Ik totaal niet eigenlijk. Vooral nu Wielaert ook een beetje de oude lijkt te worden.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:09 schreef bloodysunday het volgende:
En toch mis ik Oleguer
Jol heeft aangegeven Cvitanich meer als een tweede keus-spits te zien. Grote kans dus dat we nog een spits gaan halen, en onze Argentijnse vriend helemaal niet zoveel aan het werk zien.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:35 schreef Dvm86 het volgende:
Geen Cvitanich, jammer.
Ik zou wel graag willen weten wie ze dan in gedachte hebben. Huntelaar toch naar Ajax uiteindelijk? Te mooi om waar te zijn, maar nog geen enkele club is concreet geweest. Een ding is zeker: vertrekken zal hij.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:36 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Jol heeft aangegeven Cvitanich meer als een tweede keus-spits te zien. Grote kans dus dat we nog een spits gaan halen, en onze Argentijnse vriend helemaal niet zoveel aan het werk zien.
Naast deze 3 vond ik Emanuelson ook goed spelenquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:39 schreef King_of_cubes het volgende:
Geweldige wedstrijd. Mickey, en Rommedahl vond ik de uitblinkers. De Zeeuw vond ik ook heel sterk spelen en wat de commentator al zei hij leek zich er ook goed bij te voelen.
Makkelijk gegeven ook weer.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:39 schreef King_of_cubes het volgende:
Matig dan wel weer van de hoeveelheid kaarten.
Hij kan het natuurlijk ook intern oplossen zoals vandaag. Maar tegen RKC thuis mag je toch wel een opstelling met drie aanvallers verwachten.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:38 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik zou wel graag willen weten wie ze dan in gedachte hebben. Huntelaar toch naar Ajax uiteindelijk? Te mooi om waar te zijn, maar nog geen enkele club is concreet geweest. Een ding is zeker: vertrekken zal hij.
Maar ook heel dom, met die van Emanuelson als voorbeeld, het was gewoon nergens voor nodig. Waar ik me dan wel aan erger was dat Van der Laak 3x zoveel mag doen voordat hij eindelijk een kaart krijgtquote:
Weet ik niet, ik heb soms toch het idee dat er een "echte" spits mist in de 16. Ik heb vandaag een paar keer gezien dat die ballen de 16 in worden gemaaid zonder dat er een spits klaar staat. Je kan toch wel zien dat Suarez en Micky gewoon buitenspelers zijn. Verwacht eigenlijk ook nog wel een spits als je Jol zo hoort praten.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:38 schreef Moonlighter het volgende:
ajax heeft geen spits nodig. gewoon 4-4-2 blijven spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |