Wat vindt hij niets exactly??quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:42 schreef P.F het volgende:
Vriendje leest mee en hij vind het maar niks!
tsja, heb helaas nóch een goede spiegel nóch een vriendje om foto's te maken...e een grotere bocht maakt mn arm nietquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:43 schreef Miss_S het volgende:
Leuk kleurtje kwak, alleen zien we zo weinig : D je ziet er wel goed en slanker uit!
Oh ik heb weer besloten om toch te gaan hardlopen, ergens vind ik het toch een beetje leuk
Wat gek zeg! Wel goed dat je ermee naar de dokter bent gegaan voor de zekerheid. Als vrouw zou je nog make-up op je hoofd kunnen smeren, maar voor jou ligt dat waarschijnlijk wat lastigerquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:37 schreef zwahiel het volgende:
Zeg even een algemeen vraagje, telkens als ik ook maar gewicht verlies, welke manier dan ook. Ook gewoon tijdens voldoende sporten en normaal eten. Dan wordt ik zo grijs en grauw. Alle kleur verdwijnt uit mijn gezicht.
Heb je nou nog niet door dat ik op foute mannen val? En dit is het prototype!quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:32 schreef Viking84 het volgende:wat een eikel dat 'ie jou gaat lopen sms'en, terwijl 'ie een vriendinnetje heeft!
. Nu ben je zeker helemaal blij dat je van hem af bent? Niet terug sms'en hoor!
.
quote:Daarnaast ben je gepromoveerd tot Author-it beheerder. Marit zal je in eerste inwerken op de dinsdag en de woensdag.
Dat is inderdaad leukquote:Op maandag 3 augustus 2009 08:03 schreef Merel het volgende:
Ik vind het wel leuk om te zien dat het dus toch niet allemaal alleen van mijn kant kwam, maar dat hij mij net zo moeilijk uit zijn hoofd krijgt als ik hem. Als ze er niet is, weet een man pas wat 'ie mist
quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:48 schreef cyclechick het volgende:
goedemorgen!voor de mannen/vrouwen die onze slankies missen, maar dat onze slankies slimmer zjin en zich niet meer zo gemakkelijk in laten palmen
Jij mist Mark natuurlijk!quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad leuk. Dat maak ik nu ook aan den lijve mee
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijstje voor vandaag:
O: vanilleyoghurt met cruesli
L: drie boterhammen met gelderse worst (niet echt gezond, maar wel erg lekker, tis bijna op gelukkig)
D: aardappeltjes, sperzieboontjes en de engelse burger die we gisteren dus niet gegeten hebben
Balansdag dus.
Hier nog één in de categorie leuke poezelplaatjes:
![]()
Inderdaadquote:
Moet je gaan sporten! word je sterk van!quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Au, ik heb net een spier vertrokken in m'n schouder. Ik heb echt zo'n krakkemikkig lijf hè.
Iig:
tas ingepakt - check
badkamer afgedroogd - check
beddegoed afgehaald - check
afwassen
stofzuigen
naar de c1000
Mwehehe + 10 voorspelbaarquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:51 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Moet je gaan sporten! word je sterk van!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door kwakveense op 03-08-2009 11:23:23 ]Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
Jammer, maar dat is toch wel vrij essentieel aan een camper, anders kun je net zo goed een stacaravan kopenquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:33 schreef Tinkepink het volgende:
Ik doe ook mee.
Bier![]()
Makkelijk hè, mo?![]()
Geen camper gekocht trouwens. Hij startte niet
quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:35 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Jammer, maar dat is toch wel vrij essentieel aan een camper, anders kun je net zo goed een stacaravan kopen
quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:35 schreef cyclechick het volgende:
hmmm, een lekker la chouffje, of een leffe blond! een rosebiertje in de zon.... jummie
Heb ik wat gemist?quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:33 schreef Tinkepink het volgende:
Geen camper gekocht trouwens. Hij startte niet
Ja, maar dan pas over een paar maanden ofzo.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
maar da's jammerop naar de volgende dan maar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |