quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:01 schreef Tinkepink het volgende:
Belana en Miss_S ook al onverwacht ongesteld? Doet de maan raar ofzo?
Onee dat zeker nietquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:01 schreef Tinkepink het volgende:
Belana en Miss_S ook al onverwacht ongesteld? Doet de maan raar ofzo?
Na tweede lezing een vraag aan Miss_S: wil je zwanger worden?![]()
Dat gebeurt toch alleen als je elkaar kunt ruiken?quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:08 schreef Belana het volgende:
we zijn allemaal op elkaar aan het afstemmen
Stofzuiger! Geeft geen vlekken.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:04 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
tvp.
damn, onze hele slaapkamermuur zit vol bloedvlekken van muggen - we hebben ze met een tijdschrift dood moeten slaan omdat de elektrische killer stuk was.
Die van mij doet na 1 strip en een paar dagen al moeilijkquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Onee dat zeker niet
Alleen wou ik 3 strips doorslikken en dan pas ongesteld worden maar na 2,5 strip gaf mijn lichaam aan dat die toch nu ongesteld wou worden.
Insinueer jij nu iets over een eventueel sterke lichaamsgeur van Belana en Miss_Squote:Op zondag 2 augustus 2009 13:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch alleen als je elkaar kunt ruiken?
1 strip vind ik echt te kort, dat had ik met mijn oude pil en daarom weer veranderdquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die van mij doet na 1 strip en een paar dagen al moeilijk.
Wanneer is het volle maan?quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch alleen als je elkaar kunt ruiken?
Dat is ook goed als ze paars kleuren!! The paarser the better!!quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:11 schreef Laureline het volgende:
Hoi ladies![]()
We zijn even een dagje tussendoor terug van het heidehuisje, wegens werk en sociale verplichtingen vandaag & morgen.
Maar het is me gelukt het vakantieverblijf om te toveren in een heuse HealthSpa, waar ik me alleen maar te buiten ga aan gezonde dingen! Helemaal lowcarb lukt me nog niet, maar ik kom een eind in de richting met mijn wodka's-tomatensap dacht ik zo. Over low-carb gesproken, in één van de boeken die ik in de hangmat heb gelezen (Diary of a callgirl, maar vrees niet, ik heb ook het halve oevre van Murakami gelezen
) doen twee callgirls ook hardcore Atkins, maar bij hen is het juist goed als die ketosesticks paars kleuren, anders verbrand je geen vet
En één van de hoeren doet iedere week voordat ze ongesteld wordt Atkins, dan houdt ze minder vocht vast, en dat werkt
![]()
Zo zie je maar weer, ik steek overal nog iets dieettechnisch nog wat van op. Kom daar maar om bij Murakami met zijn sneetjes toast!
Gemiddeld eetlijstje vakantie wordt dus:
O: vracht aardbeien/bramen met kwark/yoghurt
T: 2 crackers filet americain, of 2 eieren, 2 cappuccino
T: half uur hardlopen
L: salade met garnalen oid
T: wodka met tomatensap, bitterballen (hm, niet zo low-carb. Nouja, 1 zonde per dag)
D: groente, eiwit
T: cappuccino met slagroom
T: soms nog een wodka-tomatensap, stukje oude kaas
Heb ik nog iets spectaculairs gemist de afgelopen halve week?
Hee dat had ik gister ook bij de WE, ik heb (behalve t bloesje) bijna alles in s moeten kopen, terwijl ik normaal meestal M heb, en ik ben ook niet afgevallen (integendeel..)quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:36 schreef kwakveense het volgende:
ola, even een teeveepee voor ik naar een verjaardagsfeestje vertrek...er zat 1 ding goed, dat heb ik gehouden
![]()
normaal heb ik wel een hogere passcore
het goede nieuws: het meeste was te groot dus heb ik wat kleinere maten besteld (niet dat ik afgevallen ben, de collectie valt blijkbaar allemaal ruim....)
Ik zie geen shirtje?quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:21 schreef Tinkepink het volgende:
Erg leuk jurkje ccHet shirtje vind ik qua kleur wel leuk, maar ik weet niet zeker of het je figuur goed doet.
Vind ik ook....quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:24 schreef Viking84 het volgende:
Over het jurkje: ik vind dat CC er in dat jurkje dikker uit ziet dan ze is. Komt ws door al die frutsels op de voorkant (hoe noem je dat ook alweer?)
Plooien.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:24 schreef Viking84 het volgende:
Over het jurkje: ik vind dat CC er in dat jurkje dikker uit ziet dan ze is. Komt ws door al die frutsels op de voorkant (hoe noem je dat ook alweer?)
plooienquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:24 schreef Viking84 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nieuwe staat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door cyclechick op 02-08-2009 15:38:12 ]Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
nou hier lijkt het al herfst te zijn, dus dan zou je haarkleur bijna passenquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:22 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn haar is trouwens weer bruinGeen succes, zal ik maar zeggen. Meer iets voor de winter.
Dat dus. Jurkje staat sexyquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:33 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik vind dat jurkje juist wel leuk staan, geeft veel nadruk op de vrouwelijke vormen.![]()
Accentueert heup en borsten en imho kan CC dat prima hebben.
Dat moet zeker gaan lukken, dat is maar een klein beetje sneller dan nu! goed hoor!quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:23 schreef ColdFeet het volgende:
Cycle, 100 baantjes is inderdaad wel een beetje belastend voor rug&nek. Maar hee, goed gedaan!
Ik heb 4,8 km gelopen in een half uur. Mijn snelheid zit weer iets in de lift; binnenkort wil ik toch echt 5 km in onder de 30 minuten lopen!
Haha, die vertaler was een drama, ja, maar gelukkig deed 'ie dat alleen bij Kafka. Ik vond Kafka redelijk. Norwegian Wood daarentegen vond ik prachtigquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:44 schreef Laureline het volgende:
Oja Vik, ik heb gelezen: Ten zuiden van de grens, Na de aardbeving, De olifant verdwijnt en Kafka op het strand. De laatste had wel een irritante vertaler, die zich te buiten ging aan ongewenste voetnoten. "Kijk eens, hier haalt Murakami 2 soorten sfinxen door elkaar! Jaja, hier hebben ze het weer over Truffaut, dat is natuurlijk geen toeval lezertjes!" nouja, niet letterlijk zo, maar in die trant.
Maar ondanks die vertaling was ik verbijsterd tijdens het lezen dat ik echt lichamelijk reageerde op een boek, de sensaties zelf bijna voelde. Het is een ongelooflijk goede schrijver
Het wordt komende week weer > 25 graden hoorquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:35 schreef cyclechick het volgende:
[..]
nou hier lijkt het al herfst te zijn, dus dan zou je haarkleur bijna passen
Ruches. Maar dit zijn geen ruches. Dit zijn plooien.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:55 schreef Viking84 het volgende:
En ik bedoelde geen plooien, maar 'ruchseltjes' of een woord wat daarop lijkt (ruchseltjes levert geen zoekresultaten op)
ruchesquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:55 schreef Viking84 het volgende:
En ik bedoelde geen plooien, maar 'ruchseltjes' of een woord wat daarop lijkt (ruchseltjes levert geen zoekresultaten op)
Maar dit zijn idd gewoon plooien en geen ruchesquote:
Het staat je allebei wel leuk vind ik.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:00 schreef cyclechick het volgende:
Laatste keer dat ik jullie lastigval, maar ik vond de riemsuggestie van PF wel een goeie: beter zo, ofniet?
[ afbeelding ]
ik heb meer dan genoeg, van allesquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:02 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind dat je nog steeds dikker lijkt dan je bent. Maar goed, ik ben niet zo van de ruimvallende kleren.
Als je wat hebt, laat het dan zien, zoiets.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:32 schreef cyclechick het volgende:
Fotospam! Ik heb een tijdje geleden mijn kamer een beetje veranderd. nu binnenkort alleen nog de muur een andere kleur en een andere poster boven de bank. Maar ik wil toch al even het verschil laten zienZal het in een spoiler doen voor de mensen die er overheen willen kijken
Oude staat:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nieuwe staat:Leuk! Veel beter dan voorheen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Hmm, moeilijkquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:00 schreef cyclechick het volgende:
Laatste keer dat ik jullie lastigval, maar ik vond de riemsuggestie van PF wel een goeie: beter zo, ofniet?
[ afbeelding ]
Ja die is vertrokken.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:34 schreef Miss_S het volgende:
Waar is Xcuz_Me trouwens? Of heb ik iets gemist in de dagen/weken dat ik alleen online kon op de Iphone
Ahh, jammerquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja die is vertrokken.
Ik weet trouwens alweer waarom ik nooit snoep in huis heb. Ik kán dat gewoon niet.
ik weet precies wat je bedoelt, ik kan dat ook niet. Hoop het ooit nog eens te leren...quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja die is vertrokken.
Ik weet trouwens alweer waarom ik nooit snoep in huis heb. Ik kán dat gewoon niet.
Ik heb helemaal geen zin in snoep, maar toch lopen mijn voeten steeds naar de kast om er een zakje chips of chocola uit te halen. Voor mijn gevoel heb ik vandaag enorm slecht gegeten (ook geen honger nu ofzo), maar het valt nog best mee (ja ok het kan beter, maar enorm slecht is het ook weer niet)quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:47 schreef cyclechick het volgende:
[..]
ik weet precies wat je bedoelt, ik kan dat ook niet. Hoop het ooit nog eens te leren...
in dat geval is het zeker beter! sowieso is het wel beter dan snoepen, want hier zitten nog voedingsstoffen in en in snoep zit niks wat je nodig hebt, ook al zijn het misschien evenveel Kcal...quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:01 schreef Miss_S het volgende:
2 geroosterde boterhammen met pindakaas op....weet niet zeker of dit nu beter is dan snoepen...maarja
De ouders van mijn vriend zijn bijna thuis en dan beslissen we wat we met het eten doen, waarschijnlijk junkfood.
En aangezien ik nu behoorlijk vol zit zal ik daar dus ook minder van eten![]()
Ooo dat had ik ook!! Ik heb na 2 hoofdstukken Kafka de vertaling in de hoek gegooid en ben de Engelse gaan lezen: veel beter! En Lau: je moet ook echt Norwegian wood lezen!!quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:44 schreef Laureline het volgende:
Oja Vik, ik heb gelezen: Ten zuiden van de grens, Na de aardbeving, De olifant verdwijnt en Kafka op het strand. De laatste had wel een irritante vertaler, die zich te buiten ging aan ongewenste voetnoten. "Kijk eens, hier haalt Murakami 2 soorten sfinxen door elkaar! Jaja, hier hebben ze het weer over Truffaut, dat is natuurlijk geen toeval lezertjes!" nouja, niet letterlijk zo, maar in die trant.
Maar ondanks die vertaling was ik verbijsterd tijdens het lezen dat ik echt lichamelijk reageerde op een boek, de sensaties zelf bijna voelde. Het is een ongelooflijk goede schrijver
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk kan ik me dat wel voorstellen, je leven is toch al zo kut, dan kan je dat beter weg etenquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:07 schreef Californium het volgende:rtl 5..... de man van 500 kilo.... Ik ben geshockeerd
HOE kun je het in vredesnaam ZOVER laten komen dat je niets meer kan omdat je zo zwaar bent en dan NOG meer eten
quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:06 schreef ColdFeet het volgende:
Het huis is helemaal keurig en ik heb aantrekkelijk ondergoed aan en nu ga ik lekker op de bank Will&Grace kijken tot Meneer thuiskomt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noem jij CF nu ook al Co??? Verwarring ten top!!quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:11 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Eigenlijk kan ik me dat wel voorstellen, je leven is toch al zo kut, dan kan je dat beter weg eten
Stille sex is ook leuk hoor CoMaar ja,tis wel jammer
Fietsbabe, ik vind je basic shirt helemaal leuk, kleed je mooi af en dat jurkje ook alleen is het niet zo mijn smaak
quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Noem jij CF nu ook al Co??? Verwarring ten top!!
quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:11 schreef conleche het volgende:
[..]Wat zij zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
Hee GB, welkom terug!quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:23 schreef Goodbye het volgende:
Even teruggelezen!![]()
Greys, gefeliciteerd met je verjaardag!![]()
![]()
Waarom is XM weg? Op advies van de mevrouw?
quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:06 schreef ColdFeet het volgende:
Het huis is helemaal keurig en ik heb aantrekkelijk ondergoed aan en nu ga ik lekker op de bank Will&Grace kijken tot Meneer thuiskomt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nog op vakantie hoorquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hee GB, welkom terug!.
XM bleek na een bezoek aan de mevrouw 2,5 kg te zijn aangekomen. Daar baalde ze nogal van en dat had ook z'n weerslag op dit topic, tot ongenoegen van enkele Slankies
Oquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben nog op vakantie hoorZit op de camping en vandaag is de eerste dag met iets minder weer, vandaar dat ik jullie even opzoek
![]()
Thanks voor de info
Jup, draadloos internet op de laptop!quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O. Waar zat je ook alweer? In Frankrijk, toch? Hoe kun je daar op internet? iPhone ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |