quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:01 schreef Tinkepink het volgende:
Belana en Miss_S ook al onverwacht ongesteld? Doet de maan raar ofzo?
Onee dat zeker nietquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:01 schreef Tinkepink het volgende:
Belana en Miss_S ook al onverwacht ongesteld? Doet de maan raar ofzo?
Na tweede lezing een vraag aan Miss_S: wil je zwanger worden?![]()
Dat gebeurt toch alleen als je elkaar kunt ruiken?quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:08 schreef Belana het volgende:
we zijn allemaal op elkaar aan het afstemmen
Stofzuiger! Geeft geen vlekken.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:04 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
tvp.
damn, onze hele slaapkamermuur zit vol bloedvlekken van muggen - we hebben ze met een tijdschrift dood moeten slaan omdat de elektrische killer stuk was.
Die van mij doet na 1 strip en een paar dagen al moeilijkquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Onee dat zeker niet
Alleen wou ik 3 strips doorslikken en dan pas ongesteld worden maar na 2,5 strip gaf mijn lichaam aan dat die toch nu ongesteld wou worden.
Insinueer jij nu iets over een eventueel sterke lichaamsgeur van Belana en Miss_Squote:Op zondag 2 augustus 2009 13:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch alleen als je elkaar kunt ruiken?
1 strip vind ik echt te kort, dat had ik met mijn oude pil en daarom weer veranderdquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die van mij doet na 1 strip en een paar dagen al moeilijk.
Wanneer is het volle maan?quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch alleen als je elkaar kunt ruiken?
Dat is ook goed als ze paars kleuren!! The paarser the better!!quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:11 schreef Laureline het volgende:
Hoi ladies![]()
We zijn even een dagje tussendoor terug van het heidehuisje, wegens werk en sociale verplichtingen vandaag & morgen.
Maar het is me gelukt het vakantieverblijf om te toveren in een heuse HealthSpa, waar ik me alleen maar te buiten ga aan gezonde dingen! Helemaal lowcarb lukt me nog niet, maar ik kom een eind in de richting met mijn wodka's-tomatensap dacht ik zo. Over low-carb gesproken, in één van de boeken die ik in de hangmat heb gelezen (Diary of a callgirl, maar vrees niet, ik heb ook het halve oevre van Murakami gelezen
) doen twee callgirls ook hardcore Atkins, maar bij hen is het juist goed als die ketosesticks paars kleuren, anders verbrand je geen vet
En één van de hoeren doet iedere week voordat ze ongesteld wordt Atkins, dan houdt ze minder vocht vast, en dat werkt
![]()
Zo zie je maar weer, ik steek overal nog iets dieettechnisch nog wat van op. Kom daar maar om bij Murakami met zijn sneetjes toast!
Gemiddeld eetlijstje vakantie wordt dus:
O: vracht aardbeien/bramen met kwark/yoghurt
T: 2 crackers filet americain, of 2 eieren, 2 cappuccino
T: half uur hardlopen
L: salade met garnalen oid
T: wodka met tomatensap, bitterballen (hm, niet zo low-carb. Nouja, 1 zonde per dag)
D: groente, eiwit
T: cappuccino met slagroom
T: soms nog een wodka-tomatensap, stukje oude kaas
Heb ik nog iets spectaculairs gemist de afgelopen halve week?
Hee dat had ik gister ook bij de WE, ik heb (behalve t bloesje) bijna alles in s moeten kopen, terwijl ik normaal meestal M heb, en ik ben ook niet afgevallen (integendeel..)quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:36 schreef kwakveense het volgende:
ola, even een teeveepee voor ik naar een verjaardagsfeestje vertrek...er zat 1 ding goed, dat heb ik gehouden
![]()
normaal heb ik wel een hogere passcore
het goede nieuws: het meeste was te groot dus heb ik wat kleinere maten besteld (niet dat ik afgevallen ben, de collectie valt blijkbaar allemaal ruim....)
Ik zie geen shirtje?quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:21 schreef Tinkepink het volgende:
Erg leuk jurkje ccHet shirtje vind ik qua kleur wel leuk, maar ik weet niet zeker of het je figuur goed doet.
Vind ik ook....quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:24 schreef Viking84 het volgende:
Over het jurkje: ik vind dat CC er in dat jurkje dikker uit ziet dan ze is. Komt ws door al die frutsels op de voorkant (hoe noem je dat ook alweer?)
Plooien.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:24 schreef Viking84 het volgende:
Over het jurkje: ik vind dat CC er in dat jurkje dikker uit ziet dan ze is. Komt ws door al die frutsels op de voorkant (hoe noem je dat ook alweer?)
plooienquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:24 schreef Viking84 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nieuwe staat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door cyclechick op 02-08-2009 15:38:12 ]Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |