Een geniepige 1-1 is voor Sporting ook genoegquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:25 schreef EvanderSno het volgende:
Ik vrees een geniepige 1-2 voor Sporting
Zo goed als.quote:
Ow ja dat is waar ook.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:26 schreef A_Rockstar het volgende:
[..]
Een geniepige 1-1 is voor Sporting ook genoeg
hij wou nog een penalquote:
eerder een vrije trap. Had die blinde scheidsrechter wel mogen geven, verdedigen met je armen...yeah rightquote:
Zolang ze hun hoofd erbij houden, geef ik ze wel een kans. Hopende net z'n wedstrijd als tegen Schalke vorig jaar.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:49 schreef mcyodogg het volgende:
Zolang er maar niet weer iemand zn hoofd verliest in de beginfase. Die rode kaart verlamde het hele spel van Twente vorige week. Ruiz en Stoch moesten zich beperken tot voornamelijk terugrennen en rugdekking bieden waardoor ze redelijk snel helemaal kapot waren.
preciesquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:03 schreef rja het volgende:
Gewoon snel een goal maken.
Dan moet Sporting wel komen.
ze krijgen steeds meer ontzag voor twente die portugezenquote:'We zullen Twente misleiden'
03 augustus 2009
ENSCHEDE - Als je zoekt naar een omschrijving hoe Sporting Portugal naar de wedstrijd tegen FC Twente uitkijkt, dan stuit je automatisch op het woord ‘positief’. Anderson Polga nam dat woord maandag wel tien keer in z’n mond. En al weet trainer Paulo Bento dat zijn ploeg een lastige wedstrijd tegemoet gaat, kijkt ook hij positief uit naar het duel.
Polga beseft dat het dinsdagavond moet gebeuren. Dan zal hij samen met zijn teamgenoten, in tegenstelling tot vorige week, niet alleen op zoek moeten naar creatieve oplossingen, maar ook tot het uiterste gaan. ‘De inzet van elke speler is dan fundamenteel. Het gaat om de manier waarop we het moeten doen; door zelfverzekerd te zijn en te geloven in de winst. We moeten aantonen dat we op dit niveau thuishoren. We spelen tegen een elftal met veel kwaliteit. Morgen wordt alles besloten, dan is het D-day.’
Na de wedstrijd van vorige week werd geroepen dat Sporting te gemakkelijk had gedacht over de tegenstander, dat er sprake zou zijn van onderschatting, iets dat trainer Paulo Bento snel uit de wereld wil helpen. ‘We wisten al vanaf de loting dat Twente een moeilijke tegenstander is. In de loop van de wedstrijd hebben we er alles aan gedaan om een positief resultaat te boeken. Dat is niet gelukt. Uiteindelijk is 0-0 dan het beste resultaat als je zelf niet scoort. We begonnen slecht maar na de penalty en rode kaart voor Boschker waren we sterker dan Twente.’
Al geeft hij nog niet prijs om welke spelers het gaat, Bento zal naar eigen zeggen aan paar kleine aanpassingen doen. Geen grote verrassingen dus. Bento vindt het niet relevant om namen te noemen, al heeft hij daar een andere reden voor. ‘We geloven niet in individualisme, we geloven in een team. We geloven in onszelf en dat we ons gaan kwalificeren voor de Champions League. We denken er niet aan wat er gebeurt als ons dat niet lukt. We zullen Twente misleiden en daar gebruik van maken.’
Vorige week werd het de wedstrijd van Nikolay Mihaylov. De Bulgaarse doelman keepte een voortreffelijke wedstrijd en keerde een penalty van Joao Moutinho. Angst voor een penaltyreeks heeft Polga niet. ‘Daar zijn we op voorbereid en hebben we op getraind.’ En Bento? Of hij heeft een onvoorwaardelijk vertrouwen in de schottechniek van Moutinho, of hij bluft en probeert iedereen op het verkeerde been te zetten. ‘Mocht we morgen weer een penalty krijgen, dan neemt Moutinho ‘m gewoon nog een keer.’ Misschien is de trainer alvast begonnen met misleiden.
twentesport.com
Gewoonquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:03 schreef rja het volgende:
Gewoon snel een goal maken.
Dan moet Sporting wel komen.
Nou ja, helaas. Ze komen dan in de groepsfase van de EL terecht en het levert NL belangrijke punten op tegen een directe concurrent.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:06 schreef ktnxbye het volgende:
Ik zie ze wel winnen, maar stranden in de volgende ronde. Helaas
Idd, ik kijk ook echt nog niet naar het hoofdtoernooi van de CL, dit zie ik ook meer als een kwalificatiewedstrijd voor de EL, met als cadeautje dat je dan nog een wedstrijd tegen te wereldtop mag spelen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:23 schreef taxhaven het volgende:
[..]
Nou ja, helaas. Ze komen dan in de groepsfase van de EL terecht en het levert NL belangrijke punten op tegen een directe concurrent.
nee dan moeten ze de volgende kwalificatieronde spelenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:01 schreef Anonymousz het volgende:
een domme vraag
als twente door gaat
zijn ze geplaatst voor de CL
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:21 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
nee dan moeten ze de volgende kwalificatieronde spelen
Denk het wel.. Twente heeft gewoon een sterk elftal.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:29 schreef Afwazig het volgende:
Ik denk dat Twente niet doorgaat helaas.
Euh, als ze dit verliezen kunnen ze toch nog steeds in de EL komen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:22 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Idd, ik kijk ook echt nog niet naar het hoofdtoernooi van de CL, dit zie ik ook meer als een kwalificatiewedstrijd voor de EL, met als cadeautje dat je dan nog een wedstrijd tegen te wereldtop mag spelen.
Ja, maar dan moeten ze daar ook nog een kwalificatie voor spelen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Euh, als ze dit verliezen kunnen ze toch nog steeds in de EL komen?
daar ben ik ook bang voorquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:58 schreef MaxC het volgende:
Zie Twente wel nipt doorgaan maar ze maken toch geen kans in de volgende ronde
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:28 schreef FireFox1 het volgende:
Hup Twente. Amsterdam staat vanavond achter jullie![]()
En zondag braaf gelijkspelen tegen PSV
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:35 schreef Silenus het volgende:
Lekkere pot voetbal voor de dinsdagavond. Hopelijk wordt het 4-3 ofzo met veel rode kaarten, gemiste strafschoppen en jankende Portugezen.![]()
Tukkers, succes!
Hup Twente,quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:16 schreef enforcermoh het volgende:
beter dat Twente dit wintwelke sterke tegenstanders zouden ze trouwens in de volgende ronde kunnen krijgen?
Arsenal Lyon pffquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:31 schreef Ytereo het volgende:
[..]
Hup Twente,
Arsenal - Lyon, nog paar
Atletico, moet je liever ook niet lotenquote:
Fiorentina is ook lastigquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:55 schreef Bevin het volgende:
[..]
Atletico, moet je liever ook niet loten, Fiorentina, Panathinaikos, Stuttgart o.a. kun je eventueel loten vrijdag als je vanavond door gaat.
Mutu heeft nog een paar premies nodig jaquote:
De veldlijnen bedoel je?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:58 schreef Bevin het volgende:
[..]
Mutu heeft nog een paar premies nodig ja
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:58 schreef Bevin het volgende:
[..]
Mutu heeft nog een paar premies nodig ja
Misschien eerst even afwachten of ze door gaan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:40 schreef Anonymousz het volgende:
A.s. Vrijdag is de loting van de 4e ronde CL
ik zeg 2-1quote:
Daar dacht ik ook aan, maar wilde het niet posten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:19 schreef golfer het volgende:
0-1
Ned 3quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:24 schreef Yi-Long het volgende:
Wordt het nog ergens uitgezonden dan? Ik kan het helemaal nergens vinden op tv!?
NL 3quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:24 schreef Yi-Long het volgende:
Wordt het nog ergens uitgezonden dan? Ik kan het helemaal nergens vinden op tv!?
ik was eerderquote:
Waarom wist ik dat je dit ging posten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:42 schreef Bevin het volgende:
[..]
Waarom wist ik dat je dit ging posten?Blijft een bron van irritatie, kan niet vaak genoeg belachelijk gemaakt worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja lijkt me duidelijk, no?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:47 schreef GroningenEuroborg het volgende:
nou al 1 -0 ???
Hier niemand op straat te zienquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:47 schreef A_Rockstar het volgende:
Er werd iemand in de buurt een beetje gek![]()
Maar die hebben het duel wel gewonnen op het laatst, alleen jammer genoeg geen finale.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:47 schreef borisz het volgende:
Doet mij wel aan een AZ-scenario uit 2005 denken dit. Toen kwam AZ ook snel op voorsprong.
sowieso sfeer in twentequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:47 schreef Blawh het volgende:
Toch kan dit sfeertje niet tippen aan Almelo.
Nee, geen oppas kunnen regelen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:49 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Moet jij niet in het stadion zijn?
Je ouders konden geen oppas voor je regelen?quote:
Ze moeten nog een ronde hoor, als ze dit tenminste winnen. Ajax won van Brondby btw.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:50 schreef nikk het volgende:
Wat Ajax nooit is gelukt lijkt Twente dit jaar wel te lukken. En dat tegen een "grotere" tegenstander.
Dus je ouders zijn thuis gebleven?quote:
Altijd alles met Ajax vergelijkenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:50 schreef nikk het volgende:
Wat Ajax nooit is gelukt lijkt Twente dit jaar wel te lukken. En dat tegen een "grotere" tegenstander.
Maar Twente heeft dan ook een beter team.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:50 schreef nikk het volgende:
Euh, ze moeten nog tegen Atletico slash Arsenal slash Stuttgart slash <insert andere topclub>quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:50 schreef nikk het volgende:
Oke, ff voor jou, hahahahahahaha goeie.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:50 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Je ouders konden geen oppas voor je regelen?
Nooit geluktquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:50 schreef nikk het volgende:
Die stopt naar dit jaar, met z'n vrouw naar Canada.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:50 schreef Merkie het volgende:
Ik vind wel dat het tijd wordt om een vervanger voor Kufo te zoeken.
Ik was eerderquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:50 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dus je ouders zijn thuis gebleven?
Mooi toch die mensen die nog altijd tegen Ajax opkijkenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:50 schreef nikk het volgende:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:51 schreef need2009 het volgende:
[..]
Oke, ff voor jou, hahahahahahaha goeie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
Word je niet eens moe van deze nutteloze, niks toevoegende reacties? Ik wel..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Sjonge jonge wat heeft die McLaren charisma.²
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:51 schreef GroningenEuroborg het volgende:
ik kan er niet tegen
ik ga Salzburg kijken (die staan met 0-1 voor)
Zo, mocht jij al uit de couveuse!!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:50 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dus je ouders zijn thuis gebleven?
Nee.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:53 schreef J.Herrer het volgende:
Tvp
Twente zit toch in de CL groepsfase als ze winnen?
NEE!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:53 schreef J.Herrer het volgende:
Tvp
Nee, nog een voorronde doorkomen eerstquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:53 schreef J.Herrer het volgende:
Tvp
Nee, mobiel internetquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:53 schreef need2009 het volgende:
[..]
Zo, mocht jij al uit de couveuse!!
Ja. Hij is gewoon een echte gentlemen. En die lach ook altijd. Kan van Gaal een puntje aan zuigen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:52 schreef GieJay het volgende:
[..]
Word je niet eens moe van deze nutteloze, niks toevoegende reacties? Ik wel..
Ik vind het zo jammer als jij er bent altijd. Zou je niet een avond in de tuin kunnen gaan zitten?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja. Hij is gewoon een echte gentlemen. En die lach ook altijd. Kan van Gaal een puntje aan zuigen.²
Ik zou het wel prettig vinden als je stopt met jequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja. Hij is gewoon een echte gentlemen. En die lach ook altijd. Kan van Gaal een puntje aan zuigen.²
Okquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer als jij er bent altijd. Zou je niet een avond in de tuin kunnen gaan zitten?
x2quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:55 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik zou het wel prettig vinden als je stopt met je
Ah ik dacht dat ze in de 3e voorronde zatenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:54 schreef leroytje het volgende:
[..]
Nee, nog een voorronde doorkomen eerst
Ach, al die "JAAAAH"'s en "1-0!!! JALALA" 's voegen ook geen ruk toe. Hij mag toch gewoon z'n zegje doen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:52 schreef GieJay het volgende:
[..]
Word je niet eens moe van deze nutteloze, niks toevoegende reacties? Ik wel..
Ze hebben een goal gemaakt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:55 schreef muzas het volgende:
wtf, net thuis... net iets te laat 1-0 al... wtf happened?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:56 schreef Whiteguy het volgende:
Iemand een gifje? Ik schakelde in op 02:07 en het doelpunt dus niet gezien....
En jij bent nou een vaderquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:56 schreef need2009 het volgende:
[..]
En hoe bevalt het, voetbal kijken op dinsdag!
Komt van Chelsea toch?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:58 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Aparte speler die Stoch, maar zeker niet slecht voor een 18/19-jarige.
Inderdaad, ik kan niet begrijpen dat deze olijke man zo verguisd is in Engeland. Zijn blik staat op vrede.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer als jij er bent altijd. Zou je niet een avond in de tuin kunnen gaan zitten?
Haha, geweldig.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:59 schreef denthemen het volgende:
[..]
En jij bent nou een vaderuitschot van de maatschappij
je staat "vrijer"... niemand in je rugquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:00 schreef Damzkieee het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom iedereen per se op die trappen moet staan, bij Heracles zie ik ze ook altijd dringen om op dat kut trappetje te staan. Anyone?
Ze hebben lama Rajkovic daar ook al voor het 2e jaar nu, misschien contacten gelegd. Lemic zou idd ook kunnen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Klopt, is gehuurd.
Lijkt me geregeld door Lemic.
Connecties van McClaren lijkt mequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Klopt, is gehuurd.
Lijkt me geregeld door Lemic.
Ja maar je staat ook op een oneffen ondergrond, plus ik zie ze zo dringen daar dat het me nog niet echt lekker staan lijktquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:02 schreef ASroma het volgende:
[..]
je staat "vrijer"... niemand in je rug
Voor de wedstrijd an sich denk ik 0?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:03 schreef Chadi het volgende:
Hoeveel punten pakt NL voor de ranking trouwens als ze hiervan winnen?
Misschien moet je je niet zo aanstellen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:03 schreef TheZapster het volgende:
Het voordeel van een abonnement is dat je users als Bansheeboy kan blocken, echter als jullie hem steeds qouten
betalen voor Fok!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:03 schreef TheZapster het volgende:
Het voordeel van een abonnement is dat je users als Bansheeboy kan blocken, echter als jullie hem steeds qouten
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:04 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Voor de wedstrijd an sich denk ik 0?
Punten in de Europa Leauge groepsfase gaan ze zeker pakken dan.
Voor de TheZapster. Geen dank.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Ruiz oogt als een stylist, vooralsnog zie ik hem slechts voorspelbare dingen doen, reeds.²
nee man. Lijkt misschien omdat je niet ziet welk werk hij verzet. continue 2 man bezig houden. werkpaard.quote:
Ik wist niet dat voorrondes ook meeteldenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:05 schreef Bevin het volgende:
[..]
Als je een Europese wedstrijd wint krijg je toch punten of niet
Zit wat in, daarom krijgen ze ook de helft, meen ikquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:07 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik wist niet dat voorrondes ook meeteldenleek mij juist onlogisch, aangezien landen met clubs in de voorronde dan extra punten zouden kunnen halen.
de halve punten dan normaal in voorrondes, volgens mij 1,5 als het zo blijft.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:05 schreef Bevin het volgende:
[..]
Als je een Europese wedstrijd wint krijg je toch punten of niet
Hij voetbal als een junior. Heb je die looplijnen gezien, en hij wil alles voetballend oplossen. Zo voetbalde ik vroeger ook.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ruiz mag wel eens een bal het stadion uitperen hoor.
1 dus ja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:08 schreef ASroma het volgende:
[..]
de halve punten dan normaal in voorrondes, volgens mij 1,5 als het zo blijft.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:08 schreef Bevin het volgende:
[..]
Zit wat in, daarom krijgen ze ook de helft, meen ik
Maar de punten die een land haalt worden wel gedeeld door een aantal teams waarbij de voorronde teams ook meetellen, zou wel genaaid zijn als je dan geen punten kan krijgen voor een voorronde wedstrijd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:07 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik wist niet dat voorrondes ook meeteldenleek mij juist onlogisch, aangezien landen met clubs in de voorronde dan extra punten zouden kunnen halen.
Lijkt me een echte momentenman.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:09 schreef Parafernalia het volgende:
Ben ik trouwens de enige die Ruiz wel mee vindt vallen? Hoor zoveel gejubel?
Ja, maar je schiet er weinig mee op. Is leuk voor het publiek, maar hij had gewoon af moeten spelen.quote:
mwahquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:10 schreef Rikketik het volgende:
Dat deed-ie toch leuk.
Ja he. Net ook, liep hij een half uur met die bal, speelt hij 'm uiteindelijk alsnog terug. Vertraagd het enorm.quote:
Geef hem wat tijd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:09 schreef Parafernalia het volgende:
Klopt, dat kan in de Belgische JL en tegen Sparta, maar niet op dit niveau. Hoorde McClaren net al roepen naar hem.quote:
Volgens FCT-C Tubantia wel...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:10 schreef Parafernalia het volgende:
Heu wtf? Het is niet eens uiverkocht???
Hij voetbal als een junior. Heb je die looplijnen gezien, en hij wil alles voetballend oplossen. Zo voetbalde ik vroeger ook.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:09 schreef Parafernalia het volgende:
Dacht dat ik toch heel wat lege plekken zag? Aan de andere lange zijde, rechts.quote:
Das het uitvakquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:12 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Dacht dat ik toch heel wat lege plekken zag? Aan de andere lange zijde, rechts.
Gek eigenlijk dat ie nog steeds met zwarte inkt wordt bedrukt.quote:
Rood is te duur voor Joop.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:13 schreef Bevin het volgende:
[..]
Gek eigenlijk dat ie nog steeds met zwarte inkt wordt bedrukt.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:13 schreef Blawh het volgende:
Doueglas vandaag gewoon weer uitstekend.
Echt jammer dat je zo weinig kans maakt om in de selecao te komen als je in Nederland speelt. Hoort hij absoluut in thuis. Al mag hij zich ook laten naturaliseren van me.quote:
Daar heb je gelijk in. Hij neemt die bal aan, gaat er mee lopen en kijkt dan pas naar vrije spelers. Dat moet hij al doen als de bal nog onderweg is naar zijn voet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, maar je schiet er weinig mee op. Is leuk voor het publiek, maar hij had gewoon af moeten spelen.
Dude, je lijkt nu net Evert_Ten_Napel met die oneliners, maar dan de niet-grappige variant.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Kijk eens naar dat tedere hoofdje van Jansen, dat charismatische koppie, die aanstekelijke lach. Had zo een kind van Mclaren kunnen zijn. Echt. En afgetraind!²
Mag ik u verzoeken de stekker uit uw pc te trekken en u alleen te richten op de tv? Dank uquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Kijk eens naar dat tedere hoofdje van Jansen, dat charismatische koppie, die aanstekelijke lach. Had zo een kind van Mclaren kunnen zijn. Echt. En afgetraind!²
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:18 schreef J.Herrer het volgende:
Konden ze bij Twente geen betere shirtsponsor vinden ofzo? Diadora.. wtf zeg
wtf caresquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:18 schreef J.Herrer het volgende:
Melvin Platje!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Stoch is duidelijk een Overmars adept. Heeft een beetje dezelde motoriek en actieradius.²
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:19 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Mag ik u verzoeken de stekker uit uw pc te trekken en u alleen te richten op de tv? Dank u
Ik kom nog uit de tijd dat je helemaal cool en te wauwie was als je hierop voetbalde. Volgens mij waren dit de schoenen waarin wijlen van Basten op speelde.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:18 schreef J.Herrer het volgende:
Mooi stadion, goeie spelers. Nu nog een mooi thuisshirt. Dit is echt oerlelijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:18 schreef J.Herrer het volgende:
Ikquote:
een beetje op onze belastingcenten hier de topics vervuilen, dat ze uberhaupt internet hebben in die gestichten tegenwoordig, het lijken wel hotels. Zo kan de schizofreen ook nog meedoen, jippiquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Stoch is duidelijk een Overmars adept. Heeft een beetje dezelde motoriek en actieradius.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |