Is meestal zo met mensen, hè.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neuh! Ik kende d'r eerst ook niet.
Jammer voor jou heb ik niet de behoefte om je te willen overtuigen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:51 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
Post maar eerst eens iets dan kijken we wel of ik er blij mee ben.
Pics or it didnt hapen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Jammer Gelukkig voor jou heb ik niet de behoefte om je te willen overtuigen.
Hij heeft eerst drie anderen die hij op vakantie heeft leren kennen afgewerkt, gezien het feit dat hij nu pas smst.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:54 schreef Breathtaking het volgende:
Whehe, ik had op vakantie m'n nummer aan een jongen gegeven, en ik dacht daar hoor ik niets meer van. Maar zowaar, een smsje, en nog een, en nog een.. Hij wil me, hard.
Toch niet die dude die bij je in bed lagquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:54 schreef Breathtaking het volgende:
Whehe, ik had op vakantie m'n nummer aan een jongen gegeven, en ik dacht daar hoor ik niets meer van. Maar zowaar, een smsje, en nog een, en nog een.. Hij wil me, hard.
Neuk hemquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:54 schreef Breathtaking het volgende:
Of hij wil niet wanhopig lijken en smst haar nu pas 5 keer.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Hij heeft eerst drie anderen die hij op vakantie heeft leren kennen afgewerkt, gezien het feit dat hij nu pas smst.
Dat had ik ook toen ik 17 wasquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:54 schreef Breathtaking het volgende:
Zou kunnen jaquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Hij heeft eerst drie anderen die hij op vakantie heeft leren kennen afgewerkt, gezien het feit dat hij nu pas smst.
Neequote:Op maandag 3 augustus 2009 20:55 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Toch niet die dude die bij je in bed lag?
Neuh.quote:
Niet zeuren.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:55 schreef IQM het volgende:
[..]
1) Leer Nederlands
2) Leer Engels
3) Doe wat aan je overredingskracht
4) PROFIT!
Precies, waarom zo moeilijk doen.quote:
waren er toen al gsm'squote:Op maandag 3 augustus 2009 20:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat had ik ook toen ik 17 was
Hoeveel jongens heb je het bed wel niet mee gedeeld ?quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zou kunnen jamaar hij zit nog in Spanje, hij werkt er.
[..]
Neeal heb ik wel met hem in bed gelegen
![]()
[..]
Neuh.
Omdat het kan. En omdat het leuk is.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies, waarom zo moeilijk doen.
Gaat je niets aanquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:58 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Hoeveel jongens heb je het bed wel niet mee gedeeld ?
Weinig dus anders was je er trots op geweestquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gaat je niets aanen dat hangt er vanaf wat je verstaat onder 'het bed delen met', als je bedoelt in één bed liggen met dan zijn het er aardig wat
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |