Wij hebben het maar zwaar.quote:
echtelijke ruzies via fokquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zeg, doe es neit zo overdreven expliciet!
En waarom zou dat niet kunnen dan?quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Precies ja!
[..]
Ik begreep het welmaar ik doe alleen nog maar mensen die ik meerdere keren kan doen
en dan bedoel ik niet meerdere keren in 1 nacht.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zeg, doe es neit zo overdreven expliciet!
Hoezo dat nu weer niet? Wat is het dan volgens jou?quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Beffen ofzo
(ik vind dat geen sex)
dadelijk goedmaakseksquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou ja, ruzie
[..]
Je kent me toch
Ik wil de man in kwestie niet alleen fysiek aantrekkelijk vinden, maar ook mentaal. Hij moet leuk zijn, ik wil met een glimlach naast hem wakker kunnen worden en hij moet mij leuk vinden zonder iets serieus met me te willen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:09 schreef iszinloos het volgende:
Ik vind trouwens 1 keer per jaar wel erg weinig hoor.![]()
Kom je zo weinig aantrekkelijk mannen tegen of zijn je eisen echt zo hoog?
Nu wordt het leukquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo dat nu weer niet? Wat is het dan volgens jou?
En het is trouwens seks.
Flauwquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die is alweer verlopen joh. En ja dat zal bestgeen van jullie in ieder geval.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent de enige maagd hier he, HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Oh god, wat heb ik gedaan?quote:
Arme jongequote:
Dat is wel seks. Kijk maar in het woordenboekquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Beffen ofzo
(ik vind dat geen sex)
Dan wil ik d'r ook wel 1quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:23 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Arme jonge![]()
Ik vind dat Gers een sympathie fuck van BT verdient.
goed ideequote:Op maandag 3 augustus 2009 22:23 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Arme jonge![]()
Whehe.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:23 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Arme jonge![]()
Dus je wil iemand op wie je verliefd zou kunnen worden en hij op jou, met die vlinder gevoelens en alles helemaal top, leuk en aardig enzo, maar iets serieus mee willen, meer dan vrijblijvende repeterende heftige nachten wil je niet?!quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wil de man in kwestie niet alleen fysiek aantrekkelijk vinden, maar ook mentaal. Hij moet leuk zijn, ik wil met een glimlach naast hem wakker kunnen worden en hij moet mij leuk vinden zonder iets serieus met me te willen.
Kijk dan wordt het al moeilijker.
Gigolo.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wil de man in kwestie niet alleen fysiek aantrekkelijk vinden, maar ook mentaal. Hij moet leuk zijn, ik wil met een glimlach naast hem wakker kunnen worden en hij moet mij leuk vinden zonder iets serieus met me te willen.
Kijk dan wordt het al moeilijker.
Ik kan me best voorstellen dat iemand dat geen seks vind hoor, maar het zijn gewoon seksuele handelingen dus die gaan bij mij ook gewoon onder de noemer seks. Als ik gemeenschap bedoel zeg ik dat wel.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is wel seks. Kijk maar in het woordenboek!
Omdat je niet binnen een straal van 10 km van mijn verblijfplaats woont. Dat is ook nog een eis namelijkquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En waarom zou dat niet kunnen dan?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |