Fielseteerd beidequote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:11 schreef oh-oh het volgende:
Gefeliciteerd Knor, tegelijk met Queen Nokwaaaaaaanda dan geloof ik
Poepje, in die lijst kom je pas als je op de bankafschriften te vinden bent, sorry!quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:12 schreef Raantje het volgende:
Ik heb een bench staan van 1.23 meter (de grootste maat), die ik wil doneren.
Neemt iemand contact met me op ivm ophalen?
Waar staat ie?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:12 schreef Raantje het volgende:
Ik heb een bench staan van 1.23 meter (de grootste maat), die ik wil doneren.
Neemt iemand contact met me op ivm ophalen?
Ik zal je straks even groen laten schilderen!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:32 schreef Raantje het volgende:
De bench staat in Veldhoven (naast Eindhoven), enne, alsjeblieft!!
He jammerquote:
Je hebt PMquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:28 schreef Rallydame het volgende:Ik wil ook.... Ik wil ook.... ik wil ook....
Een groen poppetje...
![]()
En dus mee doen met de actie... Eindelijk gevonden waar alle groene mensen uithangenKan iemand me PM-en met gegevens qua donatie geven? Weet misschien ook nog wel wat spullen, moet alleen even vragen of die er nog zijn
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:14 schreef Dipkip het volgende:
Zo, ik heb mn laatste verhuisdozen opgeruimd, erg motiverend zo'n actie... Ik heb voor mn rommelmarktding nu ongeveer 75 verhuisdozen, 14 computerspelletjes (voor de N64) en een prachtig groen pakket... Bestaande uit een waterpijp en een vaporiser
groen voor groen jeweets.
Moet ik straks dan 3 topics maken of eentje en het allemaal in de titel proberen te proppen?
O ja, de vlooienmarkt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:46 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat we het zo gaan doen, dat jouw Topictitel dan wordt:
[Asielactie] Vlooienmarkt kraampje Dipkip
En dat je dan in de OP opnoemt wat je hebt
Maar vanavond hopen we daar uitgebreide instructies voor te hebben
Iedereen die meedoet aan de Vlooienmarkt krijgt ook op tijd een PM met linkje naar de instructies!
Zondag...hopelijk vanavond meer infoquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:52 schreef JJH het volgende:
[..]
O ja, de vlooienmarkt.
*Gaat graven. Zaterdag toch?
Ik ben gro-oen!!quote:
Dat lijkt me niet slim. Ten eerste vanwege de tag [asielactie] ziet men al dat het om onze rommelmarkt gaat, ten tweede zie je de naam van de TS sowieso wel en boeit ie niet zo veel imho, en ten derde denk ik dat je meer gegadigden trekt (en dus meer geld inzamelt) als men aan de titel kan zien wat er te koop is. Desnoods doe je voor mensen die écht van alles hebben een soort zolderopruiming titel, dat heb je wel vaker in V&A. Maar ik denk dat ik meer aandacht trek met [asielactie] verhuisdozen, N64 games, vaporiser, waterpijp dan met wat je als voorbeeld geeft. Of beter nog: [asielactie] verhuizers, retro gamers en stoners hierheen!!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:46 schreef Greys het volgende:![]()
Ik denk dat we het zo gaan doen, dat jouw Topictitel dan wordt:
[Asielactie] Vlooienmarkt kraampje Dipkip
En dat je dan in de OP opnoemt wat je hebt
Maar vanavond hopen we daar uitgebreide instructies voor te hebben
Iedereen die meedoet aan de Vlooienmarkt krijgt ook op tijd een PM met linkje naar de instructies!
Totally agreequote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:50 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet slim. Ten eerste vanwege de tag [asielactie] ziet men al dat het om onze rommelmarkt gaat, ten tweede zie je de naam van de TS sowieso wel en boeit ie niet zo veel imho, en ten derde denk ik dat je meer gegadigden trekt (en dus meer geld inzamelt) als men aan de titel kan zien wat er te koop is. Desnoods doe je voor mensen die écht van alles hebben een soort zolderopruiming titel, dat heb je wel vaker in V&A. Maar ik denk dat ik meer aandacht trek met [asielactie] verhuisdozen, N64 games, vaporiser, waterpijp dan met wat je als voorbeeld geeft. Of beter nog: [asielactie] verhuizers, retro gamers en stoners hierheen!!
Ben ik eigenlijk ook wel met je eens!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:50 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet slim. Ten eerste vanwege de tag [asielactie] ziet men al dat het om onze rommelmarkt gaat, ten tweede zie je de naam van de TS sowieso wel en boeit ie niet zo veel imho, en ten derde denk ik dat je meer gegadigden trekt (en dus meer geld inzamelt) als men aan de titel kan zien wat er te koop is. Desnoods doe je voor mensen die écht van alles hebben een soort zolderopruiming titel, dat heb je wel vaker in V&A. Maar ik denk dat ik meer aandacht trek met [asielactie] verhuisdozen, N64 games, vaporiser, waterpijp dan met wat je als voorbeeld geeft. Of beter nog: [asielactie] verhuizers, retro gamers en stoners hierheen!!
Goeie puntenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:50 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ze staan in de lijst hierboven dus ik zal ze straks in de fipo zetten ook!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Donaties Rallydame en Viking zijn binnen![]()
Of was dat al gezegd?
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Donaties Rallydame en Viking zijn binnen![]()
Of was dat al gezegd?
bedoel ik
Eens voor wat betreft het bold gedeeltequote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:50 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet slim. [/b]Ten eerste vanwege de tag [asielactie] ziet men al dat het om onze rommelmarkt gaat, ten tweede zie je de naam van de TS sowieso wel en boeit ie niet zo veel imho, en ten derde denk ik dat je meer gegadigden trekt (en dus meer geld inzamelt) als men aan de titel kan zien wat er te koop is.[/b] Desnoods doe je voor mensen die écht van alles hebben een soort zolderopruiming titel, dat heb je wel vaker in V&A. Maar ik denk dat ik meer aandacht trek met [asielactie] verhuisdozen, N64 games, vaporiser, waterpijp dan met wat je als voorbeeld geeft. Of beter nog: [asielactie] verhuizers, retro gamers en stoners hierheen!!
Gdoverdommequote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:55 schreef Harajuku. het volgende:
Ast farma bv aan mij
Negative.
Het is wel afwijsdag hè
Ze zoeken hoeslakens, dus die dingen die om je matras gaanquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:50 schreef P.F het volgende:
Ik las iets over lakens? Volgens mij doet m'n moeder die weg, of het zijn dekbedhoezen....
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]. <-- hee koorddanscheerlie ontdekt!
[ afbeelding ] bedoel ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |