Middenveld is iets te licht met Aissati, met Enoh meer body. Tactisch dus.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:04 schreef versteegrob het volgende:
Gaat weer lekker allemaal, waarom zonder isi? Wat zegt Jol op ned1?
hij vond het middenveld iets te lichtquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:04 schreef versteegrob het volgende:
Gaat weer lekker allemaal, waarom zonder isi? Wat zegt Jol op ned1?
Gast, Rommeldahl voor de snelle counter natuurlijkquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:58 schreef Rennis-Dommedahl het volgende:
[..]
Klopt honderd provent mee eens, maar waarom Rommedahl in de basis, waarom niet met Zeeuw, Enoh, Lindgren Urby als je defensief spelen wilt?
"Waarom heb je voor Stekelenburg gekozen?"quote:
Jij vind Rommedahl defensief?quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:57 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
verwacht jij dan dat enoh of de zeeuw als aanvallende middenvelder achter de spitsen zal spelen?
Valt wel iets voor te zeggen. Toen we tegen PSV de boot in gingen vond iedereen hier ook het middenveld te lichtquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
Middenveld is iets te licht met Aissati, met Enoh meer body. Tactisch dus.
Met de huidige opstelling ben ik het NIET eens.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:57 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Denk dat HW en Barca het wel eens zijn met deze opstelling hoor.
Als je ff logisch nadenkt is dit gewoon de eerste wedstrijd van de competitie, liever die 3 punten door slecht voetbal dan weer beginnen met een nederlaag zoals vorig jaar tegen Willem II.
Defensief weet je dat het nog steeds k*t is dan bouw je op het middenveld een zekerheid in, fysiek moet je het eerste half uur door zien te komen. Dan kan je dmv het inbrengen van Aissati het voetballend gaan oplossen.
We wachten het af. Maar nu niet gelijk het kopje laten hangen he
74174 meer zeg ik nietquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:06 schreef versteegrob het volgende:
Iemand een stream van Ajax gevonden? PM me dan even!
Geniaal antwoord toch?quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
"Waarom heb je voor Stekelenburg gekozen?"
Jol: Nou, Stekelenburg is gewoon een hele goede keeper, Kenneth ook. Maar ik heb voor Stekelenburg gekozen.
1.74 is wel wat anders dan 1.60 hoorquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:08 schreef buddyb het volgende:
enoh is toch ook maar een niet al te brede gast van 1.60? kun je beter sno erin zetten als je meer body wilt
Engelaar is ook groot maar nog zwak met zijn lichaam, daar gaat het niet om. Het gaat om gasten die sterk met hun lichaam zijn en een bal vast kunnen houden of iemand van de bal af kunnen zetten, bikkelen. En dat kan Enoh zeker.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:08 schreef buddyb het volgende:
enoh is toch ook maar een niet al te brede gast van 1.60? kun je beter sno erin zetten als je meer body wilt
ik zou cvita wel in de goal zetten voor meer voetbal van achteruitquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:08 schreef Barca het volgende:
[..]
Met de huidige opstelling ben ik het NIET eens.
Vertonghen =====>>> i.p.v. Lindgren, maar dan op het middenveld! Alderweireld dan linksback.
Rommedahl ======>>> i.p.v. Donald
Sulejmani =====>>> i.p.v. Cvitanich
te licht voor vandaag of te licht in het algemeen? kreeg het idee dat het niet alleen om vandaag gaat.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
Middenveld is iets te licht met Aissati, met Enoh meer body. Tactisch dus.
aisatti vind ik erg balvast, meer dan emanuelson bijvoorbeeld en die staat erinquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:09 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Engelaar is ook groot maar nog zwak met zijn lichaam, daar gaat het niet om. Het gaat om gasten die sterk met hun lichaam zijn en een bal vast kunnen houden of iemand van de bal af kunnen zetten, bikkelen. En dat kan Enoh zeker.
Wat vind jij dan zo goed aan de huidige opstelling?quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:09 schreef buddyb het volgende:
[..]
ik zou cvita wel in de goal zetten voor meer voetbal van achteruit
Ik vind Enoh wel goed genoeg voor de basis, maar eerlijk gezegd vind ik sowieso dat Aissati gewoon altijd moet spelen, centraal achter de spitsen. Dan had ik De Zeeuw rechts-mid gezet ipv Enoh, en Emanuelson zou bij mij sowieso nooit spelen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:10 schreef Cheiron het volgende:
Meer body is leuk, maar ik vind Aissati een stuk balvaster dan Enoh. We zullen het over 20 minuten gaan merken.
Niet als je in het buitenland zitquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:10 schreef TheFrankey het volgende:
Streams zijn beschikbaar op eredivisielive.nl
ik ben het met je eens, barca. alleen vind ik dat er wel wat meer balans moet komen in je elftal, wat meer voetbal. vandaar dat ik cvita of wellicht aisatti in de goal zou zetten.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:11 schreef Barca het volgende:
[..]
Wat vind jij dan zo goed aan de huidige opstelling?
Aissati HOEFT ook helemaal geen bikkelaar te zijn, want het is een creatieve aanvallende middenvelder die de bal vrijwel nooit weggeeft. Juist met Aissati heb je heel weinig balverlies. Ik snap ook niet waarom men hem steeds daarop aanvalt (Koeman, Vergoossen, en nu blijkbaar Jol...)quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:10 schreef buddyb het volgende:
[..]
aisatti vind ik erg balvast, meer dan emanuelson bijvoorbeeld en die staat erin
maar inderdaad, hij is niet echt een bikkelaar nee
Satteliet dan maarquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:12 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Niet als je in het buitenland zit
Gabri is geblesseerd..quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:14 schreef Barca het volgende:
Emanuelson ... ja, die was ik nog vergeten.
=====>>> i.p.v. Sja ... nou, doe maar Gabri.
Van hetzelfdequote:Op zondag 2 augustus 2009 14:13 schreef Silenus het volgende:
Nou, ik ga me mentaal voorbereiden en een sloot koffie inhaleren. Succes ende sterkte mannen.
Die hele website is down dus lijkt me sterk.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:10 schreef TheFrankey het volgende:
Streams zijn beschikbaar op eredivisielive.nl
Zucht ... dan maar Sno. Maar ja ... die kan net als Lindgren niet meedoen. Personas non grata.quote:
Sno op de plek van gabriquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:18 schreef Barca het volgende:
[..]
Zucht ... dan maar Sno. Maar ja ... die kan net als Lindgren niet meedoen. Personas non grata.
kan er tenminste niks in de fik vliegenquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:16 schreef Cheiron het volgende:
Het regent.. Oh nee. Dat wordt niks vandaag
Aanvallend is niet zo erg, maar beide spelers zijn gewoon waardeloos in de omschakeling, en hebben ook telkens veels te veel balverlies. Dan verlies je het gewoon op het middenveld want dan kan de tegenstander er telkens overheen komen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:16 schreef Barca het volgende:
Echt ... wát een drámá opstelling! Veel te kwetsbaar! Middenveld met Emanuelson en Rommedahl veel te aanvallend.
Bij mij doet die site niks.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:24 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Je moet www. ervoor doen, had hetzelfde gister
Denk ik ookquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:17 schreef versteegrob het volgende:
Worden leuke wissels, Aissati, Donald en Dario i guess
Stekelenburg;quote:
"Angstaanjagend" , een zeer opvallend shirt zorgt ervoor dat spitsen die richting zeker niet uit schieten en dus sneller naast het doel schietenquote:
Als de verlichting uit valt dan zie je het doel nog steedsquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:33 schreef Black-Death het volgende:
[..]
"Angstaanjagend" , een zeer opvallend shirt zorgt ervoor dat spitsen die richting zeker niet uit schieten en dus sneller naast het doel schieten
Volgens mij ookquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:30 schreef Frankz0rz het volgende:
Zag ik nou net strepen over de hele mouw heen bij Urby's shirt?
quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:36 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Als de verlichting uit valt dan zie je het doel nog steeds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |