Ah ik dacht dat ze in de 3e voorronde zatenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:54 schreef leroytje het volgende:
[..]
Nee, nog een voorronde doorkomen eerst
Ach, al die "JAAAAH"'s en "1-0!!! JALALA" 's voegen ook geen ruk toe. Hij mag toch gewoon z'n zegje doen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:52 schreef GieJay het volgende:
[..]
Word je niet eens moe van deze nutteloze, niks toevoegende reacties? Ik wel..
Ze hebben een goal gemaakt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:55 schreef muzas het volgende:
wtf, net thuis... net iets te laat 1-0 al... wtf happened?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:56 schreef Whiteguy het volgende:
Iemand een gifje? Ik schakelde in op 02:07 en het doelpunt dus niet gezien....
En jij bent nou een vaderquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:56 schreef need2009 het volgende:
[..]
En hoe bevalt het, voetbal kijken op dinsdag!
Komt van Chelsea toch?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:58 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Aparte speler die Stoch, maar zeker niet slecht voor een 18/19-jarige.
Inderdaad, ik kan niet begrijpen dat deze olijke man zo verguisd is in Engeland. Zijn blik staat op vrede.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer als jij er bent altijd. Zou je niet een avond in de tuin kunnen gaan zitten?
Haha, geweldig.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:59 schreef denthemen het volgende:
[..]
En jij bent nou een vaderuitschot van de maatschappij
je staat "vrijer"... niemand in je rugquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:00 schreef Damzkieee het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom iedereen per se op die trappen moet staan, bij Heracles zie ik ze ook altijd dringen om op dat kut trappetje te staan. Anyone?
Ze hebben lama Rajkovic daar ook al voor het 2e jaar nu, misschien contacten gelegd. Lemic zou idd ook kunnen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Klopt, is gehuurd.
Lijkt me geregeld door Lemic.
Connecties van McClaren lijkt mequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Klopt, is gehuurd.
Lijkt me geregeld door Lemic.
Ja maar je staat ook op een oneffen ondergrond, plus ik zie ze zo dringen daar dat het me nog niet echt lekker staan lijktquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:02 schreef ASroma het volgende:
[..]
je staat "vrijer"... niemand in je rug
Voor de wedstrijd an sich denk ik 0?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:03 schreef Chadi het volgende:
Hoeveel punten pakt NL voor de ranking trouwens als ze hiervan winnen?
Misschien moet je je niet zo aanstellen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:03 schreef TheZapster het volgende:
Het voordeel van een abonnement is dat je users als Bansheeboy kan blocken, echter als jullie hem steeds qouten
betalen voor Fok!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:03 schreef TheZapster het volgende:
Het voordeel van een abonnement is dat je users als Bansheeboy kan blocken, echter als jullie hem steeds qouten
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:04 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Voor de wedstrijd an sich denk ik 0?
Punten in de Europa Leauge groepsfase gaan ze zeker pakken dan.
Voor de TheZapster. Geen dank.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Ruiz oogt als een stylist, vooralsnog zie ik hem slechts voorspelbare dingen doen, reeds.²
nee man. Lijkt misschien omdat je niet ziet welk werk hij verzet. continue 2 man bezig houden. werkpaard.quote:
Ik wist niet dat voorrondes ook meeteldenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:05 schreef Bevin het volgende:
[..]
Als je een Europese wedstrijd wint krijg je toch punten of niet
Zit wat in, daarom krijgen ze ook de helft, meen ikquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:07 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik wist niet dat voorrondes ook meeteldenleek mij juist onlogisch, aangezien landen met clubs in de voorronde dan extra punten zouden kunnen halen.
de halve punten dan normaal in voorrondes, volgens mij 1,5 als het zo blijft.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:05 schreef Bevin het volgende:
[..]
Als je een Europese wedstrijd wint krijg je toch punten of niet
Hij voetbal als een junior. Heb je die looplijnen gezien, en hij wil alles voetballend oplossen. Zo voetbalde ik vroeger ook.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ruiz mag wel eens een bal het stadion uitperen hoor.
1 dus ja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:08 schreef ASroma het volgende:
[..]
de halve punten dan normaal in voorrondes, volgens mij 1,5 als het zo blijft.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:08 schreef Bevin het volgende:
[..]
Zit wat in, daarom krijgen ze ook de helft, meen ik
Maar de punten die een land haalt worden wel gedeeld door een aantal teams waarbij de voorronde teams ook meetellen, zou wel genaaid zijn als je dan geen punten kan krijgen voor een voorronde wedstrijd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:07 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik wist niet dat voorrondes ook meeteldenleek mij juist onlogisch, aangezien landen met clubs in de voorronde dan extra punten zouden kunnen halen.
Lijkt me een echte momentenman.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:09 schreef Parafernalia het volgende:
Ben ik trouwens de enige die Ruiz wel mee vindt vallen? Hoor zoveel gejubel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |