quote:Beste mevrouw Kweeja,
U weet hoe fijn het we het vinden dat een groep dierenliefhebbers een
actie voor Dierenthuis heeft opgezet. We hebben nog een verzoekje.
Voor onze honden die op bedden van Ikea liggen zijn we nog op zoek naar 1
persoonshoeslakens(geen lakens). Misschien zijn er mensen die nog wat oude
hoeslakens in de kast hebben liggen, ook hebben de vrijwiligers gevraagd
om hoofdkussens en slopen, zij willen namelijk de bedden van de katten
gezellig opmaken met kussens. Graag wil ik iedereen die Dierenthuis een
warm hart toedraagt namens de dieren alvast hartelijk bedanken.
Hartelijke groet,
Stichting Dierenthuis
Alice van Duijn
Moet je weer even webicons de voorkeur geven.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Zoooo....gegeten en alle posts bijgewerkt![]()
Moet ff wennen, deze layout...
En ik zie nu Q's oude ava weer
Mijn posts zijn rozequote:Op zondag 2 augustus 2009 18:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Done...tnx![]()
En ik heb m'n eigen posts een kleurtje gegeven![]()
En nu ben ik een uurtje uitbuiken
quote:
Dat had ik wel al ontdekt: TS posts zijn bij mij blauw en mijn eigen posts zijn groen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Done...tnx![]()
En ik heb m'n eigen posts een kleurtje gegeven![]()
En nu ben ik een uurtje uitbuiken
Hoiquote:
Zo zie ik mijn naam graag,quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat had ik wel al ontdekt: TS posts zijn bij mij blauw en mijn eigen posts zijn groen.
[..]
Hoi
Quickquote werkt!![]()
Hara![]()
![]()
Oh dat plaatje ken ik en ik vind dat minikatje zo lief,quote:
Goede vraag en die mag je hier best stellen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet niet of ik al iets mag vragen over de rommelmarkt, maar zo niet, dan hoor ik het wel![]()
Is het de bedoeling dat je spulletjes in 1 topic komen te staan of zoals "gewoonlijk in V&A" per stuk?
Ik heb 2 of 3 dingen die ik wil verkopen, gaan die dan samen of elk een eigen topic? Doordat ik steeds lees dat we over kraampjes praten zie ik dan een virtueel kraampje voor me, een soort van eigen topic waar je dan je "kraampje-spullen" aanbiedt.
Maar ik gok dat het gewoon los per topic gaat, toch?![]()
Dacht ik ook, dat we 't daar nog niet echt over gehad hebben.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goede vraag en die mag je hier best stellen.![]()
Volgens mij konden alle spullies in één kraampje, maar we hebben het er nog niet concreet over gehad. Dacht ik.
In de loop van de week komt er een speciaal topic waarin alle informatie komt te staan. We moeten eerst ook ff navragen hoe V&A het het liefste wil.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Oke, dan wacht ik het even af, is ook nog niet belangrijk nu, maar dacht er even over na.
En, heb je ze meegenomen? * hoopt van wel*quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:44 schreef TheYoung1 het volgende:
Bwaaahhh, stukje wezen wandellen, kom ik 2 van die straatschoffies tegen hè... 1 mooie dikke lappenkat en een strak rooie met een witte staart...![]()
Kon ze zo mee nemen ook
ik heb nog wel (ikea) lakens neem ik ook wel mee!quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[ afbeelding ]
Onderstaand mailtje kregen we van de beheerdster van Dierenthuis. Lees het eens door en bedenk es of jij hier eventueel iets in kan betekenen.![]()
[..]
quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb nog wel (ikea) lakens neem ik ook wel mee!
ha ha nee hoor valt nog wel meequote:Op zondag 2 augustus 2009 23:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Moeten we al haast een verhuisbedrijf huren voor alles wat bij jullie staat?
Wat een schatjesquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:48 schreef Pippi het volgende:
Yeah, deeltje 24 alweer![]()
Joost (20 jaar)
[ link | afbeelding ]
en
Bram (19 jaar)
[ link | afbeelding ]
willen graag dat hun blikopenereen genereuse donatie gaat doen.
Waar moet ik zijn?
Ik ga vanmiddag eens al die deeltjes van dit topic doorlezen
quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:05 schreef Pippi het volgende:
Ja Greys en Ingetje79 het zijn echte lieverdsal gaat ouderdom helaas wel met gebreken...
Ik ben trouwens mijn collega's en vrienden aan het stalkenover deze actie. Ze kennen Fok niet maar is er een manier waarop ze makkelijk kunnen doneren?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:05 schreef Pippi het volgende:
Ja Greys en Ingetje79 het zijn echte lieverdsal gaat ouderdom helaas wel met gebreken...
Ik ben trouwens mijn collega's en vrienden aan het stalkenover deze actie. Ze kennen Fok niet maar is er een manier waarop ze makkelijk kunnen doneren?
Oke, bedankt voor je uitlegquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als jij ze het rekening nummer geeft wat in de brief staat kunnen ze daar geld op overmaken. Elk bedrag is welkom. Moet je wel even aangeven of deze donateurs in de FiPo vermeld willen worden.
Wat een bikkels van katten trouwens! 19 en 20 jaar!![]()
![]()
Ik ben zoooooooooooo benieuwd naar jouw 4 beertjesquote:Ik hoop van harte dat die 4 beertjes van ons ook zo oud worden
En of je gestort hebt!quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:15 schreef Pippi het volgende:
[..]
Oke, bedankt voor je uitlegIk hoop dat dat er meer donaties komen via mij.
Ik heb in ieder geval al gestort![]()
Bram en joost zijn een beetje krakkemikkig maar dat mag ook wel op die leeftijd
Al gaat het natuurlijk om het gebaar, mijn salaris is net gestort en ik kan het missen (zegt ziekenhuiszustertje)quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En of je gestort hebt!![]()
Wat een ontzettend lieve en gulle donatie...super![]()
Ik ga je groen laten maken en in de Fipo zetten.
Tof mens
Toevallig heb ik 1 foto waar ze alle 4 tegelijk op staan (nou ja...liggenquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:17 schreef Pippi het volgende:
[..]
Ik ben zoooooooooooo benieuwd naar jouw 4 beertjes. Mogen we dit topic opleuken met foto's of leidt dat teveel af van het eigenlijke doel?
Ahhhhhhhhhh wat een leuke poezebolletjesquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Toevallig heb ik 1 foto waar ze alle 4 tegelijk op staan (nou ja...liggen)
Mijn beertjes![]()
[ afbeelding ]
* tromgeroffel *quote:
Ja he?quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:23 schreef Pippi het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhhh wat een leuke poezebolletjes![]()
Natuurlijk om ik regelmatig hier kijken hoe het ervoor staat! Op dit moment ben ik, met een vers sapje in de hand, druk aan het mailen om iedereen die ik ken hierover in te seinen. Eigenlijk moet ik slapen want ik heb vannacht gewerktquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja he?![]()
Blijf je af en toe es ff binnen vallen hier om te spieken?
En je wist al dat iedereen welkom is om mee te gaan naar Dierenthuis op 12 september?
Oke, brokken gaan naar plaatselijk asiel (Rijswijk) en mailboxen zijn net gevuld met uitgebreid mailtje over Piet Pootje en coquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Brokken hebben ze voldoende en de dieren krijgen over het algemeen algemeen blikvoer of vers vlees.
Dus dat ritje kun je je zelf besparen![]()
Mailze![]()
Komt eraanquote:Op maandag 3 augustus 2009 14:24 schreef ikdenkkris het volgende:
Voor zo'n goede actie springt zelfs deze lurker uit lurkstand! Wat zijn jullie ontzettend goed bezig.
Ik zou graag een pmetje ontvangen met verdere instructies voor mijn donatie!
Inderdaad, precies wat ik dachtquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:48 schreef oh-oh het volgende:
Pipi , wat liefen wat zien je poezels er totaal niet oud uit zeg
Joepie, we gaan lekker!quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[ afbeelding ] We gaan heel hard richting de 4200! [ afbeelding ]
Goed he!quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:18 schreef getl0st het volgende:
Wooooowww! Even niet op fok geweest en we zijn alweer 1000 euro verder
@Greys, ik heb nog niets van Meas vernomen over de bench. Moet ik contact met Meas opnemen?
Helemaal top!quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Goed he!![]()
Je zou Maes anders ff een PM kunnen sturen![]()
Over een week gaat ze op vakantie, dus mss handig als er voor die tijd een afspraak gemaakt wordt?
Dat wil ik weer even omdraaien, bedankt lieve meiden die hier zo hard (aan) werkenquote:
Zullen ze zelf wel regelen neem ik aan. Misschien op de dag zelf vertellen dat zij dat terug gemailed hebben, maar verder zou ik me er niet mee bemoeien.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:59 schreef Qwea het volgende:
Zeg trouwens hea... moet dat mailtje van primeval en hun steun aan DTH middels een financieel plan niet doorgestuurd worden naar DTH?
Yup, PM is onderwegquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:52 schreef whaley het volgende:
Dus als ik hier PAKKET B!!! roep, krijg ik een PM met een rekeningnummer waar ik dan 10 euro over kan maken? Heb niet alle 24 topics doorgelezen maar wil wel meedoen voor een tientje.
Ja, mij eigenlijk ook, maar ik zou het wel ff handig vinden om te weten hoe, wat, wanneer.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:33 schreef Harajuku. het volgende:
Lijkt mij niet meer dan logisch dat zij dat doen
Ja, we kunnen wel vragen of en hoe we t dan aan hen kunnen vertellen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, mij eigenlijk ook, maar ik zou het wel ff handig vinden om te weten hoe, wat, wanneer.
We kunnen evt. de mail uitprinten en meenemen 12 sept.
Dat dus...quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, we kunnen wel vragen of en hoe we t dan aan hen kunnen vertellen.
Komt eraanquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik ontvang ook graag een PM met betaalinstructies![]()
.
Jij bent de liefstequote:Op maandag 3 augustus 2009 22:15 schreef Greys het volgende:Jullie zijn lief dat jullie het zo goed doen!
Morgen ben ik er weer, beloofd!
That's funny, dat wilde ik net over mezelf zeggen.quote:
Geeft niets, dat zijn er wel meer hierquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik had net ook al een mailtje gestuurd toen ik de OP nog eens had doorgelezen*blondt*
Is dat met of zonder dubbele donatiesquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Er zijn nu overigens al meer dan 250 mensen die gedoneerd hebben![]()
Gelukkig maarquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Geeft niets, dat zijn er wel meer hier
Met dubbele...het exacte getal is 263quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Is dat met of zonder dubbele donaties
Bedanktquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig maarHet staat er in ieder geval op
.
Ik las het jaquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:33 schreef conleche het volgende:
O ja, mijn extra donatie is ook voor de helft van Greys hè!! Die had nl. teveel betaald bij de sauna, dus heb ik dat bedrag maar gestort!!![]()
Het gaat zo goed!! Echt tof!!
quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:33 schreef conleche het volgende:
O ja, mijn extra donatie is ook voor de helft van Greys hè!! Die had nl. teveel betaald bij de sauna, dus heb ik dat bedrag maar gestort!!![]()
Het gaat zo goed!! Echt tof!!
Hihi anti-vlooien!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:01 schreef Greys het volgende:
Vanavond of morgen gaan we even alles op een rijtje zetten wat betreft de Vlooienmarkt
Zodat het voor iedereen duidelijk is wat er wel en niet kan en mag en hoe de topics het beste geplaatst kunnen worden!
Het wordt eigenlijk een beetje een anti-vlooien-vlooienmarkt!
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:04 schreef Greys het volgende:![]()
![]()
Wat tof, Pippi! Bedank je Martin namens ons!?
![]()
![]()
Echt fantastisch. En hulde voor al jullie inzet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Goed bezig Pippi!![]()
Tussenstandje dan maar?
[ afbeelding ] Op dit moment hebben we 4238,43! [ afbeelding ]
Tnx...maar wij bedanken jullie net zo hard weer terugquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Echt fantastisch. En hulde voor al jullie inzet.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Goed bezig Pippi!![]()
Tussenstandje dan maar?
[ afbeelding ] Op dit moment hebben we 4238,43! [ afbeelding ]
Dan moet dit topic maar snel volgespamd wordenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tnx...maar wij bedanken jullie net zo hard weer terug![]()
Ik zag net dat ik na half 6 de fipo niet meer kan wijzigen.
Geloof niet dat er in de gehele Asielactiegeschiedenis een topic langer dan 2 dagen open is geweest
Nee klopt, het ging tot voor kort razendsnel. En ook dat komt weer mede door jullie enthousiasmequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tnx...maar wij bedanken jullie net zo hard weer terug![]()
Ik zag net dat ik na half 6 de fipo niet meer kan wijzigen.
Geloof niet dat er in de gehele Asielactiegeschiedenis een topic langer dan 2 dagen open is geweest
1e actie Asiel Rotterdam: 1250 euro en veel tweedehands mandjes en speelgoed enz.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:46 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dan moet dit topic maar snel volgespamd worden![]()
Volgens mij zijn we trouwens al ruim over de vorige acties heen maar ik ben te lui om dat uit te zoeken, wie weet daar meer van?
Ik denk dat Hara ook 'we' als in de organisatie chicks bedoeldequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:52 schreef Barbaaf het volgende:
Jij misschien, ik sla nog wel 'ns een topic over
What she said.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat Hara ook 'we' als in de organisatie chicks bedoelde
Dus dat ik/we dat niet na hoefde(n) te zoeken toen je het vroeg, maar zo op konden dreunen!
Ah, op die manierquote:
Ikdenkkris en Whaley zijn meloentjesgroen!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:17 schreef Ingetje79 het volgende:
*rent binnen![]()
Donaties Ikdenkkris en Whaley zijn binnen; fipo aangepast, groen = voor Greys
![]()
*rent weer weg
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:44 schreef Greys het volgende:Ik hoop het!
De directe collega van Heer Greys heeft Mexicaanse griep hoor ik net![]()
MM kreeg net een mailtje. Een vrouwelijke collega van MM ws ookquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:44 schreef Greys het volgende:Ik hoop het!
De directe collega van Heer Greys heeft Mexicaanse griep hoor ik net![]()
Mondkapjes verkópen!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Allemaal met mondkapjes achter onze kraampjes,.
Dat kunnen ze heel snel vaststellen, dus hoop dat ze snel duidelijkheid krijgen of het ook echt zo is bij MM op het werk! Op het werk van Heer worden dus vanaf morgen al die extra maatregelen ingevoerd, maar volgens mij is dat dan al vrij laat. Want tegen de tijd dat je er achter komt dat iemand die griep te pakken heeft, is hij/zij meestal al wel met medewerkers in aanraking geweest.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
MM kreeg net een mailtje. Een vrouwelijke collega van MM ws ook!
* Doet het zelfde, maar dan wel met een pintje en een toetertje... *quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Mondkapjes verkópen!
[..]
Volgens heer G krijgt ie het niet, als ie maar genoeg whisky drinkt en sigaren rookt![]()
Uhoh....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Zij die nogal hoesterig en rillerig is groet u allen
Ja, idd....dus ik ben ff een uurtje een verdieping hoger.quote:
Rijmen kan ik niet zo goed,quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:35 schreef Boswachtertje het volgende:
Laat maar even gaan die griep, dan kan ik ondertussen in het geniep
Nog even vragen naar een rekening voor de dierenverzekering
Ik doe met plezier hieraan mee, doe mij maar pakket A & B!
Goede actie
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:35 schreef Boswachtertje het volgende:
Goede actie
En met zo'n mededeling in rijm gehuldquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:35 schreef Boswachtertje het volgende:
Goede actie
Ik denk dat dat een goede gok zal zijnquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:39 schreef Cat22 het volgende:
Wellicht dat ik het niet goed zie,
maar volgens mij krijgt Boswachtertje een PM of twee, drie
In MM's mail staat dat ze alle verschijnselen heeft, maar dat de dokter twijfelt tussen mexicaanse griep en een zware keelontstekingquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Mondkapjes verkópen!
[..]
Dat kunnen ze heel snel vaststellen, dus hoop dat ze snel duidelijkheid krijgen of het ook echt zo is bij MM op het werk! Op het werk van Heer worden dus vanaf morgen al die extra maatregelen ingevoerd, maar volgens mij is dat dan al vrij laat. Want tegen de tijd dat je er achter komt dat iemand die griep te pakken heeft, is hij/zij meestal al wel met medewerkers in aanraking geweest.
Volgens heer G krijgt ie het niet, als ie maar genoeg whisky drinkt en sigaren rookt![]()
Dat zegt niks hequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:01 schreef Greys het volgende:!
Nou nee hoor, ik voel me nog prima!![]()
Maar draag maar wel je mondkapje voor de zekerheid de komende dagen
quote:De incubatietijd - dat wil zeggen de tijd die verstrijkt tussen de besmetting en de eerste griepsymptomen - is 2 tot 3 dagen tot hooguit een week. Je bent besmettelijk vanaf 1 dag vóór tot 5 of 6 dagen ná het begin van de ziekteverschijnselen. Niet iedereen wordt ook ziek na een besmetting en sommige mensen ondergaan een infectie en zijn besmettelijk, zonder ziek te worden of te zijn geweest.(1)
Je groene kleur is onderweg!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:56 schreef Boswachtertje het volgende:
Zo, meteen maar even overgemaakt
en nou gauw naar bed, want op griep zit ik niet te wachten!
En heeft Q Primeval al teruggemaild?quote:
Eerst moeten we reactie van V&A afwachten, dan ff tekstje maken en die komt dan online.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:08 schreef Cat22 het volgende:
En hebben we al meer info over onze vlooienmarktkraampjes?
Sgoe.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Eerst moeten we reactie van V&A afwachten, dan ff tekstje maken en die komt dan online.![]()
Hopelijk morgenavond meer info.
Tadaaaaaaaaaa:quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik zal eens gaan kijken of die site weer werkt
(asielactie mailadres opgegeven)quote:Bedankt! Het formulier is correct ontvangen. We proberen binnen 2 werkdagen uw vraag te beantwoorden.
Applaus voor Hara, die me er aan herinnerde!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:25 schreef Cat22 het volgende:
Applaus voor Greys!
Kom maar hierrrr met die automaat!
Will do!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:02 schreef Tazz het volgende:
Ik wil ook graag een donatie doen, wil iemand mij de instrukties mailen incl rekening nummer?
Helemaal superquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:21 schreef tirannetje24 het volgende:
Even een updatetje.
Ik ga donderdag de pillen halen waar oh-oh iemand voor kende!
Dus hopelijk gaat t goedkomen
Ik laat t weten als ik ze heb!
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:27 schreef Cat22 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, hoi.
Ik wilde even komen melden dat ik vanavond over de 200 gram ben gegaan en dus al ruim 4 euro heb gedoneerd van mijn zakgeld. En ik blijf doorsparen.
Wat toch een droppiequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:27 schreef Cat22 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, hoi.
Ik wilde even komen melden dat ik vanavond over de 200 gram ben gegaan en dus al ruim 4 euro heb gedoneerd van mijn zakgeld. En ik blijf doorsparen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat toch een droppie
Kan Rooie 12 september niet mee? Kan ie zelf z'n zakgeld overhandigen
Super, tof van je!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:21 schreef tirannetje24 het volgende:
Even een updatetje.
Het is zeker niet normaal als ik om zoiets haast ga huilen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:27 schreef Cat22 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, hoi.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:33 schreef Cat22 het volgende:
Greys!![]()
Ik ben hier degene waar je voor moet janken! Ik gooi melk in hem en geld naar Dierenthuis.
Dubbel genaaid dus.![]()
Als we het nou zó doen dat IK doneer volgens jouw regelingquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:33 schreef Cat22 het volgende:
Greys!![]()
Ik ben hier degene waar je voor moet janken! Ik gooi melk in hem en geld naar Dierenthuis.
Dubbel genaaid dus.![]()
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Als we het nou zó doen dat IK doneer volgens jouw regeling
Want jij doet alle moeite al om hem te laten aankomen!
Doen we het samen! Mag jij me elke dag laten weten wat het bedrag al is
quote:
Niets meer aan toe te voegenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:48 schreef Greys het volgende:
We doen het ECHT ECHT ECHT wel!
Gebruik jij je centjes nou lekker voor de poekies
En anders stort ik sowieso hetzelfde als jij, om te vieren dat die Rooie zo'n lekker proppie wordt!![]()
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:48 schreef Greys het volgende:
We doen het ECHT ECHT ECHT wel!
Gebruik jij je centjes nou lekker voor de poekies
En anders stort ik sowieso hetzelfde als jij, om te vieren dat die Rooie zo'n lekker proppie wordt!![]()
En jij ook al!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Niets meer aan toe te voegen![]()
En ga nou die Rooie es flessen
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:55 schreef Harajuku. het volgende:
Ik hoop dat Fat Red 10kg gaat aankomen
Ajb niet in 4 weken!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:55 schreef Harajuku. het volgende:
Ik hoop dat Fat Red 10kg gaat aankomen
Ik kan jullie er echt niet vanaf brengen he?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:55 schreef Greys het volgende:
Oh en over dat het je niets kost: het kost je bergen energie om die poekies groot te laten worden. En je nachtrust. En je hebt al gedoneerd. Dus. Punt.![]()
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben altijd serieus![]()
Toch wel leuk detail; een ieder die mij persoonlijk kent weet dat ik zo zuunig als dikke stront ben, maar met dit soort dingen geef ik graag geld uit. Asielactie 2007 spande de kroon met een kat van 100 euro + een retourtje R'dam met m'n toen nog benzine-verslaafde auto![]()
Tsk...maar een halve biefstuk?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik kan me ook niet inhouden met dit soort dingen
We hebben laatst eens uitgerekend voor de gein wat Boris ons per maand kost![]()
Onder de noemer Ahhhh, die stakker zat gedumpt in het asiel krijgt ie nu dure anti-gruis brokjes en twee keer per dag een klein blikje Gourmet van bijna een euro per stuk. Omdat ie die het lekkerst vindt. En af en toe vers vlees, zoals laatst een halve biefstuk
Zeker wetenquote:
Knierterig he?quote:
Doe jij ook kwikkwooten?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeker weten
[..]
Knierterig he?Hij moest de biefstuk delen met Bink!
Traktaties doen we ook niet echt aan; RoyalCaninbrokjes en 3x daags 1 theelepel gourmet, omdat ik Melvin z'n druppeltjes moet " verstoppen ".quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:05 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben eigenlijk best zuinig met traktaties voor mijn katten.
Af en toe een snoepje (anders groeit hij dicht) en voor de rest zijn eigen voer. Mama Yoko wordt natuurlijk wel wat extra verwend nu en sinds ik Carnibest heb ontdekt ontdooi ik daar wat van eens in de zoveel dagen, zodat Naartjie kan smullen. Daar kunnen al die dure blikjes niet tegenop.
Maar als de beebies beginnen te eten haal ik wel weer wat luxe nat kittenvoer zodat ze niet alleen de saaie supergezonde en verantwoorde Redcat kitten brokjes hoeven te eten.
Geloof het of niet, maar dat doe ik al eeuwen!quote:
Wat een ellende bij jullie thuis.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Traktaties doen we ook niet echt aan; RoyalCaninbrokjes en 3x daags 1 theelepel gourmet, omdat ik Melvin z'n druppeltjes moet " verstoppen ".
En als ik brood smeer delen ze een plakje kipfilet oid en als ik gehaktballen maak krijgen ze een stukje...en vers rundvlees doen ze een moord voor....
Maar nee....verder krijgen ze eigenlijk vrij weinig![]()
Erg hèquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar dat doe ik al eeuwen!
Ik wist ook niet dat jullie het niet wisten/deden
Zouden er nog andere dingen zijn die wij altijd al doen en die voor hen een ware openbaring zijn?quote:
Die had ik net gemist!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik verwacht natuurlijk wel dat ie straks GreysIng gaat heten
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Zouden er nog andere dingen zijn die wij altijd al doen en die voor hen een ware openbaring zijn?
Oh wacht! Jongens! Zit er bij jullie hier en daar op de muur thuis een wit vierkantje met een soort klein rechthoekje er op? Druk er eens op en zie wat er gebeurt? Niet schrikken!![]()
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:21 schreef tirannetje24 het volgende:
Even een updatetje.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:34 schreef Viking84 het volgende:
Ik schrok niet (heel erg) van het bedrag op m'n rekening, dus ik heb net even gemaild.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:34 schreef Viking84 het volgende:
Ik schrok niet (heel erg) van het bedrag op m'n rekening, dus ik heb net even gemaild.
Vikje, wat tof!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:34 schreef Viking84 het volgende:
Fielseteerd beidequote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:11 schreef oh-oh het volgende:
Gefeliciteerd Knor, tegelijk met Queen Nokwaaaaaaanda dan geloof ik
Poepje, in die lijst kom je pas als je op de bankafschriften te vinden bent, sorry!quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:12 schreef Raantje het volgende:
Ik heb een bench staan van 1.23 meter (de grootste maat), die ik wil doneren.
Neemt iemand contact met me op ivm ophalen?
Waar staat ie?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:12 schreef Raantje het volgende:
Ik heb een bench staan van 1.23 meter (de grootste maat), die ik wil doneren.
Neemt iemand contact met me op ivm ophalen?
Ik zal je straks even groen laten schilderen!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:32 schreef Raantje het volgende:
De bench staat in Veldhoven (naast Eindhoven), enne, alsjeblieft!!
He jammerquote:
Je hebt PMquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:28 schreef Rallydame het volgende:Ik wil ook.... Ik wil ook.... ik wil ook....
Een groen poppetje...
![]()
En dus mee doen met de actie... Eindelijk gevonden waar alle groene mensen uithangenKan iemand me PM-en met gegevens qua donatie geven? Weet misschien ook nog wel wat spullen, moet alleen even vragen of die er nog zijn
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:14 schreef Dipkip het volgende:
Zo, ik heb mn laatste verhuisdozen opgeruimd, erg motiverend zo'n actie... Ik heb voor mn rommelmarktding nu ongeveer 75 verhuisdozen, 14 computerspelletjes (voor de N64) en een prachtig groen pakket... Bestaande uit een waterpijp en een vaporiser
groen voor groen jeweets.
Moet ik straks dan 3 topics maken of eentje en het allemaal in de titel proberen te proppen?
O ja, de vlooienmarkt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:46 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat we het zo gaan doen, dat jouw Topictitel dan wordt:
[Asielactie] Vlooienmarkt kraampje Dipkip
En dat je dan in de OP opnoemt wat je hebt
Maar vanavond hopen we daar uitgebreide instructies voor te hebben
Iedereen die meedoet aan de Vlooienmarkt krijgt ook op tijd een PM met linkje naar de instructies!
Zondag...hopelijk vanavond meer infoquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:52 schreef JJH het volgende:
[..]
O ja, de vlooienmarkt.
*Gaat graven. Zaterdag toch?
Ik ben gro-oen!!quote:
Dat lijkt me niet slim. Ten eerste vanwege de tag [asielactie] ziet men al dat het om onze rommelmarkt gaat, ten tweede zie je de naam van de TS sowieso wel en boeit ie niet zo veel imho, en ten derde denk ik dat je meer gegadigden trekt (en dus meer geld inzamelt) als men aan de titel kan zien wat er te koop is. Desnoods doe je voor mensen die écht van alles hebben een soort zolderopruiming titel, dat heb je wel vaker in V&A. Maar ik denk dat ik meer aandacht trek met [asielactie] verhuisdozen, N64 games, vaporiser, waterpijp dan met wat je als voorbeeld geeft. Of beter nog: [asielactie] verhuizers, retro gamers en stoners hierheen!!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:46 schreef Greys het volgende:![]()
Ik denk dat we het zo gaan doen, dat jouw Topictitel dan wordt:
[Asielactie] Vlooienmarkt kraampje Dipkip
En dat je dan in de OP opnoemt wat je hebt
Maar vanavond hopen we daar uitgebreide instructies voor te hebben
Iedereen die meedoet aan de Vlooienmarkt krijgt ook op tijd een PM met linkje naar de instructies!
Totally agreequote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:50 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet slim. Ten eerste vanwege de tag [asielactie] ziet men al dat het om onze rommelmarkt gaat, ten tweede zie je de naam van de TS sowieso wel en boeit ie niet zo veel imho, en ten derde denk ik dat je meer gegadigden trekt (en dus meer geld inzamelt) als men aan de titel kan zien wat er te koop is. Desnoods doe je voor mensen die écht van alles hebben een soort zolderopruiming titel, dat heb je wel vaker in V&A. Maar ik denk dat ik meer aandacht trek met [asielactie] verhuisdozen, N64 games, vaporiser, waterpijp dan met wat je als voorbeeld geeft. Of beter nog: [asielactie] verhuizers, retro gamers en stoners hierheen!!
Ben ik eigenlijk ook wel met je eens!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:50 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet slim. Ten eerste vanwege de tag [asielactie] ziet men al dat het om onze rommelmarkt gaat, ten tweede zie je de naam van de TS sowieso wel en boeit ie niet zo veel imho, en ten derde denk ik dat je meer gegadigden trekt (en dus meer geld inzamelt) als men aan de titel kan zien wat er te koop is. Desnoods doe je voor mensen die écht van alles hebben een soort zolderopruiming titel, dat heb je wel vaker in V&A. Maar ik denk dat ik meer aandacht trek met [asielactie] verhuisdozen, N64 games, vaporiser, waterpijp dan met wat je als voorbeeld geeft. Of beter nog: [asielactie] verhuizers, retro gamers en stoners hierheen!!
Goeie puntenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:50 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ze staan in de lijst hierboven dus ik zal ze straks in de fipo zetten ook!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Donaties Rallydame en Viking zijn binnen![]()
Of was dat al gezegd?
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Donaties Rallydame en Viking zijn binnen![]()
Of was dat al gezegd?
Eens voor wat betreft het bold gedeeltequote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:50 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet slim. [/b]Ten eerste vanwege de tag [asielactie] ziet men al dat het om onze rommelmarkt gaat, ten tweede zie je de naam van de TS sowieso wel en boeit ie niet zo veel imho, en ten derde denk ik dat je meer gegadigden trekt (en dus meer geld inzamelt) als men aan de titel kan zien wat er te koop is.[/b] Desnoods doe je voor mensen die écht van alles hebben een soort zolderopruiming titel, dat heb je wel vaker in V&A. Maar ik denk dat ik meer aandacht trek met [asielactie] verhuisdozen, N64 games, vaporiser, waterpijp dan met wat je als voorbeeld geeft. Of beter nog: [asielactie] verhuizers, retro gamers en stoners hierheen!!
Gdoverdommequote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:55 schreef Harajuku. het volgende:
Ast farma bv aan mij
Negative.
Het is wel afwijsdag hè
Ze zoeken hoeslakens, dus die dingen die om je matras gaanquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:50 schreef P.F het volgende:
Ik las iets over lakens? Volgens mij doet m'n moeder die weg, of het zijn dekbedhoezen....
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]. <-- hee koorddanscheerlie ontdekt!
[ afbeelding ] bedoel ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |