Ja, maar je schiet er weinig mee op. Is leuk voor het publiek, maar hij had gewoon af moeten spelen.quote:
mwahquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:10 schreef Rikketik het volgende:
Dat deed-ie toch leuk.
Ja he. Net ook, liep hij een half uur met die bal, speelt hij 'm uiteindelijk alsnog terug. Vertraagd het enorm.quote:
Geef hem wat tijd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:09 schreef Parafernalia het volgende:
Ben ik trouwens de enige die Ruiz wel mee vindt vallen? Hoor zoveel gejubel?
Klopt, dat kan in de Belgische JL en tegen Sparta, maar niet op dit niveau. Hoorde McClaren net al roepen naar hem.quote:
Volgens FCT-C Tubantia wel...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:10 schreef Parafernalia het volgende:
Heu wtf? Het is niet eens uiverkocht???
Hij voetbal als een junior. Heb je die looplijnen gezien, en hij wil alles voetballend oplossen. Zo voetbalde ik vroeger ook.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:09 schreef Parafernalia het volgende:
Ben ik trouwens de enige die Ruiz wel mee vindt vallen? Hoor zoveel gejubel?
Dacht dat ik toch heel wat lege plekken zag? Aan de andere lange zijde, rechts.quote:
Das het uitvakquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:12 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Dacht dat ik toch heel wat lege plekken zag? Aan de andere lange zijde, rechts.
Gek eigenlijk dat ie nog steeds met zwarte inkt wordt bedrukt.quote:
Rood is te duur voor Joop.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:13 schreef Bevin het volgende:
[..]
Gek eigenlijk dat ie nog steeds met zwarte inkt wordt bedrukt.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:13 schreef Blawh het volgende:
Doueglas vandaag gewoon weer uitstekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |