STFU. Jij weet niet eens wat goed is voor jezelf, laat staan voor mij.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:36 schreef Fascination het volgende:
Omg.!
Bt, je moet IQM niet zo aanbidden, dat is niet goed voor hem.
Katy Perry.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:35 schreef gers het volgende:
kate perry is een overgewaarde snol die puur vanwege dat lesbonummer aandacht scoort
Zolang ik hem evenveel aanbid als hij mij is het goed voor ons allebeiquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:36 schreef Fascination het volgende:
Omg.!
Prutserquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh, die!![]()
Ja, sorry, was haar een beetje uit het oog verloren, aangezien ik al een tijd geen Lost meer heb gezien.
Mwa op zich wel, maar soms vind ik haar er ook niet uit zien. Ik ga toch liever voor d'r "tweelingzus" Zooey.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze heeft ook wel een leuk koppie toch? Vind ik wel in ieder geval.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:36 schreef IQM het volgende:
[..]
STFU. Jij weet niet eens wat goed is voor jezelf, laat staan voor mij.
Nog maar een keer!quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
PrutserWat ben je nu voor een nepfan?
[..]
Mwa op zich wel, maar soms vind ik haar er ook niet uit zien. Ik ga toch liever voor d'r "tweelingzus" Zooey.
Dude, jij bent zo fout, you don't even know.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:36 schreef IQM het volgende:
[..]
STFU. Jij weet niet eens wat goed is voor jezelf, laat staan voor mij.
Die zou ik ook wel doen jaquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
PrutserWat ben je nu voor een nepfan?
[..]
Mwa op zich wel, maar soms vind ik haar er ook niet uit zien. Ik ga toch liever voor d'r "tweelingzus" Zooey.
Ja, wtf. Iemand hoeft maar 's aandacht te krijgen van iemand waarvan zij het liefst -exclusieve- aandacht krijgt en ze gaat gelijk weer huiliën.quote:
quote:
quote:
Verkeerde knop?quote:
Kijk gewoon eens naar de TT, hij's gewoon fout. Bovendien was die opmerking een variant van wat Bt eens tegen mij zei, maar daar weet jij heul niets van.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, wtf. Iemand hoeft maar 's aandacht te krijgen van iemand waarvan zij het liefst -exclusieve- aandacht krijgt en ze gaat gelijk weer huilie'en.
Ze staan psies onder elkaar in het scrollmenuquote:
smoesjesquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ze staan psies onder elkaar in het scrollmenu
Wat ze tegen jou zegt, boeit me dan weer niet. Ik ben duidelijk jou niet.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kijk gewoon eens naar de TT, hij's gewoon fout. Bovendien was die opmerking een variant van wat Bt eens tegen mij zei, maar daar weet jij heul niets van.
Ik dacht dat ik een ban te pakken had.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihiik keek bij m'n AT: 'Wut, een slotje
'
Ah wacht, de knopjes zitten te dicht bij elkaar!
Ze was in Hitchikers Guide ook zo leukquote:
DJ'squote:Op maandag 3 augustus 2009 20:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dude, jij bent zo fout, you don't even know.
Hard gaaaaaaaan.
Ik ken dr nietquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die zou ik ook wel doen jahaha Emimich zei geloof ik over haar ooit iets van, 'dan is bt nog knapper
' wat ik toch wel een groot compliment vond.
Eens.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:36 schreef Fascination het volgende:
Omg.!
Je snapt het niet.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat ze tegen jou zegt, boeit me dan weer niet. Ik ben duidelijk jou niet.
Eén topic report maar? Dat was ik.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:47 schreef Adelante het volgende:
een topic report, 3 PM's en een post in FB
Wanhopig hier?
verslaafdquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:47 schreef Adelante het volgende:
Wanhopig hier?
Die moet ik nog steeds zien.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze was in Hitchikers Guide ook zo leuk
KLB SC verslaving.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:47 schreef Adelante het volgende:
Wanhopig hier?
zo kwaliteitsdamequote:Op maandag 3 augustus 2009 20:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een ban te pakken had.
Zou je wel willen, hè?quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:47 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Eens.
Het stijgt allemaal naar die jonge zijn hoofd.![]()
Voor je het weet denk hij dat ie een jonge adonis/gebruinde griekse god.
En nee IQM dat ben je niet en anders pics.
Je moet hem sowieso kijken, hij is echt leuk!quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Die moet ik nog steeds zien.Heb de dvd ervan van m'n broer ook nog steeds hier liggen.
Wtf is sticky?quote:
Ik dacht, onderneemt er dan niemand actie hierquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:47 schreef Adelante het volgende:
Wanhopig hier?
quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, ik ga gelijk kijken of ik mn bolletje los krijg!
[..]
Ik ken dr niet
Is dat beschamend?
quote:
Dan blijft ie plakken.quote:
Neuhquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, ik ga gelijk kijken of ik mn bolletje los krijg!
[..]
Ik ken dr niet
Is dat beschamend?
Zal ook gebeuren.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moet hem sowieso kijken, hij is echt leuk!
Is meestal zo met mensen, hè.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neuh! Ik kende d'r eerst ook niet.
Jammer voor jou heb ik niet de behoefte om je te willen overtuigen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:51 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
Post maar eerst eens iets dan kijken we wel of ik er blij mee ben.
Pics or it didnt hapen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Jammer Gelukkig voor jou heb ik niet de behoefte om je te willen overtuigen.
Hij heeft eerst drie anderen die hij op vakantie heeft leren kennen afgewerkt, gezien het feit dat hij nu pas smst.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:54 schreef Breathtaking het volgende:
Whehe, ik had op vakantie m'n nummer aan een jongen gegeven, en ik dacht daar hoor ik niets meer van. Maar zowaar, een smsje, en nog een, en nog een.. Hij wil me, hard.
Toch niet die dude die bij je in bed lagquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:54 schreef Breathtaking het volgende:
Whehe, ik had op vakantie m'n nummer aan een jongen gegeven, en ik dacht daar hoor ik niets meer van. Maar zowaar, een smsje, en nog een, en nog een.. Hij wil me, hard.
Neuk hemquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:54 schreef Breathtaking het volgende:
Of hij wil niet wanhopig lijken en smst haar nu pas 5 keer.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Hij heeft eerst drie anderen die hij op vakantie heeft leren kennen afgewerkt, gezien het feit dat hij nu pas smst.
Dat had ik ook toen ik 17 wasquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:54 schreef Breathtaking het volgende:
Zou kunnen jaquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Hij heeft eerst drie anderen die hij op vakantie heeft leren kennen afgewerkt, gezien het feit dat hij nu pas smst.
Neequote:Op maandag 3 augustus 2009 20:55 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Toch niet die dude die bij je in bed lag?
Neuh.quote:
Niet zeuren.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:55 schreef IQM het volgende:
[..]
1) Leer Nederlands
2) Leer Engels
3) Doe wat aan je overredingskracht
4) PROFIT!
Precies, waarom zo moeilijk doen.quote:
waren er toen al gsm'squote:Op maandag 3 augustus 2009 20:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat had ik ook toen ik 17 was
Hoeveel jongens heb je het bed wel niet mee gedeeld ?quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zou kunnen jamaar hij zit nog in Spanje, hij werkt er.
[..]
Neeal heb ik wel met hem in bed gelegen
![]()
[..]
Neuh.
Omdat het kan. En omdat het leuk is.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies, waarom zo moeilijk doen.
Gaat je niets aanquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:58 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Hoeveel jongens heb je het bed wel niet mee gedeeld ?
Weinig dus anders was je er trots op geweestquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gaat je niets aanen dat hangt er vanaf wat je verstaat onder 'het bed delen met', als je bedoelt in één bed liggen met dan zijn het er aardig wat
!
Hoeveel meisjes heb jij het bed mee gedeeld?quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:58 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Hoeveel jongens heb je het bed wel niet mee gedeeld ?
Neequote:
Hahaha lullig is dat, moet je er nog een mailtje achteraan sturen met 'euhm oohja m'n cv willen jullie vast ook wel hebben he hihihihihihihiihihquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:59 schreef IQM het volgende:
Ik heb eergisteren trouwens hard gefaald! (Koester dit moment, btw. Zo vaak zal dat namelijk niet voorkomen.
)
Stuur ik een sollicitatiemailtje, vergeet ik m'n cv toe te voegen.
Dat bedoelde ik.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gaat je niets aanen dat hangt er vanaf wat je verstaat onder 'het bed delen met', als je bedoelt in één bed liggen met dan zijn het er aardig wat
!
Weinig ja en daar ben ik trots op, waarom zou ik er trots op zijn als ik met veel jongens het bed had gedeeldquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:00 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Weinig dus anders was je er trots op geweest
Ja, maar hij stuurde vooral veel brieven, hoe romantischquote:
Betekend dat je het goed doet in bedquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Weinig ja en daar ben ik trots op, waarom zou ik er trots op zijn als ik met veel jongens het bed had gedeeld?
Waarom zou dat betekenen dat goed ben in bed?quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:03 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Beteken dat je het goed doet in bed
Oe, vraag me weleens af wat als veel wordt gezien...quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Weinig ja en daar ben ik trots op, waarom zou ik er trots op zijn als ik met veel jongens het bed had gedeeld?
Anders lagen ze niet bij je in bedquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom zou dat betekenen dat goed ben in bed?
Geen idee, minimaal 10 denk ik. Maar dat is toch niet zo raarquote:
awhquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar hij stuurde vooral veel brieven, hoe romantisch
en nu ben ik weg
quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:03 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Betekend dat je het goed doet in bed
Inderdaad.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom zou dat betekenen dat goed ben in bed?
Ach ja, dat gebeurt iedereen wel eens.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:02 schreef Breathtaking het volgende:
Hahaha lullig is dat, moet je er nog een mailtje achteraan sturen met 'euhm oohja m'n cv willen jullie vast ook wel hebben he hihihihihihihiihih'
Ik heb ook zo vaak mailtjes gekregen met:
'Hierbij de opdracht waar we vandaag aan hebben gewerkt!'
en dan even daarna:
'Euhm ja ik was de opdracht vergeten bij te voegen![]()
'
Wat mij betreft mag je dan best meer dan 20 mannen in bed gehad hebben hoor, 2 per jaar is niet veelquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Oe, vraag me weleens af wat als veel wordt gezien...
Ik ben 29 en heb inmiddels alweer 13,5 jaar sex ofzo
Hoeveel mag nog dan?
Nou zeker wel, ze komen er toch pas in bed achter dat ik er niets van bakquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:04 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Anders lagen ze niet bij je in bed
Ja, me too. Maar goed, dat kan gebeuren. Maar als het je eerste echte contact is met een potentiële werkgever, dan is het wat minder fijn.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee!
[..]
Hahaha lullig is dat, moet je er nog een mailtje achteraan sturen met 'euhm oohja m'n cv willen jullie vast ook wel hebben he hihihihihihihiihih'
Ik heb ook zo vaak mailtjes gekregen met:
'Hierbij de opdracht waar we vandaag aan hebben gewerkt!'
en dan even daarna:
'Euhm ja ik was de opdracht vergeten bij te voegen![]()
'
Wel een beetje 'onderdanig', maar dat deed ik expres. Hopelijk kunnen ze er de humor wel van inzien.quote:Bij dezen dus mijn bijgevoegde CV.
Met vriendelijke groeten en het schaamrood op de kaken,
"IQM"
Dat meen je niet meid.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ach ja, dat gebeurt iedereen wel eens.
Dat heb je mij nooit horen zeggenquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:05 schreef iszinloos het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad.![]()
Het betekend dan hoog uit dat ze is uit gelubberd.![]()
Gelukkig hebben allen fokkers een enorm apparaat.
O, daar zit ik ruim onderquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag je dan best meer dan 20 mannen in bed gehad hebben hoor, 2 per jaar is niet veelmaar bij elkaar opgeteld tikt het al snel aan
!
Twee in een jaar is niet veel, maar twee per jaar? Veertien jaar lang?quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag je dan best meer dan 20 mannen in bed gehad hebben hoor, 2 per jaar is niet veelmaar bij elkaar opgeteld tikt het al snel aan
!
Waarom vermeld je het er dan nog eens bij in je post?quote:
Nou ja, genoeg mensen die in een half jaar wel met meer dan 1 persoon sex hebben hoorquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Twee in een jaar is niet veel, maar twee per jaar? Veertien jaar lang?Een relatie van een paar jaar zou er toch wat beter tussen passen dan al die scharrels/one night stands, dunkt me.
Netjes hoor!quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, daar zit ik ruim onder
zelfs met vrouwen erbij
Natuurlijkquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Twee in een jaar is niet veel, maar twee per jaar? Veertien jaar lang?Een relatie van een paar jaar zou er toch wat beter tussen passen dan al die scharrels/one night stands, dunkt me.
Sorry? Doe eens niet zo ongesteld tegen me wil je.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom vermeld je het er dan nog eens bij in je post?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |