Dat zegt niks hequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:01 schreef Greys het volgende:!
Nou nee hoor, ik voel me nog prima!![]()
Maar draag maar wel je mondkapje voor de zekerheid de komende dagen
quote:De incubatietijd - dat wil zeggen de tijd die verstrijkt tussen de besmetting en de eerste griepsymptomen - is 2 tot 3 dagen tot hooguit een week. Je bent besmettelijk vanaf 1 dag vóór tot 5 of 6 dagen ná het begin van de ziekteverschijnselen. Niet iedereen wordt ook ziek na een besmetting en sommige mensen ondergaan een infectie en zijn besmettelijk, zonder ziek te worden of te zijn geweest.(1)
Je groene kleur is onderweg!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:56 schreef Boswachtertje het volgende:
Zo, meteen maar even overgemaakt
en nou gauw naar bed, want op griep zit ik niet te wachten!
En heeft Q Primeval al teruggemaild?quote:
Eerst moeten we reactie van V&A afwachten, dan ff tekstje maken en die komt dan online.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:08 schreef Cat22 het volgende:
En hebben we al meer info over onze vlooienmarktkraampjes?
Sgoe.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Eerst moeten we reactie van V&A afwachten, dan ff tekstje maken en die komt dan online.![]()
Hopelijk morgenavond meer info.
Tadaaaaaaaaaa:quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik zal eens gaan kijken of die site weer werkt
(asielactie mailadres opgegeven)quote:Bedankt! Het formulier is correct ontvangen. We proberen binnen 2 werkdagen uw vraag te beantwoorden.
Applaus voor Hara, die me er aan herinnerde!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:25 schreef Cat22 het volgende:
Applaus voor Greys!
Kom maar hierrrr met die automaat!
Will do!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:02 schreef Tazz het volgende:
Ik wil ook graag een donatie doen, wil iemand mij de instrukties mailen incl rekening nummer?

Helemaal superquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:21 schreef tirannetje24 het volgende:
Even een updatetje.
Ik ga donderdag de pillen halen waar oh-oh iemand voor kende!
Dus hopelijk gaat t goedkomen
Ik laat t weten als ik ze heb!
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:27 schreef Cat22 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, hoi.
Ik wilde even komen melden dat ik vanavond over de 200 gram ben gegaan en dus al ruim 4 euro heb gedoneerd van mijn zakgeld. En ik blijf doorsparen.
Wat toch een droppiequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:27 schreef Cat22 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, hoi.
Ik wilde even komen melden dat ik vanavond over de 200 gram ben gegaan en dus al ruim 4 euro heb gedoneerd van mijn zakgeld. En ik blijf doorsparen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |