quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:01 schreef Tinkepink het volgende:
Belana en Miss_S ook al onverwacht ongesteld? Doet de maan raar ofzo?
Onee dat zeker nietquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:01 schreef Tinkepink het volgende:
Belana en Miss_S ook al onverwacht ongesteld? Doet de maan raar ofzo?
Na tweede lezing een vraag aan Miss_S: wil je zwanger worden?![]()
Dat gebeurt toch alleen als je elkaar kunt ruiken?quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:08 schreef Belana het volgende:
we zijn allemaal op elkaar aan het afstemmen
Stofzuiger! Geeft geen vlekken.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:04 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
tvp.
damn, onze hele slaapkamermuur zit vol bloedvlekken van muggen - we hebben ze met een tijdschrift dood moeten slaan omdat de elektrische killer stuk was.
Die van mij doet na 1 strip en een paar dagen al moeilijkquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Onee dat zeker niet
Alleen wou ik 3 strips doorslikken en dan pas ongesteld worden maar na 2,5 strip gaf mijn lichaam aan dat die toch nu ongesteld wou worden.
Insinueer jij nu iets over een eventueel sterke lichaamsgeur van Belana en Miss_Squote:Op zondag 2 augustus 2009 13:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch alleen als je elkaar kunt ruiken?
1 strip vind ik echt te kort, dat had ik met mijn oude pil en daarom weer veranderdquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die van mij doet na 1 strip en een paar dagen al moeilijk.
Wanneer is het volle maan?quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch alleen als je elkaar kunt ruiken?
Dat is ook goed als ze paars kleuren!! The paarser the better!!quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:11 schreef Laureline het volgende:
Hoi ladies![]()
We zijn even een dagje tussendoor terug van het heidehuisje, wegens werk en sociale verplichtingen vandaag & morgen.
Maar het is me gelukt het vakantieverblijf om te toveren in een heuse HealthSpa, waar ik me alleen maar te buiten ga aan gezonde dingen! Helemaal lowcarb lukt me nog niet, maar ik kom een eind in de richting met mijn wodka's-tomatensap dacht ik zo. Over low-carb gesproken, in één van de boeken die ik in de hangmat heb gelezen (Diary of a callgirl, maar vrees niet, ik heb ook het halve oevre van Murakami gelezen
) doen twee callgirls ook hardcore Atkins, maar bij hen is het juist goed als die ketosesticks paars kleuren, anders verbrand je geen vet
En één van de hoeren doet iedere week voordat ze ongesteld wordt Atkins, dan houdt ze minder vocht vast, en dat werkt
![]()
Zo zie je maar weer, ik steek overal nog iets dieettechnisch nog wat van op. Kom daar maar om bij Murakami met zijn sneetjes toast!
Gemiddeld eetlijstje vakantie wordt dus:
O: vracht aardbeien/bramen met kwark/yoghurt
T: 2 crackers filet americain, of 2 eieren, 2 cappuccino
T: half uur hardlopen
L: salade met garnalen oid
T: wodka met tomatensap, bitterballen (hm, niet zo low-carb. Nouja, 1 zonde per dag)
D: groente, eiwit
T: cappuccino met slagroom
T: soms nog een wodka-tomatensap, stukje oude kaas
Heb ik nog iets spectaculairs gemist de afgelopen halve week?
Hee dat had ik gister ook bij de WE, ik heb (behalve t bloesje) bijna alles in s moeten kopen, terwijl ik normaal meestal M heb, en ik ben ook niet afgevallen (integendeel..)quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:36 schreef kwakveense het volgende:
ola, even een teeveepee voor ik naar een verjaardagsfeestje vertrek...er zat 1 ding goed, dat heb ik gehouden
![]()
normaal heb ik wel een hogere passcore
het goede nieuws: het meeste was te groot dus heb ik wat kleinere maten besteld (niet dat ik afgevallen ben, de collectie valt blijkbaar allemaal ruim....)
Ik zie geen shirtje?quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:21 schreef Tinkepink het volgende:
Erg leuk jurkje ccHet shirtje vind ik qua kleur wel leuk, maar ik weet niet zeker of het je figuur goed doet.
Vind ik ook....quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:24 schreef Viking84 het volgende:
Over het jurkje: ik vind dat CC er in dat jurkje dikker uit ziet dan ze is. Komt ws door al die frutsels op de voorkant (hoe noem je dat ook alweer?)
Plooien.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:24 schreef Viking84 het volgende:
Over het jurkje: ik vind dat CC er in dat jurkje dikker uit ziet dan ze is. Komt ws door al die frutsels op de voorkant (hoe noem je dat ook alweer?)
plooienquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:24 schreef Viking84 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nieuwe staat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door cyclechick op 02-08-2009 15:38:12 ]Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
nou hier lijkt het al herfst te zijn, dus dan zou je haarkleur bijna passenquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:22 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn haar is trouwens weer bruinGeen succes, zal ik maar zeggen. Meer iets voor de winter.
Dat dus. Jurkje staat sexyquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:33 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik vind dat jurkje juist wel leuk staan, geeft veel nadruk op de vrouwelijke vormen.![]()
Accentueert heup en borsten en imho kan CC dat prima hebben.
Dat moet zeker gaan lukken, dat is maar een klein beetje sneller dan nu! goed hoor!quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:23 schreef ColdFeet het volgende:
Cycle, 100 baantjes is inderdaad wel een beetje belastend voor rug&nek. Maar hee, goed gedaan!
Ik heb 4,8 km gelopen in een half uur. Mijn snelheid zit weer iets in de lift; binnenkort wil ik toch echt 5 km in onder de 30 minuten lopen!
Haha, die vertaler was een drama, ja, maar gelukkig deed 'ie dat alleen bij Kafka. Ik vond Kafka redelijk. Norwegian Wood daarentegen vond ik prachtigquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:44 schreef Laureline het volgende:
Oja Vik, ik heb gelezen: Ten zuiden van de grens, Na de aardbeving, De olifant verdwijnt en Kafka op het strand. De laatste had wel een irritante vertaler, die zich te buiten ging aan ongewenste voetnoten. "Kijk eens, hier haalt Murakami 2 soorten sfinxen door elkaar! Jaja, hier hebben ze het weer over Truffaut, dat is natuurlijk geen toeval lezertjes!" nouja, niet letterlijk zo, maar in die trant.
Maar ondanks die vertaling was ik verbijsterd tijdens het lezen dat ik echt lichamelijk reageerde op een boek, de sensaties zelf bijna voelde. Het is een ongelooflijk goede schrijver
Het wordt komende week weer > 25 graden hoorquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:35 schreef cyclechick het volgende:
[..]
nou hier lijkt het al herfst te zijn, dus dan zou je haarkleur bijna passen
Ruches. Maar dit zijn geen ruches. Dit zijn plooien.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:55 schreef Viking84 het volgende:
En ik bedoelde geen plooien, maar 'ruchseltjes' of een woord wat daarop lijkt (ruchseltjes levert geen zoekresultaten op)
ruchesquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:55 schreef Viking84 het volgende:
En ik bedoelde geen plooien, maar 'ruchseltjes' of een woord wat daarop lijkt (ruchseltjes levert geen zoekresultaten op)
Maar dit zijn idd gewoon plooien en geen ruchesquote:
Het staat je allebei wel leuk vind ik.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:00 schreef cyclechick het volgende:
Laatste keer dat ik jullie lastigval, maar ik vond de riemsuggestie van PF wel een goeie: beter zo, ofniet?
[ afbeelding ]
ik heb meer dan genoeg, van allesquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:02 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind dat je nog steeds dikker lijkt dan je bent. Maar goed, ik ben niet zo van de ruimvallende kleren.
Als je wat hebt, laat het dan zien, zoiets.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:32 schreef cyclechick het volgende:
Fotospam! Ik heb een tijdje geleden mijn kamer een beetje veranderd. nu binnenkort alleen nog de muur een andere kleur en een andere poster boven de bank. Maar ik wil toch al even het verschil laten zienZal het in een spoiler doen voor de mensen die er overheen willen kijken
Oude staat:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nieuwe staat:Leuk! Veel beter dan voorheen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Hmm, moeilijkquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:00 schreef cyclechick het volgende:
Laatste keer dat ik jullie lastigval, maar ik vond de riemsuggestie van PF wel een goeie: beter zo, ofniet?
[ afbeelding ]
Ja die is vertrokken.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:34 schreef Miss_S het volgende:
Waar is Xcuz_Me trouwens? Of heb ik iets gemist in de dagen/weken dat ik alleen online kon op de Iphone
Ahh, jammerquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja die is vertrokken.
Ik weet trouwens alweer waarom ik nooit snoep in huis heb. Ik kán dat gewoon niet.
ik weet precies wat je bedoelt, ik kan dat ook niet. Hoop het ooit nog eens te leren...quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja die is vertrokken.
Ik weet trouwens alweer waarom ik nooit snoep in huis heb. Ik kán dat gewoon niet.
Ik heb helemaal geen zin in snoep, maar toch lopen mijn voeten steeds naar de kast om er een zakje chips of chocola uit te halen. Voor mijn gevoel heb ik vandaag enorm slecht gegeten (ook geen honger nu ofzo), maar het valt nog best mee (ja ok het kan beter, maar enorm slecht is het ook weer niet)quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:47 schreef cyclechick het volgende:
[..]
ik weet precies wat je bedoelt, ik kan dat ook niet. Hoop het ooit nog eens te leren...
in dat geval is het zeker beter! sowieso is het wel beter dan snoepen, want hier zitten nog voedingsstoffen in en in snoep zit niks wat je nodig hebt, ook al zijn het misschien evenveel Kcal...quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:01 schreef Miss_S het volgende:
2 geroosterde boterhammen met pindakaas op....weet niet zeker of dit nu beter is dan snoepen...maarja
De ouders van mijn vriend zijn bijna thuis en dan beslissen we wat we met het eten doen, waarschijnlijk junkfood.
En aangezien ik nu behoorlijk vol zit zal ik daar dus ook minder van eten![]()
Ooo dat had ik ook!! Ik heb na 2 hoofdstukken Kafka de vertaling in de hoek gegooid en ben de Engelse gaan lezen: veel beter! En Lau: je moet ook echt Norwegian wood lezen!!quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:44 schreef Laureline het volgende:
Oja Vik, ik heb gelezen: Ten zuiden van de grens, Na de aardbeving, De olifant verdwijnt en Kafka op het strand. De laatste had wel een irritante vertaler, die zich te buiten ging aan ongewenste voetnoten. "Kijk eens, hier haalt Murakami 2 soorten sfinxen door elkaar! Jaja, hier hebben ze het weer over Truffaut, dat is natuurlijk geen toeval lezertjes!" nouja, niet letterlijk zo, maar in die trant.
Maar ondanks die vertaling was ik verbijsterd tijdens het lezen dat ik echt lichamelijk reageerde op een boek, de sensaties zelf bijna voelde. Het is een ongelooflijk goede schrijver
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk kan ik me dat wel voorstellen, je leven is toch al zo kut, dan kan je dat beter weg etenquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:07 schreef Californium het volgende:rtl 5..... de man van 500 kilo.... Ik ben geshockeerd
HOE kun je het in vredesnaam ZOVER laten komen dat je niets meer kan omdat je zo zwaar bent en dan NOG meer eten
quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:06 schreef ColdFeet het volgende:
Het huis is helemaal keurig en ik heb aantrekkelijk ondergoed aan en nu ga ik lekker op de bank Will&Grace kijken tot Meneer thuiskomt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noem jij CF nu ook al Co??? Verwarring ten top!!quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:11 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Eigenlijk kan ik me dat wel voorstellen, je leven is toch al zo kut, dan kan je dat beter weg eten
Stille sex is ook leuk hoor CoMaar ja,tis wel jammer
Fietsbabe, ik vind je basic shirt helemaal leuk, kleed je mooi af en dat jurkje ook alleen is het niet zo mijn smaak
quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Noem jij CF nu ook al Co??? Verwarring ten top!!
quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:11 schreef conleche het volgende:
[..]Wat zij zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
Hee GB, welkom terug!quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:23 schreef Goodbye het volgende:
Even teruggelezen!![]()
Greys, gefeliciteerd met je verjaardag!![]()
![]()
Waarom is XM weg? Op advies van de mevrouw?
Het huis is helemaal keurig en ik heb aantrekkelijk ondergoed aan en nu ga ik lekker op de bank Will&Grace kijken tot Meneer thuiskomt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nog op vakantie hoorquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hee GB, welkom terug!.
XM bleek na een bezoek aan de mevrouw 2,5 kg te zijn aangekomen. Daar baalde ze nogal van en dat had ook z'n weerslag op dit topic, tot ongenoegen van enkele Slankies
Oquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben nog op vakantie hoorZit op de camping en vandaag is de eerste dag met iets minder weer, vandaar dat ik jullie even opzoek
![]()
Thanks voor de info
Jup, draadloos internet op de laptop!quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O. Waar zat je ook alweer? In Frankrijk, toch? Hoe kun je daar op internet? iPhone ofzo?
Ik prefereerde de hotelletjes toch meer denk ikquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat is juist leukAllebei op zo'n instabiel luchtbed
Het huis is helemaal keurig en ik heb aantrekkelijk ondergoed aan en nu ga ik lekker op de bank Will&Grace kijken tot Meneer thuiskomt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Waarom moeten man en kinderen anders eten? Ik kook ook gewoon voor het hele gezin (al moet ik eerlijk zeggen dat ik de laatste paar dagen wat rare lijstjes heb). Tussen de middag eten wij meestal warm en ik eet alles mee, maar pas op met de aardappels/rijst/pasta en daarvoor extra veel groente. 's Avonds eten we brood en daarbij maak ik altijd een extra salade of soep, maar dat aten we altijd al 's avonds.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:49 schreef Belana het volgende:
ja, ik zag het, achteraf...
ik heb nog aardig wat te leren, dat is dan wel het lastige als je het zelf doet he, ook geheel zonder ervaring.
ik vind het ook lastig omdat man en kinderen anders eten. ze zullen wat meer mee moeten gaan, waarbij ik dan tijdens het avondeten de aardappelen/rijst over sla.
meer groentes grillen. ik vind het echt lastig.
Yizz ik leef nog! Het gaat zijn gangetjequote:Op zondag 2 augustus 2009 22:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Hey Muizelientje!! Leef jij ook nog!! Hoe gaat het?
wij moeten vooral uit een heel fout eetpatroon vandaan van veel ongezond (uit pakjes en potjes) eten. het is echt een enorme omslag hier. wel goed! ik wil het ook voor de kinderen, maar ik vind het wel lastig plannen. Ik wet nog niet zo goed wat in huis te halen. het klinkt een beetje dom, ik weet het, maar het moet echt wennen allemaal. Ik wil morgen soep maken en dan invriezen zodat ik heb. meer van dat soort dingen doen. dat scheelt me gewoon ook veel nadenkwerk.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom moeten man en kinderen anders eten? Ik kook ook gewoon voor het hele gezin (al moet ik eerlijk zeggen dat ik de laatste paar dagen wat rare lijstjes heb). Tussen de middag eten wij meestal warm en ik eet alles mee, maar pas op met de aardappels/rijst/pasta en daarvoor extra veel groente. 's Avonds eten we brood en daarbij maak ik altijd een extra salade of soep, maar dat aten we altijd al 's avonds.
Geen extra werk en iedereen eet lekker. Ook voor man en kinderen kan lekker eten best gezond zijn. Desnoods met 1x per week gegrilde groente(ik grill mijn groente bijna nooit
)
Gewoon alle pakjes de deur uit gooien en beginnen met koken. Eventueel kan je ter inspiratie eens op de site van het hier verguisde voedingscentrum kijken. Persoonlijk vind ik de gerechten best aardig. Ook in de Allerhande staan er best lekkere recepten (en dus ook op de AH website).quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:05 schreef Belana het volgende:
[..]
wij moeten vooral uit een heel fout eetpatroon vandaan van veel ongezond (uit pakjes en potjes) eten. het is echt een enorme omslag hier. wel goed! ik wil het ook voor de kinderen, maar ik vind het wel lastig plannen. Ik wet nog niet zo goed wat in huis te halen. het klinkt een beetje dom, ik weet het, maar het moet echt wennen allemaal. Ik wil morgen soep maken en dan invriezen zodat ik heb. meer van dat soort dingen doen. dat scheelt me gewoon ook veel nadenkwerk.
ja, ik ben ervan overtuigd dat je gelijk hebt! het is een patroon wat doorbroken moet worden.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gewoon alle pakjes de deur uit gooien en beginnen met koken. Eventueel kan je ter inspiratie eens op de site van het hier verguisde voedingscentrum kijken. Persoonlijk vind ik de gerechten best aardig. Ook in de Allerhande staan er best lekkere recepten (en dus ook op de AH website).
Ik kook meestal voor 6 personen en vries wat overblijft in. Zo heb ik altijd een gezond voorraadje in de vriezer.
Als je een tijdje op deze manier kookt weet je niet anders meer en lust je zeker geen pakjes. Ben er zelf van overtuigd dat je alleen al door het zelf koken een paar kilo kunt verliezen (en daarnaast zijn zakjes en pakjes gewoon goor, maar dat is persoonlijke smaak). Echt, als je er eenmaal aan gewend bent is er niets moeilijks meer aan. En je doet man en kinderen er ook een plezier mee, want het is echt lekkerder en gezonder. En net zo snel.
Uh, nou, ik weet niet wat het laatste is dat je gelezen hebt? Die had dus rozen gestuurd, wetende dat het toch niks zou uitmaken want het wordt niks tussen ons. Maar hij wilde toch even laten weten hoe leuk 'ie me vindt.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:09 schreef motorbloempje het volgende:
maar maar maar maar, hoe was het nu met McLoveli dan?
quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:24 schreef Merel het volgende:
En ondertussen heeft McSex tegenwoordig een vriendinnetje, maar krijg ik de hele tijd smsjes dat 'ie zo veel aan mij moet denkenEn dat is toch wel even goed voor m'n ego
![]()
klinkt goed!quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:07 schreef Merel het volgende:
Mijn goede voornemens voor deze week: geen alcohol, geen mannen, vroeg naar bed, verantwoord eten, veel sporten, tijd voor mezelf nemen, en hier weer een beetje bijlezen
Voornemen nummer drie ga ik nu meteen maar in de praktijk bengen: bedtijd!
Thanksquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:07 schreef kwakveense het volgende:
ik heb zumba daolnwodeg en ik voel me vadsig dus ik ga voor t slapengaan nog even dansjes doen voor mn laptop scherm!
hele leuke verjaardag geweest en toen gekookt, gegeten, en spelletjes gedaan met leuke vrienden, en nu zijn ze weer weg. de teringzooi ruim ik morgen wel op.
fiets: ik vind het jurkje met riem je heupen smaller doen lijken dan zonder, maar ik vind je dun genoeg voor t model sowieso. leuk ding!
ik ga nú even foto's uploaden van mijn unit (het jurkbloesje met paarse ruitjes heb ik gehouden...de rest wordt kleiner herbesteld of in een ander model)
Sweet dreams pandabeertjequote:
heee Muis!quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Yizz ik leef nog! Het gaat zijn gangetjeik doe lekker rustig aan want dat eist mijn lichaam op t moment van me, maar gelukkig ben ik goed in luieren.
Hoest met jou?
Mo: wij hebben hem ook op dvdprachtfilm!
Staat leuk!!quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:00 schreef cyclechick het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:25 schreef P.F het volgende:
[..]
Staat leuk!!
Ik heb echt 4x het topic gelezen voor het stille verhaal van Co![]()
Wat vindt hij niets exactly??quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:42 schreef P.F het volgende:
Vriendje leest mee en hij vind het maar niks!
tsja, heb helaas nóch een goede spiegel nóch een vriendje om foto's te maken...e een grotere bocht maakt mn arm nietquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:43 schreef Miss_S het volgende:
Leuk kleurtje kwak, alleen zien we zo weinig : D je ziet er wel goed en slanker uit!
Oh ik heb weer besloten om toch te gaan hardlopen, ergens vind ik het toch een beetje leuk
Wat gek zeg! Wel goed dat je ermee naar de dokter bent gegaan voor de zekerheid. Als vrouw zou je nog make-up op je hoofd kunnen smeren, maar voor jou ligt dat waarschijnlijk wat lastigerquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:37 schreef zwahiel het volgende:
Zeg even een algemeen vraagje, telkens als ik ook maar gewicht verlies, welke manier dan ook. Ook gewoon tijdens voldoende sporten en normaal eten. Dan wordt ik zo grijs en grauw. Alle kleur verdwijnt uit mijn gezicht.
Heb je nou nog niet door dat ik op foute mannen val? En dit is het prototype!quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:32 schreef Viking84 het volgende:wat een eikel dat 'ie jou gaat lopen sms'en, terwijl 'ie een vriendinnetje heeft!
. Nu ben je zeker helemaal blij dat je van hem af bent? Niet terug sms'en hoor!
.
quote:Daarnaast ben je gepromoveerd tot Author-it beheerder. Marit zal je in eerste inwerken op de dinsdag en de woensdag.
Dat is inderdaad leukquote:Op maandag 3 augustus 2009 08:03 schreef Merel het volgende:
Ik vind het wel leuk om te zien dat het dus toch niet allemaal alleen van mijn kant kwam, maar dat hij mij net zo moeilijk uit zijn hoofd krijgt als ik hem. Als ze er niet is, weet een man pas wat 'ie mist
quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:48 schreef cyclechick het volgende:
goedemorgen!voor de mannen/vrouwen die onze slankies missen, maar dat onze slankies slimmer zjin en zich niet meer zo gemakkelijk in laten palmen
Jij mist Mark natuurlijk!quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad leuk. Dat maak ik nu ook aan den lijve mee
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijstje voor vandaag:
O: vanilleyoghurt met cruesli
L: drie boterhammen met gelderse worst (niet echt gezond, maar wel erg lekker, tis bijna op gelukkig)
D: aardappeltjes, sperzieboontjes en de engelse burger die we gisteren dus niet gegeten hebben
Balansdag dus.
Hier nog één in de categorie leuke poezelplaatjes:
![]()
Inderdaadquote:
Moet je gaan sporten! word je sterk van!quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Au, ik heb net een spier vertrokken in m'n schouder. Ik heb echt zo'n krakkemikkig lijf hè.
Iig:
tas ingepakt - check
badkamer afgedroogd - check
beddegoed afgehaald - check
afwassen
stofzuigen
naar de c1000
Mwehehe + 10 voorspelbaarquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:51 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Moet je gaan sporten! word je sterk van!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door kwakveense op 03-08-2009 11:23:23 ]Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
Jammer, maar dat is toch wel vrij essentieel aan een camper, anders kun je net zo goed een stacaravan kopenquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:33 schreef Tinkepink het volgende:
Ik doe ook mee.
Bier![]()
Makkelijk hè, mo?![]()
Geen camper gekocht trouwens. Hij startte niet
quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:35 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Jammer, maar dat is toch wel vrij essentieel aan een camper, anders kun je net zo goed een stacaravan kopen
quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:35 schreef cyclechick het volgende:
hmmm, een lekker la chouffje, of een leffe blond! een rosebiertje in de zon.... jummie
Heb ik wat gemist?quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:33 schreef Tinkepink het volgende:
Geen camper gekocht trouwens. Hij startte niet
Ja, maar dan pas over een paar maanden ofzo.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
maar da's jammerop naar de volgende dan maar?
Onze financiele situatie is een beetje moeilijk uit te leggenquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:40 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist?
Je ging toch juist niet op vakantie vanwege geldgebrek?
Doe maar niet. Ik wil er een uit Duitsland vanwege het gedoe met importheffingen enzo. En daarnaast zijn ze in de winter goedkoper. Deze camper kwam toevallig op ons pad, anders was ik nooit wezen kijken.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:42 schreef motorbloempje het volgende:
als ik me verveel op 't werk ga ik wel voor je veilingkijkeren
Ik heb vorige week vrijdag maar 1 biertje op! (okee en een halve fles wijnquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wilde jij niet ook wat gewicht kwijt?
Beter ga je dan aan de thee![]()
/strengemuismodus
Jeetje wat is dat hard gegaan dan in 1 week!quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:50 schreef conleche het volgende:
Wel goed dat die camper nu al niet startte, Tink en niet nadat je het kreng gekocht had!
Lijstje:
O: 2 crackers met filet A. en ui.
L: beetje pasta met veel ontvelde paprika's en gegrilde ui en champignons
T: meloen
S: stepshape/bodyshape
T: wodka, katjang nootjes
D: rib eye met groenten die ik nog moet halen. Toe: optimel vla met aardbeien/frambozen
Ik ben de KH's weer aan het opvoeren. (Eigenlijk al een tijdje) Maar ik zit binnen een week al bijna op streef, dus het mag nu wel iets langzamer. Nu zorgen dat ik geen suikerverslaving meer creeer. Voorlopig hou ik het qua snoep/koek even bij af en toe een blokje pure choco. Dat werkt voor mij het beste.
Sehr gut, want thee is toch veel lekkerder dan bierquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:55 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik heb vorige week vrijdag maar 1 biertje op! (okee en een halve fles wijn)
Maar je hebt gelijk hoor, ik moet maar geen bier gaan drinken
Dat is het moeilijkste vind ik; die middenweg tussen geen koolhydraten (=afvallen) en normaal eten (=in sneltreinvaart weer aankomen en suikerjunkie zijn). Bij mij ligt het geheim in het niet drinken van alcohol. Helaas.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:50 schreef conleche het volgende:Ik ben de KH's weer aan het opvoeren. (Eigenlijk al een tijdje
) Maar ik zit binnen een week al bijna op streef, dus het mag nu wel iets langzamer. Nu zorgen dat ik geen suikerverslaving meer creeer. Voorlopig hou ik het qua snoep/koek even bij af en toe een blokje pure choco. Dat werkt voor mij het beste.
Ah, ik snap het.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:45 schreef Tinkepink het volgende:
Onze financiele situatie is een beetje moeilijk uit te leggenMaar het komt er op neer dat er wel geld is voor een auto (=bedrijfsmiddel), maar weinig geld voor een vakantie (=prive).
Meh, I knowquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is het moeilijkste vind ik; die middenweg tussen geen koolhydraten (=afvallen) en normaal eten (=in sneltreinvaart weer aankomen en suikerjunkie zijn). Bij mij ligt het geheim in het niet drinken van alcohol. Helaas.
Die ene wodka per dag hou ik er altijd in, dus ik merk weinig verschil.. Ben voor de rest niet zo'n drinker. Vind een wijntje bij het eten (als ik uiteten ga) wel lekker, maar zal er niet snel meer dan 1 of 2 nemen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is het moeilijkste vind ik; die middenweg tussen geen koolhydraten (=afvallen) en normaal eten (=in sneltreinvaart weer aankomen en suikerjunkie zijn). Bij mij ligt het geheim in het niet drinken van alcohol. Helaas.
Meest obvious vraag ooit: hij zit echt niet op je hoofd? Ik heb ook weleens gehad dat ik mijn ABI kwijt was en hij op mijn hoofd zat.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:09 schreef Viking84 het volgende:ik ben zo boos en gestresst en en en
M'n CI heeft kuren en ik wil er dus mee naar het ziekenhuis. Maar die lui zijn vréselijk inflexibel: het kon pas op 31 augustus en zo lang ga ik niet met een kapotte CI rondlopen. Vanmiddag kon het ook, om 14:30. Dus ik heel snel stofzuigen en opruimen etc om de trein te kunnen halen (en als je mij kent weet je hoe gestresst ik word van haastwerk), kom ik op het station, merk ik dat ik m'n CI niet bij me heb. Dus weer terug met een loodzware tas, maar nu kan ik mijn CI nergens vinden
. Echt, ben helemaal gestresst
. Ik zit hier echt te janken nu
.
Ja! Dat is ook mijn grootste bezwaar tegen streng low carben: je hebt nergens meer trek in en je hebt na 3 happen genoeg. Maar goed. Het werkt wel!quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:01 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ah, ik snap het.
Wat ga je hard Co!
Bij mij gaat het afvallen wat trager, maar hé, ik val tenminste eindelijk af.
Ik eet wel heel erg met lange tanden, ik vind nu al niets meer lekker.
Chocola met minder dan 6gr KH's mag denk ik wel? Want die 6gr is wat aangehouden wordt voor vleesvervangers. En van chocola eet je natuurlijk niet heel veel (als je verstandig bent).
quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:09 schreef Viking84 het volgende:ik ben zo boos en gestresst en en en
M'n CI heeft kuren en ik wil er dus mee naar het ziekenhuis. Maar die lui zijn vréselijk inflexibel: het kon pas op 31 augustus en zo lang ga ik niet met een kapotte CI rondlopen. Vanmiddag kon het ook, om 14:30. Dus ik heel snel stofzuigen en opruimen etc om de trein te kunnen halen (en als je mij kent weet je hoe gestresst ik word van haastwerk), kom ik op het station, merk ik dat ik m'n CI niet bij me heb. Dus weer terug met een loodzware tas, maar nu kan ik mijn CI nergens vinden
. Echt, ben helemaal gestresst
. Ik zit hier echt te janken nu
.
Nee, ik heb hem zaterdagavond afgedaan en gisteren niet op gehad. Ik snap er helemaal niks van. Nou ja, ik ga verder zoeken. Hij moet ergens zijn. Haal m'n afspraak met het zkh nu toch niet meer en ga morgen wel aan de balie drammen om een nieuwe afspraak. Idioten! Mij een beetje een hele maand met een kapot CI laten rondlopenquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Meest obvious vraag ooit: hij zit echt niet op je hoofd? Ik heb ook weleens gehad dat ik mijn ABI kwijt was en hij op mijn hoofd zat.
Ik heb zoiets eens in m'n studentenhuis gehad. Iemand anders had een vuilniszak te vroeg op straat gezet en ik mocht de boete betalen omdat er toevallig een aan mij geadresseerde envelop in zat. Mijn argument dat ik in een studentenhuis woonde en dat iederéén die zak wel buiten kon hebben gezet vond de gemeente niet afdoende: "Is nou eenmaal beleid mevrouwtje". De vent die ik erover aan de lijn had klonk zo onaardig en bot dat ik niet eens de moeite meer genomen heb om bezwaar in te dienen. Hoop dat jij meer succes hebt!quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:53 schreef cyclechick het volgende:
ik heb net een half uur met de gemeente gebeld over de boete die ik had gekregen omdat mijn afval schijnbaar ergens is gevonden. er is een geadresseerde reclamefolder aangetroffen als enige bewijs, maar ik zet mijn vuilniszakken nooit aan de straat, dus dat kan niet mijn zak zijn geweest. (ik zet het altijd in de tuin, en dat mag. totdat ik ze in de container kieper.) nu moet ik een bezwaarschrift indienen en foto's erbij doen van de situatie. hmm ben benieuwd of zo iets ooit wordt aangenomen?
Ja dat van die maand vind ik ook absurdquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik heb hem zaterdagavond afgedaan en gisteren niet op gehad. Ik snap er helemaal niks van. Nou ja, ik ga verder zoeken. Hij moet ergens zijn. Haal m'n afspraak met het zkh nu toch niet meer en ga morgen wel aan de balie drammen om een nieuwe afspraak. Idioten! Mij een beetje een hele maand met een kapot CI laten rondlopen.
Ik heb een paar vaste neerlegplekjes hier, maar heb hem op geen van die plekjes gevonden. En niet in bewaarkoker gedaan. Ga nu weer even naar boven, kijken of 'ie gevallen is ofzo.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja dat van die maand vind ik ook absurden zoveel moeite is dat niet: ander extern deel pakken, jouw programma erop kwakken en klaar is kees (seriously).
Weet je nog waar je het CI neer hebt gelegd zaterdag? Heb je een bewaarkoker of iets dergelijks?
En dubbele tip: doe hem voortaan in je bewaarkoker.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:21 schreef Tinkepink het volgende:
Balen Vik. Mijn tip: ga even zitten, lees een boekje en denk een tijdje aan totaal iets anders. Mogelijk valt het je dan ineens weer in.
Ik hoop het ook, ik had op zich wel een fijn gesprek met die kerel, had me ook vast voorgenomen om vriendelijk en geduldig te blijven en dat heb ik ook gedaan, daardoor ging hij ook niet vervelend reageren. Maargoed, ik weet dus niet hoe groot de kans is dat zo iets wordt aangenomen. Ik woon niet in een studentenhuis trouwens. Ik weet ook écht niet hoe een zak van mij op straat komt en of het wel mijn zak was. Ten eerste leeg ik mn vuilnis bijna altijd in het weekend en ten tweede zet ik het echt nooit nooit nooit op straat. Nou ja. We zullen wel zien... En anders is het balen,maar zal ik ook niet bankroet gaan van 60 euro. (WOW wat ben ik al zen he, na 1 yogalesquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:15 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik heb zoiets eens in m'n studentenhuis gehad. Iemand anders had een vuilniszak te vroeg op straat gezet en ik mocht de boete betalen omdat er toevallig een aan mij geadresseerde envelop in zat. Mijn argument dat ik in een studentenhuis woonde en dat iederéén die zak wel buiten kon hebben gezet vond de gemeente niet afdoende: "Is nou eenmaal beleid mevrouwtje". De vent die ik erover aan de lijn had klonk zo onaardig en bot dat ik niet eens de moeite meer genomen heb om bezwaar in te dienen. Hoop dat jij meer succes hebt!
Mo, gefeliciteerd met je promotie!
Co, wat ga jij hard zeg... Echt knap. Ik ga het met m'n goede voornemens deze week ook weer proberen
Vik, doe even rustig in- en uitademen, CI zoeken, en alsnog naar het ziekenhuis. Kalm aan!
Goede tip!quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:21 schreef Tinkepink het volgende:
Balen Vik. Mijn tip: ga even zitten, lees een boekje en denk een tijdje aan totaal iets anders. Mogelijk valt het je dan ineens weer in.
jawel, maar ik heb nergens waar ik m neer kan zetten zonder dat ie omvalt...en dat ie dan ook nog hoog genoeg een foto maakt...quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:22 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgen
en kwak zou je mij een linkje kunnen pmen? En heeft je camera geen zelfontspanner?
gelukkig maar dattie terug is!quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:49 schreef Viking84 het volgende:
Gevonden. Op de grond in de badkamer
. Hoe 'ie dáár terecht is gekomen zal mij een raadsel zijn.
Ws ff neergelegd toen ik ging douchen ofzo en vervolgens vergeten mee te nemen.... Echt, dit is zó niks voor mij. Maar ben wel blij dat 'ie terecht is
.
jaquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mo, promotie is goed, gefeliciteerd! Krijg je nu ook meer geld?
Je verdient toch al reteveelquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jais weer langer baangarantie
maar krijg niet meer geld
Nope, maar het is (doordeweeks) altijd zoiets:quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:59 schreef Belana het volgende:
conleche en vergeetmewelletje, hebben jullie toevallig jullie lijstjes ergens kant en klaar staan? curious. anders moet ik alle topics nalopen
thanksquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:06 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Nope, maar het is (doordeweeks) altijd zoiets:
O: twee gekookt ei of omelet (met champs)
T: salade, meestal tomaat met mozarella of kliekje van de vorige dag
L: yoghurt met lijnzaad
T: soepuitzak of salade of nootjes of kliekje van de vorige dag
D: groente met kaas of groente met vleesvervanger (max 6gr kh's/100gr) of groente met tofu of groente met ei
T: kaas of nootjes of olijfjes (plan ik altijd in maar streep ik dan weer door
quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:19 schreef Miss_S het volgende:
Vandaag ga ik weer naar huis dus even alle boodschappen opgegeten die hier nog laten
Met resultaat: sla met bramen als ontbijt
Omdat ik op het huis van mijn zus pas in Amersfoort en het een beetje netjes achter wil latenquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:22 schreef zwahiel het volgende:
Vikenator, misschien een stomme mans vraag, maar waarom ga je nog snel stofzuigen en poetsen als je naar 't ziekenhuis moet en je zo extra opstressen? Laat lekker liggen dat poetswerk en ga gewoon chillende naar 't ziekenhuisje toe. Scheelt aanzienlijk
Ik denk dat ze het erger vindt als ze erachter komt dat jij een maand met een kapot implantaat rondloopt omdat je haar huis netjes wilde achterlatenquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat ik op het huis van mijn zus pas in Amersfoort en het een beetje netjes achter wil laten. Denk niet dat ze het leuk vindt om thuis te komen in een smerig huis waar een stapel afwas op haar staat te wachten
.
Sziget is supertof!! Veel plezier!!quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:22 schreef zwahiel het volgende:
Vikenator, misschien een stomme mans vraag, maar waarom ga je nog snel stofzuigen en poetsen als je naar 't ziekenhuis moet en je zo extra opstressen? Laat lekker liggen dat poetswerk en ga gewoon chillende naar 't ziekenhuisje toe. Scheelt aanzienlijk
* zwahiel checkt net girotel
Leuk lonen die nog moeten komen en mensen die te laat zijn met betalen... Vrijdag ga ik op vakantie en nu kan ik niks meer pinnen atm. Moet zo mijn treinkaartje naar mijn werk 's bij elkaar zien te sprokkelen. Bah!
Gelukkig woensdag loon een, vrijdag of maandag loon twee, dan woensdag loon drie. En komende dinsdag of donderdag nog wat reserveringen van baas nummero zes en de woensdag van loon drie komen ook reserveringen van die club.
Moet zo maar 's achter een niet betalende Hogeschool Utrecht aan, as usual! Blerg, toch 200 euro. Fijn als je naar Sziget gaat komende zaterdag
toch 's gewoon maar één baas nemen ipv vijf zoals nu
Ja, weet je wel wat dat kost? Bijna 25 euro voor een retour (met studentenkorting). Hij is echt gekquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:36 schreef ColdFeet het volgende:
Jeetje, die Mark, dat 'ie zomaar op de trein springt
Nee, die lijstjes schrijf ik gewoon hier in het topic.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:59 schreef Belana het volgende:
conleche en vergeetmewelletje, hebben jullie toevallig jullie lijstjes ergens kant en klaar staan? curious. anders moet ik alle topics nalopen
Een dagelijks glaasje wodco!!!quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:51 schreef motorbloempje het volgende:
nu ik co zie posten bedenk ik ook dat ik over kan stappen op wodka...
hm...
quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hooi! Druk bezig ivm onverwachte babyhamsters![]()
Nog niet! Ik moet mams met rust laten want anders gebeuren er ongelukken (zogezeidquote:
zomgquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:31 schreef kwakveense het volgende:
handmatig het gras in de tuin knippen met grasschaar
quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:31 schreef kwakveense het volgende:
handmatig het gras in de tuin knippen met grasschaar was toch wat meer werk dan verwachtmaar: alles ligt er nu wel netjes bij!
fijn dat je je CI toch gevonden hebt vik, en lief van mark...
ik ga als een malle rommel opruimen, afwassen doen en boodschappen doen - om 18 uur staan er 5 mensen op de stoep voor een bbq
Wauw, klint erg fijn en tof! liep je er dan als het ware echt tussen?quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:31 schreef AKnynke het volgende:
Hier alles goed! Ik ben net terug uit Kariba, een resort gebied. as er vooor werk, maar het was toch wel echt heel erg mooi daar. En goed om weg te zijn uit Harare, en de hectiek van deze stad, en heerlijk in de rust. Veel olifanten, zebra's en nijlpaarden gezien, erg tof!
PICS!quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:31 schreef AKnynke het volgende:
Hier alles goed! Ik ben net terug uit Kariba, een resort gebied. as er vooor werk, maar het was toch wel echt heel erg mooi daar. En goed om weg te zijn uit Harare, en de hectiek van deze stad, en heerlijk in de rust. Veel olifanten, zebra's en nijlpaarden gezien, erg tof!
Ertussen lopen mag in de meeste parken alleen met gewapende rangers erbij - zeker nijlpaarden zijn behoorlijk agressiefquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:42 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Wauw, klint erg fijn en tof! liep je er dan als het ware echt tussen?
Is lekker hoorquote:
Valt wel mee want ik ben semi dropout sinds eind februari. Sindsdien scharrel ik her en der mijn centen bij elkaar. Hence de vele bazenquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:41 schreef Belana het volgende:
ah zwahiel, student! zal wel even wennen zijn dat het echte leven dan zo gaat beginnen
Wat een onzinquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:57 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Het is wel een beetje moeilijk om een 'echte' baan te vinden, zeker als HBO-er omdat bedrijven ineens alleen maar WO-ers willen (en die kúnnen helemaal niet werken, want ze hebben negen van de tien keer nul komma nul werkervaring merk ik vaak).
Dat dus..quote:
ja, het was te lang voor mn gewone handmaaier, en vooral te slap. du nu een keer met de hand gedaan, en vanaf nu kan ik t dan als t goed is bijhouden met de gewone handmaaier. t is maar 10m2 maar toch, jemig wat een werk, ben stiekem een beetje kapot. heb wel gesport vandaag vind ikquote:
Jawel. Hij sputtert af en toe (al een hele tijd eigenlijk) en soms valt 'ie weg. Heb het idee dat er iets is met het draadje tussen processor en zendspoel, want als ik een tijdje met het draadje priegel en het in dezelfde positie blijft is er niks aan de hand.quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:57 schreef Muis006 het volgende:
Hej Vik, wat mankeert er eigenlijk aan? Doet ie het helemaal niet meer?
Oh dat is irri! Dat heb ik ook gehad, heb daarom hier thuis een paar extra draadjes liggenquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jawel. Hij sputtert af en toe (al een hele tijd eigenlijk) en soms valt 'ie weg. Heb het idee dat er iets is met het draadje tussen processor en zendspoel, want als ik een tijdje met het draadje priegel en het in dezelfde positie blijft is er niks aan de hand.
Beetje last van jaloezie?quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:57 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Het is wel een beetje moeilijk om een 'echte' baan te vinden, zeker als HBO-er omdat bedrijven ineens alleen maar WO-ers willen (en die kúnnen helemaal niet werken, want ze hebben negen van de tien keer nul komma nul werkervaring merk ik vaak).
Ze zouden terugbellen, maar niet gedaan, dus ik ga er morgen naartoe en dan even flink boos worden iddquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh dat is irri! Dat heb ik ook gehad, heb daarom hier thuis een paar extra draadjes liggendus vraag daar vooral om als je in het ziekenhuis bent. En als ze dan moeilijk doen moet je maar boos worden
Thora?quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zo! Even overlegd met de dierenwinkelmensen en het vriendje, en het leek ons het beste het mannetje terug te brengen... Hij kon niet bij het vrouwtje zo, en ik had geen goede plek voor hem om anders te blijvenHij zat nu eventjes in het reismandje, maar langer dan een paar uurtjes wou ik hem dat ook niet aandoen. En ruimte voor twee ruime kooien hebben we ook niet. Baa
![]()
On the bright side: Thor (waarvoor ik nu écht een andere naam moet verzinnen) is ontzettend aan het moederen over haar babies
Ik las wat horrorverhalen op interwebz, maar tot dusver zijn de babies schoon en piepen ze wat af
Moeders zit er behaaglijk bovenop, en als ik te dichtbij kom bedekt ze ze extra met nestspul
Ik ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |