Idd, ik kijk ook echt nog niet naar het hoofdtoernooi van de CL, dit zie ik ook meer als een kwalificatiewedstrijd voor de EL, met als cadeautje dat je dan nog een wedstrijd tegen te wereldtop mag spelen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:23 schreef taxhaven het volgende:
[..]
Nou ja, helaas. Ze komen dan in de groepsfase van de EL terecht en het levert NL belangrijke punten op tegen een directe concurrent.
nee dan moeten ze de volgende kwalificatieronde spelenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:01 schreef Anonymousz het volgende:
een domme vraag
als twente door gaat
zijn ze geplaatst voor de CL
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:21 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
nee dan moeten ze de volgende kwalificatieronde spelen
Denk het wel.. Twente heeft gewoon een sterk elftal.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:29 schreef Afwazig het volgende:
Ik denk dat Twente niet doorgaat helaas.
Euh, als ze dit verliezen kunnen ze toch nog steeds in de EL komen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:22 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Idd, ik kijk ook echt nog niet naar het hoofdtoernooi van de CL, dit zie ik ook meer als een kwalificatiewedstrijd voor de EL, met als cadeautje dat je dan nog een wedstrijd tegen te wereldtop mag spelen.
Ja, maar dan moeten ze daar ook nog een kwalificatie voor spelen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Euh, als ze dit verliezen kunnen ze toch nog steeds in de EL komen?
daar ben ik ook bang voorquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:58 schreef MaxC het volgende:
Zie Twente wel nipt doorgaan maar ze maken toch geen kans in de volgende ronde
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:28 schreef FireFox1 het volgende:
Hup Twente. Amsterdam staat vanavond achter jullie![]()
En zondag braaf gelijkspelen tegen PSV
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:35 schreef Silenus het volgende:
Lekkere pot voetbal voor de dinsdagavond. Hopelijk wordt het 4-3 ofzo met veel rode kaarten, gemiste strafschoppen en jankende Portugezen.![]()
Tukkers, succes!
Hup Twente,quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:16 schreef enforcermoh het volgende:
beter dat Twente dit wintwelke sterke tegenstanders zouden ze trouwens in de volgende ronde kunnen krijgen?
Arsenal Lyon pffquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:31 schreef Ytereo het volgende:
[..]
Hup Twente,
Arsenal - Lyon, nog paar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |