Ja lijkt me duidelijk, no?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:47 schreef GroningenEuroborg het volgende:
nou al 1 -0 ???
Hier niemand op straat te zienquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:47 schreef A_Rockstar het volgende:
Er werd iemand in de buurt een beetje gek![]()
Maar die hebben het duel wel gewonnen op het laatst, alleen jammer genoeg geen finale.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:47 schreef borisz het volgende:
Doet mij wel aan een AZ-scenario uit 2005 denken dit. Toen kwam AZ ook snel op voorsprong.
sowieso sfeer in twentequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:47 schreef Blawh het volgende:
Toch kan dit sfeertje niet tippen aan Almelo.
Nee, geen oppas kunnen regelen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:49 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Moet jij niet in het stadion zijn?
Je ouders konden geen oppas voor je regelen?quote:
Ze moeten nog een ronde hoor, als ze dit tenminste winnen. Ajax won van Brondby btw.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:50 schreef nikk het volgende:
Wat Ajax nooit is gelukt lijkt Twente dit jaar wel te lukken. En dat tegen een "grotere" tegenstander.
Dus je ouders zijn thuis gebleven?quote:
Altijd alles met Ajax vergelijkenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:50 schreef nikk het volgende:
Wat Ajax nooit is gelukt lijkt Twente dit jaar wel te lukken. En dat tegen een "grotere" tegenstander.
Maar Twente heeft dan ook een beter team.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:50 schreef nikk het volgende:
Euh, ze moeten nog tegen Atletico slash Arsenal slash Stuttgart slash <insert andere topclub>quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:50 schreef nikk het volgende:
Oke, ff voor jou, hahahahahahaha goeie.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:50 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Je ouders konden geen oppas voor je regelen?
Nooit geluktquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:50 schreef nikk het volgende:
Die stopt naar dit jaar, met z'n vrouw naar Canada.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:50 schreef Merkie het volgende:
Ik vind wel dat het tijd wordt om een vervanger voor Kufo te zoeken.
Ik was eerderquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:50 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dus je ouders zijn thuis gebleven?
Mooi toch die mensen die nog altijd tegen Ajax opkijkenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:50 schreef nikk het volgende:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:51 schreef need2009 het volgende:
[..]
Oke, ff voor jou, hahahahahahaha goeie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
Word je niet eens moe van deze nutteloze, niks toevoegende reacties? Ik wel..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Sjonge jonge wat heeft die McLaren charisma.²
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:51 schreef GroningenEuroborg het volgende:
ik kan er niet tegen
ik ga Salzburg kijken (die staan met 0-1 voor)
Zo, mocht jij al uit de couveuse!!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:50 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dus je ouders zijn thuis gebleven?
Nee.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:53 schreef J.Herrer het volgende:
Tvp
Twente zit toch in de CL groepsfase als ze winnen?
NEE!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:53 schreef J.Herrer het volgende:
Tvp
Nee, nog een voorronde doorkomen eerstquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:53 schreef J.Herrer het volgende:
Tvp
Nee, mobiel internetquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:53 schreef need2009 het volgende:
[..]
Zo, mocht jij al uit de couveuse!!
Ja. Hij is gewoon een echte gentlemen. En die lach ook altijd. Kan van Gaal een puntje aan zuigen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:52 schreef GieJay het volgende:
[..]
Word je niet eens moe van deze nutteloze, niks toevoegende reacties? Ik wel..
Ik vind het zo jammer als jij er bent altijd. Zou je niet een avond in de tuin kunnen gaan zitten?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja. Hij is gewoon een echte gentlemen. En die lach ook altijd. Kan van Gaal een puntje aan zuigen.²
Ik zou het wel prettig vinden als je stopt met jequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja. Hij is gewoon een echte gentlemen. En die lach ook altijd. Kan van Gaal een puntje aan zuigen.²
Okquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer als jij er bent altijd. Zou je niet een avond in de tuin kunnen gaan zitten?
x2quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:55 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik zou het wel prettig vinden als je stopt met je
Ah ik dacht dat ze in de 3e voorronde zatenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:54 schreef leroytje het volgende:
[..]
Nee, nog een voorronde doorkomen eerst
Ach, al die "JAAAAH"'s en "1-0!!! JALALA" 's voegen ook geen ruk toe. Hij mag toch gewoon z'n zegje doen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:52 schreef GieJay het volgende:
[..]
Word je niet eens moe van deze nutteloze, niks toevoegende reacties? Ik wel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |