Doe jij ook kwikkwooten?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeker weten
[..]
Knierterig he?Hij moest de biefstuk delen met Bink!
Traktaties doen we ook niet echt aan; RoyalCaninbrokjes en 3x daags 1 theelepel gourmet, omdat ik Melvin z'n druppeltjes moet " verstoppen ".quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:05 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben eigenlijk best zuinig met traktaties voor mijn katten.
Af en toe een snoepje (anders groeit hij dicht) en voor de rest zijn eigen voer. Mama Yoko wordt natuurlijk wel wat extra verwend nu en sinds ik Carnibest heb ontdekt ontdooi ik daar wat van eens in de zoveel dagen, zodat Naartjie kan smullen. Daar kunnen al die dure blikjes niet tegenop.
Maar als de beebies beginnen te eten haal ik wel weer wat luxe nat kittenvoer zodat ze niet alleen de saaie supergezonde en verantwoorde Redcat kitten brokjes hoeven te eten.
Geloof het of niet, maar dat doe ik al eeuwen!quote:
Wat een ellende bij jullie thuis.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Traktaties doen we ook niet echt aan; RoyalCaninbrokjes en 3x daags 1 theelepel gourmet, omdat ik Melvin z'n druppeltjes moet " verstoppen ".
En als ik brood smeer delen ze een plakje kipfilet oid en als ik gehaktballen maak krijgen ze een stukje...en vers rundvlees doen ze een moord voor....
Maar nee....verder krijgen ze eigenlijk vrij weinig![]()
Erg hèquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar dat doe ik al eeuwen!
Ik wist ook niet dat jullie het niet wisten/deden
Zouden er nog andere dingen zijn die wij altijd al doen en die voor hen een ware openbaring zijn?quote:
Die had ik net gemist!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik verwacht natuurlijk wel dat ie straks GreysIng gaat heten
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Zouden er nog andere dingen zijn die wij altijd al doen en die voor hen een ware openbaring zijn?
Oh wacht! Jongens! Zit er bij jullie hier en daar op de muur thuis een wit vierkantje met een soort klein rechthoekje er op? Druk er eens op en zie wat er gebeurt? Niet schrikken!![]()
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:21 schreef tirannetje24 het volgende:
Even een updatetje.
Ik ga donderdag de pillen halen waar oh-oh iemand voor kende!
Dus hopelijk gaat t goedkomen
Ik laat t weten als ik ze heb!
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:34 schreef Viking84 het volgende:
Ik schrok niet (heel erg) van het bedrag op m'n rekening, dus ik heb net even gemaild.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:34 schreef Viking84 het volgende:
Ik schrok niet (heel erg) van het bedrag op m'n rekening, dus ik heb net even gemaild.
Vikje, wat tof!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:34 schreef Viking84 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |