quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:06 schreef Barca het volgende:
wtf ... Rommellaar eerst een assist en dan een goal?! Meteen verkopen aan HSV!
quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:06 schreef hayder het volgende:
Ja verdedigend staan we ook prima
fey 2-0die hebben ook een keer feest
Groningen brengt aanvallend ook niet veel daarentegen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:06 schreef hayder het volgende:
Ja verdedigend staan we ook prima
Suarezquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:08 schreef Barca het volgende:
Verdedigend prima? Serieus? Dat zou goed nieuws zijn! Wie gaf de assist op Rommedahl?
Ok. Thnx.quote:
Ja, voor hij weer zijn normale niveau haalt.quote:
Het draait opzich ook gewoon goed waarom dan gaan wisselenquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:09 schreef VoreG het volgende:
Opmerkelijk dat Jol niemand wisselt. Wel goed voor het spelritme overigens
9 van de 10 trainers had allang gewisseld, het seizoen is nog langquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:10 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Het draait opzich ook gewoon goed waarom dan gaan wisselen
waar komt die Oleguer adoratie toch vandaanquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:09 schreef bloodysunday het volgende:
En toch mis ik Oleguer
Ze worden tenminste weggekopt dat heb ik ook wel eens anders gezienquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:11 schreef NoizEkick het volgende:
Toch vind ik het verdedigend niet altijd even sterk. Vooral de hoge ballen worden vaak rommelig weggewerkt.
waar las je het?quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:10 schreef Dvm86 het volgende:
Sneijder op huurbasis naar Inter las ik net.
Niemand is zwak. Zelfs Rommedahl staat goed te spelenquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:13 schreef El-Salvador het volgende:
Het staat erg lekker, de zeeuw staat zeer goed te ballen.
dat verbaast me niets...quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:13 schreef El-Salvador het volgende:
Het staat erg lekker, de zeeuw staat zeer goed te ballen.
AT niet gezien, en vorig jaar vond ik tijdens Europese duels het duo Oleguer en Alderweireld geniaal. Daar komt mijn Oleguer adoratie vandaan.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:12 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
waar komt die Oleguer adoratie toch vandaan. tijdens het AT zag je hem ook al zo schutteren (samen met Greg en Silva). Alderweireld en Wielaert uitstekend (maar hebben de schijn tegen door de fouten van eerstgenoemden).
is nog maar een gerucht uit de Gazzettaquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:10 schreef Dvm86 het volgende:
Sneijder op huurbasis naar Inter las ik net.
Eensch, met enkele gerichte aankopen kan het leuk worden.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Niemand is zwak. Zelfs Rommedahl staat goed te spelen
Als ze maar worden weggewerkt!quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:11 schreef NoizEkick het volgende:
Toch vind ik het verdedigend niet altijd even sterk. Vooral de hoge ballen worden vaak rommelig weggewerkt.
Klopt, tijdens Europese wedstrijden was Oleguer sterk, maar in de Eredivisie was het soms zwak.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:14 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
AT niet gezien, en vorig jaar vond ik tijdens Europese duels het duo Oleguer en Alderweireld geniaal. Daar komt mijn Oleguer adoratie vandaan.
http://www.extravoetbal.be/nieuws/artikel/22373/quote:Inter en Real akkoord over Sneijder2009-08-02 - Toegevoegd door ExtraVoetbal Inter Milaan en Real Madrid hebben een akkoord bereikt over de overgang van Wesley Sneijder. De Nederlander moet zelf wel nog tot een persoonlijke overeenkomst met Inter komen.
De transfersom, zo weet de Gazetta dello Sport, zou een kleine twintig miljoen euro bedragen.
Real Madrid accepteerde eerder ook al een bod van Liverpool op de gewezen Ajacied, én was in onderhandeling met Aston Villa, maar Inter heeft blijkbaar korter op de bal gespeeld.
Tot voor kort nog weigerde Real Madrid Sneijder te laten gaan, maar nadat de Koninklijke een aantal andere spelers -onder wie de Nederlanders Royston Drenthe en Ruud van Nistelrooy- maar niet verkocht kreeg, besloot de Spaanse club Sneijder toch maar te laten gaan.
Voor hem was er immers veel concrete belangstelling.
Nee, daar heb je gelijk in. Maar toch houd ik m'n hart vast steeds bij corners en vrije trappen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ze worden tenminste weggekopt dat heb ik ook wel eens anders gezien
Klopt, maar ik ben ervan overtuigd dat Oleguer in de competitie net zo kan spelen als tijdens Europeze duels.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:16 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Klopt, tijdens Europese wedstrijden was Oleguer sterk, maar in de Eredivisie was het soms zwak.
Beter voor Ajax als hij verkocht wordt.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:17 schreef hayder het volgende:
[..]
http://www.extravoetbal.be/nieuws/artikel/22373/
Eens, maar hij kan zich dan niet motiveren ofzo, ik weet het niet. Hij hoeft van mij niet te vertrekken.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:17 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben ervan overtuigd dat Oleguer in de competitie net zo kan spelen als tijdens Europeze duels.
Naja hoop dat hij in ieder geval tijdens de training een goede indruk achterlaat en volgende week wel bij de selectie zit.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:19 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Eens, maar hij kan zich dan niet motiveren ofzo, ik weet het niet. Hij hoeft van mij niet te vertrekken.
Real zou even 7 miljoen in 2 jaar afschrijven.. damn.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:18 schreef Suijk het volgende:
[..]
Beter voor Ajax als hij verkocht wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |