STFU. Jij weet niet eens wat goed is voor jezelf, laat staan voor mij.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:36 schreef Fascination het volgende:
Omg.!
Bt, je moet IQM niet zo aanbidden, dat is niet goed voor hem.
Katy Perry.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:35 schreef gers het volgende:
kate perry is een overgewaarde snol die puur vanwege dat lesbonummer aandacht scoort
Zolang ik hem evenveel aanbid als hij mij is het goed voor ons allebeiquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:36 schreef Fascination het volgende:
Omg.!
Prutserquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh, die!![]()
Ja, sorry, was haar een beetje uit het oog verloren, aangezien ik al een tijd geen Lost meer heb gezien.
Mwa op zich wel, maar soms vind ik haar er ook niet uit zien. Ik ga toch liever voor d'r "tweelingzus" Zooey.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze heeft ook wel een leuk koppie toch? Vind ik wel in ieder geval.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:36 schreef IQM het volgende:
[..]
STFU. Jij weet niet eens wat goed is voor jezelf, laat staan voor mij.
Nog maar een keer!quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
PrutserWat ben je nu voor een nepfan?
[..]
Mwa op zich wel, maar soms vind ik haar er ook niet uit zien. Ik ga toch liever voor d'r "tweelingzus" Zooey.
Dude, jij bent zo fout, you don't even know.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:36 schreef IQM het volgende:
[..]
STFU. Jij weet niet eens wat goed is voor jezelf, laat staan voor mij.
Die zou ik ook wel doen jaquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
PrutserWat ben je nu voor een nepfan?
[..]
Mwa op zich wel, maar soms vind ik haar er ook niet uit zien. Ik ga toch liever voor d'r "tweelingzus" Zooey.
Ja, wtf. Iemand hoeft maar 's aandacht te krijgen van iemand waarvan zij het liefst -exclusieve- aandacht krijgt en ze gaat gelijk weer huiliën.quote:
quote:
quote:
Verkeerde knop?quote:
Kijk gewoon eens naar de TT, hij's gewoon fout. Bovendien was die opmerking een variant van wat Bt eens tegen mij zei, maar daar weet jij heul niets van.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, wtf. Iemand hoeft maar 's aandacht te krijgen van iemand waarvan zij het liefst -exclusieve- aandacht krijgt en ze gaat gelijk weer huilie'en.
Ze staan psies onder elkaar in het scrollmenuquote:
smoesjesquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ze staan psies onder elkaar in het scrollmenu
Wat ze tegen jou zegt, boeit me dan weer niet. Ik ben duidelijk jou niet.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kijk gewoon eens naar de TT, hij's gewoon fout. Bovendien was die opmerking een variant van wat Bt eens tegen mij zei, maar daar weet jij heul niets van.
Ik dacht dat ik een ban te pakken had.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihiik keek bij m'n AT: 'Wut, een slotje
'
Ah wacht, de knopjes zitten te dicht bij elkaar!
Ze was in Hitchikers Guide ook zo leukquote:
DJ'squote:Op maandag 3 augustus 2009 20:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dude, jij bent zo fout, you don't even know.
Hard gaaaaaaaan.
Ik ken dr nietquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die zou ik ook wel doen jahaha Emimich zei geloof ik over haar ooit iets van, 'dan is bt nog knapper
' wat ik toch wel een groot compliment vond.
Eens.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:36 schreef Fascination het volgende:
Omg.!
Je snapt het niet.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat ze tegen jou zegt, boeit me dan weer niet. Ik ben duidelijk jou niet.
Eén topic report maar? Dat was ik.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:47 schreef Adelante het volgende:
een topic report, 3 PM's en een post in FB
Wanhopig hier?
verslaafdquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:47 schreef Adelante het volgende:
Wanhopig hier?
Die moet ik nog steeds zien.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze was in Hitchikers Guide ook zo leuk
KLB SC verslaving.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:47 schreef Adelante het volgende:
Wanhopig hier?
zo kwaliteitsdamequote:Op maandag 3 augustus 2009 20:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een ban te pakken had.
Zou je wel willen, hè?quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:47 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Eens.
Het stijgt allemaal naar die jonge zijn hoofd.![]()
Voor je het weet denk hij dat ie een jonge adonis/gebruinde griekse god.
En nee IQM dat ben je niet en anders pics.
Je moet hem sowieso kijken, hij is echt leuk!quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Die moet ik nog steeds zien.Heb de dvd ervan van m'n broer ook nog steeds hier liggen.
Wtf is sticky?quote:
Ik dacht, onderneemt er dan niemand actie hierquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:47 schreef Adelante het volgende:
Wanhopig hier?
quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, ik ga gelijk kijken of ik mn bolletje los krijg!
[..]
Ik ken dr niet
Is dat beschamend?
quote:
Dan blijft ie plakken.quote:
Neuhquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, ik ga gelijk kijken of ik mn bolletje los krijg!
[..]
Ik ken dr niet
Is dat beschamend?
Zal ook gebeuren.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moet hem sowieso kijken, hij is echt leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |