MM kreeg net een mailtje. Een vrouwelijke collega van MM ws ookquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:44 schreef Greys het volgende:Ik hoop het!
De directe collega van Heer Greys heeft Mexicaanse griep hoor ik net![]()
Mondkapjes verkópen!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Allemaal met mondkapjes achter onze kraampjes,.
Dat kunnen ze heel snel vaststellen, dus hoop dat ze snel duidelijkheid krijgen of het ook echt zo is bij MM op het werk! Op het werk van Heer worden dus vanaf morgen al die extra maatregelen ingevoerd, maar volgens mij is dat dan al vrij laat. Want tegen de tijd dat je er achter komt dat iemand die griep te pakken heeft, is hij/zij meestal al wel met medewerkers in aanraking geweest.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
MM kreeg net een mailtje. Een vrouwelijke collega van MM ws ook!
* Doet het zelfde, maar dan wel met een pintje en een toetertje... *quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Mondkapjes verkópen!
[..]
Volgens heer G krijgt ie het niet, als ie maar genoeg whisky drinkt en sigaren rookt![]()
Uhoh....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Zij die nogal hoesterig en rillerig is groet u allen
Ja, idd....dus ik ben ff een uurtje een verdieping hoger.quote:
Rijmen kan ik niet zo goed,quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:35 schreef Boswachtertje het volgende:
Laat maar even gaan die griep, dan kan ik ondertussen in het geniep
Nog even vragen naar een rekening voor de dierenverzekering
Ik doe met plezier hieraan mee, doe mij maar pakket A & B!
Goede actie
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:35 schreef Boswachtertje het volgende:
Goede actie
En met zo'n mededeling in rijm gehuldquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:35 schreef Boswachtertje het volgende:
Goede actie
Ik denk dat dat een goede gok zal zijnquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:39 schreef Cat22 het volgende:
Wellicht dat ik het niet goed zie,
maar volgens mij krijgt Boswachtertje een PM of twee, drie
In MM's mail staat dat ze alle verschijnselen heeft, maar dat de dokter twijfelt tussen mexicaanse griep en een zware keelontstekingquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Mondkapjes verkópen!
[..]
Dat kunnen ze heel snel vaststellen, dus hoop dat ze snel duidelijkheid krijgen of het ook echt zo is bij MM op het werk! Op het werk van Heer worden dus vanaf morgen al die extra maatregelen ingevoerd, maar volgens mij is dat dan al vrij laat. Want tegen de tijd dat je er achter komt dat iemand die griep te pakken heeft, is hij/zij meestal al wel met medewerkers in aanraking geweest.
Volgens heer G krijgt ie het niet, als ie maar genoeg whisky drinkt en sigaren rookt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |