Middenveld is iets te licht met Aissati, met Enoh meer body. Tactisch dus.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:04 schreef versteegrob het volgende:
Gaat weer lekker allemaal, waarom zonder isi? Wat zegt Jol op ned1?
hij vond het middenveld iets te lichtquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:04 schreef versteegrob het volgende:
Gaat weer lekker allemaal, waarom zonder isi? Wat zegt Jol op ned1?
Gast, Rommeldahl voor de snelle counter natuurlijkquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:58 schreef Rennis-Dommedahl het volgende:
[..]
Klopt honderd provent mee eens, maar waarom Rommedahl in de basis, waarom niet met Zeeuw, Enoh, Lindgren Urby als je defensief spelen wilt?
"Waarom heb je voor Stekelenburg gekozen?"quote:
Jij vind Rommedahl defensief?quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:57 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
verwacht jij dan dat enoh of de zeeuw als aanvallende middenvelder achter de spitsen zal spelen?
Valt wel iets voor te zeggen. Toen we tegen PSV de boot in gingen vond iedereen hier ook het middenveld te lichtquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
Middenveld is iets te licht met Aissati, met Enoh meer body. Tactisch dus.
Met de huidige opstelling ben ik het NIET eens.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:57 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Denk dat HW en Barca het wel eens zijn met deze opstelling hoor.
Als je ff logisch nadenkt is dit gewoon de eerste wedstrijd van de competitie, liever die 3 punten door slecht voetbal dan weer beginnen met een nederlaag zoals vorig jaar tegen Willem II.
Defensief weet je dat het nog steeds k*t is dan bouw je op het middenveld een zekerheid in, fysiek moet je het eerste half uur door zien te komen. Dan kan je dmv het inbrengen van Aissati het voetballend gaan oplossen.
We wachten het af. Maar nu niet gelijk het kopje laten hangen he
74174 meer zeg ik nietquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:06 schreef versteegrob het volgende:
Iemand een stream van Ajax gevonden? PM me dan even!
Geniaal antwoord toch?quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
"Waarom heb je voor Stekelenburg gekozen?"
Jol: Nou, Stekelenburg is gewoon een hele goede keeper, Kenneth ook. Maar ik heb voor Stekelenburg gekozen.
1.74 is wel wat anders dan 1.60 hoorquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:08 schreef buddyb het volgende:
enoh is toch ook maar een niet al te brede gast van 1.60? kun je beter sno erin zetten als je meer body wilt
Engelaar is ook groot maar nog zwak met zijn lichaam, daar gaat het niet om. Het gaat om gasten die sterk met hun lichaam zijn en een bal vast kunnen houden of iemand van de bal af kunnen zetten, bikkelen. En dat kan Enoh zeker.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:08 schreef buddyb het volgende:
enoh is toch ook maar een niet al te brede gast van 1.60? kun je beter sno erin zetten als je meer body wilt
ik zou cvita wel in de goal zetten voor meer voetbal van achteruitquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:08 schreef Barca het volgende:
[..]
Met de huidige opstelling ben ik het NIET eens.
Vertonghen =====>>> i.p.v. Lindgren, maar dan op het middenveld! Alderweireld dan linksback.
Rommedahl ======>>> i.p.v. Donald
Sulejmani =====>>> i.p.v. Cvitanich
te licht voor vandaag of te licht in het algemeen? kreeg het idee dat het niet alleen om vandaag gaat.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
Middenveld is iets te licht met Aissati, met Enoh meer body. Tactisch dus.
aisatti vind ik erg balvast, meer dan emanuelson bijvoorbeeld en die staat erinquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:09 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Engelaar is ook groot maar nog zwak met zijn lichaam, daar gaat het niet om. Het gaat om gasten die sterk met hun lichaam zijn en een bal vast kunnen houden of iemand van de bal af kunnen zetten, bikkelen. En dat kan Enoh zeker.
Wat vind jij dan zo goed aan de huidige opstelling?quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:09 schreef buddyb het volgende:
[..]
ik zou cvita wel in de goal zetten voor meer voetbal van achteruit
Ik vind Enoh wel goed genoeg voor de basis, maar eerlijk gezegd vind ik sowieso dat Aissati gewoon altijd moet spelen, centraal achter de spitsen. Dan had ik De Zeeuw rechts-mid gezet ipv Enoh, en Emanuelson zou bij mij sowieso nooit spelen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:10 schreef Cheiron het volgende:
Meer body is leuk, maar ik vind Aissati een stuk balvaster dan Enoh. We zullen het over 20 minuten gaan merken.
Niet als je in het buitenland zitquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:10 schreef TheFrankey het volgende:
Streams zijn beschikbaar op eredivisielive.nl
ik ben het met je eens, barca. alleen vind ik dat er wel wat meer balans moet komen in je elftal, wat meer voetbal. vandaar dat ik cvita of wellicht aisatti in de goal zou zetten.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:11 schreef Barca het volgende:
[..]
Wat vind jij dan zo goed aan de huidige opstelling?
Aissati HOEFT ook helemaal geen bikkelaar te zijn, want het is een creatieve aanvallende middenvelder die de bal vrijwel nooit weggeeft. Juist met Aissati heb je heel weinig balverlies. Ik snap ook niet waarom men hem steeds daarop aanvalt (Koeman, Vergoossen, en nu blijkbaar Jol...)quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:10 schreef buddyb het volgende:
[..]
aisatti vind ik erg balvast, meer dan emanuelson bijvoorbeeld en die staat erin
maar inderdaad, hij is niet echt een bikkelaar nee
Satteliet dan maarquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:12 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Niet als je in het buitenland zit
Gabri is geblesseerd..quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:14 schreef Barca het volgende:
Emanuelson ... ja, die was ik nog vergeten.
=====>>> i.p.v. Sja ... nou, doe maar Gabri.
Van hetzelfdequote:Op zondag 2 augustus 2009 14:13 schreef Silenus het volgende:
Nou, ik ga me mentaal voorbereiden en een sloot koffie inhaleren. Succes ende sterkte mannen.
Die hele website is down dus lijkt me sterk.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:10 schreef TheFrankey het volgende:
Streams zijn beschikbaar op eredivisielive.nl
Zucht ... dan maar Sno. Maar ja ... die kan net als Lindgren niet meedoen. Personas non grata.quote:
Sno op de plek van gabriquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:18 schreef Barca het volgende:
[..]
Zucht ... dan maar Sno. Maar ja ... die kan net als Lindgren niet meedoen. Personas non grata.
kan er tenminste niks in de fik vliegenquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:16 schreef Cheiron het volgende:
Het regent.. Oh nee. Dat wordt niks vandaag
Aanvallend is niet zo erg, maar beide spelers zijn gewoon waardeloos in de omschakeling, en hebben ook telkens veels te veel balverlies. Dan verlies je het gewoon op het middenveld want dan kan de tegenstander er telkens overheen komen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:16 schreef Barca het volgende:
Echt ... wát een drámá opstelling! Veel te kwetsbaar! Middenveld met Emanuelson en Rommedahl veel te aanvallend.
Bij mij doet die site niks.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:24 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Je moet www. ervoor doen, had hetzelfde gister
Denk ik ookquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:17 schreef versteegrob het volgende:
Worden leuke wissels, Aissati, Donald en Dario i guess
Stekelenburg;quote:
"Angstaanjagend" , een zeer opvallend shirt zorgt ervoor dat spitsen die richting zeker niet uit schieten en dus sneller naast het doel schietenquote:
Als de verlichting uit valt dan zie je het doel nog steedsquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:33 schreef Black-Death het volgende:
[..]
"Angstaanjagend" , een zeer opvallend shirt zorgt ervoor dat spitsen die richting zeker niet uit schieten en dus sneller naast het doel schieten
Volgens mij ookquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:30 schreef Frankz0rz het volgende:
Zag ik nou net strepen over de hele mouw heen bij Urby's shirt?
quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:36 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Als de verlichting uit valt dan zie je het doel nog steeds
Er is een heel apart topic voor livestreams. Ga ff ergens anders bedelen, alsjeblieft.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:39 schreef Gratau het volgende:
heeft er iemand nou ergens een streampje?
eredivisielive.nl doet het niet.
Aissati.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:40 schreef Schanulleke het volgende:
Opmerkelijke actie om publiekslieveling Aisatti
Ze kunnen niet verdedigen. Dat is een groot probleem!quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Aanvallend is niet zo erg, maar beide spelers zijn gewoon waardeloos in de omschakeling, en hebben ook telkens veels te veel balverlies. Dan verlies je het gewoon op het middenveld want dan kan de tegenstander er telkens overheen komen.
IDD een onbegrijpelijke opstelling.
Geen verrassing!quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:50 schreef Rennis-Dommedahl het volgende:
Wat een matig spel zeg.
Zonder goed middenveld krijg je de bal niet eens bij een spits.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:54 schreef TheJanitor het volgende:
Zoals ik al zei, zonder spits 0 kansen.
selectie was ook al niet topquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:55 schreef Scorpie het volgende:
Ja hoor, seizoen begonnen, gelijk kutspel wat op de mat gelegdt wordt.
Komop man, het kan toch niet gelijk vanaf dag 1 goed spel zijn, heeft tijd nodigquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:55 schreef Scorpie het volgende:
Ja hoor, seizoen begonnen, gelijk kutspel wat op de mat gelegdt wordt.
Eens, pas na 8/9/10 wedstrijden kan je conclusies trekken.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:56 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Komop man, het kan toch niet gelijk vanaf dag 1 goed spel zijn, heeft tijd nodig
En leren voorzetten te gevenquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:57 schreef NoizEkick het volgende:
Van der Wiel moet echt even z'n grote bek gaan houden.
De groep is voor 90% hetzelfde als vorig jaar, je mag wel WAT vooruitgang verwachten, maar er zit nog steeds geen enkele lijn in. Alles op geluk.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:56 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Komop man, het kan toch niet gelijk vanaf dag 1 goed spel zijn, heeft tijd nodig
Wat verwacht je anders van een selectie met zo weinig kwaliteit?quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:04 schreef Cheiron het volgende:
[..]
De groep is voor 90% hetzelfde als vorig jaar, je mag wel WAT vooruitgang verwachten, maar er zit nog steeds geen enkele lijn in. Alles op geluk.
Ja, met een slechte buitenlander erin. Voor de achterhoede staat een, op papier, slecht middenveld.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:05 schreef Frankz0rz het volgende:
We hebben nu trouwens wel een totaal Nederlandssprekende verdediging
quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:57 schreef NoizEkick het volgende:
Van der Wiel moet echt even z'n grote bek gaan houden.
quote:
Dan nog mag je de gebrek aan kwaliteit goed maken met inzet. ook dat gebeurt niet.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:56 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Logisch, we zijn Ajax!quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan nog mag je de gebrek aan kwaliteit goed maken met inzet. ook dat gebeurt niet.
Een assist dusquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:08 schreef Wilskracht het volgende:
Er gaat wel dreiging van Rommedahl uit.
Nu nog rendement
Ik zei vorig seizoen ook al gooi Silva er gewoon weer in. Kan hij ff tot rust komen en weet hij weer wat werken is.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:22 schreef 16meter het volgende:
Wat een irritant kereltje die blackcardgreg, wild gebarend en grote bekken gevend naar medespelers terwijl hij zelf fout na fout maakt.Sowieso heeft hij nog niks laten zien.
Inderdaad. Ik zit me ook echt mateloos te ergeren aan Greg.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:22 schreef 16meter het volgende:
Wat een irritant kereltje die blackcardgreg, wild gebarend en grote bekken gevend naar medespelers terwijl hij zelf fout na fout maakt.Sowieso heeft hij nog niks laten zien.
Tijdens L'OM speelde hij wel een leuke wedstrijd.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:24 schreef Wooldoor het volgende:
Dat het positiespel kut is is nog wel te begrijpen als je geen enkele keer in de voorbereiding met dit centrum heb gespeeld.
Silva viel keihard door het ijs op het Amsterdam Tournament.
Klopt maar verdediging is hij zo snel geklopt.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:25 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Tijdens L'OM speelde hij wel een leuke wedstrijd.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:25 schreef Urquhart het volgende:
Ik zou Enoh wisselen voor Donald, en rond de 70ste minuut Cvitanich erbij gooien voor Rommedahl.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:25 schreef Urquhart het volgende:
Ik zou Enoh wisselen voor Donald, en rond de 70ste minuut Cvitanich erbij gooien voor Rommedahl.
Tja, ik vind juist dat Ajax ontzettend veel kwaliteit heeft, maar wanneer je het middenveld niet goed neerzet, en dus kwetsbaar bent doordat die middenvelders teveel ballen inleveren en verdedigend niet hun werk doen, dan is het hele team daarvan de dupe.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:47 schreef Barca het volgende:
[..]
Ze kunnen niet verdedigen. Dat is een groot probleem!
Maar ja, deze selectie mist verschrikkelijk veel kwaliteit! 't Is om te huilen dat we zo'n zooitje brandhout onder contract hebben staan!
Yup, en dat traag teruglopen als hij weer eens de bal fokked op passed. Hij heeft verdedigend nog geen moer laten zien.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:22 schreef 16meter het volgende:
Of iemand die wel voor open doel kan scoren, Rommedahl schiet tot twee keer mis terwijl de keeper ergens op de grond ligt te dweilen..quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:36 schreef dronkeykong het volgende:
En toch mis je nog steeds een kopsterke spits.
En hij scoort de 0-2, assist en een doelpunt. Mwah best okequote:Op zondag 2 augustus 2009 15:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Of iemand die wel voor open doel kan scoren, Rommedahl schiet tot twee keer mis terwijl de keeper ergens op de grond ligt te dweilen..
quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:06 schreef Barca het volgende:
wtf ... Rommellaar eerst een assist en dan een goal?! Meteen verkopen aan HSV!
quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:06 schreef hayder het volgende:
Ja verdedigend staan we ook prima
fey 2-0die hebben ook een keer feest
Groningen brengt aanvallend ook niet veel daarentegen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:06 schreef hayder het volgende:
Ja verdedigend staan we ook prima
Suarezquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:08 schreef Barca het volgende:
Verdedigend prima? Serieus? Dat zou goed nieuws zijn! Wie gaf de assist op Rommedahl?
Ok. Thnx.quote:
Ja, voor hij weer zijn normale niveau haalt.quote:
Het draait opzich ook gewoon goed waarom dan gaan wisselenquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:09 schreef VoreG het volgende:
Opmerkelijk dat Jol niemand wisselt. Wel goed voor het spelritme overigens
9 van de 10 trainers had allang gewisseld, het seizoen is nog langquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:10 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Het draait opzich ook gewoon goed waarom dan gaan wisselen
waar komt die Oleguer adoratie toch vandaanquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:09 schreef bloodysunday het volgende:
En toch mis ik Oleguer
Ze worden tenminste weggekopt dat heb ik ook wel eens anders gezienquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:11 schreef NoizEkick het volgende:
Toch vind ik het verdedigend niet altijd even sterk. Vooral de hoge ballen worden vaak rommelig weggewerkt.
waar las je het?quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:10 schreef Dvm86 het volgende:
Sneijder op huurbasis naar Inter las ik net.
Niemand is zwak. Zelfs Rommedahl staat goed te spelenquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:13 schreef El-Salvador het volgende:
Het staat erg lekker, de zeeuw staat zeer goed te ballen.
dat verbaast me niets...quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:13 schreef El-Salvador het volgende:
Het staat erg lekker, de zeeuw staat zeer goed te ballen.
AT niet gezien, en vorig jaar vond ik tijdens Europese duels het duo Oleguer en Alderweireld geniaal. Daar komt mijn Oleguer adoratie vandaan.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:12 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
waar komt die Oleguer adoratie toch vandaan. tijdens het AT zag je hem ook al zo schutteren (samen met Greg en Silva). Alderweireld en Wielaert uitstekend (maar hebben de schijn tegen door de fouten van eerstgenoemden).
is nog maar een gerucht uit de Gazzettaquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:10 schreef Dvm86 het volgende:
Sneijder op huurbasis naar Inter las ik net.
Eensch, met enkele gerichte aankopen kan het leuk worden.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Niemand is zwak. Zelfs Rommedahl staat goed te spelen
Als ze maar worden weggewerkt!quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:11 schreef NoizEkick het volgende:
Toch vind ik het verdedigend niet altijd even sterk. Vooral de hoge ballen worden vaak rommelig weggewerkt.
Klopt, tijdens Europese wedstrijden was Oleguer sterk, maar in de Eredivisie was het soms zwak.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:14 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
AT niet gezien, en vorig jaar vond ik tijdens Europese duels het duo Oleguer en Alderweireld geniaal. Daar komt mijn Oleguer adoratie vandaan.
http://www.extravoetbal.be/nieuws/artikel/22373/quote:Inter en Real akkoord over Sneijder2009-08-02 - Toegevoegd door ExtraVoetbal Inter Milaan en Real Madrid hebben een akkoord bereikt over de overgang van Wesley Sneijder. De Nederlander moet zelf wel nog tot een persoonlijke overeenkomst met Inter komen.
De transfersom, zo weet de Gazetta dello Sport, zou een kleine twintig miljoen euro bedragen.
Real Madrid accepteerde eerder ook al een bod van Liverpool op de gewezen Ajacied, én was in onderhandeling met Aston Villa, maar Inter heeft blijkbaar korter op de bal gespeeld.
Tot voor kort nog weigerde Real Madrid Sneijder te laten gaan, maar nadat de Koninklijke een aantal andere spelers -onder wie de Nederlanders Royston Drenthe en Ruud van Nistelrooy- maar niet verkocht kreeg, besloot de Spaanse club Sneijder toch maar te laten gaan.
Voor hem was er immers veel concrete belangstelling.
Nee, daar heb je gelijk in. Maar toch houd ik m'n hart vast steeds bij corners en vrije trappen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ze worden tenminste weggekopt dat heb ik ook wel eens anders gezien
Klopt, maar ik ben ervan overtuigd dat Oleguer in de competitie net zo kan spelen als tijdens Europeze duels.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:16 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Klopt, tijdens Europese wedstrijden was Oleguer sterk, maar in de Eredivisie was het soms zwak.
Beter voor Ajax als hij verkocht wordt.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:17 schreef hayder het volgende:
[..]
http://www.extravoetbal.be/nieuws/artikel/22373/
Eens, maar hij kan zich dan niet motiveren ofzo, ik weet het niet. Hij hoeft van mij niet te vertrekken.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:17 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben ervan overtuigd dat Oleguer in de competitie net zo kan spelen als tijdens Europeze duels.
Naja hoop dat hij in ieder geval tijdens de training een goede indruk achterlaat en volgende week wel bij de selectie zit.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:19 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Eens, maar hij kan zich dan niet motiveren ofzo, ik weet het niet. Hij hoeft van mij niet te vertrekken.
Real zou even 7 miljoen in 2 jaar afschrijven.. damn.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:18 schreef Suijk het volgende:
[..]
Beter voor Ajax als hij verkocht wordt.
Mwa, dat valt best wel mee, die tegengoals van Marseille en Fiorentina waren bijna allemaal zijn schuldquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:16 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Klopt, tijdens Europese wedstrijden was Oleguer sterk, maar in de Eredivisie was het soms zwak.
2equote:Op zondag 2 augustus 2009 16:23 schreef Pannengkoek het volgende:
3 punten, we staan weer 1e zoals het hoort
Stond wel oke achterin zo. Vond Vertonghen soms wel iets minder maargoed. 3 Punten zijn binnenquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:23 schreef Urquhart het volgende:
Gefeliciteerd jongens! Hele keurige overwinning
De Zeeuw
Wielaert
Rommedahl![]()
Hoezo doemdenkers? We zijn gewoon realistisch. Groningen-uit is echt niet 1, 2, 3 gewonnen...quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:26 schreef Wooldoor het volgende:
Doemdenkers allemaal weer voor de wedstrijd, ik vond met name Alderweireld een verademing in de verdediging. Hij speelde alsof hij daar al jaren speelt en vooral spelers van Groningen die inkwamen tikte hij vaak de bal slim weg, iets wat ik vorig seizoen bij veel verdedigers miste.
Hopelijk kunnen we volgende week ook zo spelen.
Ik vind jou wel erg hoge scores gevenquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:25 schreef MaxC het volgende:
Erg goede overwinning, wie had dit verwacht
Stekeleburg 7 - Niks te doen gehad. Uittrappen waren niet altijd heel goed
Vertonghen 7 - Solide, deed weinig fout
Wielart 7,5 - Erg goed. Eindelijk de Wielaert van Twente
Alderweireld - 7, een kleine fout maar verder goed
VD Wiel - 6,5 aanvallend matig. Verdedigend voldoende
De Zeeuw - 8 Gaan we nog veel plezier aan beleven, geweldige speler
Enoh - 7,5 Goed, niet heel opvallend
Urby - 7,5 Paar prima acties.
Rommedahl 8 - Beste man, constant gevaarlijk. Goede goal en assist
Suarez 7,5 - Weer erg goed, had wel moeten scoren maar verder goed!
Suljemani - 7,5 Goede goal, paar aardige acties, goede interactie met Suarez
Je kan moeilijk realistisch zijn om te oordelen zonder ook maar 1 minuut gespeeld te hebben, voorbereiding zegt gewoon helemaal niks. En dan ga je een wedstrijd in met een compleet andere as.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:27 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hoezo doemdenkers? We zijn gewoon realistisch. Groningen-uit is echt niet 1, 2, 3 gewonnen...
Vooral 2e helft erg goed gespeeld. Met een betere afronding kan je hier zo met een nulletje of 5 winnen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vind jou wel erg hoge scores geven
Ik totaal niet eigenlijk. Vooral nu Wielaert ook een beetje de oude lijkt te worden.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:09 schreef bloodysunday het volgende:
En toch mis ik Oleguer
Jol heeft aangegeven Cvitanich meer als een tweede keus-spits te zien. Grote kans dus dat we nog een spits gaan halen, en onze Argentijnse vriend helemaal niet zoveel aan het werk zien.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:35 schreef Dvm86 het volgende:
Geen Cvitanich, jammer.
Ik zou wel graag willen weten wie ze dan in gedachte hebben. Huntelaar toch naar Ajax uiteindelijk? Te mooi om waar te zijn, maar nog geen enkele club is concreet geweest. Een ding is zeker: vertrekken zal hij.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:36 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Jol heeft aangegeven Cvitanich meer als een tweede keus-spits te zien. Grote kans dus dat we nog een spits gaan halen, en onze Argentijnse vriend helemaal niet zoveel aan het werk zien.
Naast deze 3 vond ik Emanuelson ook goed spelenquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:39 schreef King_of_cubes het volgende:
Geweldige wedstrijd. Mickey, en Rommedahl vond ik de uitblinkers. De Zeeuw vond ik ook heel sterk spelen en wat de commentator al zei hij leek zich er ook goed bij te voelen.
Makkelijk gegeven ook weer.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:39 schreef King_of_cubes het volgende:
Matig dan wel weer van de hoeveelheid kaarten.
Hij kan het natuurlijk ook intern oplossen zoals vandaag. Maar tegen RKC thuis mag je toch wel een opstelling met drie aanvallers verwachten.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:38 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik zou wel graag willen weten wie ze dan in gedachte hebben. Huntelaar toch naar Ajax uiteindelijk? Te mooi om waar te zijn, maar nog geen enkele club is concreet geweest. Een ding is zeker: vertrekken zal hij.
Maar ook heel dom, met die van Emanuelson als voorbeeld, het was gewoon nergens voor nodig. Waar ik me dan wel aan erger was dat Van der Laak 3x zoveel mag doen voordat hij eindelijk een kaart krijgtquote:
Weet ik niet, ik heb soms toch het idee dat er een "echte" spits mist in de 16. Ik heb vandaag een paar keer gezien dat die ballen de 16 in worden gemaaid zonder dat er een spits klaar staat. Je kan toch wel zien dat Suarez en Micky gewoon buitenspelers zijn. Verwacht eigenlijk ook nog wel een spits als je Jol zo hoort praten.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:38 schreef Moonlighter het volgende:
ajax heeft geen spits nodig. gewoon 4-4-2 blijven spelen
110% anti-Ajax zijn ze hier in Groningenquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:54 schreef denthemen het volgende:
Groeten uit Grunnalleen wel een klote sfeer
Dat zijn ze overal. Dat is de kifquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:57 schreef Catch22- het volgende:
[..]
110% anti-Ajax zijn ze hier in Groningen
tquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:01 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat zijn ze overal. Dat is de kif
Dit is dezelfde die ook in De Kuip scoorde hoorquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:15 schreef Ritmo het volgende:
Wist niet dat Dennis R een broertje had dat kon voetballen?
Jol heeft Dennis even aangezet. De rest gaat vanzelfquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:15 schreef Ritmo het volgende:
Wist niet dat Dennis R een broertje had dat kon voetballen?
Daar hoefde je de afgelopen seizoenen niet voor te kunnen voetballen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dit is dezelfde die ook in De Kuip scoorde hoor.
Hadden ze dat niet 10 jaar eerder kunnen doen?quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:17 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Jol heeft Dennis even aangezet. De rest gaat vanzelf
Wij weten ook nog niet echt waar we staan vind ik. Maar het klopt wel, daar gaat niet iedere club winnen in de Euroborg.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:19 schreef RayMania het volgende:
Ben wel blij dat wij tegen een goede tegenstander hebben gestart. Als je thuis tegen VVV start, dan weet je de volgende wedstrijd ook niet waar je staat. Weet nog goed dat we ooit met 5-0 van Fortuna wonnen, om de volgende wedstrijd met 3-0 bij Sparta te verliezen.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:19 schreef RayMania het volgende:
Ben wel blij dat wij tegen een goede tegenstander hebben gestart.
En volgende week RKC. Die win je ook voor 99% met 2-0 of 3-0. Daarna komt PSV al (die ook nog eens twee officiële wedstrijden meer in de benen heeft), vrij vroeg.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:20 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wij weten ook nog niet echt waar we staan vind ik. Maar het klopt wel, daar gaat niet iedere club winnen in de Euroborg.
Op papier dan. Groningen schat ik hoger in dan NEC, VVV of Heracles (quote:
Centrale duo stond niet goed tegenover die twee spitsen bij de doeltrappen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:20 schreef Nashje het volgende:
Uitstekende wedstrijd. Wat een helden. Verdedigend goed. We gaan zelfs op buitenspel spelen! Alleen wel veel lange ballen weer van Steek. Moeten meer tikken en opbouwen.
bijna goedquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:17 schreef versteegrob het volgende:
Worden leuke wissels, Aissati, Donald en Dario i guess
Weet je het zeker?quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:23 schreef Dvm86 het volgende:
Aissati mag van mij volgende keer wel ipv Emanuelson starten. Emanuelson is een goede 12e man.
Aissati speelt veel 'simpeler', en speelde dus gewoon weer foutloos, verlegt het spel, loopt goed, etc. Dat valt wellicht minder op dan Emanuelson die aan de bal blijft plakken en heel hard aan het rennen gaat steeds, maar is in principe wel gewoon beter.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:28 schreef Prosac het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
Ik vond Emanuelsson wel goed, Aissati viel me pas op toen hij weer de tunnel in liep.![]()
Vergeet het "Alle boeren/joden doorhalen wat niet van toepassing is zijn homo" nietquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:28 schreef Prosac het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
Ik vond Emanuelsson wel goed, Aissati viel me pas op toen hij weer de tunnel in liep.![]()
Verder gefeliciteerd, wij waren onmachtig vandaag. Tot de 0-1 ging het gelijkop, daarna maakt Ajax goed gebruik van de ruimte die steeds meer kwam. Eerste 10 minuten 2e helft was echt knudde van ons. 0-2 is het afgelopen.
En wat betreft hetgeen Denthemen zei, de sfeer was erg matig vandaag. Van beide kanten. Gelukkig begon een deel van het publiek te fluiten toen Noord "Hamas, Hamas..." inzette.
verder natuurlijk de aloude klassiekers "En wie niet springt.." en "Steek je vak maar in de fik"
Emanuelson haalde een aantal keer de bal er goed uit, heeft een aantal keren een aanval opgezet om even te reageren. Speelde gewoon bovengemiddeld vandaag. Ik denk dat je Emanuelson met VD Wiel verward, die leverde ballen in alsof het folders warenquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:28 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vind het onbegrijpelijk dat ik hier zoveel mensen hoor die Emanueson goed vonden spelen: loopt voortdurend lucht te dekken, en levert de ene na de andere bal in. Uiteraard doet hij ook af en toe wat goed, maar toch echt een van de slechtste spelers op het veld...
Beide versies zijn vandaag te horen geweest.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:31 schreef Luco het volgende:
[..]
Vergeet het "Alle boeren/joden doorhalen wat niet van toepassing is zijn homo" niet
Jij hebt er kijk op.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:28 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vind het onbegrijpelijk dat ik hier zoveel mensen hoor die Emanueson goed vonden spelen: loopt voortdurend lucht te dekken, en levert de ene na de andere bal in. Uiteraard doet hij ook af en toe wat goed, maar toch echt een van de slechtste spelers op het veld...
Zonder Berg zijn ze niet veel beter dan die clubs die je nu noemt. Ik denk dat je nog wel 2 of 3 wedstrijden moet spelen om te zien waar je staat.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Op papier dan. Groningen schat ik hoger in dan NEC, VVV of Heracles ().
Heb je een verklaring voor het tamme publiek? Vakantie? Mensen zitten er nog niet 'in'?quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:34 schreef Prosac het volgende:
[..]
Beide versies zijn vandaag te horen geweest.
Onzin, Groningen heeft vorig jaar ook prima wedstrijden gespeeld terwijl Berg onzichtbaar was. Natuurlijk missen ze wat kwaliteit, maar het is echt niet zo dat Berg week in week uit de pannen van het dak speelde.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zonder Berg zijn ze niet veel beter dan die clubs die je nu noemt. Ik denk dat je nog wel 2 of 3 wedstrijden moet spelen om te zien waar je staat.
Het zou mij niets verbazen als hij uiteindelijk toch nog overkomt voor een miljoentje of 3. Edit: misschien een ruildeal? De Jong, Sarpong verhuren?quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:42 schreef Chadi het volgende:
Jezus wat staat die Honda goed te spelen . Ja hij is 1.40 maar oh zo goed aan het worden.
Ja ok, maar ik vind VVV op dit moment gewoon een klasse beter spelen dan Groningen, en ook NEC was beter vanmiddag. Over het hele seizoen zal Groningen idd wel beter presteren maar vandaag vond ik Groningen niet beter dan de teams die opgenoemd werden.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:39 schreef twi het volgende:
[..]
Onzin, Groningen heeft vorig jaar ook prima wedstrijden gespeeld terwijl Berg onzichtbaar was. Natuurlijk missen ze wat kwaliteit, maar het is echt niet zo dat Berg week in week uit de pannen van het dak speelde.
Van der Wiel was aanvallend niet goed maar verdedigend echt zeer sterk. En dat vind ik belangrijker bij hem.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:38 schreef twi het volgende:
Van der Wiel was niet best, maar dat kwam ook omdat Rommedahl ook regelmatig traag reageerde op hetgeen Van der Wiel bedoelde. Maar daar was Gregery vandaag zelf ook de schuldige aan. Echt seconden nadat iemand een steekpass geeft pas doorhebben dat het voor hen bedoeld is, en dat ze daadwerkelijk een paar meter moeten lopen om zo'n pass te ontvangen.
Vakantie en meestal is het een wisselwerking, maar eigenlijk gaat het altijd zo aan het begin van het seizoen. Was ook wel aan het uitvak te merken trouwens, viel ook meestal na 1 of 2 liedjes weer stil, na de 0-2 pas voor het eerst wat langer dan 3 minuutjes gezongen. Dus het was vandaag een sfeerloze pot, op en naast het veld.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Heb je een verklaring voor het tamme publiek? Vakantie? Mensen zitten er nog niet 'in'?
Ik had het gevoel dat de gelaten houding van het publiek oversloeg op de FC, zo van 'dit gaat ons nooit lukken vandaag'. Reitsma zei het ook al. Het was niet bepaald een hel van het noord'n vandaag.
En nu legt ie er 1 in ookquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:44 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als hij uiteindelijk toch nog overkomt voor een miljoentje of 3. Edit: misschien een ruildeal? De Jong, Sarpong verhuren?
Kan ik mij wel in vinden ja, De Jong komt dan aan speeltijd en Honda kan wel leuk zijn ipv van Urby!quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:44 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als hij uiteindelijk toch nog overkomt voor een miljoentje of 3. Edit: misschien een ruildeal? De Jong, Sarpong verhuren?
Mooi inderdaad! Als we hem zouden kunnen halen hoeven we alleen nog een spits en centrale verdediger. Een linksback en extra vleugelaanvaller kunnen in de winterstop gehaald worden.quote:
Ok, en nu?quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:50 schreef Ritmo het volgende:
VVV.PSV heeft echt wel 1000 keer meer tegenstand dan jullie vanmiddag.
Dat komt ook niet door de manier van spelen door PSVquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:50 schreef Ritmo het volgende:
VVV.PSV heeft echt wel 1000 keer meer tegenstand dan jullie vanmiddag.
Nee omdat er net letterlijk gezegd werd dat Groningen een goede test was, in tegenstelling tot clubs als VVV.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |