Atletico, moet je liever ook niet lotenquote:
Fiorentina is ook lastigquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:55 schreef Bevin het volgende:
[..]
Atletico, moet je liever ook niet loten, Fiorentina, Panathinaikos, Stuttgart o.a. kun je eventueel loten vrijdag als je vanavond door gaat.
Mutu heeft nog een paar premies nodig jaquote:
De veldlijnen bedoel je?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:58 schreef Bevin het volgende:
[..]
Mutu heeft nog een paar premies nodig ja
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:58 schreef Bevin het volgende:
[..]
Mutu heeft nog een paar premies nodig ja
Misschien eerst even afwachten of ze door gaan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:40 schreef Anonymousz het volgende:
A.s. Vrijdag is de loting van de 4e ronde CL
ik zeg 2-1quote:
Daar dacht ik ook aan, maar wilde het niet posten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:19 schreef golfer het volgende:
0-1
Ned 3quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:24 schreef Yi-Long het volgende:
Wordt het nog ergens uitgezonden dan? Ik kan het helemaal nergens vinden op tv!?
NL 3quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:24 schreef Yi-Long het volgende:
Wordt het nog ergens uitgezonden dan? Ik kan het helemaal nergens vinden op tv!?
ik was eerderquote:
Waarom wist ik dat je dit ging posten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:42 schreef Bevin het volgende:
[..]
Waarom wist ik dat je dit ging posten?Blijft een bron van irritatie, kan niet vaak genoeg belachelijk gemaakt worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |