110% anti-Ajax zijn ze hier in Groningenquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:54 schreef denthemen het volgende:
Groeten uit Grunnalleen wel een klote sfeer
Dat zijn ze overal. Dat is de kifquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:57 schreef Catch22- het volgende:
[..]
110% anti-Ajax zijn ze hier in Groningen
tquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:01 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat zijn ze overal. Dat is de kif
Dit is dezelfde die ook in De Kuip scoorde hoorquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:15 schreef Ritmo het volgende:
Wist niet dat Dennis R een broertje had dat kon voetballen?
Jol heeft Dennis even aangezet. De rest gaat vanzelfquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:15 schreef Ritmo het volgende:
Wist niet dat Dennis R een broertje had dat kon voetballen?
Daar hoefde je de afgelopen seizoenen niet voor te kunnen voetballen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dit is dezelfde die ook in De Kuip scoorde hoor.
Hadden ze dat niet 10 jaar eerder kunnen doen?quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:17 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Jol heeft Dennis even aangezet. De rest gaat vanzelf
Wij weten ook nog niet echt waar we staan vind ik. Maar het klopt wel, daar gaat niet iedere club winnen in de Euroborg.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:19 schreef RayMania het volgende:
Ben wel blij dat wij tegen een goede tegenstander hebben gestart. Als je thuis tegen VVV start, dan weet je de volgende wedstrijd ook niet waar je staat. Weet nog goed dat we ooit met 5-0 van Fortuna wonnen, om de volgende wedstrijd met 3-0 bij Sparta te verliezen.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:19 schreef RayMania het volgende:
Ben wel blij dat wij tegen een goede tegenstander hebben gestart.
En volgende week RKC. Die win je ook voor 99% met 2-0 of 3-0. Daarna komt PSV al (die ook nog eens twee officiële wedstrijden meer in de benen heeft), vrij vroeg.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:20 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wij weten ook nog niet echt waar we staan vind ik. Maar het klopt wel, daar gaat niet iedere club winnen in de Euroborg.
Op papier dan. Groningen schat ik hoger in dan NEC, VVV of Heracles (quote:
Centrale duo stond niet goed tegenover die twee spitsen bij de doeltrappen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:20 schreef Nashje het volgende:
Uitstekende wedstrijd. Wat een helden. Verdedigend goed. We gaan zelfs op buitenspel spelen! Alleen wel veel lange ballen weer van Steek. Moeten meer tikken en opbouwen.
bijna goedquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:17 schreef versteegrob het volgende:
Worden leuke wissels, Aissati, Donald en Dario i guess
Weet je het zeker?quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:23 schreef Dvm86 het volgende:
Aissati mag van mij volgende keer wel ipv Emanuelson starten. Emanuelson is een goede 12e man.
Aissati speelt veel 'simpeler', en speelde dus gewoon weer foutloos, verlegt het spel, loopt goed, etc. Dat valt wellicht minder op dan Emanuelson die aan de bal blijft plakken en heel hard aan het rennen gaat steeds, maar is in principe wel gewoon beter.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:28 schreef Prosac het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
Ik vond Emanuelsson wel goed, Aissati viel me pas op toen hij weer de tunnel in liep.![]()
Vergeet het "Alle boeren/joden doorhalen wat niet van toepassing is zijn homo" nietquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:28 schreef Prosac het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
Ik vond Emanuelsson wel goed, Aissati viel me pas op toen hij weer de tunnel in liep.![]()
Verder gefeliciteerd, wij waren onmachtig vandaag. Tot de 0-1 ging het gelijkop, daarna maakt Ajax goed gebruik van de ruimte die steeds meer kwam. Eerste 10 minuten 2e helft was echt knudde van ons. 0-2 is het afgelopen.
En wat betreft hetgeen Denthemen zei, de sfeer was erg matig vandaag. Van beide kanten. Gelukkig begon een deel van het publiek te fluiten toen Noord "Hamas, Hamas..." inzette.
verder natuurlijk de aloude klassiekers "En wie niet springt.." en "Steek je vak maar in de fik"
Emanuelson haalde een aantal keer de bal er goed uit, heeft een aantal keren een aanval opgezet om even te reageren. Speelde gewoon bovengemiddeld vandaag. Ik denk dat je Emanuelson met VD Wiel verward, die leverde ballen in alsof het folders warenquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:28 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vind het onbegrijpelijk dat ik hier zoveel mensen hoor die Emanueson goed vonden spelen: loopt voortdurend lucht te dekken, en levert de ene na de andere bal in. Uiteraard doet hij ook af en toe wat goed, maar toch echt een van de slechtste spelers op het veld...
Beide versies zijn vandaag te horen geweest.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:31 schreef Luco het volgende:
[..]
Vergeet het "Alle boeren/joden doorhalen wat niet van toepassing is zijn homo" niet
Jij hebt er kijk op.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:28 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vind het onbegrijpelijk dat ik hier zoveel mensen hoor die Emanueson goed vonden spelen: loopt voortdurend lucht te dekken, en levert de ene na de andere bal in. Uiteraard doet hij ook af en toe wat goed, maar toch echt een van de slechtste spelers op het veld...
Zonder Berg zijn ze niet veel beter dan die clubs die je nu noemt. Ik denk dat je nog wel 2 of 3 wedstrijden moet spelen om te zien waar je staat.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Op papier dan. Groningen schat ik hoger in dan NEC, VVV of Heracles ().
Heb je een verklaring voor het tamme publiek? Vakantie? Mensen zitten er nog niet 'in'?quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:34 schreef Prosac het volgende:
[..]
Beide versies zijn vandaag te horen geweest.
Onzin, Groningen heeft vorig jaar ook prima wedstrijden gespeeld terwijl Berg onzichtbaar was. Natuurlijk missen ze wat kwaliteit, maar het is echt niet zo dat Berg week in week uit de pannen van het dak speelde.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zonder Berg zijn ze niet veel beter dan die clubs die je nu noemt. Ik denk dat je nog wel 2 of 3 wedstrijden moet spelen om te zien waar je staat.
Het zou mij niets verbazen als hij uiteindelijk toch nog overkomt voor een miljoentje of 3. Edit: misschien een ruildeal? De Jong, Sarpong verhuren?quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:42 schreef Chadi het volgende:
Jezus wat staat die Honda goed te spelen . Ja hij is 1.40 maar oh zo goed aan het worden.
Ja ok, maar ik vind VVV op dit moment gewoon een klasse beter spelen dan Groningen, en ook NEC was beter vanmiddag. Over het hele seizoen zal Groningen idd wel beter presteren maar vandaag vond ik Groningen niet beter dan de teams die opgenoemd werden.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:39 schreef twi het volgende:
[..]
Onzin, Groningen heeft vorig jaar ook prima wedstrijden gespeeld terwijl Berg onzichtbaar was. Natuurlijk missen ze wat kwaliteit, maar het is echt niet zo dat Berg week in week uit de pannen van het dak speelde.
Van der Wiel was aanvallend niet goed maar verdedigend echt zeer sterk. En dat vind ik belangrijker bij hem.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:38 schreef twi het volgende:
Van der Wiel was niet best, maar dat kwam ook omdat Rommedahl ook regelmatig traag reageerde op hetgeen Van der Wiel bedoelde. Maar daar was Gregery vandaag zelf ook de schuldige aan. Echt seconden nadat iemand een steekpass geeft pas doorhebben dat het voor hen bedoeld is, en dat ze daadwerkelijk een paar meter moeten lopen om zo'n pass te ontvangen.
Vakantie en meestal is het een wisselwerking, maar eigenlijk gaat het altijd zo aan het begin van het seizoen. Was ook wel aan het uitvak te merken trouwens, viel ook meestal na 1 of 2 liedjes weer stil, na de 0-2 pas voor het eerst wat langer dan 3 minuutjes gezongen. Dus het was vandaag een sfeerloze pot, op en naast het veld.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Heb je een verklaring voor het tamme publiek? Vakantie? Mensen zitten er nog niet 'in'?
Ik had het gevoel dat de gelaten houding van het publiek oversloeg op de FC, zo van 'dit gaat ons nooit lukken vandaag'. Reitsma zei het ook al. Het was niet bepaald een hel van het noord'n vandaag.
En nu legt ie er 1 in ookquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:44 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als hij uiteindelijk toch nog overkomt voor een miljoentje of 3. Edit: misschien een ruildeal? De Jong, Sarpong verhuren?
Kan ik mij wel in vinden ja, De Jong komt dan aan speeltijd en Honda kan wel leuk zijn ipv van Urby!quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:44 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als hij uiteindelijk toch nog overkomt voor een miljoentje of 3. Edit: misschien een ruildeal? De Jong, Sarpong verhuren?
Mooi inderdaad! Als we hem zouden kunnen halen hoeven we alleen nog een spits en centrale verdediger. Een linksback en extra vleugelaanvaller kunnen in de winterstop gehaald worden.quote:
Ok, en nu?quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:50 schreef Ritmo het volgende:
VVV.PSV heeft echt wel 1000 keer meer tegenstand dan jullie vanmiddag.
Dat komt ook niet door de manier van spelen door PSVquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:50 schreef Ritmo het volgende:
VVV.PSV heeft echt wel 1000 keer meer tegenstand dan jullie vanmiddag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |