Logisch, we zijn Ajax!quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan nog mag je de gebrek aan kwaliteit goed maken met inzet. ook dat gebeurt niet.
Een assist dusquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:08 schreef Wilskracht het volgende:
Er gaat wel dreiging van Rommedahl uit.
Nu nog rendement
Ik zei vorig seizoen ook al gooi Silva er gewoon weer in. Kan hij ff tot rust komen en weet hij weer wat werken is.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:22 schreef 16meter het volgende:
Wat een irritant kereltje die blackcardgreg, wild gebarend en grote bekken gevend naar medespelers terwijl hij zelf fout na fout maakt.Sowieso heeft hij nog niks laten zien.
Inderdaad. Ik zit me ook echt mateloos te ergeren aan Greg.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:22 schreef 16meter het volgende:
Wat een irritant kereltje die blackcardgreg, wild gebarend en grote bekken gevend naar medespelers terwijl hij zelf fout na fout maakt.Sowieso heeft hij nog niks laten zien.
Tijdens L'OM speelde hij wel een leuke wedstrijd.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:24 schreef Wooldoor het volgende:
Dat het positiespel kut is is nog wel te begrijpen als je geen enkele keer in de voorbereiding met dit centrum heb gespeeld.
Silva viel keihard door het ijs op het Amsterdam Tournament.
Klopt maar verdediging is hij zo snel geklopt.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:25 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Tijdens L'OM speelde hij wel een leuke wedstrijd.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:25 schreef Urquhart het volgende:
Ik zou Enoh wisselen voor Donald, en rond de 70ste minuut Cvitanich erbij gooien voor Rommedahl.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:25 schreef Urquhart het volgende:
Ik zou Enoh wisselen voor Donald, en rond de 70ste minuut Cvitanich erbij gooien voor Rommedahl.
Tja, ik vind juist dat Ajax ontzettend veel kwaliteit heeft, maar wanneer je het middenveld niet goed neerzet, en dus kwetsbaar bent doordat die middenvelders teveel ballen inleveren en verdedigend niet hun werk doen, dan is het hele team daarvan de dupe.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:47 schreef Barca het volgende:
[..]
Ze kunnen niet verdedigen. Dat is een groot probleem!
Maar ja, deze selectie mist verschrikkelijk veel kwaliteit! 't Is om te huilen dat we zo'n zooitje brandhout onder contract hebben staan!
Yup, en dat traag teruglopen als hij weer eens de bal fokked op passed. Hij heeft verdedigend nog geen moer laten zien.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:22 schreef 16meter het volgende:
Of iemand die wel voor open doel kan scoren, Rommedahl schiet tot twee keer mis terwijl de keeper ergens op de grond ligt te dweilen..quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:36 schreef dronkeykong het volgende:
En toch mis je nog steeds een kopsterke spits.
En hij scoort de 0-2, assist en een doelpunt. Mwah best okequote:Op zondag 2 augustus 2009 15:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Of iemand die wel voor open doel kan scoren, Rommedahl schiet tot twee keer mis terwijl de keeper ergens op de grond ligt te dweilen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |