Mwa, dat valt best wel mee, die tegengoals van Marseille en Fiorentina waren bijna allemaal zijn schuldquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:16 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Klopt, tijdens Europese wedstrijden was Oleguer sterk, maar in de Eredivisie was het soms zwak.
2equote:Op zondag 2 augustus 2009 16:23 schreef Pannengkoek het volgende:
3 punten, we staan weer 1e zoals het hoort
Stond wel oke achterin zo. Vond Vertonghen soms wel iets minder maargoed. 3 Punten zijn binnenquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:23 schreef Urquhart het volgende:
Gefeliciteerd jongens! Hele keurige overwinning
De Zeeuw
Wielaert
Rommedahl![]()
Hoezo doemdenkers? We zijn gewoon realistisch. Groningen-uit is echt niet 1, 2, 3 gewonnen...quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:26 schreef Wooldoor het volgende:
Doemdenkers allemaal weer voor de wedstrijd, ik vond met name Alderweireld een verademing in de verdediging. Hij speelde alsof hij daar al jaren speelt en vooral spelers van Groningen die inkwamen tikte hij vaak de bal slim weg, iets wat ik vorig seizoen bij veel verdedigers miste.
Hopelijk kunnen we volgende week ook zo spelen.
Ik vind jou wel erg hoge scores gevenquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:25 schreef MaxC het volgende:
Erg goede overwinning, wie had dit verwacht
Stekeleburg 7 - Niks te doen gehad. Uittrappen waren niet altijd heel goed
Vertonghen 7 - Solide, deed weinig fout
Wielart 7,5 - Erg goed. Eindelijk de Wielaert van Twente
Alderweireld - 7, een kleine fout maar verder goed
VD Wiel - 6,5 aanvallend matig. Verdedigend voldoende
De Zeeuw - 8 Gaan we nog veel plezier aan beleven, geweldige speler
Enoh - 7,5 Goed, niet heel opvallend
Urby - 7,5 Paar prima acties.
Rommedahl 8 - Beste man, constant gevaarlijk. Goede goal en assist
Suarez 7,5 - Weer erg goed, had wel moeten scoren maar verder goed!
Suljemani - 7,5 Goede goal, paar aardige acties, goede interactie met Suarez
Je kan moeilijk realistisch zijn om te oordelen zonder ook maar 1 minuut gespeeld te hebben, voorbereiding zegt gewoon helemaal niks. En dan ga je een wedstrijd in met een compleet andere as.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:27 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hoezo doemdenkers? We zijn gewoon realistisch. Groningen-uit is echt niet 1, 2, 3 gewonnen...
Vooral 2e helft erg goed gespeeld. Met een betere afronding kan je hier zo met een nulletje of 5 winnen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vind jou wel erg hoge scores geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |