abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 augustus 2009 @ 21:41:16 #151
158452 IQM
I am the one
pi_71576285
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:40 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ik vind het ook zeker niet sneu. Als je gewoon moeite hebt met het vinden van een relatie/bedpartner maar toch de behoeft voor seks hebt, tja, dan is dat gewoon een goeie oplossing, daar zijn die meiden nu eenmaal voor.
Of lichamelijk gehandicapt (en daardoor erg onzeker).
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_71576335
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:41 schreef IQM het volgende:

[..]

Precies!
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  maandag 3 augustus 2009 @ 21:42:32 #153
158452 IQM
I am the one
pi_71576337
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:41 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Dat werkt niet altijd

hoe lekker naief
Niks naïef. D'r lopen er genoeg rond die achteraf niet gaan zeiken. Die zélf juist het emotionele eromheen verafschuwen. Gewoon een kwestie van de juiste aanspreken. Ik vind het juist naïef om te denken dat elke vrouw garant staat voor 'gezeik achteraf'.

Al snap ik best dat dat eventjes 'zoeken' is. Maar tsja, om dan maar naar de hoeren te gaan... vind ik ook een best grote stap.
Scio Melius
Gelul.
pi_71576345
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:41 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ik heb het toch ook niet over jou hier joh !
Nee, maar ik bedoelde daarmee gewoon te zeggen dat het voor een relatie misschien anders is dan voor een scharrel
compact en kleverig.
pi_71576396
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:41 schreef IQM het volgende:

[..]

Ik vraag me af of het de oplossing is, het idee dat je moet betalen voordat iemand aan je wil zitten heeft iets heel naars. Ik zou me er alleen maar meer waardeloos door voelen.
Maar goed, de meeste mannen zullen niet zo ver denken.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_71576400
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:42 schreef IQM het volgende:

[..]

Niks naïef. D'r lopen er genoeg rond die achteraf niet gaan zeiken. Die zélf juist het emotionele eromheen verafschuwen. Gewoon een kwestie van de juiste aanspreken. Ik vind het juist naïef om te denken dat elke vrouw garant staat voor 'gezeik achteraf'.

Al snap ik best dat dat eventjes 'zoeken' is. Maar tsja, om dan maar naar de hoeren te gaan... vind ik ook een best grote stap.
Niet als je het al een aantal keren hebt gedaan natuurlijk

Maar dan moet je dus zoeken, wat ook weer gezeik inhoudt, praatje aanknopen, nagaan hoe iemand in elkaar zit...
compact en kleverig.
  maandag 3 augustus 2009 @ 21:45:12 #157
158452 IQM
I am the one
pi_71576423
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:44 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Niet als je het al een aantal keren hebt gedaan natuurlijk
En dat gaat dus ook op voor een one night stand regelen.
Scio Melius
Gelul.
pi_71576449
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:45 schreef IQM het volgende:

[..]

En dat gaat dus ook op voor een one night stand regelen.
Ja, dat heeft ie dus ook vaak zat gedaan

Wat is je punt?
compact en kleverig.
  maandag 3 augustus 2009 @ 21:46:56 #159
158452 IQM
I am the one
pi_71576487
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:44 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik vraag me af of het de oplossing is, het idee dat je moet betalen voordat iemand aan je wil zitten heeft iets heel naars. Ik zou me er alleen maar meer waardeloos door voelen.
Maar goed, de meeste mannen zullen niet zo ver denken.
Voor sommigen is het de oplossing, ja. Omdat het voor hen (denken zij) anders niet kan. Ze hebben al zo'n laag zelfbeeld en verwachtingspatroon, dat naar de hoeren gaan geen grote stap is. Ik durf zelfs te wedden dat een heleboel van dat soort mannen zich juist meer gewaardeerd voelen, omdat ze dan toch (op regelmatige basis) contact hebben met iemand die (betaald) naar ze luistert.
Scio Melius
Gelul.
pi_71576489
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:40 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ik vind het ook zeker niet sneu. Als je gewoon moeite hebt met het vinden van een relatie/bedpartner maar toch de behoeft voor seks hebt, tja, dan is dat gewoon een goeie oplossing, daar zijn die meiden nu eenmaal voor.
Ik vind dat je dan maar gewoon geduld moet hebben ik heb ook best zin in seks nu, en morgen vast ook wel, en volgende week nog steeds, maar dat wil niet zeggen dat ik maar ga neuken met een willekeurig persoon omdat ik mijn behoeftes niet kan bedwingen en per se seks wil hebben.

Nee ik wacht gewoon tot ik iemand tegen kom waarmee ik ontzettend graag het bed wil delen, en tot die tijd vermaak ik mezelf dan wel en mannen die denken op zo'n moment, achja ik wil NU seks dus dan maar naar de hoeren. Dat bevalt me er niet aan.
  maandag 3 augustus 2009 @ 21:47:15 #161
158452 IQM
I am the one
pi_71576495
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:45 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ja, dat heeft ie dus ook vaak zat gedaan

Wat is je punt?
Wat ik eerder zei.

Maar laat verder ook maar.
Scio Melius
Gelul.
pi_71576536
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:47 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ik vind dat je dan maar gewoon geduld moet hebben ik heb ook best zin in seks nu, en morgen vast ook wel, en volgende week nog steeds, maar dat wil niet zeggen dat ik maar ga neuken met een willekeurig persoon omdat ik mijn behoeftes niet kan bedwingen en per se seks wil hebben.

Nee ik wacht gewoon tot ik iemand tegen kom waarmee ik ontzettend graag het bed wil delen, en tot die tijd vermaak ik mezelf dan wel en mannen die denken op zo'n moment, achja ik wil NU seks dus dan maar naar de hoeren. Dat bevalt me er niet aan.
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY BT
  maandag 3 augustus 2009 @ 21:49:16 #163
158452 IQM
I am the one
pi_71576560
quote:

[..]

Ja, maar dat is toch ook allemaal een kwestie van wat jouw waarden zijn?

Je hoeft het er niet mee eens te zijn, en je hoeft zelf niet zo te zijn... Maar Bobby vindt het (volgens mij) niet sneu, omdat hij het kán begrijpen. Niet omdat hij per se precies hetzelfde zou doen.
Scio Melius
Gelul.
pi_71576585
quote:

[..]

Ach, handig toch?
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:47 schreef IQM het volgende:

[..]

Wat ik eerder zei.

Maar laat verder ook maar.
Nou ja, mijn punt is dus dat hij echt geen zielig mannetje is dat niemand kan krijgen ofzo, sterker nog, het gaat hem erg gemakkelijk af...
(Als je het mij vraagt TE, hij vindt zichzelf net iets te leuk )
compact en kleverig.
  maandag 3 augustus 2009 @ 21:51:16 #165
158452 IQM
I am the one
pi_71576626
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:49 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ach, handig toch?
[..]

Nou ja, mijn punt is dus dat hij echt geen zielig mannetje is dat niemand kan krijgen ofzo, sterker nog, het gaat hem erg gemakkelijk af...
(Als je het mij vraagt TE, hij vindt zichzelf net iets te leuk )
Mijn punt is juist omdat het hem zo gemakkelijk afgaat, ik niet snap waarom dan hij z'n behoefte-bevrediging zoekt bij de hoeren.
Scio Melius
Gelul.
pi_71576639
quote:

[..]

Ik heb het ook niet over mensen die wel degelijk de kans hebben, maar zoals IQM zegt, mensen met een (lichamelijke) handicap of gewoon erg onaantrekkelijk zijn. Ik zou het ook niet doen, ondanks m'n handicap en onaantrekkelijkheid, maar ik kan het me wel voorstellen dat zulke mensen dat doen. Zoals ik al eerder zei ben ik ook niet zo van het neuken om het neuken, dat moet echt met iemand zijn waar ik (veel) om geef, niet zomaar iemand.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_71576666
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 19:55 schreef gers het volgende:

[..]

ado heeft maar mazzel
(en zij ook )
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:01 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Als ik echt een vrouw heel aantrekkelijk vind, heeft ze meestal kort haar

die Sasha ziet er onvriendelijk uit, dat vind ik niks
Ben niet zo heel moeilijk hoor en vrij dominant naar vrouwen toe heb ik gemerkt, terwijl ik bij mannen eerder onderdanig ben

okee, genoeg weer over mn sexleven
Waarom begin ik er eigenlijk over?
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:03 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

O, ik had jou nog nodig!

Ik heb een clitpiercing
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_71576669
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:48 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY BT
Je ziet "ontzettend graag" over het hoofd.
pi_71576679
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:51 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ik heb het ook niet over mensen die wel degelijk de kans hebben, maar zoals IQM zegt, mensen met een (lichamelijke) handicap of gewoon erg onaantrekkelijk zijn. Ik zou het ook niet doen, ondanks m'n handicap en onaantrekkelijkheid, maar ik kan het me wel voorstellen dat zulke mensen dat doen. Zoals ik al eerder zei ben ik ook niet zo van het neuken om het neuken, dat moet echt met iemand zijn waar ik (veel) om geef, niet zomaar iemand.
Eens.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_71576688
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:51 schreef IQM het volgende:

[..]

Mijn punt is juist omdat het hem zo gemakkelijk afgaat, ik niet snap waarom dan hij z'n behoefte-bevrediging zoekt bij de hoeren.
O, naja, dat was dus omdat ie soms geen zin had om moeite te doen en/of geen zin in gezeik van die vrouwen
compact en kleverig.
pi_71576693
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:52 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Je ziet "ontzettend graag" over het hoofd.
chinees
pi_71576706
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:51 schreef IQM het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd snap ik dat ook niet. Maar goed, hij zal wel z'n redenen hebben.
pi_71576711
lekker neukuhhhhhhhhh
pi_71576720
quote:
Alimony is just like prostitution because you’re paying for the whore to leave
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_71576741
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:52 schreef Adolecens het volgende:

[..]

(en zij ook )
[..]

[..]

Dat is niet perse sexleven gerelateerd
compact en kleverig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties