Ik zou je anders wel doen hoor Bobquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over mensen die wel degelijk de kans hebben, maar zoals IQM zegt, mensen met een (lichamelijke) handicap of gewoon erg onaantrekkelijk zijn. Ik zou het ook niet doen, ondanks m'n handicap en onaantrekkelijkheid, maar ik kan het me wel voorstellen dat zulke mensen dat doen. Zoals ik al eerder zei ben ik ook niet zo van het neuken om het neuken, dat moet echt met iemand zijn waar ik (veel) om geef, niet zomaar iemand.
Ja, kijk en daar zit het 'm voor mij juist. Ik vind het een té grote stap om naar de hoeren te gaan, want "geen zin". Dan ben je gewoon frikkin' lui.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, naja, dat was dus omdat ie soms geen zin had om moeite te doen en/of geen zin in gezeik van die vrouwen
ik heb ook het boekquote:
Nee, maar chronologisch lezend is het wel eenquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is niet perse sexleven gerelateerd
harry potterquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:56 schreef wolvendagen het volgende:
Luna Lovegood is het meest random uit heel Harry Potter
Eens!quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou je anders wel doen hoor Boben ja ik zeg toch ook nergens dat ik het raar of sneu vind dat die mensen het gezelschap van een hoer opzoeken maar dat ik het niet op prijs stel als iemand die dames ook in de kroeg kan oppikken hoeren bezoekt.. Wat ik dus wel sneu vind is dat je zo graag seks wil dat je niet het geduld kunt opbrengen om daar iemand voor te zoeken tijdens uitgaan etc maar dat je dan tegen betaling op een hoer duikt.
Toen je het woord 'sneu' liet vallen, sloot je niemand uit, hoor!quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou je anders wel doen hoor Boben ja ik zeg toch ook nergens dat ik het raar of sneu vind dat die mensen het gezelschap van een hoer opzoeken maar dat ik het niet op prijs stel als iemand die dames ook in de kroeg kan oppikken hoeren bezoekt.. Wat ik dus wel sneu vind is dat je zo graag seks wil dat je niet het geduld kunt opbrengen om daar iemand voor te zoeken tijdens uitgaan etc maar dat je dan tegen betaling op een hoer duikt.
Dáár gingen Bobby en ik op in.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:31 schreef Breathtaking het volgende:
Maar dan nog, prostituees bijv, dat gaat er bij mij niet invind ik een beetje sneu.
Het klonk net toch echt wat anders hoor.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wijd mij an publiek niet verder uit over mijn sexleven, dat doet JB al voor ons tweeën...quote:
Ik vond d'r wel geinigquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:56 schreef wolvendagen het volgende:
Luna Lovegood is het meest random uit heel Harry Potter
quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Laat je toekomstige vriendin het maa... Nee, laat maar, hoeft niet
quote:Girlfriend: We should have "forgivable affairs" lists. Mine are Jude Law & Viggo Mortenson.
Me: Mine are your sister Margaret & your best friend Elaine.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HOMOOOOOOOOOOOOOquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik wijd mij an publiek niet verder uit over mijn sexleven, dat doet JB al voor ons tweeën...
quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:58 schreef IQM het volgende:
http://twitter.com/NathanFillion/status/3109959465
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
owja twitter
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Ik had het over mannen waar ik seks mee zou kunnen hebben (aantrekkelijke niet-gehandicapte mannen dus) die prostituees bezoeken.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Toen je het woord 'sneu' liet vallen, sloot je niemand uit, hoor!
[..]
Dáár gingen Bobby en ik op in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |