abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 augustus 2009 @ 17:35:56 #76
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71542668
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 17:34 schreef Miss_S het volgende:
Waar is Xcuz_Me trouwens? Of heb ik iets gemist in de dagen/weken dat ik alleen online kon op de Iphone
Ja die is vertrokken.

Ik weet trouwens alweer waarom ik nooit snoep in huis heb. Ik kán dat gewoon niet .
Niet meer actief op Fok!
pi_71542713
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 17:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja die is vertrokken.

Ik weet trouwens alweer waarom ik nooit snoep in huis heb. Ik kán dat gewoon niet .
Ahh, jammer
En ik sta ook echt op het punt om snoep uit de kast te pakken....de ouders van mijn vriend zijn nog steeds niet thuis dus eten zullen we voorlopig niet
Het fruit en groente dat in huis was heb ik ondertussen op....
Toch nog maar een boterham roosteren?
pi_71542949
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 17:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja die is vertrokken.

ik weet precies wat je bedoelt, ik kan dat ook niet. Hoop het ooit nog eens te leren...
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  zondag 2 augustus 2009 @ 17:48:57 #79
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71543033
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 17:47 schreef cyclechick het volgende:

[..]

ik weet precies wat je bedoelt, ik kan dat ook niet. Hoop het ooit nog eens te leren...
Ik heb helemaal geen zin in snoep, maar toch lopen mijn voeten steeds naar de kast om er een zakje chips of chocola uit te halen. Voor mijn gevoel heb ik vandaag enorm slecht gegeten (ook geen honger nu ofzo), maar het valt nog best mee (ja ok het kan beter, maar enorm slecht is het ook weer niet)

Lijstje:

yoghurt met aardbeien
halve meloen
bapaobroodje rundvlees (die was minder ok)
twee milkyways
doosje smarties
twee boterhammen met smeerworst
citroendropijsje
ander waterijsje
Niet meer actief op Fok!
pi_71543435
2 geroosterde boterhammen met pindakaas op....weet niet zeker of dit nu beter is dan snoepen...maarja
De ouders van mijn vriend zijn bijna thuis en dan beslissen we wat we met het eten doen, waarschijnlijk junkfood.
En aangezien ik nu behoorlijk vol zit zal ik daar dus ook minder van eten
pi_71543605
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 18:01 schreef Miss_S het volgende:
2 geroosterde boterhammen met pindakaas op....weet niet zeker of dit nu beter is dan snoepen...maarja
De ouders van mijn vriend zijn bijna thuis en dan beslissen we wat we met het eten doen, waarschijnlijk junkfood.
En aangezien ik nu behoorlijk vol zit zal ik daar dus ook minder van eten
in dat geval is het zeker beter! sowieso is het wel beter dan snoepen, want hier zitten nog voedingsstoffen in en in snoep zit niks wat je nodig hebt, ook al zijn het misschien evenveel Kcal...

goed gedaan dus!
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_71543765
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 15:44 schreef Laureline het volgende:
Oja Vik, ik heb gelezen: Ten zuiden van de grens, Na de aardbeving, De olifant verdwijnt en Kafka op het strand. De laatste had wel een irritante vertaler, die zich te buiten ging aan ongewenste voetnoten. "Kijk eens, hier haalt Murakami 2 soorten sfinxen door elkaar! Jaja, hier hebben ze het weer over Truffaut, dat is natuurlijk geen toeval lezertjes!" nouja, niet letterlijk zo, maar in die trant.

Maar ondanks die vertaling was ik verbijsterd tijdens het lezen dat ik echt lichamelijk reageerde op een boek, de sensaties zelf bijna voelde. Het is een ongelooflijk goede schrijver
Ooo dat had ik ook!! Ik heb na 2 hoofdstukken Kafka de vertaling in de hoek gegooid en ben de Engelse gaan lezen: veel beter! En Lau: je moet ook echt Norwegian wood lezen!!

Ik heb net 2 uur gesport en m'n lijf is moe en m'n hoofd is leeg.
  zondag 2 augustus 2009 @ 18:14:43 #83
331 Merel
Be here now.
pi_71543855
tvp
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_71545189
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_71545270
Het huis is helemaal keurig en ik heb aantrekkelijk ondergoed aan en nu ga ik lekker op de bank Will&Grace kijken tot Meneer thuiskomt!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_71545294
rtl 5..... de man van 500 kilo.... Ik ben geshockeerd HOE kun je het in vredesnaam ZOVER laten komen dat je niets meer kan omdat je zo zwaar bent en dan NOG meer eten
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  zondag 2 augustus 2009 @ 19:11:24 #87
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_71545380
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 19:07 schreef Californium het volgende:
rtl 5..... de man van 500 kilo.... Ik ben geshockeerd HOE kun je het in vredesnaam ZOVER laten komen dat je niets meer kan omdat je zo zwaar bent en dan NOG meer eten
Eigenlijk kan ik me dat wel voorstellen, je leven is toch al zo kut, dan kan je dat beter weg eten

Stille sex is ook leuk hoor Co Maar ja,tis wel jammer

Fietsbabe, ik vind je basic shirt helemaal leuk, kleed je mooi af en dat jurkje ook alleen is het niet zo mijn smaak
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_71545381
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 19:06 schreef ColdFeet het volgende:
Het huis is helemaal keurig en ik heb aantrekkelijk ondergoed aan en nu ga ik lekker op de bank Will&Grace kijken tot Meneer thuiskomt!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_71545399
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 19:11 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Eigenlijk kan ik me dat wel voorstellen, je leven is toch al zo kut, dan kan je dat beter weg eten

Stille sex is ook leuk hoor Co Maar ja,tis wel jammer

Fietsbabe, ik vind je basic shirt helemaal leuk, kleed je mooi af en dat jurkje ook alleen is het niet zo mijn smaak
Noem jij CF nu ook al Co??? Verwarring ten top!!
pi_71545511
Ons huis is een grote ruimte. Logees slapen weliswaar beneden, maar je moet wel erg stil doen willen ze niets horen
  zondag 2 augustus 2009 @ 19:19:19 #91
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_71545515
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 19:12 schreef conleche het volgende:

[..]

Noem jij CF nu ook al Co??? Verwarring ten top!!

Oja, CF
Sorry Co
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_71545591
Even teruggelezen!

Greys, gefeliciteerd met je verjaardag!

Waarom is XM weg? Op advies van de mevrouw?
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 2 augustus 2009 @ 19:23:05 #93
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71545595
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 19:11 schreef conleche het volgende:

[..]
SPOILER
Wat zij zegt .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 2 augustus 2009 @ 19:24:07 #94
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71545618
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 19:23 schreef Goodbye het volgende:
Even teruggelezen!

Greys, gefeliciteerd met je verjaardag!

Waarom is XM weg? Op advies van de mevrouw?
Hee GB, welkom terug! .

XM bleek na een bezoek aan de mevrouw 2,5 kg te zijn aangekomen. Daar baalde ze nogal van en dat had ook z'n weerslag op dit topic, tot ongenoegen van enkele Slankies
Niet meer actief op Fok!
pi_71545645
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 19:06 schreef ColdFeet het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_71545681
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 19:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hee GB, welkom terug! .

XM bleek na een bezoek aan de mevrouw 2,5 kg te zijn aangekomen. Daar baalde ze nogal van en dat had ook z'n weerslag op dit topic, tot ongenoegen van enkele Slankies
Ik ben nog op vakantie hoor Zit op de camping en vandaag is de eerste dag met iets minder weer, vandaar dat ik jullie even opzoek

Thanks voor de info
pi_71545697
Op de camping moet je pas stil doen
  zondag 2 augustus 2009 @ 19:29:07 #98
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71545743
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 19:26 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik ben nog op vakantie hoor Zit op de camping en vandaag is de eerste dag met iets minder weer, vandaar dat ik jullie even opzoek

Thanks voor de info
O . Waar zat je ook alweer? In Frankrijk, toch? Hoe kun je daar op internet? iPhone ofzo?
Niet meer actief op Fok!
pi_71545772
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 19:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

O . Waar zat je ook alweer? In Frankrijk, toch? Hoe kun je daar op internet? iPhone ofzo?
Jup, draadloos internet op de laptop!
pi_71545817
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 19:27 schreef Goodbye het volgende:
Op de camping moet je pas stil doen
Dat is juist leuk Allebei op zo'n instabiel luchtbed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')