Een geniepige 1-1 is voor Sporting ook genoegquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:25 schreef EvanderSno het volgende:
Ik vrees een geniepige 1-2 voor Sporting
Zo goed als.quote:
Ow ja dat is waar ook.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:26 schreef A_Rockstar het volgende:
[..]
Een geniepige 1-1 is voor Sporting ook genoeg
hij wou nog een penalquote:
eerder een vrije trap. Had die blinde scheidsrechter wel mogen geven, verdedigen met je armen...yeah rightquote:
Zolang ze hun hoofd erbij houden, geef ik ze wel een kans. Hopende net z'n wedstrijd als tegen Schalke vorig jaar.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:49 schreef mcyodogg het volgende:
Zolang er maar niet weer iemand zn hoofd verliest in de beginfase. Die rode kaart verlamde het hele spel van Twente vorige week. Ruiz en Stoch moesten zich beperken tot voornamelijk terugrennen en rugdekking bieden waardoor ze redelijk snel helemaal kapot waren.
preciesquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:03 schreef rja het volgende:
Gewoon snel een goal maken.
Dan moet Sporting wel komen.
ze krijgen steeds meer ontzag voor twente die portugezenquote:'We zullen Twente misleiden'
03 augustus 2009
ENSCHEDE - Als je zoekt naar een omschrijving hoe Sporting Portugal naar de wedstrijd tegen FC Twente uitkijkt, dan stuit je automatisch op het woord ‘positief’. Anderson Polga nam dat woord maandag wel tien keer in z’n mond. En al weet trainer Paulo Bento dat zijn ploeg een lastige wedstrijd tegemoet gaat, kijkt ook hij positief uit naar het duel.
Polga beseft dat het dinsdagavond moet gebeuren. Dan zal hij samen met zijn teamgenoten, in tegenstelling tot vorige week, niet alleen op zoek moeten naar creatieve oplossingen, maar ook tot het uiterste gaan. ‘De inzet van elke speler is dan fundamenteel. Het gaat om de manier waarop we het moeten doen; door zelfverzekerd te zijn en te geloven in de winst. We moeten aantonen dat we op dit niveau thuishoren. We spelen tegen een elftal met veel kwaliteit. Morgen wordt alles besloten, dan is het D-day.’
Na de wedstrijd van vorige week werd geroepen dat Sporting te gemakkelijk had gedacht over de tegenstander, dat er sprake zou zijn van onderschatting, iets dat trainer Paulo Bento snel uit de wereld wil helpen. ‘We wisten al vanaf de loting dat Twente een moeilijke tegenstander is. In de loop van de wedstrijd hebben we er alles aan gedaan om een positief resultaat te boeken. Dat is niet gelukt. Uiteindelijk is 0-0 dan het beste resultaat als je zelf niet scoort. We begonnen slecht maar na de penalty en rode kaart voor Boschker waren we sterker dan Twente.’
Al geeft hij nog niet prijs om welke spelers het gaat, Bento zal naar eigen zeggen aan paar kleine aanpassingen doen. Geen grote verrassingen dus. Bento vindt het niet relevant om namen te noemen, al heeft hij daar een andere reden voor. ‘We geloven niet in individualisme, we geloven in een team. We geloven in onszelf en dat we ons gaan kwalificeren voor de Champions League. We denken er niet aan wat er gebeurt als ons dat niet lukt. We zullen Twente misleiden en daar gebruik van maken.’
Vorige week werd het de wedstrijd van Nikolay Mihaylov. De Bulgaarse doelman keepte een voortreffelijke wedstrijd en keerde een penalty van Joao Moutinho. Angst voor een penaltyreeks heeft Polga niet. ‘Daar zijn we op voorbereid en hebben we op getraind.’ En Bento? Of hij heeft een onvoorwaardelijk vertrouwen in de schottechniek van Moutinho, of hij bluft en probeert iedereen op het verkeerde been te zetten. ‘Mocht we morgen weer een penalty krijgen, dan neemt Moutinho ‘m gewoon nog een keer.’ Misschien is de trainer alvast begonnen met misleiden.
twentesport.com
Gewoonquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:03 schreef rja het volgende:
Gewoon snel een goal maken.
Dan moet Sporting wel komen.
Nou ja, helaas. Ze komen dan in de groepsfase van de EL terecht en het levert NL belangrijke punten op tegen een directe concurrent.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:06 schreef ktnxbye het volgende:
Ik zie ze wel winnen, maar stranden in de volgende ronde. Helaas
Idd, ik kijk ook echt nog niet naar het hoofdtoernooi van de CL, dit zie ik ook meer als een kwalificatiewedstrijd voor de EL, met als cadeautje dat je dan nog een wedstrijd tegen te wereldtop mag spelen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:23 schreef taxhaven het volgende:
[..]
Nou ja, helaas. Ze komen dan in de groepsfase van de EL terecht en het levert NL belangrijke punten op tegen een directe concurrent.
nee dan moeten ze de volgende kwalificatieronde spelenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:01 schreef Anonymousz het volgende:
een domme vraag
als twente door gaat
zijn ze geplaatst voor de CL
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:21 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
nee dan moeten ze de volgende kwalificatieronde spelen
Denk het wel.. Twente heeft gewoon een sterk elftal.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:29 schreef Afwazig het volgende:
Ik denk dat Twente niet doorgaat helaas.
Euh, als ze dit verliezen kunnen ze toch nog steeds in de EL komen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:22 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Idd, ik kijk ook echt nog niet naar het hoofdtoernooi van de CL, dit zie ik ook meer als een kwalificatiewedstrijd voor de EL, met als cadeautje dat je dan nog een wedstrijd tegen te wereldtop mag spelen.
Ja, maar dan moeten ze daar ook nog een kwalificatie voor spelen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Euh, als ze dit verliezen kunnen ze toch nog steeds in de EL komen?
daar ben ik ook bang voorquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:58 schreef MaxC het volgende:
Zie Twente wel nipt doorgaan maar ze maken toch geen kans in de volgende ronde
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:28 schreef FireFox1 het volgende:
Hup Twente. Amsterdam staat vanavond achter jullie![]()
En zondag braaf gelijkspelen tegen PSV
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:35 schreef Silenus het volgende:
Lekkere pot voetbal voor de dinsdagavond. Hopelijk wordt het 4-3 ofzo met veel rode kaarten, gemiste strafschoppen en jankende Portugezen.![]()
Tukkers, succes!
Hup Twente,quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:16 schreef enforcermoh het volgende:
beter dat Twente dit wintwelke sterke tegenstanders zouden ze trouwens in de volgende ronde kunnen krijgen?
Arsenal Lyon pffquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:31 schreef Ytereo het volgende:
[..]
Hup Twente,
Arsenal - Lyon, nog paar
Atletico, moet je liever ook niet lotenquote:
Fiorentina is ook lastigquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:55 schreef Bevin het volgende:
[..]
Atletico, moet je liever ook niet loten, Fiorentina, Panathinaikos, Stuttgart o.a. kun je eventueel loten vrijdag als je vanavond door gaat.
Mutu heeft nog een paar premies nodig jaquote:
De veldlijnen bedoel je?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:58 schreef Bevin het volgende:
[..]
Mutu heeft nog een paar premies nodig ja
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:58 schreef Bevin het volgende:
[..]
Mutu heeft nog een paar premies nodig ja
Misschien eerst even afwachten of ze door gaan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:40 schreef Anonymousz het volgende:
A.s. Vrijdag is de loting van de 4e ronde CL
ik zeg 2-1quote:
Daar dacht ik ook aan, maar wilde het niet posten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:19 schreef golfer het volgende:
0-1
Ned 3quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:24 schreef Yi-Long het volgende:
Wordt het nog ergens uitgezonden dan? Ik kan het helemaal nergens vinden op tv!?
NL 3quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:24 schreef Yi-Long het volgende:
Wordt het nog ergens uitgezonden dan? Ik kan het helemaal nergens vinden op tv!?
ik was eerderquote:
Waarom wist ik dat je dit ging posten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:42 schreef Bevin het volgende:
[..]
Waarom wist ik dat je dit ging posten?Blijft een bron van irritatie, kan niet vaak genoeg belachelijk gemaakt worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |