Ja, maar je schiet er weinig mee op. Is leuk voor het publiek, maar hij had gewoon af moeten spelen.quote:
mwahquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:10 schreef Rikketik het volgende:
Dat deed-ie toch leuk.
Ja he. Net ook, liep hij een half uur met die bal, speelt hij 'm uiteindelijk alsnog terug. Vertraagd het enorm.quote:
Geef hem wat tijd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:09 schreef Parafernalia het volgende:
Ben ik trouwens de enige die Ruiz wel mee vindt vallen? Hoor zoveel gejubel?
Klopt, dat kan in de Belgische JL en tegen Sparta, maar niet op dit niveau. Hoorde McClaren net al roepen naar hem.quote:
Volgens FCT-C Tubantia wel...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:10 schreef Parafernalia het volgende:
Heu wtf? Het is niet eens uiverkocht???
Hij voetbal als een junior. Heb je die looplijnen gezien, en hij wil alles voetballend oplossen. Zo voetbalde ik vroeger ook.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:09 schreef Parafernalia het volgende:
Ben ik trouwens de enige die Ruiz wel mee vindt vallen? Hoor zoveel gejubel?
Dacht dat ik toch heel wat lege plekken zag? Aan de andere lange zijde, rechts.quote:
Das het uitvakquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:12 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Dacht dat ik toch heel wat lege plekken zag? Aan de andere lange zijde, rechts.
Gek eigenlijk dat ie nog steeds met zwarte inkt wordt bedrukt.quote:
Rood is te duur voor Joop.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:13 schreef Bevin het volgende:
[..]
Gek eigenlijk dat ie nog steeds met zwarte inkt wordt bedrukt.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:13 schreef Blawh het volgende:
Doueglas vandaag gewoon weer uitstekend.
Echt jammer dat je zo weinig kans maakt om in de selecao te komen als je in Nederland speelt. Hoort hij absoluut in thuis. Al mag hij zich ook laten naturaliseren van me.quote:
Daar heb je gelijk in. Hij neemt die bal aan, gaat er mee lopen en kijkt dan pas naar vrije spelers. Dat moet hij al doen als de bal nog onderweg is naar zijn voet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, maar je schiet er weinig mee op. Is leuk voor het publiek, maar hij had gewoon af moeten spelen.
Dude, je lijkt nu net Evert_Ten_Napel met die oneliners, maar dan de niet-grappige variant.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Kijk eens naar dat tedere hoofdje van Jansen, dat charismatische koppie, die aanstekelijke lach. Had zo een kind van Mclaren kunnen zijn. Echt. En afgetraind!²
Mag ik u verzoeken de stekker uit uw pc te trekken en u alleen te richten op de tv? Dank uquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Kijk eens naar dat tedere hoofdje van Jansen, dat charismatische koppie, die aanstekelijke lach. Had zo een kind van Mclaren kunnen zijn. Echt. En afgetraind!²
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:18 schreef J.Herrer het volgende:
Konden ze bij Twente geen betere shirtsponsor vinden ofzo? Diadora.. wtf zeg
wtf caresquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:18 schreef J.Herrer het volgende:
Melvin Platje!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Stoch is duidelijk een Overmars adept. Heeft een beetje dezelde motoriek en actieradius.²
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:19 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Mag ik u verzoeken de stekker uit uw pc te trekken en u alleen te richten op de tv? Dank u
Ik kom nog uit de tijd dat je helemaal cool en te wauwie was als je hierop voetbalde. Volgens mij waren dit de schoenen waarin wijlen van Basten op speelde.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:18 schreef J.Herrer het volgende:
Mooi stadion, goeie spelers. Nu nog een mooi thuisshirt. Dit is echt oerlelijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:18 schreef J.Herrer het volgende:
Ikquote:
een beetje op onze belastingcenten hier de topics vervuilen, dat ze uberhaupt internet hebben in die gestichten tegenwoordig, het lijken wel hotels. Zo kan de schizofreen ook nog meedoen, jippiquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Stoch is duidelijk een Overmars adept. Heeft een beetje dezelde motoriek en actieradius.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |