Logisch, we zijn Ajax!quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan nog mag je de gebrek aan kwaliteit goed maken met inzet. ook dat gebeurt niet.
Een assist dusquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:08 schreef Wilskracht het volgende:
Er gaat wel dreiging van Rommedahl uit.
Nu nog rendement
Ik zei vorig seizoen ook al gooi Silva er gewoon weer in. Kan hij ff tot rust komen en weet hij weer wat werken is.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:22 schreef 16meter het volgende:
Wat een irritant kereltje die blackcardgreg, wild gebarend en grote bekken gevend naar medespelers terwijl hij zelf fout na fout maakt.Sowieso heeft hij nog niks laten zien.
Inderdaad. Ik zit me ook echt mateloos te ergeren aan Greg.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:22 schreef 16meter het volgende:
Wat een irritant kereltje die blackcardgreg, wild gebarend en grote bekken gevend naar medespelers terwijl hij zelf fout na fout maakt.Sowieso heeft hij nog niks laten zien.
Tijdens L'OM speelde hij wel een leuke wedstrijd.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:24 schreef Wooldoor het volgende:
Dat het positiespel kut is is nog wel te begrijpen als je geen enkele keer in de voorbereiding met dit centrum heb gespeeld.
Silva viel keihard door het ijs op het Amsterdam Tournament.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |