. Kijk maar in het woordenboek!
Omdat je niet binnen een straal van 10 km van mijn verblijfplaats woont. Dat is ook nog een eis namelijkquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En waarom zou dat niet kunnen dan?
quote:
Niks, maar haar definitie van seks kan soms tot leuke discussies leiden met anderen, die er dus anders over denkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |