quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn ex-zwager valt op dikke vrouwen
En maar zeggen dat ie het zo vies vindt
Ondertussen komt ie wel steeds met een lelijker en dikker exemplaar thuis
(met snor meestal ook nog)
Ah, nu weet ik inderdaad waar hij me aan deed denkenquote:
Hij geeft dat wel als mogelijke reden waarom ze het niet vaker doet: "Kom je zo weinig aantrekkelijk mannen tegen", dus ja, dat impliceert 'ie wel. En zo niet, dan moet 'ie duidelijker zijn.quote:
das een flauw mopjequote:
Niet meer, da's alleen de eerste 10 jaar van je seksuele leven, daarna krijg je nog meer eisenquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Seks moet per se alleen om fysieke aantrekking draaien?
Lijkt me logisch. Dat is dan ook niet de insteek van m'n vraag, hè.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet alleen, maar tis wel prettig
Misschien bedoelt hij het wel in het algemeen, niet alleen op fysiek vlak.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Hij geeft dat wel als mogelijke reden waarom ze het niet vaker doet: "Kom je zo weinig aantrekkelijk mannen tegen", dus ja, dat impliceert 'ie wel. En zo niet, dan moet 'ie duidelijker zijn.
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Goed zo, wordt alleen wat lastig als ie impotent is
of ben jij zo iemand die allerlei andere dingen ook sex noemt?
Aantrekkingskracht is niet alleen seksueel.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Hij geeft dat wel als mogelijke reden waarom ze het niet vaker doet: "Kom je zo weinig aantrekkelijk mannen tegen", dus ja, dat impliceert 'ie wel. En zo niet, dan moet 'ie duidelijker zijn.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:15 schreef NoelGallagher het volgende:
wat lopen we hier serieus te doen
Exacte mundo.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien bedoelt hij het wel in het algemeen, niet alleen op fysiek vlak.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:15 schreef NoelGallagher het volgende:
wat lopen we hier serieus te doen
Precies jaquote:
Ik begreep het welquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik bood me ook aan, maar ze begreep het niet geloof ik
- edit!quote:
Prachtig.quote:
Doe ik ook altijd. Het is weer tijd voor een nieuwe vriendin, dus.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:16 schreef iszinloos het volgende:
[..]
En welke idioot gaat trouwens, maar 1 keer naar bed met iemand waar je verliefd op bent.
( er van uit gaande dat dit zich afspeelt onder normale omstandigheden)
Zeg, doe es neit zo overdreven expliciet!quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zij vind zoenen/pijpen/vingeren enzo geen seks
Enkel als je gepenetreerd wordt door een piem0l ben je seksueel actief volgens d'r woordenboek
Die is alweer verlopen joh. En ja dat zal bestquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:08 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Heb je al een datum/ wanneer verloopt je pussy APk?![]()
We zijn natuurlijk benieuwd wie deze ''vacature'' gaat vullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |