Echt fantastisch. En hulde voor al jullie inzet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Goed bezig Pippi!![]()
Tussenstandje dan maar?
[ afbeelding ] Op dit moment hebben we 4238,43! [ afbeelding ]
Tnx...maar wij bedanken jullie net zo hard weer terugquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Echt fantastisch. En hulde voor al jullie inzet.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Goed bezig Pippi!![]()
Tussenstandje dan maar?
[ afbeelding ] Op dit moment hebben we 4238,43! [ afbeelding ]
Dan moet dit topic maar snel volgespamd wordenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tnx...maar wij bedanken jullie net zo hard weer terug![]()
Ik zag net dat ik na half 6 de fipo niet meer kan wijzigen.
Geloof niet dat er in de gehele Asielactiegeschiedenis een topic langer dan 2 dagen open is geweest
Nee klopt, het ging tot voor kort razendsnel. En ook dat komt weer mede door jullie enthousiasmequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tnx...maar wij bedanken jullie net zo hard weer terug![]()
Ik zag net dat ik na half 6 de fipo niet meer kan wijzigen.
Geloof niet dat er in de gehele Asielactiegeschiedenis een topic langer dan 2 dagen open is geweest
1e actie Asiel Rotterdam: 1250 euro en veel tweedehands mandjes en speelgoed enz.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:46 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dan moet dit topic maar snel volgespamd worden![]()
Volgens mij zijn we trouwens al ruim over de vorige acties heen maar ik ben te lui om dat uit te zoeken, wie weet daar meer van?
Ik denk dat Hara ook 'we' als in de organisatie chicks bedoeldequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:52 schreef Barbaaf het volgende:
Jij misschien, ik sla nog wel 'ns een topic over
What she said.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat Hara ook 'we' als in de organisatie chicks bedoelde
Dus dat ik/we dat niet na hoefde(n) te zoeken toen je het vroeg, maar zo op konden dreunen!
Ah, op die manierquote:
Ikdenkkris en Whaley zijn meloentjesgroen!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:17 schreef Ingetje79 het volgende:
*rent binnen![]()
Donaties Ikdenkkris en Whaley zijn binnen; fipo aangepast, groen = voor Greys
![]()
*rent weer weg
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:44 schreef Greys het volgende:Ik hoop het!
De directe collega van Heer Greys heeft Mexicaanse griep hoor ik net![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |